abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30339917
Omdat er niet van te winnen valt denk ik.
That's all folks!
pi_30349893
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

want?
Je hebt van die clubs waar je (uit) gewoon niet kúnt winnen .

Wij moeten zo bijvoorbeeld ook naar RKJVV dit seizoen. Daar winnen we dus nooit...
pi_30349949
Komt dat door het kwaliteitsverschil of een treurige arbitrage?
That's all folks!
pi_30350042
Gisteren trouwens de eerste zaalvoetbalwedstrijd van het seizoen gespeeld . 4 van de vaste 8 spelers waren er niet bij en met 1 invaller en 2 zaalvoetbaldebutanten van 17 jaar oud trokken we ten strijde.... en speelden we 2-2 tegen een gerenommeerd team .
pi_30350079
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het laatste. Gecombineerd met - indien nodig - een alles afvlaggende grensrechter, schoppende verdedigers en/of bedreigingen als we per ongeluk voor komen te staan.
pi_30352147
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
arbitrage,

het zijn namelijk haagse ploegen met echt alleen maar negers...Ik hoorde laatst van iemand die er een wedstrijd van 2 uur speelde.. net zo lang totdat ze verloren
pi_30354955
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 - 0 verloren van CHC/Orka. Niet dat we minder waren dan CHC/Orka, elke aanval van ons werd afgefloten of afgevlagd door het arbitrale duo van dienst.
Is Orka van die sexclub??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30357183
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef keijz het volgende:

[..]

arbitrage,

het zijn namelijk haagse ploegen met echt alleen maar negers...Ik hoorde laatst van iemand die er een wedstrijd van 2 uur speelde.. net zo lang totdat ze verloren
En er wordt maar geen actie ondernomen?
That's all folks!
pi_30357872
Ik neem aan dat de KNVB bij verschillende feedback over desbetreffende club het team/de club uit de competitie kan nemen?
Hoi.
  woensdag 7 september 2005 @ 16:57:17 #61
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30358031
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef pekel het volgende:
Ik neem aan dat de KNVB bij verschillende feedback over desbetreffende club het team/de club uit de competitie kan nemen?
lijkt mij ook.

donderdagavond 19:30 een oefenwedstrijd tegen SVM5 en zaterdag begint het allemaal weer dan gaan we voor de eerste 3 punten.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30393025
Stanley_Climbfalll, ben je al bang voor zaterdag?? Op welke positie speel je? Ik veelal linksmid, dus als jij rechtsmid staat wordt t nog gezellig....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_30393729
Zaterdag tegen DETO 8, tegen de club die Dos37 niet kan luchten.
That's all folks!
pi_30394277
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef pekel het volgende:
ik ben er zelf nog niet geweest.. ik heb het alleen maar van andere teams gehoord. Maar als het uit de hand loopt ofzo zal er zeker contact opgenomen worden met de knvb, al denk ik niet dat het veel zin heeft aangezien ze er nu toch ook nog inzitten
pi_30396248
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Stanley_Climbfalll, ben je al bang voor zaterdag?? Op welke positie speel je? Ik veelal linksmid, dus als jij rechtsmid staat wordt t nog gezellig....
Je gaat hem niet hakken hoor!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30397230
Zo, 2,5 uur getraind. . Zaterdag eerste wedstrijd van de competitie tegen ONS Sneek.
Hoi.
pi_30402902
Zaterdag met de bus naar Leeuwarden om aan te treden op het kunstgrasveld van Cambuur.. Hopen dat ze gesproeid hebben!!
  donderdag 8 september 2005 @ 22:50:04 #68
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30403318
de laatste oefenwedstrijd ging kort gezegt kut.
Ik speelde linkshalf waar ik normaal nooit speel en er was een teamgenoot die constant liep te zeiken. van de tegenstander waren 2 mensen van positie gewisseld, en ik pakte eerst nr15 en toen die spits ging spelen pakte ik de nr8 en m'n teamgenoot maar zeiken van ga naar die nr15 en later zegt die je was toch linkshalf.

nou ik heb de 3e helft niet mee gedaan, was het zo zat en bij het douchen zat hij nog te zeiken... stomme vetklep. Zaterdag deed hij niet mee en ging het goed.
AFC Ajax 4 ever
pi_30411258
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Gershom het volgende:
Zaterdag met de bus naar Leeuwarden om aan te treden op het kunstgrasveld van Cambuur.. Hopen dat ze gesproeid hebben!!
Kunstgras is wel fijn veld, hebben ze bij RKC Waalwijk ook liggen. Vooral als je een team hebt met kort combinatie voetbal is het erg fijn. Maar toch vind ik dat voetbal op echt gras hoort
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:10:17 #70
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30411840
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef stame het volgende:

[..]

Kunstgras is wel fijn veld, hebben ze bij RKC Waalwijk ook liggen. Vooral als je een team hebt met kort combinatie voetbal is het erg fijn. Maar toch vind ik dat voetbal op echt gras hoort
ik weet nog steeds niet wat ik van kunstgras moet denken je moet het gras ruiken en voelen en geen schuurpapier voelen
AFC Ajax 4 ever
pi_30412050
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben rechtsbuiten. Kom je nog wel tegen dan. Blijf je ook voor het openingsfeest 's avonds?
pi_30418192
Owowo gister weer voor het eerst getraind sinds vorige week maandag, omdat vorige week m'n verstandskiesjes eruit gesloopt werden. Het een ging partij slecht en dus zit ik zaterdag niet bij het 1e die dan hun eerste competitiewedstrijd spelen tegen SDS '55. Gelukkig kan ik wel met m'n matties van het 2e tegen Wageningen 2 aantreden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:05:31 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30419015
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag tegen DETO 8, tegen de club die Dos37 niet kan luchten.
precies maak ze in. Die varkens
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:15:05 #74
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30419305
Zondag tegen de Tukkers 2
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30425826
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik ben rechtsbuiten. Kom je nog wel tegen dan. Blijf je ook voor het openingsfeest 's avonds?
Als dat om 6 uur of later is kan ik wel. Waarschijnlijk na deze pot ook nog met het 1e mee naar Aduard (begint om 15.00 uur)... Kan ook zijn trouwens dat ik linksback sta, niet iedereen is er namelijk...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:58:32 #76
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_30429858
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef JPM01 het volgende:
de laatste oefenwedstrijd ging kort gezegt kut.
Ik speelde linkshalf waar ik normaal nooit speel en er was een teamgenoot die constant liep te zeiken. van de tegenstander waren 2 mensen van positie gewisseld, en ik pakte eerst nr15 en toen die spits ging spelen pakte ik de nr8 en m'n teamgenoot maar zeiken van ga naar die nr15 en later zegt die je was toch linkshalf.

nou ik heb de 3e helft niet mee gedaan, was het zo zat en bij het douchen zat hij nog te zeiken... stomme vetklep. Zaterdag deed hij niet mee en ging het goed.
Hebben jullie ook zo'n droeftoeter in het team ja? wij ook Kunnen we niet 11 van die figuren bij elkaar stoppen en dan in een eigen team laten spelen?
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_30429890
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Je hebt van die clubs waar je (uit) gewoon niet kúnt winnen .

Wij moeten zo bijvoorbeeld ook naar RKJVV dit seizoen. Daar winnen we dus nooit...
RKJVV inderdaad. CHC is ook zoiets, daar win je echt nooit. Vorige week dan ook kansloos van verloren. Zondag tegen BVV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30430449
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

RKJVV inderdaad. CHC is ook zoiets, daar win je echt nooit. Vorige week dan ook kansloos van verloren. Zondag tegen BVV.
Wij moeten zondag zoals gezegd uit naar SCI 4. Is dat iets? Zijn dat die jonge gasten van begin 20..?
pi_30430479
momenteel zit ik in Odysseus 5, na 1 training omdat ik nu niet kan trainen
pi_30430927
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wij moeten zondag zoals gezegd uit naar SCI 4. Is dat iets? Zijn dat die jonge gasten van begin 20..?
Ik heb in dat elftal gespeeld, allemaal jonge gasten van begin 20 inderdaad. Nu is het een ander elftal met allemaal dertigers. Geen geweldig elftal eigenlijk. Daar moet je toch wel van kunnen winnen.

Eerste wedstrijd tegen RKJVV-uit zijn ze niet komen opdagen volgens mijn informatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30431023
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Waarom eruit gezet? Nam je het niet zo nauw met de regels, of was je niet goed genoeg...?

Wij spelen zondag uit bij SCI, tegen het 4e (zijn dat die jonge gasten? paar jaar terug als eens tegen geoefend dacht ik). Dat jullie met het 5e tegen 3e elftallen spelen wil dus waarschijnlijk niet zo veel zeggen...

We moeten om 10 uur al trouwens, wat zijn dat gvd voor tijden?!
De coach had moeite met mijn instelling en ook met mijn conditie. Ja, jammer dan. Ik werk gewoon fulltime en dan heb je af en toe niet de puf om nog eens te gaan trainen.

Het 4e is het voormalige 3e. Voorheen was het 4e inderdaad een elftal met jonge gasten (heb ik ook gespeeld), maar nu is het een voormalig studentenelftal, allemaal dertigers.

Die hebben gezinnetjes en willen nog wat aan hun middag hebben. Vandaar 10.00. Wij voetballen lekker om 12.30.
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:34:13 #82
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30431138
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Afgelopen jaar? Heb je een naam (persoon of bedrijf), of heeft ie zo weinig indruk gemaakt....?
David, bij Q-modus.
pi_30431362
Woensdag 6-4 gewonnen, gigantisch foutenfestival. Een speler van het andere team zei dat het kampioenschap tussen ons en hun ging.

Wij speelden écht slechter dan normaal, en dan hebben we het nog niet gehad over onze eigen A3, die ook bij ons in de competitie zit.
pi_30432041
Morgen tegen Wilhelmina.. Heb er weer zin in... maar vanavond eerst naar feest Lekker fit morgen
pi_30432281
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef stame het volgende:
Morgen tegen Wilhelmina.. Heb er weer zin in... maar vanavond eerst naar feest Lekker fit morgen
Doe ik elke vrijdag hoor. Lekker detoxen op het gras.
pi_30440774
Morgen tegen Victoria Boys. Persoonlijk doel: minder tegengoals door mijn fout(en)
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:48:40 #87
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30445746
we spelen om 15:00 vanmiddag, kom op zich wel goed uit. maar we zijn wel serieus bezig nu..., warm up wedstrijdbespreking
AFC Ajax 4 ever
pi_30446109

Ik kom net op mn werk, hadden ze blijkbaar mn voicemail ingesproken dat ik vanavond moet... Nou doet die telefoon het niet, dus een leuke meevaller op de vroege morgen...

En het leukste is dat ik nu dus kan gaan voetballen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30446211
Vandaag de 1e competitie wedstrijd
Alleen zonder mij, want nog steeds geblesseerd
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_30448752
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:23 schreef Vom het volgende:
Vandaag de 1e competitie wedstrijd
Alleen zonder mij, want nog steeds geblesseerd
same here
pi_30449026
Ik ben gelukkig wel heel en heb er weer zin in vanmiddag.
That's all folks!
pi_30449083
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Doe ik elke vrijdag hoor. Lekker detoxen op het gras.
Ik doe het niet elke vrijdag... hou nog enigzins rekening met voetbal
pi_30449557
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef keijz het volgende:
Wij beginnen trouwens al met -6 punten aangezien de uitwedstrijden bij Jai Hanuman en Wanica Star niet te winnen zijn
Remo, Oranjeplein, Toofan, ook van die clubs waar uit bijna niet te winnen valt, of pas na een hoop gescheld, geschop en een berg bedreigingen.
'Mooiste' was vorig jaar, uit bij PGS/Vogel geloof, de scheidsrechter maakte er een zooitje van, alles werd tegengefloten, iedere bal die maar naar voren leek te gaan werd afgevlagd voor buitenspel. Toen we er over klaagden was zijn antwoord 'ja, je speelt uit dan ken je dat nou eenmaal verwachten, je gelooft toch zeker niet dat ik in jullie voordeel gaat staan fluiten'

Ben blij dat we dit jaar in een voornamelijk Delftse poule zitten. Met maar 1 of 2 Haage ploegen (waaronder Toofan dus).
pi_30456251
FOK! battle tegen Gollemrulez onbeslist: 2-2!

We stonden twee keer achter, zij speelden tachtig minuten met tien man. Tja.. toch nog blij met het punt, in de laatste minuut werd het gelijk.
pi_30456680
Jawel, 4-2 gewonnen van ONS Sneek. . Score had hoger moeten uitvallen, maar goed, de eerste 3 punten zijn binnen. .
Hoi.
pi_30458087
IDD, enige teleurstelling kan ik toch niet onderdrukken... Uit een kans voor ons (1 meter voor leeg doel) op de 1-3, meteen de 2-2 (die onze rechtsback toch echt voor de lijn had moeten wegrossen). We waren het er wel over eens dat Stanley_C zich toch wel de beste voetballer van zijn team mag noemen (de midmid was ook ok). Persoonlijk een dramatische wedstrijd gespeeld... Kon alleen maar beuken en vallen Menig keer kreeg ik de kreet "val niet zo overdreven man" toegeworpen (en vooral de schitterende kreten die ik daarbij produceerde mogen niet buiten beschouwing worden gelaten), hetgeen me de enige voldoening van de middag bracht als voorstopper... Een onuitwisbare indruk zal het daarentegen niet zijn geweest (hoop ik). Doe de nr 7 nog maar de groeten van me....
pi_30458209
Afgelast
pi_30458419
Hier dan maar!

Ik heb een heerlijke middag achter de rug. Uit bij DETO hebben we met 1-8 gewonnen (goed he Dos). We openden een beetje slap en DETO had het beste van het spel, na ongeveer 20 minuten begon het gelukkig beter te lopen. Een diepe bal op mij viel via het hoofd van een verdediger net achter de verdediging.

Ik had genoeg tijd om te bedenken wat ik zou doen. Nadat de bal twee keer had gestuiterd nam ik de bal met rechts uit de lucht en vloog het ronde geval in de rechterhoek van het doel. Een lobje was iets te riskant.

Niet veel later kreeg ik de bal op rechts ingespeeld en versnelde verrassend, zodat ik aangekomen in het strafschopgebied de bal terug kon leggen op een meegekomen middenvelder van ons. De 0-2 was een feit.

Vervolgens liepen we uit naar 0-5, dit was de ruststand. Na rust was het van beide kanten niet meer wat. Ik heb nog wel m'n steentje bij kunnen dragen door een bal goed in de loop van een aanvaller van ons te spelen. Die legde de bal vervolgens opzij en de 0-6 was een feit.

DETO maakte niet lang daarna nog een verdiende eretreffer. Het slotakkoord was wel weer voor mij, een treffer was immers wel wat magertjes. Ik werd na goede een-twee vrij gespeeld voor de keeper en knalde de bal hard en hoog in het doel.

Ik zie met een goed gevoel al weer uit naar de volgende week!
That's all folks!
pi_30458570
Ik mag morgen aan de bak. Ik ben terecht gekomen in een heel nieuw team. Op zich een team met een aantal goede voetballers, maar wel veel mensen die het niet zo nauw nemen met de regels e.d.

Geregeld dus dat er geïmproviseerd zal moeten worden omdat er te weinig man is komen opdagen, we zitten nog zonder keeper, etc...

Na de nederlaag tegen CHC/Orka vorige week, nu thuis tegen BVV. Wederom een lastige tegenstander, een van de teams die bovenin zal meedraaien.
pi_30460132
5-0 gewonnen. Het was echt te makkelijk
pi_30460180
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
IDD, enige teleurstelling kan ik toch niet onderdrukken... Uit een kans voor ons (1 meter voor leeg doel) op de 1-3, meteen de 2-2 (die onze rechtsback toch echt voor de lijn had moeten wegrossen). We waren het er wel over eens dat Stanley_C zich toch wel de beste voetballer van zijn team mag noemen (de midmid was ook ok). Persoonlijk een dramatische wedstrijd gespeeld... Kon alleen maar beuken en vallen Menig keer kreeg ik de kreet "val niet zo overdreven man" toegeworpen (en vooral de schitterende kreten die ik daarbij produceerde mogen niet buiten beschouwing worden gelaten), hetgeen me de enige voldoening van de middag bracht als voorstopper... Een onuitwisbare indruk zal het daarentegen niet zijn geweest (hoop ik). Doe de nr 7 nog maar de groeten van me....
Nou bedankt!

We hadden een stel boeren verwacht, maar vonden het op het vervelende ongeluk met De Beroemde Groninger na, een erg leuke wedstrijd. Had je nog door dat ik werd gewisseld in de rust omdat ik te opgefokt deed? Ja, wilde het vuurtje een beetje opstoken.
pi_30460368
Zo de 1e competitiewedstrijd zit er ook weer op.
Een nieuwkomer in onze poule, VVOO 3 uit Utrecht, nog nooit geweest, het was dan ook een club met maar 1 veld.
We begonnen zwak maar na 25 minuten viel de 0-1, wat volkomen terecht was.
Daarna volgde wederom 10 zwakke minuten van ons, maar de tegenstander kon geen kansen creeren. Vervolgens liepen we in de laatste 5 minuten voor rust uit naar 0-4.
Een speler van de tegenstander had van het veld gemoeten wegens het neerhalen van een doorgebroken speler maar dat werd nagelaten door de scheids.
In de 2e helft ging het er allemaal wat minder gemoedelijk aan toe want VVOO raakte erg gefrustreerd en begon in het rond te schoppen. Onze voorstopper had nog een akkefietje met hun spits, de laatste kon het namelijk niet verkroppen dat hij regelementair van de bal werd gelopen en vond het nodig onze voorstopper een klap te verkopen. VVOO op 10 man zou je zeggen maar wederom hield de scheids het rood op zak (hij had al wel 6 gele gegeven, 5 voor VVOO en 1 voor ons.) Na 15 minuten zijn we ons maar weer met voetbal bezig gaan houden en stonden we 0-6 voor. Op dat moment kregen wij terecht een penalty tegen welke onze keeper met een geweldige reflex uit de goal hield. In de de laatste 5 minuten viel nog de 0-7 en speelde we op rustig tempo de wedstrijd uit.

De 1e 3 punten zijn binnen, al met al een goede start van het seizoen
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')