een Heracles gevoel zal ik nooit krijgen Incolumisquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Incolumis het volgende:
beetje een Heracles-gevoel zeker?
Wat een naaistreek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef JPM01 het volgende:
nou wij hebben met 2-3 verloren bij rust was het 1-1
ik zelf deed niet mee omdat er teveel man op papier stonden en daardoor kwamen ze mij doodleuk voor de wedstrijd vertellen dan ik dit keer niet mee speelde![]()
![]()
![]()
![]()
en volgende week ben ik ook niet.
ze hebben het ook geweten ik ben er pislink over.., zeg het dan donderdag of geef even een telefoontje. mischien ga ik donderdag niet eens trainen zoals ik er nu over denk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker team heb jij JPM01.
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
zo spelen wij standaard, maar we winnen welquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
Wij hebben geen eens een keeperquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, snap ik, is altijd leuk. In A2 hadden wij dat ook, we hadden een matige keeper en moesten altijd minstens 4 of 5 keer scoren om minimaal gelijk te spelen.
Ons 1e heeft vandaag met 6-3 gewonnen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat zijn de A-Junioren, op een niet zo heel hoog niveau![]()
Speel je uit of thuis?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker team heb jij JPM01.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Incolumis het volgende:
nee he je bent toch niet voor 053 he?
doe ik ook wel.., want er bestaat toch ook zoiets als telefoon?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ze het maar even goed merken dat dit geen manieren zijn JPM01.
over keepers gesproken..., die van ons zat tot 8 uur vanmorgen in de kroeg en moest nog uit bed gevist wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wij hebben geen eens een keeperdus dr staat altijd een veldspeler in de goal.
Ik floot gister ook voor het eerst senioren...maar het ging eigelijk best goedquote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Eerst 2-1 gewonnen van VVS 2. Matige partij wel 3 punten. Daarna met het 3e nog 4-4 gespeeld tegen Knickerbockers 15. Meest slechte scheidsrechter ooit meegemaakt. Hij floot voor het eerst, en het laatst mag ik hopen.
Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggenquote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk Keijz.
ai, vreselijk als zoiets gebeurd.. je doet het dan gewoon nooit goed...quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.
Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ookquote:Op zondag 18 september 2005 12:31 schreef Zjakkie het volgende:
verhaaltje
Ik zag het in de kantine staan ja, moest ook gelijk aan je denken.quote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ook
Als ze dat doen ben je goed bezig.quote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggen
ik zal het de webmaster even zeggen. Maarja wel lekkere infoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Incolumis het volgende:
5-3 verloren van Excelsior '31 14, terwijl wij zelfs beter waren. maar ja, dit seizoen is onze verdediging een lek mandje, elke counter betekent zowat een goal. we maken veel goals maar krijgen ook veel tegen, we hebben geen echte keeper, die er nu in de goal staat is een ouwe spits die geen bal klem heeft, verprutst de simpelste tikjes terug.
dus DOS37, deze score kun je toevoegen op jullie website
voeg onze site ook effe toe bij je links: http://oranjenassau7.web-log.nl/
Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluitenquote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.
Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
Zit je ook bij Gronitas 2 in toevallig?quote:Op zondag 18 september 2005 17:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluiten![]()
Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje vaag verhaal. Hij wil een boze brief naar de KNVB schrijven en kreeg daarover ruzie met een bestuurslid van OJC ofzo. Ik snap er zelf ook maar weinig van, hopelijk is het een bevlieging...quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |