abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30460180
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
IDD, enige teleurstelling kan ik toch niet onderdrukken... Uit een kans voor ons (1 meter voor leeg doel) op de 1-3, meteen de 2-2 (die onze rechtsback toch echt voor de lijn had moeten wegrossen). We waren het er wel over eens dat Stanley_C zich toch wel de beste voetballer van zijn team mag noemen (de midmid was ook ok). Persoonlijk een dramatische wedstrijd gespeeld... Kon alleen maar beuken en vallen Menig keer kreeg ik de kreet "val niet zo overdreven man" toegeworpen (en vooral de schitterende kreten die ik daarbij produceerde mogen niet buiten beschouwing worden gelaten), hetgeen me de enige voldoening van de middag bracht als voorstopper... Een onuitwisbare indruk zal het daarentegen niet zijn geweest (hoop ik). Doe de nr 7 nog maar de groeten van me....
Nou bedankt!

We hadden een stel boeren verwacht, maar vonden het op het vervelende ongeluk met De Beroemde Groninger na, een erg leuke wedstrijd. Had je nog door dat ik werd gewisseld in de rust omdat ik te opgefokt deed? Ja, wilde het vuurtje een beetje opstoken.
pi_30460368
Zo de 1e competitiewedstrijd zit er ook weer op.
Een nieuwkomer in onze poule, VVOO 3 uit Utrecht, nog nooit geweest, het was dan ook een club met maar 1 veld.
We begonnen zwak maar na 25 minuten viel de 0-1, wat volkomen terecht was.
Daarna volgde wederom 10 zwakke minuten van ons, maar de tegenstander kon geen kansen creeren. Vervolgens liepen we in de laatste 5 minuten voor rust uit naar 0-4.
Een speler van de tegenstander had van het veld gemoeten wegens het neerhalen van een doorgebroken speler maar dat werd nagelaten door de scheids.
In de 2e helft ging het er allemaal wat minder gemoedelijk aan toe want VVOO raakte erg gefrustreerd en begon in het rond te schoppen. Onze voorstopper had nog een akkefietje met hun spits, de laatste kon het namelijk niet verkroppen dat hij regelementair van de bal werd gelopen en vond het nodig onze voorstopper een klap te verkopen. VVOO op 10 man zou je zeggen maar wederom hield de scheids het rood op zak (hij had al wel 6 gele gegeven, 5 voor VVOO en 1 voor ons.) Na 15 minuten zijn we ons maar weer met voetbal bezig gaan houden en stonden we 0-6 voor. Op dat moment kregen wij terecht een penalty tegen welke onze keeper met een geweldige reflex uit de goal hield. In de de laatste 5 minuten viel nog de 0-7 en speelde we op rustig tempo de wedstrijd uit.

De 1e 3 punten zijn binnen, al met al een goede start van het seizoen
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:01:32 #103
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30460550
zo dat zijn ook bij ons de eerste 3 punten, we wonnen met 0-5 van onze buurman Rouveen. Ik ben in de 2e helft er in gekomen maar ik heb dat niet uitgespeeld, ik had vanmiddag erg veel last van de warmte. dus ik heb me laten wisselen opzich ging het niet onaardig ik had 1 goeie kans maar die bal die stuiterde voor mijn gevoel een beetje raar op daardoor miste ik hem bij de 2e paal. maarja verder geen onaardige wedstrijd.

we hebben serieuze kampioenschap doelstelling dus we gaan er ook 100% voor dus geen partijtjes meer op donderdagavond maar een serieuze training.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30460634
Mijn enkelbanden weer zwaar verrekt door een doodschop in de laatste minuut terwijl we achter stonden . Moet een maand dik ingetaped etc worden. Daarna weer conditie en enkel sterk maken. Gaat wel 2 maand duren ben ik bang
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30460794
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef Jajong het volgende:
Mijn enkelbanden weer zwaar verrekt door een doodschop in de laatste minuut terwijl we achter stonden . Moet een maand dik ingetaped etc worden. Daarna weer conditie en enkel sterk maken. Gaat wel 2 maand duren ben ik bang
Hoe lang ben je al aan het klote met die enkel?
Ik heb al in geen 5 jaar een wedstrijd 90 minuten kunnen volmaken vanwege een slechte knie...
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_30460835
Morgen de eerste wedstrijd sinds een jaar
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:19:12 #107
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30461117
ik had nog 2 blaren op m'n poten
AFC Ajax 4 ever
pi_30461681
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nou bedankt!

We hadden een stel boeren verwacht, maar vonden het op het vervelende ongeluk met De Beroemde Groninger na, een erg leuke wedstrijd. Had je nog door dat ik werd gewisseld in de rust omdat ik te opgefokt deed? Ja, wilde het vuurtje een beetje opstoken.
Met de bekende groninger gaat het goed, 3 hechtingen later stond hij s middags alweer in aduard bij t 1e te kijken. Das waar idd dat je niet meedeed, kwas meer bezig natuurlijk met mn nr 7 en de nummerloze kerel (sommige hadden bij jullie wis en waarachtig nummers op de shirts). Ik hoorde later in de tweede helft ook nog een hoge kreet dat het beter en feller moest (dat was jij ook volgens mij...). Je moet nog wel wat aan je stoere aanvoerders stem doen
Gaat het verder alweer een beetje? Vanavond nog even naar het TKB openingsfeest, enorm zuipen...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_30461689
Vaduz in vorm, zelfs met rechts!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:30:25 #110
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30465691
quote:
Op donderdag 14 september aanstaande wordt er in de kantine van voetbalvereniging DESZ een sponsoravond georganiseerd. Als speciale gast zal Hennie Spijkerman (Fc Zwolle) op uitnodiging van de voetbalvereniging bij de presentatie van de nieuwe presentatiegids voor het seizoen 2005-2006 aanwezig.

De voetbalvereniging DESZ is blij met haar sponsoren. Zonder een financiële bijdrage kan een vereniging als DESZ niet bestaan. Zo ook bij de Sluziger voetbalvereniging, die van mening is dat sponsoring geen eenrichtingsverkeer moet zijn. U mag dus voor uw sponsoring iets terugverwachten.

Robert-Jan de Vries: “Op deze sponsoravond, welke om 19.30 uur begint, zal de presentatiegids voor het seizoen 2005-2006 worden uitgereikt. Tevens wordt het contract met onze nieuwe superstersponsor (Interfloor Tapijt & Vinyl) getekend. En u kunt tijdens deze avond ook nader kennis maken met de nieuwe hoofdtrainer van DESZ, de heer Bert Baarslag.”

DESZ heeft voor dit jaar een interessante gastspreker gevonden die een deel van de avond voor zijn rekening neemt middels het geven van een lezing. Trainer van FC Zwolle, Hennie Spijkerman zal in Zwartsluis te gast zijn. Het onderwerp van zijn lezing is coaching. De heer Spijkerman zal voornamelijk ingaan op de overeenkomsten tussen het coachen van een betaald voetbalclub en het coachen van personeel in het bedrijfsleven.
de fotos van die presentatie gids van de senioren teams en dames teams komen geheel van rekening van mij
AFC Ajax 4 ever
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:46:16 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30466434
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier dan maar!

Ik heb een heerlijke middag achter de rug. Uit bij DETO hebben we met 1-8 gewonnen (goed he Dos).

ik zag je nog wel voetballen volgens mij. Bij de vijver. Kon alleen niet blijven kijken omdat er ook een derby was op ons sportpark Dos 4, Deto 4 gewonnen door dos.

Zelf heb ik gewonnen met 1-3 bij Excelsior 14 was een spannende pot speelde links achterin alleen defensief was ik best goed van opbouwend viel het tegen maar gewonnen dat telt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30471337
Waar wij vorige week te kampen hadden met een luxe-probleem, 17 man, konden we er deze week met moeite uiteindelijk 13 bij elkaar sprokelen, waaronder een lichtgeblesseerde die het toch aandurfde om een kwartiertje te spelen. Een begravenis, een trouwerij, een gescheurde enkelband (overgehouden aan vorige week) en nog meer geldige redenen voorkwamen dat we met ons vaste team aan de thuiswedstrijd tegen Internos 17 konden beginnen.

Daardoor, en door onze sowieso al geringe voetbalkwaliteiten, kwam het dat we maar moeizaam aan de wedstrijd begonnen. Na een verdedigingsfout van onze rechtsback schoof een tegenstander de 0 - 1 binnen. Het tweede gedeelte van de eerste helft gingen we beter spelen, maar we bleven de mindere, zeker door de snelle omschakeling en de snelle spitsen van de tegenstander. De 0 -2 kwam uit een corner; een van onze spelers kwam wel bij een tegenstander staan, maar legde hem geen strobreed in de weg bij het inkoppen. Enkele minuten later onstond er zo'n zelfde situatie; 3 man stonden om de tegenstander heen, en toch kan hij vrij inkoppen. Deze poging ging gelukkig voor ons over.

Zo kwam het dat we met 0 - 2 gingen rusten. De tweede helft kon ik helaas niet meemaken wegens andere verplichtingen (ik moest werken) maar ik heb reeds vernomen dat het uiteindelijk 0 - 3 is geworden.
pi_30471414
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Vom het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al aan het klote met die enkel?
Ik heb al in geen 5 jaar een wedstrijd 90 minuten kunnen volmaken vanwege een slechte knie...
In April precies t zelfde maar dit keer kon ik er vrij weinig aan doen, als een kerel van 100+ kilo met gestrekt been op je enkel in komt vliegen, kan je nog zo getrained zijn maar dan gaat ie sowieso kapot .
pi_30471459
verkeerde account.
pi_30471530
Nu wel de goeie, die ander is van m'n zusje.

We speelden inderdaad bij de vijver Dos! (ik stond rechtsbuiten) Klasse overwinning op Excelsior 14!
That's all folks!
pi_30471595
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel de goeie, die ander is van m'n zusje.

Tuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30471623
Zoek haar active topic lijst er maar op na!
That's all folks!
pi_30472109
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Lizz-n het volgende:
Morgen tegen Victoria Boys. Persoonlijk doel: minder tegengoals door mijn fout(en)
7-3 gewonnen, morgen komt de rest van het verhaal!
pi_30475122
Vandaag is een super dag voor mij!

De busreis heen was gezellig maar lang Er was file, maar gelukkig hadden we een leuke video We kwamen iets te laat aan dus de wedstrijd begon een kwartier later... We mochten op het kunstgras van het Cambuur stadion en het zag er allemaal heel goed uit.. Met de warmin-up moest ik wel ff wennen aan het kunstgras maar tijdens de wedstrijd was het gewoon super fijn! We konden heerlijk voetballen en Cambuur liet ons voetballen..

Helaas stonden we eerst zelf 2-0 achter totdat we echt goed begonnen te voetballen.. We creerden kansen enzo en we kregen on de 30e min een penalty.. Ik als aanvoerder ben natuurlijk verplicht om 'm te nemen Ik legde de bal op de stip en heb toen de hele tijd de keeper strak in zijn ogen gekeken, wie het eerst weg kijkt verliest... In dit geval keek de keeper eerst weg en hij verloor Strak in de rechter hoek

We gingen de kleedkamers in met het gevoel dat er nog veel meer in zat dan 2-1 en we kwamen er gebrand uit, in de eerste 7 min. scoorden we gewoon 3 keer Dat was pas feest Voor de rest was het niet echt veel bijzonders, wel veel goed voetbal en kansen over en weer..

Uitslag Cambuur Leeuwarden B1 - Quick'20 B1: 3-6

Meer informatie: www.b1quick.tk
  zondag 11 september 2005 @ 11:41:12 #120
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30478680
Mijn elftal doet het slecht. Vorige week al redelijk dik verloren en deze week weer...en tegen clubs die onderaan gaan eindigen

Het moet echt beter worden anders zie ik het somber in tegen Stanley_Climbfall en Gollemrulez..
Hoop dat ik een van de wedstrijden nog kan spelen..na de winterstop ofzo.
  zondag 11 september 2005 @ 11:48:29 #121
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30478861
Houd moed, Noca! Iets zegt me dat we een hele interessante competitie hebben.
pi_30483059
Hier nog even een echt verslag:
quote:
Met een vertraging van 15 min i.v.m een grote file bij Meppel, aan de wedstrijd begonnen,schijnbaar speelde dat bij Quick'20 mee [korte voorbereiding]. Want de eerste 10 min. keken wij al tegen een 2-0 achterstand aan,door totaal niet bij de les en te nonchalant te zijn.
Na de ingreep met wat tactische omzettingen van de fanatiek coachende Harold Hueskes en met assistentie van Henk Winkelhuis, kwam Quick langzaam maar zeker sterk terug in de wedstrijd.
Na eerst een kopbal op de paal van Erik Buursink, en een fantastische omhaal van Roy Davina, maar schitterend gered door de keeper, kwam alsnog net voor de rust de aansluiting nadat Roy Davina, na doorgebroken te zijn omver werd getrokken, en Gershom Mulder zijn verantwoording nam als aanvoerder en de toegekende strafschop trefzeker verzilverde.
Na de rust werd er nog een stuk scherpe gespeeld en werd Cambuur met vlagen van de mat gespeeld, wat resulteerde in 2 gele kaarten voor Cambuur en 3 doelpunten in 7min voor Quick, zo stond er ineens een stand van 2-4 op het scorebord.
Quick bleef maar doorgaan met het sterke/scherpe spel,en in de 58 min. was het weer raak met een verwoestend schot boven in de hoek van Engin Demir
Na deze goal sloop weer de oude fout er in en begon men weer nonchalant te spelen,wat resulteerde in een tegendoelpunt dus 3-5. Meteen werd er door de fantastisch coachende Harold Hueskes ingegrepen door twee vermoeide spelers te wisselen.
Quick ging weer controlerend spelen en 5 min voor tijd maakte invaller Tim oude nijhuis een wereldgoal, en die alleen nog weer is te zien bij circus Renz en de eindstand 3-6 op het scorebord stond.
  zondag 11 september 2005 @ 14:44:02 #123
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30484142
Onze eerste wedstrijd in een of ander boerendorp is geëindigd in 3-3. We kwamen drie keer op voorsprong, maar steeds kwamen die ouwe kerels terug. Zelf speelde ik niet al te best, moet er na acht maanden afwezigheid nog een beetje inkomen.
pi_30484797
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

7-3 gewonnen, morgen komt de rest van het verhaal!
Nu dus de rest van het verhaal

Net als vorige week moeste we eerst op achterstand komen voordat we gingen voetballen. Dat had overigens te maken met het feit dat de echt aanvoerder de eerste helft er naast stond en we dus met een andere aanvoerder (ik dus ) en zonder een echte laatste man (die plek mocht ik ook opvullen). Maar binnen 2 minuten na de 0-1 stonden we alweer gelijk: 1-1 een prachtige goal vanaf de 16 ineens uithalen en de bal laag bij de 2e paal in het doel doen verdwijnen. Daarna gebeurde er weinig tot dat de scheids even een rust pauzetje inlasten (vanwege het warme weer). Wat er precies gebeurde weet ik niet maar 10 minuten nadat we weer verder waren gegaan stond het 5-1 wat ook de ruststand werd.

In de rust werd ik er uitgehaald. Dus ik mocht lekker toekijken terwijl de rest van het team aan het rennen was. Veel gebeurde er niet alleen dat beide partijen nog 2 keer scoorde. Waarvan 1 hele mooie, een afstandschot van 30 meter over de keeper heen, dat was de 7-3 en dus ook de eindstand.

Korte samenvatting van het seizoen tot nu toe:
14 goals mee
8 goals tegen
4 gele kaarten
0 rode kaarten
2 penals tegen
1 penal mee
pi_30488354
2-5 gewonnen bij SCI 4 .

Met rust stond het al 0-3 en na de 0-5 scoorde SCI nog 2 keer door twee verdedigingsfouten. In de laatste minuut nog een (onterechte) penalty gekregen, en heel sportief (lees: per ongeluk) naast geschoten door onze mid-mid .

Had echt 1-8 moeten zijn qua kansen, kan niet anders dan dat SCI ergens onderaan gaat eindigen dit jaar.
pi_30496962
7-4 verloren tegen afc, dramatische wedstrijd met labiele verdediging en mensen die niet bij de les waren, was trouwens het team van Johny de Mol, irritant ventje die continue aandacht wil trekken, hij stond 2e helft op doel en ging op end mee naar voren, hij kwam 1 op 1 op me af maar was eerder bij de bal, twijfelde nog even of ik die bal in ze bek zou schieten , maar goed dit was het dieptepunt van het seizoen hoop ik
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_30497029
Jammer dat je dat niet hebt gedaan Raptorix.
That's all folks!
pi_30497213
Nog genaaid ook, we maken 5-4, ongeveer 10 minuten voor tijd en hadden overwicht, vliegt de bal in de sloot, hadden die gasten maar 1 bal, duurde een kwartier voordat we verder konden, gelijk helemaal uit ritme. Krijgen we vrije bal tegen rand 16, maar scheidstrechter haalt speler bij zich om hem te waarschuwen, op dat moment nemen die gasten snel de bal door het midden, en die gast scoort. Dus ik storm op de arbiter af om hem de regel uit te leggen, wannneer hij iemand officieel bij zich roept, mag het spel pas hervat worden wanneer er gefloten is, maar hij kwam met het smoesje dat de speler zelf met hem mee liep en dat ie hem helemaal niet waarschuwde. Eerst helft werden we ook genaaid, speler schiet op doel, bal kaatst terug op ze arm die ie boven ze hoofd houdt en scoort alsnog. Zijn motivatie: de hand moet naar de bal gaan. Uiteraard geld dat niet als hands voorkoombaar is, en in geval van hand boven het hoofd is dat zeker zo.
pi_30497636
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef raptorix het volgende:
7-4 verloren tegen afc, dramatische wedstrijd met labiele verdediging en mensen die niet bij de les waren, was trouwens het team van Johny de Mol, irritant ventje die continue aandacht wil trekken, hij stond 2e helft op doel en ging op end mee naar voren, hij kwam 1 op 1 op me af maar was eerder bij de bal, twijfelde nog even of ik die bal in ze bek zou schieten , maar goed dit was het dieptepunt van het seizoen hoop ik
Johny de Mol,
pi_30497697
Ons nieuwe 3e is trouwens wel goed op dreef; vorige week met 0 - 13 gewonnen en deze week met 12 - 2
pi_30497859
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef keijz het volgende:

[..]

Johny de Mol,
Verleden jaar nog tegen Raoul heertje en Maurice de Hond
Komt omdat bijna in elk team van Buitenveldert en AFC bekende mensen spelen.
pi_30497923
1 - 5 verloren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30498325
1-5 gewonnen van GVAV goeie start. jammer dat ik er niet bij kan zijn.
pi_30499117
3-0 gewonnen van DVC 4, 0-0 bij rust, lekker begin van het seizoen.
pi_30499390
9-2 gewonnen van Birlick. Ze waren echt belachelijk slecht, totaal geen tactiek en techniek. Wel lekker om mee te beginnen. Toch iets relaxter dan een dikke nederlaag.

Merkte wel dat ik echt een jaar lang geen wedstrijd had gespeeld. Kan nog wel wat verbeterern qua passen en mandekken Ach ja, dat komt vanzelf wel
  zondag 11 september 2005 @ 23:12:40 #136
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30500386
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoek haar active topic lijst er maar op na!
is wel een echt vrouwen topiclijst ik geef je de voordeel van de twijfel
AFC Ajax 4 ever
pi_30502608
Gelukkig dan maar, had niet anders van je verwacht.
That's all folks!
pi_30502803
ook 9-2 gewonnen
Ging klote bij mij, stond al 6-0 bij rust en hadden gewoon dubbele cijfers moeten halen. Wel 1 goal en nog 2 assists ofzo, maar voor de rest geen bal lekker geraakt.
pi_30510470
vanavond om 10 uur 1ste competitiewedstrijd ... hopelijk gaat het beter dan vorige week
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_30512039
Net gehoord dat onze spits een enkelbreuk en een gescheurde enkelband heeft opgelopen. Dit doet dus dit seizoen niet meer mee waarschijnlijk.
  maandag 12 september 2005 @ 22:24:46 #141
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30526025
Afgelopen zondag met 5-2 gewonnen.. (3e klasse A met het eerste elftal).. in de rust stond het nog 0-0

Vandaag heb ik me toch last van een schaaf/brandwond.. en ook niet zo'n kleintje ook. Zweert als de pest. En heb een klein bobbeltje bij de lies, ik hoop dat het gewoon een opgezette lymfeklier is.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_30526077
Als je snel last van schaafwonden hebt scheelt het om een laagje vaseline op je benen te smeren, vooral op kunstgras helpt dit.
pi_30526251
Zaterdag Be Quick 1887 B1...
Hoi.
  maandag 12 september 2005 @ 22:34:05 #144
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30526299
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef raptorix het volgende:
Als je snel last van schaafwonden hebt scheelt het om een laagje vaseline op je benen te smeren, vooral op kunstgras helpt dit.
Ik heb een beste laag skin glube.. een soort vaseline (2e huid) erop gesmeerd.. heeft niet geholpen
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_30526858
Tjah ik haat kunstgras om te trainen is het wel ok, maar voor wedstrijden is het niks, dit jaar spelen we de helft van de thuiswedstrijden op kunstgras
pi_30528229
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik zag je nog wel voetballen volgens mij. Bij de vijver. Kon alleen niet blijven kijken omdat er ook een derby was op ons sportpark Dos 4, Deto 4 gewonnen door dos.

Zelf heb ik gewonnen met 1-3 bij Excelsior 14 was een spannende pot speelde links achterin alleen defensief was ik best goed van opbouwend viel het tegen maar gewonnen dat telt.
hey grappig ik zit bij jou in de competitie, speel zelf bij Oranje Nassau (of tenminste, doe een poging tot spelen ) ben linksbuiten meestal maar speel regelmatig ook op rechts, dus kan wel leuk deulletje worden
pi_30529026
Noca, we spelen 29 oktober tegen jullie, een week na de meet!

A.s. zaterdag Omlandia 3 uit. Hopelijk drie punten!
pi_30530678
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef raptorix het volgende:
Tjah ik haat kunstgras om te trainen is het wel ok, maar voor wedstrijden is het niks, dit jaar spelen we de helft van de thuiswedstrijden op kunstgras
Hmm wij speelden in de oefencampagne alles op kunstgras. Maar de bekerwedstrijden en competitie is allemaal op gras.. thuis én uit. Ik hoorde iemand zeggen dat dat verplicht zou zijn. Misschien omdat we relatief hoog spelen en die kunstgras velden niet van hoog genoeg kwaliteit zijn ofzo?
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:39:42 #149
108367 Gallorini
über alles..
pi_30530886
GVV Unitas 2 present
Hoi mam..
pi_30532178
gisteren dus 4-4 gespeeld na een achterstand bij rust van 3-1. 2 minuten voor tijd de 4-3 voorsprong alsnog uit handen gegeven maar deze wedstrijd had qua kansenverhouding ruim gewonnen moeten worden.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')