abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30659897
we hebben nu 3 punten, 10 gescoord en 11 tegen gekregen, vorige week met 7-5!! verloren terwijl wij voetballend veel beter waren, die counters van DVO zijn supergevaarlijk. met rust stonden we met 5-1 achter, daarna 4-4-2 gaan spelen en kwamen we we terug tot 6-5, laatste minuut counterden zij weer tot 7-5
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:57:12 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30660114
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Incolumis het volgende:
beetje een Heracles-gevoel zeker?
een Heracles gevoel zal ik nooit krijgen Incolumis
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30660154
nee he je bent toch niet voor 053 he?
pi_30660398
Morgen spelen we tegen DSC. Hopelijk pakken we de eerste overwinning van het seizoen. Het zal echter niet meevallen, want 'n middenvelder is geblesseerd, de keeper is nog altijd geblesseerd en onze spits is geblesseerd.

Dat wordt dus vooral de schade beperken morgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30662905
5-0 gewonnen van Surinaamse Voetbal Club Wanica Star

bij de 4-0 kapten 2 spelers ermee, omdat ze vonden dat het buitenspel was

gezellig hoor
pi_30663118
Oh en ook nog de 3-0 gescoord, prachig afstandschot met buitenkantje rechts
pi_30666230
Tering wat een wedstrijd vanmiddag Het werd uiteindelijk 3-3 maar het liep volledig uit de hand. Een rode kaart en een penalty in de laatste minuut voor ons (was dik buiten de zestien) deed de emoties hoog oplopen bij onze tegenstander waarna ze zich vervolgens volledig lieten gaan op de scheidsrechter ( bedreigen, duwen enz.)

Het was de eerste wedstrijd voor de A's van deze scheidsrechter die nog maar 16 was! Ook stond er een beoordeler langs de kant van de KNVB. De scheids moest huilend van het veld geholpen worden door enkele begeleiders omdat hij zo werd belaagd door de spelers Nog nooit zoiets meegemaakt! Onbegrijpelijk dat de KNVB zo'n jonkie aanstelt voor een toch wel beladen wedstrijd Die fluit voorlopig even niet denk ik
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:26:51 #212
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30668610
nou wij hebben met 2-3 verloren bij rust was het 1-1

ik zelf deed niet mee omdat er teveel man op papier stonden en daardoor kwamen ze mij doodleuk voor de wedstrijd vertellen dan ik dit keer niet mee speelde

en volgende week ben ik ook niet.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30669856
Das een naaistreek JPM.

Wij hebben helaas ook verloren met 0-2 van Daarle. Voetballend was Daarle sterker maar verder dan ons doelgebied kwamen ze niet echt, wij pobeerden op de counter wat terug te doen.

De 0-1 viel na een kwartier, een goed uitgespeelde aanvaller van de tegenstander. Daarna kregen wij twee goede kansen die erin hadden gekund. Helaas vielen ze niet.

De tweede helft werden we verder terug gedrongen maar kregen opnieuw een paar kansen. De ballen vlogen rakelings voorbij. Uiteindelijk werd het 0-2 halverwege de tweede helft. We kwamen er daarna niet meer aan te pas. Zelf heb ik slechts een klein kansje gehad. Mijn lob was niet goed genoeg.

Ik denk dat we tegen een kanshebber voor de titel hebben gespeeld, de uitslag was wel terecht. Volgende week beter.
That's all folks!
pi_30669955
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef JPM01 het volgende:
nou wij hebben met 2-3 verloren bij rust was het 1-1

ik zelf deed niet mee omdat er teveel man op papier stonden en daardoor kwamen ze mij doodleuk voor de wedstrijd vertellen dan ik dit keer niet mee speelde

en volgende week ben ik ook niet.
Wat een naaistreek.

Wij zullen morgen blij zijn als we er 11 op de lijst krijgen. Anders wordt het weer spelers ronselen bij andere elftallen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30670550
Bij rust hadden we 2 goals (voor elk 1), 1 rode kaart (voor VVOG, smerige tackle van achteren) en een bijna vechtpartij (een opvliegende speler en coach van de tegenstander konden niet meer tegen de reacties vanaf de zijlijn).

Na rust werd ik gewisseld (alweer, ik speelde voor mijn doen nog best sterk de eerste helft) en toen begon het gekloot ook 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6, 4-7, 5-7. En dat was ook de einduitslag. Wij waren voetballend de betere partij, maar waar wij in de afronding faalden, schoot de tegenstander bijna elke kans raak. Helaas, dit zou 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen worden, maar we hebben niet genoeg kunnen geven.

PS. gisteravond dorpsfeest, waar iedereen van ons team liep, dus we waren ook niet helemaal 100% fit.
pi_30670746
Lekker team heb jij JPM01 .

Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden ....
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:59:02 #217
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30670862
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:

Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden ....
ze hebben het ook geweten ik ben er pislink over.., zeg het dan donderdag of geef even een telefoontje. mischien ga ik donderdag niet eens trainen zoals ik er nu over denk.

iedereen komt een keertje aan de beurt voor het niet spelen opzich heb ik op die manier geen problemen maar kom dat niet een half uur voor de wedstrijd vertellen... als ik mijn spullen al gepakt heb.

Ik betaal immers wel was geld ook voor deze wedstrijd.., dus dat wordt voor het 2e seizoens helft maar 15 euro betalen ipv 18,-

AFC Ajax 4 ever
pi_30671103
quote:
zo spelen wij standaard, maar we winnen wel
pi_30671288
Laat ze het maar even goed merken dat dit geen manieren zijn JPM01.
That's all folks!
pi_30671371
5-7, wat een uitslagen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30671514
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
5-7, wat een uitslagen!
Dat zijn de A-Junioren, op een niet zo heel hoog niveau
pi_30671604
Ja, snap ik, is altijd leuk. In A2 hadden wij dat ook, we hadden een matige keeper en moesten altijd minstens 4 of 5 keer scoren om minimaal gelijk te spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30671649
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, snap ik, is altijd leuk. In A2 hadden wij dat ook, we hadden een matige keeper en moesten altijd minstens 4 of 5 keer scoren om minimaal gelijk te spelen.
Wij hebben geen eens een keeper dus dr staat altijd een veldspeler in de goal.
pi_30671696
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Dat zijn de A-Junioren, op een niet zo heel hoog niveau
Ons 1e heeft vandaag met 6-3 gewonnen hoor
pi_30672347
quote:

Speel je uit of thuis?

Wij hebben trouwens ook geen keeper, dus er moet altijd een veldspeler op goal. Eerste wedstrijd 0-4 verloren, vorige week 1-5. Wellicht dat ik zondag 'n helft op goal ga.
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:07:49 #226
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30673185
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Incolumis het volgende:
nee he je bent toch niet voor 053 he?
natuurlijk wel

We hebben onze doelstelling behaald gewonnen met 4-2 met de rust stonden we nog met 0-2 achter door 2 penals maar in de 2de helft speelden we beter en kregen we veel kansen en dat was te zien in de score. de tegenstander voetbalde trouwens ook met 10 man omdat ze niet meer spelers hadden dus je kunt nagaan hoe slecht de 1ste helft was. Maarja we zjin volgens mij koploper dus dat gaat mooi
pi_30673194
2-2 gespeeld. Zelf wel wonderschone vrije trap er in geschoten, maar de eerste overwinning laat nog op zich wachten.
pi_30676415
4-2 verloren. . Was niet een beste wedstrijd. We kwamen al snel op een 0-2 voorsprong. Toen een dwaling van de scheidsrechter, hij gaf een onterechte penal. . Ik zat nog aan de penal, maar het was niet genoeg. De tegenstander kwam al snel op voorsprong, 3-2, door hun goeie en snelle buitenspelers. Nu rust dekt een speler iemand verkeerd, en scoort hun spits uit een omhaal de 4-2. Daarnaast ook nog 2 gele kaarten. De scheids was niet in goeie doen. Jammer, vorige week hadden we nog een echte topscheids. Ze worden hopelijk niet met de week slechter. . Volgende week beter en snel vergeten. .
Hoi.
pi_30676444
3 wedstrijden 9 punten We staan nu op de 2e plek omdat we 2x minder gescoord hebben

Vandaag 4-1 gewonnen van de Tubanters B1... Hun kregen in de 2e helft, toen het 2-0 stond, 2 rooie kaarten (verdiend) en hun flipten helemaal, was echt kut wedstrijd..
pi_30678892
5-3 verloren van Excelsior '31 14, terwijl wij zelfs beter waren. maar ja, dit seizoen is onze verdediging een lek mandje, elke counter betekent zowat een goal. we maken veel goals maar krijgen ook veel tegen, we hebben geen echte keeper, die er nu in de goal staat is een ouwe spits die geen bal klem heeft, verprutst de simpelste tikjes terug.
dus DOS37, deze score kun je toevoegen op jullie website
voeg onze site ook effe toe bij je links: http://oranjenassau7.web-log.nl/
  zondag 18 september 2005 @ 01:43:18 #231
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30685702
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ze het maar even goed merken dat dit geen manieren zijn JPM01.
doe ik ook wel.., want er bestaat toch ook zoiets als telefoon?
AFC Ajax 4 ever
pi_30685725
Oe, op de broek gehad van Excelsior 14.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 01:44:52 #233
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30685730
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:24 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Wij hebben geen eens een keeper dus dr staat altijd een veldspeler in de goal.
over keepers gesproken..., die van ons zat tot 8 uur vanmorgen in de kroeg en moest nog uit bed gevist worden
AFC Ajax 4 ever
pi_30691773
Wij begonnen weer goed gisteren! We moesten uit naar VVC'68, de wedstrijd zou om 13.30 beginnen. Echter, VVC vroeg om de tijd te veranderen, ze wilden graag om 13.00 beginnen. Ons bestuur had daar geen problemen mee. Waar ze wel problemen mee hadden was deze wijziging aan ons kenbaar te maken.

Donderdagavond na de training wordt er een lijst opgehangen met de namen van de spelers, de tegenstander, en de aanvangstijden en vertrekstijden. Daar stond wel aangegeven dat de tijden gewijzigd waren, maar in de lagere elftallen gaat niet iedereen trainen, en van degenen die wel gaan trainen blijft niet iedereen nog ff in de kantine hangen tot die lijst opgehangen wordt.
Daarbij kwam ook nog dat onze leider een weekje naar zijn zoon in Nice was. Zijn honneurs werden waargenomen door een van de spelers, die pas laat thuis komt uit zijn werk en een vrouw en 4 kinderen heeft en daarom niet op donderdagavond naar de voetbal komt. Een telefoontje bleek echter te moeilijk voor het bestuur: "Ik heb wel meer dingen te doen". Hij had verwacht dat als 1 iemand die andere tijd ziet, deze persoon gelijk het hele team gaat bellen om hen hiervan op de hoogte te stellen.

Zo kwam het dat wij om 11.45, de vertrekstijd, met welgeteld 4 spelers uit ons elftal stonden! Na wat rondgebeld te hebben kwam toch iedereen eraan, maar de 13.00 werd toch niet meer gehaald. Zo kwam het dat er toch om 13.30, in een heerlijk zonnetje, werd afgetrapt.

In tegenstelling tot de voorgaande 2 cometitieduels werden we niet gelijk overlopen en bgonnen we eigelijk best goed. Toch kwamen we door een scheidsrechterlijke dwaling op 1-0 achter. Een van onze spelers schopte tegen de hakken van een tegenstander, die begon te wankelen, toch nog een meter of 4 door kon lopen en op goal schoot, enkele metertjes naast. De scheidsrechter besloot daarop een penalty te geven. Dat het hier om een overtreding ging, dat zal ik niet ontkennen. Dit voorval vond echter wel ruim een meter buiten de 'zestien' plaats. Deze pingel werd loepzuiver ingeschoten.

Reeds enkele minuten later liep een aanvaller van de tegenpartij onze verdediging door en aan de rand van de zestien haalde hij verwoestend uit, wat de 2-0 betekende. Hierna namen wij het initiatief weer in handen en werden wij de betere partij, zonder gevaarlijk te worden. Het werd duidelijk dat we voorin nog iemand missen waar we de bal aan kwijt kunnen, die hem dan ook nog vast kan houden en nog een doelpuntje kan maken ook.

Zo kwam het dat we met 2-0 gingen rusten. Na de rust veranderde er weinig aan het spelbeeld. Wij bleven meer balbezit houden en aardig rondtikken, zonder grote kansen te creëren. En waar wij faalden was het VVC'68 die wel het net nog een keer wist te vinden. Hun linksbuiten omspeelde onze rechtsback, gaf voor, en hun aanvaller wist feilloos het net te vinden.

Uiteindelijk wisten wij toch nog onze eer te redden. Een van hun verdedigers stond te prutsen in hun strafschopgebied, wat onze aanvaller de gelegenheid gaf hem de bal te ontfrutselen en onze andere aanvaller te bereiken, voor wie het een koud kunstje was het net te vinden.

Eindstand: 3 - 1
pi_30695636
Eerst 2-1 gewonnen van VVS 2. Matige partij wel 3 punten. Daarna met het 3e nog 4-4 gespeeld tegen Knickerbockers 15. Meest slechte scheidsrechter ooit meegemaakt. Hij floot voor het eerst, en het laatst mag ik hopen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_30696014
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Eerst 2-1 gewonnen van VVS 2. Matige partij wel 3 punten. Daarna met het 3e nog 4-4 gespeeld tegen Knickerbockers 15. Meest slechte scheidsrechter ooit meegemaakt. Hij floot voor het eerst, en het laatst mag ik hopen.
Ik floot gister ook voor het eerst senioren...maar het ging eigelijk best goed
pi_30696102
Leuk Keijz.

En jammer van de verliespartij Zjakkie.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 14:55:09 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30696147
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.

Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
pi_30696240
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk Keijz.
Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggen
pi_30696285
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.

Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
ai, vreselijk als zoiets gebeurd.. je doet het dan gewoon nooit goed...
pi_30697463
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:31 schreef Zjakkie het volgende:
verhaaltje
Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ook

Wij weer verloren, en weer vele malen beter...
Twee zuivere goals van ons afgekeurd en 1 buitenspel goal van hen goedgekeurd, dan verlies je met 2-1 ja...

Vorig jaar speelden we kut en wonnen we alles, nu spelen we goed en verliezen halen we 1 uit 3
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30699073
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ook
Ik zag het in de kantine staan ja, moest ook gelijk aan je denken.

Heb er trouwens ook nog een opmerking over gemaakt in het Wat doet je amateurclub-topic
pi_30699107
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef keijz het volgende:

[..]

Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggen
Als ze dat doen ben je goed bezig.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 17:45:25 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30701238
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Incolumis het volgende:
5-3 verloren van Excelsior '31 14, terwijl wij zelfs beter waren. maar ja, dit seizoen is onze verdediging een lek mandje, elke counter betekent zowat een goal. we maken veel goals maar krijgen ook veel tegen, we hebben geen echte keeper, die er nu in de goal staat is een ouwe spits die geen bal klem heeft, verprutst de simpelste tikjes terug.
dus DOS37, deze score kun je toevoegen op jullie website
voeg onze site ook effe toe bij je links: http://oranjenassau7.web-log.nl/
ik zal het de webmaster even zeggen. Maarja wel lekkere info

5 november moeten we tegen elkaar.

Volgende week moeten we tegen Rijssen 7 volgens mij zijn dat niet van de hoogvliegers. We moeten dan weer naar Rijssen 2 uitwedstrijden 2x Rijssen uit. Dan komen we er ook niet weer dit seizoen
pi_30701389
1-1 onterechte buitenspelgoal van ons afgekeurd, 100% penaly niet gegeven, 3 open kansen gehad, en mijn vervanger schoot van 1 meter voor open doel naast. Hoezee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30701436
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluiten
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30703173
5-1 gewonnen. 2 wedstrijden, 14 goals nu

Eerste helft was kut, 1-0 achter. Werd er gewoon uitgelopen Maar in zo'n wedstrijd ga je die knakker natuurlijk niet neerhalen. Tweede helft veel beter en snel op 1-1. Vlak daarna de 2-1. Toen was het over. Paar heerlijke tackles op de bal, maar met man
  zondag 18 september 2005 @ 18:57:52 #248
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30703605
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluiten
Zit je ook bij Gronitas 2 in toevallig?
pi_30703651
* -Vaduz- kijkt in de OP en ziet dat Jajong in GRC 2 zit.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 19:05:23 #250
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30703831
Ik bedoel of die bij hem in de competitie zitten, maar maakt verder ook niet zo veel uit.
pi_30703845
quote:

Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt... We stonden wel met 3-2 voor, dus wellicht krijgen we 3 punten...

We hebben besloten om het (als dat moet) niet uit te spelen, en we gaan niet naar de uitwedstrijd. Ze zoeken het maar lekker uit die trieste figuren . Onze medeleider stopt er trouwens per direct mee, die belt net woedend naar mijn pa (de andere coach) .
  zondag 18 september 2005 @ 19:07:18 #252
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30703902
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
pi_30705120
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
Beetje vaag verhaal. Hij wil een boze brief naar de KNVB schrijven en kreeg daarover ruzie met een bestuurslid van OJC ofzo. Ik snap er zelf ook maar weinig van, hopelijk is het een bevlieging...
  zondag 18 september 2005 @ 19:49:20 #254
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30705156
Niet dat ik hem niet begrijp hoor. Je maakt de gekste dingen mee. Laten we inderdaad hopen dat het een bevlieging is. Anders 'winnen' die gasten ook nog.
pi_30706608
Prachtig weertje, geen kater, we mochten op het hoofdveld wat er perfect bijlag..kortom perfecte omstandigheden, en dan met 2-6 op je kloten krijgen.
Het ergste is nog dat het gewoon onze eigen schuld is, veel te slap in de duels, de tegenpartij veel te veel ruimte geven..zelf 3 open kansen alleen voor de keeper missen..door het midden uitverdedigen..het was om moedeloos van te worden als keeper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')