abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:07:49 #226
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30673185
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Incolumis het volgende:
nee he je bent toch niet voor 053 he?
natuurlijk wel

We hebben onze doelstelling behaald gewonnen met 4-2 met de rust stonden we nog met 0-2 achter door 2 penals maar in de 2de helft speelden we beter en kregen we veel kansen en dat was te zien in de score. de tegenstander voetbalde trouwens ook met 10 man omdat ze niet meer spelers hadden dus je kunt nagaan hoe slecht de 1ste helft was. Maarja we zjin volgens mij koploper dus dat gaat mooi
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30673194
2-2 gespeeld. Zelf wel wonderschone vrije trap er in geschoten, maar de eerste overwinning laat nog op zich wachten.
pi_30676415
4-2 verloren. . Was niet een beste wedstrijd. We kwamen al snel op een 0-2 voorsprong. Toen een dwaling van de scheidsrechter, hij gaf een onterechte penal. . Ik zat nog aan de penal, maar het was niet genoeg. De tegenstander kwam al snel op voorsprong, 3-2, door hun goeie en snelle buitenspelers. Nu rust dekt een speler iemand verkeerd, en scoort hun spits uit een omhaal de 4-2. Daarnaast ook nog 2 gele kaarten. De scheids was niet in goeie doen. Jammer, vorige week hadden we nog een echte topscheids. Ze worden hopelijk niet met de week slechter. . Volgende week beter en snel vergeten. .
Hoi.
pi_30676444
3 wedstrijden 9 punten We staan nu op de 2e plek omdat we 2x minder gescoord hebben

Vandaag 4-1 gewonnen van de Tubanters B1... Hun kregen in de 2e helft, toen het 2-0 stond, 2 rooie kaarten (verdiend) en hun flipten helemaal, was echt kut wedstrijd..
pi_30678892
5-3 verloren van Excelsior '31 14, terwijl wij zelfs beter waren. maar ja, dit seizoen is onze verdediging een lek mandje, elke counter betekent zowat een goal. we maken veel goals maar krijgen ook veel tegen, we hebben geen echte keeper, die er nu in de goal staat is een ouwe spits die geen bal klem heeft, verprutst de simpelste tikjes terug.
dus DOS37, deze score kun je toevoegen op jullie website
voeg onze site ook effe toe bij je links: http://oranjenassau7.web-log.nl/
  zondag 18 september 2005 @ 01:43:18 #231
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30685702
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ze het maar even goed merken dat dit geen manieren zijn JPM01.
doe ik ook wel.., want er bestaat toch ook zoiets als telefoon?
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30685725
Oe, op de broek gehad van Excelsior 14.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 01:44:52 #233
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30685730
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:24 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Wij hebben geen eens een keeper dus dr staat altijd een veldspeler in de goal.
over keepers gesproken..., die van ons zat tot 8 uur vanmorgen in de kroeg en moest nog uit bed gevist worden
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30691773
Wij begonnen weer goed gisteren! We moesten uit naar VVC'68, de wedstrijd zou om 13.30 beginnen. Echter, VVC vroeg om de tijd te veranderen, ze wilden graag om 13.00 beginnen. Ons bestuur had daar geen problemen mee. Waar ze wel problemen mee hadden was deze wijziging aan ons kenbaar te maken.

Donderdagavond na de training wordt er een lijst opgehangen met de namen van de spelers, de tegenstander, en de aanvangstijden en vertrekstijden. Daar stond wel aangegeven dat de tijden gewijzigd waren, maar in de lagere elftallen gaat niet iedereen trainen, en van degenen die wel gaan trainen blijft niet iedereen nog ff in de kantine hangen tot die lijst opgehangen wordt.
Daarbij kwam ook nog dat onze leider een weekje naar zijn zoon in Nice was. Zijn honneurs werden waargenomen door een van de spelers, die pas laat thuis komt uit zijn werk en een vrouw en 4 kinderen heeft en daarom niet op donderdagavond naar de voetbal komt. Een telefoontje bleek echter te moeilijk voor het bestuur: "Ik heb wel meer dingen te doen". Hij had verwacht dat als 1 iemand die andere tijd ziet, deze persoon gelijk het hele team gaat bellen om hen hiervan op de hoogte te stellen.

Zo kwam het dat wij om 11.45, de vertrekstijd, met welgeteld 4 spelers uit ons elftal stonden! Na wat rondgebeld te hebben kwam toch iedereen eraan, maar de 13.00 werd toch niet meer gehaald. Zo kwam het dat er toch om 13.30, in een heerlijk zonnetje, werd afgetrapt.

In tegenstelling tot de voorgaande 2 cometitieduels werden we niet gelijk overlopen en bgonnen we eigelijk best goed. Toch kwamen we door een scheidsrechterlijke dwaling op 1-0 achter. Een van onze spelers schopte tegen de hakken van een tegenstander, die begon te wankelen, toch nog een meter of 4 door kon lopen en op goal schoot, enkele metertjes naast. De scheidsrechter besloot daarop een penalty te geven. Dat het hier om een overtreding ging, dat zal ik niet ontkennen. Dit voorval vond echter wel ruim een meter buiten de 'zestien' plaats. Deze pingel werd loepzuiver ingeschoten.

Reeds enkele minuten later liep een aanvaller van de tegenpartij onze verdediging door en aan de rand van de zestien haalde hij verwoestend uit, wat de 2-0 betekende. Hierna namen wij het initiatief weer in handen en werden wij de betere partij, zonder gevaarlijk te worden. Het werd duidelijk dat we voorin nog iemand missen waar we de bal aan kwijt kunnen, die hem dan ook nog vast kan houden en nog een doelpuntje kan maken ook.

Zo kwam het dat we met 2-0 gingen rusten. Na de rust veranderde er weinig aan het spelbeeld. Wij bleven meer balbezit houden en aardig rondtikken, zonder grote kansen te creëren. En waar wij faalden was het VVC'68 die wel het net nog een keer wist te vinden. Hun linksbuiten omspeelde onze rechtsback, gaf voor, en hun aanvaller wist feilloos het net te vinden.

Uiteindelijk wisten wij toch nog onze eer te redden. Een van hun verdedigers stond te prutsen in hun strafschopgebied, wat onze aanvaller de gelegenheid gaf hem de bal te ontfrutselen en onze andere aanvaller te bereiken, voor wie het een koud kunstje was het net te vinden.

Eindstand: 3 - 1
pi_30695636
Eerst 2-1 gewonnen van VVS 2. Matige partij wel 3 punten. Daarna met het 3e nog 4-4 gespeeld tegen Knickerbockers 15. Meest slechte scheidsrechter ooit meegemaakt. Hij floot voor het eerst, en het laatst mag ik hopen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_30696014
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Eerst 2-1 gewonnen van VVS 2. Matige partij wel 3 punten. Daarna met het 3e nog 4-4 gespeeld tegen Knickerbockers 15. Meest slechte scheidsrechter ooit meegemaakt. Hij floot voor het eerst, en het laatst mag ik hopen.
Ik floot gister ook voor het eerst senioren...maar het ging eigelijk best goed
pi_30696102
Leuk Keijz.

En jammer van de verliespartij Zjakkie.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 14:55:09 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30696147
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.

Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
pi_30696240
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk Keijz.
Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggen
pi_30696285
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.

Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
ai, vreselijk als zoiets gebeurd.. je doet het dan gewoon nooit goed...
pi_30697463
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:31 schreef Zjakkie het volgende:
verhaaltje
Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ook

Wij weer verloren, en weer vele malen beter...
Twee zuivere goals van ons afgekeurd en 1 buitenspel goal van hen goedgekeurd, dan verlies je met 2-1 ja...

Vorig jaar speelden we kut en wonnen we alles, nu spelen we goed en verliezen halen we 1 uit 3
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30699073
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ook
Ik zag het in de kantine staan ja, moest ook gelijk aan je denken.

Heb er trouwens ook nog een opmerking over gemaakt in het Wat doet je amateurclub-topic
pi_30699107
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef keijz het volgende:

[..]

Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggen
Als ze dat doen ben je goed bezig.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 17:45:25 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30701238
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Incolumis het volgende:
5-3 verloren van Excelsior '31 14, terwijl wij zelfs beter waren. maar ja, dit seizoen is onze verdediging een lek mandje, elke counter betekent zowat een goal. we maken veel goals maar krijgen ook veel tegen, we hebben geen echte keeper, die er nu in de goal staat is een ouwe spits die geen bal klem heeft, verprutst de simpelste tikjes terug.
dus DOS37, deze score kun je toevoegen op jullie website
voeg onze site ook effe toe bij je links: http://oranjenassau7.web-log.nl/
ik zal het de webmaster even zeggen. Maarja wel lekkere info

5 november moeten we tegen elkaar.

Volgende week moeten we tegen Rijssen 7 volgens mij zijn dat niet van de hoogvliegers. We moeten dan weer naar Rijssen 2 uitwedstrijden 2x Rijssen uit. Dan komen we er ook niet weer dit seizoen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30701389
1-1 onterechte buitenspelgoal van ons afgekeurd, 100% penaly niet gegeven, 3 open kansen gehad, en mijn vervanger schoot van 1 meter voor open doel naast. Hoezee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30701436
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluiten
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30703173
5-1 gewonnen. 2 wedstrijden, 14 goals nu

Eerste helft was kut, 1-0 achter. Werd er gewoon uitgelopen Maar in zo'n wedstrijd ga je die knakker natuurlijk niet neerhalen. Tweede helft veel beter en snel op 1-1. Vlak daarna de 2-1. Toen was het over. Paar heerlijke tackles op de bal, maar met man
  zondag 18 september 2005 @ 18:57:52 #248
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30703605
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluiten
Zit je ook bij Gronitas 2 in toevallig?
pi_30703651
* -Vaduz- kijkt in de OP en ziet dat Jajong in GRC 2 zit.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 19:05:23 #250
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30703831
Ik bedoel of die bij hem in de competitie zitten, maar maakt verder ook niet zo veel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')