een Heracles gevoel zal ik nooit krijgen Incolumisquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Incolumis het volgende:
beetje een Heracles-gevoel zeker?
Wat een naaistreek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef JPM01 het volgende:
nou wij hebben met 2-3 verloren bij rust was het 1-1
ik zelf deed niet mee omdat er teveel man op papier stonden en daardoor kwamen ze mij doodleuk voor de wedstrijd vertellen dan ik dit keer niet mee speelde![]()
![]()
![]()
![]()
en volgende week ben ik ook niet.
ze hebben het ook geweten ik ben er pislink over.., zeg het dan donderdag of geef even een telefoontje. mischien ga ik donderdag niet eens trainen zoals ik er nu over denk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker team heb jij JPM01.
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
zo spelen wij standaard, maar we winnen welquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
Wij hebben geen eens een keeperquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, snap ik, is altijd leuk. In A2 hadden wij dat ook, we hadden een matige keeper en moesten altijd minstens 4 of 5 keer scoren om minimaal gelijk te spelen.
Ons 1e heeft vandaag met 6-3 gewonnen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat zijn de A-Junioren, op een niet zo heel hoog niveau![]()
Speel je uit of thuis?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker team heb jij JPM01.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |