Ah leuk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noca, we spelen 29 oktober tegen jullie, een week na de meet!
A.s. zaterdag Omlandia 3 uit. Hopelijk drie punten!
Zo leuk was dat niet, 4-2 onderuit tegen DFS...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En het leukste is dat ik nu dus kan gaan voetballen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
11 tegen 6 is ook niet eerlijk he.
Nou ja, ik houd nog even een slag om de arm. Volgens onze vrienden van De Fivel hing het een en ander nogal af van de aanwezigheid van een bepaalde speler.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah leuk!
Omlandia is zeker te doen. Het is echt geen goede ploeg....kun je nagaan hoe slecht mijn ploeg wasWe misten wel 5 man.
Verkeerde beweging zaterdag tijdens de wedstrijd. Heb het wel één vaker gehad, dus ik weet gelukkig wel hoe ik er mee om moet gaan. Gaat dus lekker pijnlijk worden als het niet gekraakt wordt voor zaterdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt niet lekker Pekel, hoe is het gekomen?
dat is minder zegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef Flem het volgende:
Ook leuk: zaalvoetbal. Ben je net drie minuten bezig, ga je keihard door je enkel en zit je nu met een drie keer zo dik als normaal zijnde voet thuis met een bak ijs eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |