Je hebt van die clubs waar je (uit) gewoon niet kúnt winnenquote:
Het laatste. Gecombineerd met - indien nodig - een alles afvlaggende grensrechter, schoppende verdedigers en/of bedreigingen als we per ongeluk voor komen te staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt dat door het kwaliteitsverschil of een treurige arbitrage?
arbitrage,quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt dat door het kwaliteitsverschil of een treurige arbitrage?
Is Orka van die sexclub??quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 - 0 verloren van CHC/Orka. Niet dat we minder waren dan CHC/Orka, elke aanval van ons werd afgefloten of afgevlagd door het arbitrale duo van dienst.![]()
En er wordt maar geen actie ondernomen?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef keijz het volgende:
[..]
arbitrage,
het zijn namelijk haagse ploegen met echt alleen maar negers...Ik hoorde laatst van iemand die er een wedstrijd van 2 uur speelde.. net zo lang totdat ze verloren
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef pekel het volgende:
Ik neem aan dat de KNVB bij verschillende feedback over desbetreffende club het team/de club uit de competitie kan nemen?
ik ben er zelf nog niet geweest.. ik heb het alleen maar van andere teams gehoord. Maar als het uit de hand loopt ofzo zal er zeker contact opgenomen worden met de knvb, al denk ik niet dat het veel zin heeft aangezien ze er nu toch ook nog inzittenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef pekel het volgende:
Ik neem aan dat de KNVB bij verschillende feedback over desbetreffende club het team/de club uit de competitie kan nemen?
Je gaat hem niet hakken hoor!!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Stanley_Climbfalll, ben je al bang voor zaterdag??Op welke positie speel je? Ik veelal linksmid, dus als jij rechtsmid staat wordt t nog gezellig....
Kunstgras is wel fijn veld, hebben ze bij RKC Waalwijk ook liggen. Vooral als je een team hebt met kort combinatie voetbal is het erg fijn. Maar toch vind ik dat voetbal op echt gras hoortquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Gershom het volgende:
Zaterdag met de bus naar Leeuwarden om aan te treden op het kunstgrasveld van Cambuur.. Hopen dat ze gesproeid hebben!!
ik weet nog steeds niet wat ik van kunstgras moet denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef stame het volgende:
[..]
Kunstgras is wel fijn veld, hebben ze bij RKC Waalwijk ook liggen. Vooral als je een team hebt met kort combinatie voetbal is het erg fijn. Maar toch vind ik dat voetbal op echt gras hoort
Ik ben rechtsbuiten. Kom je nog wel tegen dan. Blijf je ook voor het openingsfeest 's avonds?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Stanley_Climbfalll, ben je al bang voor zaterdag??Op welke positie speel je? Ik veelal linksmid, dus als jij rechtsmid staat wordt t nog gezellig....
precies maak ze in. Die varkensquote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag tegen DETO 8, tegen de club die Dos37 niet kan luchten.
Als dat om 6 uur of later is kan ik wel. Waarschijnlijk na deze pot ook nog met het 1e mee naar Aduard (begint om 15.00 uur)... Kan ook zijn trouwens dat ik linksback sta, niet iedereen is er namelijk...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben rechtsbuiten. Kom je nog wel tegen dan. Blijf je ook voor het openingsfeest 's avonds?
Hebben jullie ook zo'n droeftoeter in het team ja? wij ookquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef JPM01 het volgende:
de laatste oefenwedstrijd ging kort gezegt kut.
Ik speelde linkshalf waar ik normaal nooit speel en er was een teamgenoot die constant liep te zeiken. van de tegenstander waren 2 mensen van positie gewisseld, en ik pakte eerst nr15 en toen die spits ging spelen pakte ik de nr8 en m'n teamgenoot maar zeiken van ga naar die nr15 en later zegt die je was toch linkshalf.
nou ik heb de 3e helft niet mee gedaan, was het zo zat en bij het douchen zat hij nog te zeiken... stomme vetklep. Zaterdag deed hij niet mee en ging het goed.
RKJVV inderdaad. CHC is ook zoiets, daar win je echt nooit. Vorige week dan ook kansloos van verloren. Zondag tegen BVV.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt van die clubs waar je (uit) gewoon niet kúnt winnen.
Wij moeten zo bijvoorbeeld ook naar RKJVV dit seizoen. Daar winnen we dus nooit...
Wij moeten zondag zoals gezegd uit naar SCI 4. Is dat iets? Zijn dat die jonge gasten van begin 20..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RKJVV inderdaad. CHC is ook zoiets, daar win je echt nooit. Vorige week dan ook kansloos van verloren. Zondag tegen BVV.
Ik heb in dat elftal gespeeld, allemaal jonge gasten van begin 20 inderdaad. Nu is het een ander elftal met allemaal dertigers. Geen geweldig elftal eigenlijk. Daar moet je toch wel van kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij moeten zondag zoals gezegd uit naar SCI 4. Is dat iets? Zijn dat die jonge gasten van begin 20..?
De coach had moeite met mijn instelling en ook met mijn conditie. Ja, jammer dan. Ik werk gewoon fulltime en dan heb je af en toe niet de puf om nog eens te gaan trainen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom eruit gezet?Nam je het niet zo nauw met de regels, of was je niet goed genoeg...?
Wij spelen zondag uit bij SCI, tegen het 4e (zijn dat die jonge gasten? paar jaar terug als eens tegen geoefend dacht ik). Dat jullie met het 5e tegen 3e elftallen spelen wil dus waarschijnlijk niet zo veel zeggen...
We moeten om 10 uur al trouwens, wat zijn dat gvd voor tijden?!
David, bij Q-modus.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Afgelopen jaar? Heb je een naam (persoon of bedrijf), of heeft ie zo weinig indruk gemaakt....?
Doe ik elke vrijdag hoor. Lekker detoxen op het gras.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef stame het volgende:
Morgen tegen Wilhelmina.. Heb er weer zin in... maar vanavond eerst naar feestLekker fit morgen
same herequote:Op zaterdag 10 september 2005 10:23 schreef Vom het volgende:
Vandaag de 1e competitie wedstrijd
Alleen zonder mij, want nog steeds geblesseerd
Ik doe het niet elke vrijdag... hou nog enigzins rekening met voetbalquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Doe ik elke vrijdag hoor. Lekker detoxen op het gras.![]()
Remo, Oranjeplein, Toofan, ook van die clubs waar uit bijna niet te winnen valt, of pas na een hoop gescheld, geschop en een berg bedreigingen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef keijz het volgende:
Wij beginnen trouwens al met -6 punten aangezien de uitwedstrijden bij Jai Hanuman en Wanica Star niet te winnen zijn![]()
Nou bedankt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
IDD, enige teleurstelling kan ik toch niet onderdrukken... Uit een kans voor ons (1 meter voor leeg doel) op de 1-3, meteen de 2-2 (die onze rechtsback toch echt voor de lijn had moeten wegrossen). We waren het er wel over eens dat Stanley_C zich toch wel de beste voetballer van zijn team mag noemen (de midmid was ook ok). Persoonlijk een dramatische wedstrijd gespeeld... Kon alleen maar beuken en vallenMenig keer kreeg ik de kreet "val niet zo overdreven man" toegeworpen (en vooral de schitterende kreten die ik daarbij produceerde mogen niet buiten beschouwing worden gelaten), hetgeen me de enige voldoening van de middag bracht als voorstopper... Een onuitwisbare indruk zal het daarentegen niet zijn geweest (hoop ik). Doe de nr 7 nog maar de groeten van me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |