Je hebt gelijk!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef milagro het volgende:
[..]
maar fonetisch meezingen is wel heer erg
eend no bout AI bout it we wur bubbelie der![]()
Wel redelijke wietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef teun911 het volgende:
ze zingen/swingen echt meteen met alles mee.
Echte ski-hut types.
Wat wil je, Rob zei dat ie de bulldog in Adam wel leuk vindt. Geen Amsterdammer die daar heen wil; toerist trap.
Ergens in deeltje 4 volgens mij van dit succesvolle topic, is besloten dat de sluiter van het vorig topic ook het nieuwe aanmaakt. Anders krijg je steeds dubbelenquote:
Nee. Nathalie. Ga lekker door met je geile stem.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
Hou op , NAthalieeeeeeeeee, hou op ajb, je kent de tekst niet, erger nog je kan geen Engels
houdt iemand nog bij hoeveel ze ongeveer rookt op een dag?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
Tanja steekt er nog 1tje op
het is vooral zielig dat ze het 5 keer herhaald.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze zijn echt triest bezig nu
En Lieske vind zich nu zielig omdat ze niet kan hakken
Dat doet ze met vrijwel alle dingenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
het is vooral zielig dat ze het 5 keer herhaald.
inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
het is vooral zielig dat ze het 5 keer herhaald.
Ben ergens begonnen met turven maar was niet meer bij te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
houdt iemand nog bij hoeveel ze ongeveer rookt op een dag?
3 sigaretten per dag...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
Net zolang tot iemand reageertquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Miepje01 het volgende:
Dat doet ze met vrijwel alle dingen
Zeg dat wel.quote:
Ja dan krijgt de baby pas na een paar jaar last van de longen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
3 sigaretten per dag...
...officieel dan hè
Meer dan voor donderdagquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
Vrouwen die goed kunnen dansen.quote:
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:55 schreef eborn het volgende:
Zeg, ik ben nou een uurtje weggeweest. Maar zit die Joost nou nog steeds over z'n genotsknotsen te zeuren?
Gisteren heb ik haar in elk geval 5x met een peuk gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
3 sigaretten per dag...
...officieel dan hè
Ze heeft gisternacht te fanatiek Roel en Rikkert gepijpt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Liesje heeft of eten op d'r lip of he tis een beginnende koortslip
...en sterven er niet teveel jonge zeehondjes...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de baby pas na een paar jaar last van de longen.
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijtquote:
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baaltquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef Ymke het volgende:
Lieske , fantastisch , lekker de spot drijvn met die 5 duizend euro![]()
Lieske en Nathalie kunnen dus goed neuken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijt![]()
Bij normale mensen niet neequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baalt![]()
En ik wou net vragen of jij goed kan dansen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef milagro het volgende:
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijt![]()
Aan zn reactie te zien wist die het nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef eborn het volgende:
Weet Roel ook al dat ie met Lieske op vakantie moet?
Ja maar milagro, het is ook veel geld voor een student!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baalt![]()
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben ergens begonnen met turven maar was niet meer bij te houden.
beweeglijke heupen hè!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lieske en Nathalie kunnen dus goed neuken?![]()
Dan moeten de mannen daar maar eens werk van maken.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ik wou net vragen of jij goed kan dansen.
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Wees blij, blijft ze van je Menno af... voor nu
quote:
Precies, en dat iedereen nadat je 't opgebiecht hebt zegt dat je 't beter nog even je had kunnen houden en dan mooi 5000 euro had gehad zorgt daar ook helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
nu pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef TRiXeS het volgende:
FUCK! Lieske moet er echt uit. Ik begin me echt aan haar te irriteren![]()
Lieske en Nathalie hebben geen heupen.quote:
quote:
Dit was toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
Big Brother: "Wil je stoppen met 'zingen'? De microfoons zijn hier niet op berekend'
Nou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lieske en Nathalie hebben geen heupen.
Ik gok dat je nog steeds heupen hebt, anders ben je er slechter aan toen dan Robquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
Nou als dat heupen zijn.. weet ik niet wat ik heb![]()
![]()
die zit bij de schuifdeurquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef vw_caddy het volgende:
Waar is Tanja 'mag ik een trekje' trouwens heen?
Nou. Dan moet je maar eens een bodyshot van jezelf in dit topic posten. Dan praten we verder.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
die rob begint mij nu aardig te irriterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef TRiXeS het volgende:
FUCK! Lieske moet er echt uit. Ik begin me echt aan haar te irriteren![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog steeds heupen hebt, anders ben je er slechter aan toen dan Rob
Jij hebt ze dan wél, gok ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
neuh.. dat wil ik jullie niet aandoenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou. Dan moet je maar eens een bodyshot van jezelf in dit topic posten. Dan praten we verder.![]()
![]()
Joost niet alleenquote:
waaaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:09 schreef schatje het volgende:
Ingrid en Menno hebben ruzie ofzo?
Vind je 't gek na die foto's hierboven en onderquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost die in een deuk ligt om hoe Dido haar banaan eet.
Die denkt nu: "wat kan ik met partjes appel doen...."quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef Miepje01 het volgende:
En Lieske baalt dat zij haar banaan door sneed
Omdat hij op Lieske geilt maar die geilt meer op Roelquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef portable het volgende:
wat was er met rikkert? waarom kijkt hij SIP
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Wie zit daar met haaar tong de banaan te pijpen ?
Heb erdomme geen geluid op m'nb PC
Joost en Dido hebben altijd lol, leuk stelquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:13 schreef Falco het volgende:
Wat zijn ze netjes en schoon trouwens. Ik die BB-bewoners echt heel vaak boenen enzo!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef eborn het volgende:
Linda hoort 'erectie' en gaat meteen bij Joost zitten. Die is zeker van mening dat je geen erectie ongebruikt mag laten ofzo.
Daar ben ik het 200% mee eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de hoogtepunt van de dag.
Ik vond het Lieske-Tanja moment toch ook wel erg leuk vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was het hoogtepunt van de dag.
die komt straks pas, als dido om joost z'n vleeslolly vraagtquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de hoogtepunt van de dag.
Dus ze heeft weer aandachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
Rikkert en Lieske zijn samen uit een bakje aan het prikken
She's craving for it.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
Zat Tanja nou te snuiven aan het pakje sigaretten?
doet ze wel vaker.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
Troost je, in het BB-huis gebeurde anders ook bizar weinig. Ik heb grotendeels geslapen zonet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Voetbal afgelopen.. was weer zonde van de tijd
ohw hou toch opquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido eet zelfs druifjes op een geile manier![]()
Dat krijg je wanneer je al 2 weken geen seks hebt gehad. Het komt er heus nog wel van hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido eet zelfs druifjes op een geile manier![]()
psies er hangt al dagen een enorme spanning tussen die 2quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Dido en Joost zijn zo geil als boter!
op elkaar!
nee joh joost is homoquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
op elkaar!
Joost is vast geil, maar hij wil liever Rob denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
op elkaar!
Uurtje of 2...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
ligt 4 al lang plat?
En zijn probleem is gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef vw_caddy het volgende:
Ik kan echt totaal geen pijl trekken op Rikkert. Zit hij samen met Lieske uit een bakje te prikken, nu zit ie weer tussen Tanja 'mag ik een trekje' en Ralph met zijn hoofd naar beneden. Hij zit echt met een groot probleem.
Volgens mij is dit Ingrid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef eborn het volgende:
Staat Lieske nou onder de douche te poetsen? Zoja, is iemand al begonnen met klokken?
Op 3 hetzelfde, daar schakelen ze vanaf de douche naar Linda&Menno.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef Tamaartje het volgende:
waarom hoor ik op 1 niet wat linda en menno zeggen
Ja, heet Brenda geloof ik... en we hebben haar gezien tijdens de binnenkomst. Dus het is stiekum ook geen Brandon...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Joost had toch een vriendin?![]()
Nope is Liesquote:
Ingrid stond met Lieske te praten. Maar ik zag Lieske bukken om (dacht ik) haar tandenborstel te pakkenquote:
Dus Lieske weet al wat er allemaal verteld en gezegd is vanmiddag?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:27 schreef schatje het volgende:
Ingrid zei tegen Lieske dat ze zich niets moet aantrekken van de verhalen die er de ronde doen. Zij heeft om dezelfde reden wat afstand genomen van Menno.
Of ze zit nog steeds met die nominaties en denkt dat er achter haar om word gepraat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Lieske weet al wat er allemaal verteld en gezegd is vanmiddag?
volgens mij over dat geld nog steeds.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer dat ze gek is op zowel Roel als Rikkert. En de vragen die vanmiddag gesteld zijn. Wie ze liever heeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee ze spelen een raar soort ganzebordquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef Miepje01 het volgende:
Hebben ze het nu weer over Lieske?
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo ietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ze spelen een raar soort ganzebord![]()
Lieske is toch ook een gans?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ze spelen een raar soort ganzebord![]()
Ooh .quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo iets
dat zei ingrid over menno, omdat hij nu weer met linda bezig is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo iets
Ooh en Joost zit er ook nog bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh .
Ja ik zit naar Rob Dido en de gehandicapten verzorgster te kijken die een spelletje spelen![]()
Oh vandaar.. Ik gokte meteen weer op Lieskequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat zei ingrid over menno, omdat hij nu weer met linda bezig is.
Volgens mij maandag pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:37 schreef Miepje01 het volgende:
Wanneer krijgen ze dan een nieuwe weekopdracht ?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
Rob tegen Joost
"Ik vind je echt een watje"
"Ik heb er gewoon hoofdpijn van"
Ja, dodelijk voor BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten ze weer dat stomme spel te spelen?
Die word zo wel weer wakkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef HyperViper het volgende:
Roel de "nachtbraker" ligt al te slapen!
fuckten ze maar ergens anders mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Tamaartje het volgende:
ze zitten binnen te fucken met die camera
Wat bedoel jij nou weer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef rubinio het volgende:
[..]
fuckten ze maar ergens anders mee.
Persoonlijk onderhoud gok ik...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Tamaartje het volgende:
Waar is lieske dan?
Dagboek kamer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Menno moet naar de wat?
Ja, ik ben nog met wat dingen bezig. Maar je mag wel proberen of je je eigen nominaties kunt vastleggen. Dat hoort namelijk al wel te werkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:52 schreef Tamaartje het volgende:
eborn had net nog ff ingelogt op je BB nominatiesite ziet er goed uit
handig zo !
Irritand he .quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, dat wegschakelen iedere keer. Ik wil ook de dagboekkamer online zien!
Oke zal ik ff doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog met wat dingen bezig. Maar je mag wel proberen of je je eigen nominaties kunt vastleggen. Dat hoort namelijk al wel te werken
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef TRiXeS het volgende:
Stream 1 eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |