abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30703845
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:

Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden ....
Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt... We stonden wel met 3-2 voor, dus wellicht krijgen we 3 punten...

We hebben besloten om het (als dat moet) niet uit te spelen, en we gaan niet naar de uitwedstrijd. Ze zoeken het maar lekker uit die trieste figuren . Onze medeleider stopt er trouwens per direct mee, die belt net woedend naar mijn pa (de andere coach) .
  zondag 18 september 2005 @ 19:07:18 #252
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30703902
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
pi_30705120
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
Beetje vaag verhaal. Hij wil een boze brief naar de KNVB schrijven en kreeg daarover ruzie met een bestuurslid van OJC ofzo. Ik snap er zelf ook maar weinig van, hopelijk is het een bevlieging...
  zondag 18 september 2005 @ 19:49:20 #254
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30705156
Niet dat ik hem niet begrijp hoor. Je maakt de gekste dingen mee. Laten we inderdaad hopen dat het een bevlieging is. Anders 'winnen' die gasten ook nog.
pi_30706608
Prachtig weertje, geen kater, we mochten op het hoofdveld wat er perfect bijlag..kortom perfecte omstandigheden, en dan met 2-6 op je kloten krijgen.
Het ergste is nog dat het gewoon onze eigen schuld is, veel te slap in de duels, de tegenpartij veel te veel ruimte geven..zelf 3 open kansen alleen voor de keeper missen..door het midden uitverdedigen..het was om moedeloos van te worden als keeper.
pi_30708222
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef mr_cucumber het volgende:
Prachtig weertje, geen kater, we mochten op het hoofdveld wat er perfect bijlag..kortom perfecte omstandigheden, en dan met 2-6 op je kloten krijgen.
Het ergste is nog dat het gewoon onze eigen schuld is, veel te slap in de duels, de tegenpartij veel te veel ruimte geven..zelf 3 open kansen alleen voor de keeper missen..door het midden uitverdedigen..het was om moedeloos van te worden als keeper.
Je hebt toch niet tegen mij gespeeld he?

6-2 gewonnen... speelde niet echt goed... lieten ons op het eind van de tweede helft veel te ver terugzakken omdat we al met 3-0 voor stonden. Dus het werd 3-1, daarna weer onder druk, maar kwamen er uit en maakte de 4-1, maar vrijwel meteen daarna volgde de 4-2. Op het laatst de wedstrijd gewoon uitgespeeld en er nog 2 doelpunten ingeprikt.
pi_30710710
aan je woonplaats te zien niet
pi_30711214
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
5-1 gewonnen. 2 wedstrijden, 14 goals nu

Eerste helft was kut, 1-0 achter. Werd er gewoon uitgelopen Maar in zo'n wedstrijd ga je die knakker natuurlijk niet neerhalen. Tweede helft veel beter en snel op 1-1. Vlak daarna de 2-1. Toen was het over. Paar heerlijke tackles op de bal, maar met man
Goed bezig wat voor nationaliteit hadden ze?
pi_30711539
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Goed bezig wat voor nationaliteit hadden ze?
Surinamers of Indiers ofzo. Wel relaxte gasten. Ook weer 10minuten voor tijd gestopt

We hebben je niet gemist hoor

maandag 19 september 2005 @ 08:44:13 #260
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_30718369
Jeuj, heb van het weekend mijn eerste wedstrjid van het seizoen gespeeld. Vraag me niet wat voor wedstrijd want we zijn anaal, vaginaal en oraal genaaid, en het was niet eens lekker (excuses voor het taalgebruik)

Maar ik had een goed debuut na een lullige blessure, dus mijn gevoel over de wedstrijd was top. Als enige van mijn team geloof ik.

Aanstaande dinsdag weer maar dan met het eerste
Live life to the Ender :D
pi_30721217
vanavond 2de wedstrijd..is kijken of we onze ongeslagen status kunnen uitbreiden
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_30722537
Onze scorende spits is nog twee weken op vakantie in de VS.
pi_30727277
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt... We stonden wel met 3-2 voor, dus wellicht krijgen we 3 punten...

We hebben besloten om het (als dat moet) niet uit te spelen, en we gaan niet naar de uitwedstrijd. Ze zoeken het maar lekker uit die trieste figuren . Onze medeleider stopt er trouwens per direct mee, die belt net woedend naar mijn pa (de andere coach) .
Ik weet dat ons 4e elftal er niet naar toe is gegaan. Ze zitten al een aantal jaren bij die figuren in de competitie en weten dus precies wat ze daar kunnen verwachten. Ze zijn dit seizoen en vorig seizoen dan ook niet op komen dagen bij RKJVV. Nu zijn ze in staat van beschuldiging gesteld door de KNVB. Vorig seizoen zijn er bij ons 2 of 3 teams uit de competitie gezet omdat ze niet tegen CHC wilde voetballen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30727359
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet dat ik hem niet begrijp hoor. Je maakt de gekste dingen mee. Laten we inderdaad hopen dat het een bevlieging is. Anders 'winnen' die gasten ook nog.
Het gaat niet zozeer daar om, het gaat meer om de boze reactie van het bestuur van OJC, zijn eigen club. Kritisch zijn over dit soort elftallen is not done, de clubs houden elkaar liever het handje boven het hoofd.

Wij hebben afgelopen zondag ook weer "gevoetbald". Thuis tegen DSC met 0 - 10 verloren. Het was weer niks. In totaal 9 man, dus twee man van een ander elftal geleend. Bij rust al met 0 - 6 achter, 3 penalties tegengekregen en 2 rode kaarten.

Gelukkig ook met een ander elftal meegevoetbald. 5 - 2 gewonnen en een goal gemaakt. De 1e van dit seizoen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30748724
en nog steeds ongeslagen dus , tegenstander gewoon niet op komen dagen, trieste zooi , dan maar ff onderling een partijtje gevoetbald.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_30749115
Ik voetbal ook Maar dan voor de grap. Ik zaalvoetbal elke vrijdagavond en dan ben ik keeper. Erg gaaf is dat. Ze schieten hard
Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:41:06 #267
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_30749133
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik voetbal ook Maar dan voor de grap. Ik zaalvoetbal elke vrijdagavond en dan ben ik keeper. Erg gaaf is dat. Ze schieten hard
Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken
Tijdens het keepen? Gaaf
pi_30749186
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:41 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Tijdens het keepen? Gaaf
Die foto's laat ik dan nemen door een speler op de bank

Ik ben niet zo iemand als die gast in de reclame (met da mobieltje)
pi_30752136
Zaterdag Loppersum thuis. We zijn gebrand op de eerste overwinning!
pi_30753298
weet iemand toevallig wat de laagste klasse is in het knvb voetbal?
pi_30753976
in West is volgens mij wel een reserve 8e. Zeker weten doe ik het niet.
pi_30754054
Loppersum is best een goede ploeg. Zeker niet te onderschatten, vorig jaar zaten er aardig wat jonge jongens in en werden we helemaal weggespeeld (kan ook aan ons hebben gelegen ) Wij zouden normaliter zaterdag tegen GEO hebben gevoetbald, waar het niet dat het aantal manschappen wederom erg laag is en dat daarom de wedstrijd maar gecanceld is. Iemand nog kijk tips in de omgeving?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_30757558
Bij ons (Zuid I) is de laagste klasse de 6e.
pi_30757988
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe weet je dat? Waar kan je dat vinden

en welke regio is utrecht trouwens?
pi_30758100
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Waar kan je dat vinden

en welke regio is utrecht trouwens?
Beetje de uitslagen enzo volgen doet wonderen .

Hier in de buurt gaan ze t/m de 5e klasse voor standaardelftallen (de 1e teams dus) en de 6e reserveklasse voor de rest van de teams...
pi_30758208
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Beetje de uitslagen enzo volgen doet wonderen .

Hier in de buurt gaan ze t/m de 5e klasse voor standaardelftallen (de 1e teams dus) en de 6e reserveklasse voor de rest van de teams...
Ah ik heb het al gevonden
de klasse waar ik in zit gaat tot de 9e klasse, dan doe ik het nog best goed B-0
  woensdag 21 september 2005 @ 09:11:19 #278
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_30782347
Zo gisteren mijn debuut in het eerste gehad voor dit seizoen. Was een oefenwedstrijd tegen een Amsterdamse 4de klasser. Moest de 2de helft keepen, de eerste helft de andere keeper welke tot op heden in het eerste stond.

De eerste helft was een drama. 0-4 verloren. De tweede helft een succes, stonden ook heel goed te spelen. Heb nog een paar keer goed ingegrepen. De tweede helft met 3-1 gewonnen

Overall 3-5 verloren, maar toch veel lichtpuntjes.
pi_30785695
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat zondag of zaterdag? Bij ons, ook Zuid 1 (zaterdag), is volgens mij 5e klasse het laagst. Wij eindigden iig een keer een-na-laatste en bleven in dezelfde klasse voetballen.
pi_30788111
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef Ender_W het volgende:
Zo gisteren mijn debuut in het eerste gehad voor dit seizoen. Was een oefenwedstrijd tegen een Amsterdamse 4de klasser. Moest de 2de helft keepen, de eerste helft de andere keeper welke tot op heden in het eerste stond.

De eerste helft was een drama. 0-4 verloren. De tweede helft een succes, stonden ook heel goed te spelen. Heb nog een paar keer goed ingegrepen. De tweede helft met 3-1 gewonnen

Overall 3-5 verloren, maar toch veel lichtpuntjes.
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:53:45 #281
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_30788206
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.
Ik had het gelezen ja, in de zaal is voetballen ook wel leuk, alleen dan sta ik toch liever in het veld. Wel erg jammer dat ik geen competitie meer speel. Maar ja, wie weet in de toekomst. Die plofballen maken het ook wel grappig

Over hard gesproken, gisteravond het enige doelpunt dat ik tegen kreeg kwam uit een vrije trap. De tegenstander haalt snoeihard uit en recht de muur in. Alleen de muur vond het nodig uiteen te stappen. Beetje jammer, kon er nooit meer bij, ik zag die bal veel te laat.
pi_30788351
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Ik had het gelezen ja, in de zaal is voetballen ook wel leuk, alleen dan sta ik toch liever in het veld. Wel erg jammer dat ik geen competitie meer speel. Maar ja, wie weet in de toekomst. Die plofballen maken het ook wel grappig
Ik speel ook geen competitie. Ik speel elke vrijdagavond voor de grap met de vaste spelers. elke zateravond is er wel competitie. Met een paar jongens uit mijn groep.

Ik ben gevraagd of ik 2e keeper wilde worden. Maar heb het bod niet geaccepteerd. Omdat ik eerst beter wilde gaan keepen. Ze spelen sinds dit jaar in de hoogste poule. Poule A!

Ik keep nu al 4 jaren. (oftewel, 180 wedstrijden.) Per seizoen spelen we 40 wedstrijden.) Dit is mijn 5e seizoen.
quote:
Over hard gesproken, gisteravond het enige doelpunt dat ik tegen kreeg kwam uit een vrije trap. De tegenstander haalt snoeihard uit en recht de muur in. Alleen de muur vond het nodig uiteen te stappen. Beetje jammer, kon er nooit meer bij, ik zag die bal veel te laat.
Dus daar kon je ook vrij weinig aan doen
pi_30819151
Gisteren op training nogal hardhandig op m'n schenen getrapt. Maar goed, dat hoort er bij.
pi_30819261
Je had geen scheenbeschermers om?
That's all folks!
pi_30819318
Nee, op training nooit hč.
pi_30819402
Ik zweer er altijd bij, veel te link zonder.
That's all folks!
pi_30819431
Hm.. ik heb van die grote onhandige dingen dus die ga ik niet aan doen als het niet verplicht is.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:13:07 #288
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30819844
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zweer er altijd bij, veel te link zonder.
ik zweer er ook bij veelste link om zonder te gaan spelen ook al is het training.

ik ga vanavond toch maar wel trainen na het debacel van afgelopen zaterdag. Dat wil niet zeggen dat ik me er overheen zet. niet op de manier waarop
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30819884
Je kunt toch wel trainen zonder scheenbeschermers. Juist lekker, die 'vrijheid'.
  donderdag 22 september 2005 @ 12:16:16 #290
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30819949
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

hey jij ook hier

ik zal eens een paar teamgenoten vragen of die een paar ballen op je willen afvuren..., je hoort dan ook wel een flink geluid die die ballen gaan zoals koeman ze vroeger altijd nam
AFC Ajax 4 ever
pi_30819967
Is wel lekker ja, maar mij toch te link. Als ik met vrienden een partij voetbal speel voetbal ik ook zonder, dat wel.
That's all folks!
pi_30819998
Hm.. nou ja, het gaat er wel fanatiek aan toe op training, maar ik heb geen scheenbeschermers die ik op training aan kan doen, dus het is heel simpel.

Zaterdag nog spelen, Vaduz?
pi_30821027
Jazeker, uit tegen DES (Nijverdal). Het wordt geen eenvoudige wedstrijd aan de uitslagen van de tegenstander te zien. Ze hebben dan wel 2 van de drie wedstrijden verloren maar wel erg nipt.
That's all folks!
pi_30821303
Er over heen klappen man! Niet van dat voorzichtige.

Wij spelen tegen de koploper zaterdag (6 uit 2). Wij hebben twee keer gelijk gespeeld, maar we geloven heilig in een overwinning!
pi_30821333
Tuurlijk knallen we er overheen, wat dacht jij dan. Die gasten op plek 1 gaan er toch ook gewoon aan?
That's all folks!
pi_30821401
Haha.. ik heb in de prognose een gelijkspelletje voorspeld vor onze eigen wedstrijd. Maar goed.. we zien het wel.
  donderdag 22 september 2005 @ 13:22:03 #297
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30821800
met de aankomende wedstrijd een streekderby tegen gemeente genoot Olympia ' 28 uit hasselt gezien de huidige ranglijst moeten we daar wel ff overheen lopen. alleen ik ben er niet bij omdat ik weer eens een familie dag heb
AFC Ajax 4 ever
pi_30821990
Haha.. ja zulke types heb je er altijd bij.
pi_30824225
Zaterdag voetballen tegen Hoogezand B1. Wordt een leuke pot, en hopelijk zitten we weer aan de goeie kant van de medaille. . Zelf ben ik niet fit, vanaf gister opeens behoorlijk verkouden en moe. . Maar ff wat middeltjes e.d. innemen en hopen dat het zaterdag weer goed is.
Hoi.
pi_30830677
Zaterdag tegen FSV 4. Een jaar of 3 geleden, toen we nog Seolto 6 waren, speelden we ook bij hun in de competitie; wij stonden een na laatste, zij 2e met 3 punten achterstand op de nummer 1, Alliance. De laatste wedstrijd zou FSV - Alliance zijn, de kampioenswedstrijd dus. Tot wij ze met weergaloos voetbal van de mat speelden en met 1 - 0 wisten te winnen *Good old memories*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')