Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
Beetje vaag verhaal. Hij wil een boze brief naar de KNVB schrijven en kreeg daarover ruzie met een bestuurslid van OJC ofzo. Ik snap er zelf ook maar weinig van, hopelijk is het een bevlieging...quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
Je hebt toch niet tegen mij gespeeld he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef mr_cucumber het volgende:
Prachtig weertje, geen kater, we mochten op het hoofdveld wat er perfect bijlag..kortom perfecte omstandigheden, en dan met 2-6 op je kloten krijgen.
Het ergste is nog dat het gewoon onze eigen schuld is, veel te slap in de duels, de tegenpartij veel te veel ruimte geven..zelf 3 open kansen alleen voor de keeper missen..door het midden uitverdedigen..het was om moedeloos van te worden als keeper.
Goed bezigquote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
5-1 gewonnen. 2 wedstrijden, 14 goals nu
Eerste helft was kut, 1-0 achter. Werd er gewoon uitgelopenMaar in zo'n wedstrijd ga je die knakker natuurlijk niet neerhalen. Tweede helft veel beter en snel op 1-1. Vlak daarna de 2-1. Toen was het over. Paar heerlijke tackles op de bal, maar met man
Surinamers of Indiers ofzo. Wel relaxte gasten. Ook weer 10minuten voor tijd gestoptquote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed bezigwat voor nationaliteit hadden ze?
Ik weet dat ons 4e elftal er niet naar toe is gegaan. Ze zitten al een aantal jaren bij die figuren in de competitie en weten dus precies wat ze daar kunnen verwachten. Ze zijn dit seizoen en vorig seizoen dan ook niet op komen dagen bij RKJVV. Nu zijn ze in staat van beschuldiging gesteld door de KNVB. Vorig seizoen zijn er bij ons 2 of 3 teams uit de competitie gezet omdat ze niet tegen CHC wilde voetballen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt...We stonden wel met 3-2 voor, dus wellicht krijgen we 3 punten...
We hebben besloten om het (als dat moet) niet uit te spelen, en we gaan niet naar de uitwedstrijd. Ze zoeken het maar lekker uit die trieste figuren. Onze medeleider stopt er trouwens per direct mee, die belt net woedend naar mijn pa (de andere coach)
.
Het gaat niet zozeer daar om, het gaat meer om de boze reactie van het bestuur van OJC, zijn eigen club. Kritisch zijn over dit soort elftallen is not done, de clubs houden elkaar liever het handje boven het hoofd.quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet dat ik hem niet begrijp hoor. Je maakt de gekste dingen mee. Laten we inderdaad hopen dat het een bevlieging is. Anders 'winnen' die gasten ook nog.
Tijdens het keepen? Gaafquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik voetbal ookMaar dan voor de grap. Ik zaalvoetbal elke vrijdagavond en dan ben ik keeper. Erg gaaf is dat. Ze schieten hard
Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken
Die foto's laat ik dan nemen door een speler op de bankquote:
Hoe weet je dat? Waar kan je dat vindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons (Zuid I) is de laagste klasse de 6e.
Beetje de uitslagen enzo volgen doet wonderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waar kan je dat vinden
en welke regio is utrecht trouwens?
Ah ik heb het al gevondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Beetje de uitslagen enzo volgen doet wonderen.
Hier in de buurt gaan ze t/m de 5e klasse voor standaardelftallen (de 1e teams dus) en de 6e reserveklasse voor de rest van de teams...
Is dat zondag of zaterdag? Bij ons, ook Zuid 1 (zaterdag), is volgens mij 5e klasse het laagst. Wij eindigden iig een keer een-na-laatste en bleven in dezelfde klasse voetballen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons (Zuid I) is de laagste klasse de 6e.
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef Ender_W het volgende:
Zo gisteren mijn debuut in het eerste gehad voor dit seizoen. Was een oefenwedstrijd tegen een Amsterdamse 4de klasser. Moest de 2de helft keepen, de eerste helft de andere keeper welke tot op heden in het eerste stond.
De eerste helft was een drama. 0-4 verloren. De tweede helft een succes, stonden ook heel goed te spelen. Heb nog een paar keer goed ingegrepen. De tweede helft met 3-1 gewonnen![]()
Overall 3-5 verloren, maar toch veel lichtpuntjes.
Ik had het gelezen ja, in de zaal is voetballen ook wel leuk, alleen dan sta ik toch liever in het veld. Wel erg jammer dat ik geen competitie meer speel. Maar ja, wie weet in de toekomst. Die plofballen maken het ook wel grappigquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.
Ik speel ook geen competitie. Ik speel elke vrijdagavond voor de grap met de vaste spelers.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, in de zaal is voetballen ook wel leuk, alleen dan sta ik toch liever in het veld. Wel erg jammer dat ik geen competitie meer speel. Maar ja, wie weet in de toekomst. Die plofballen maken het ook wel grappig![]()
Dus daar kon je ook vrij weinig aan doenquote:Over hard gesproken, gisteravond het enige doelpunt dat ik tegen kreeg kwam uit een vrije trap. De tegenstander haalt snoeihard uit en recht de muur in. Alleen de muur vond het nodig uiteen te stappen. Beetje jammer, kon er nooit meer bij, ik zag die bal veel te laat.
ik zweer er ook bij veelste link om zonder te gaan spelen ook al is het training.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zweer er altijd bij, veel te link zonder.
hey jij ook hierquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |