Dit was toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
Big Brother: "Wil je stoppen met 'zingen'? De microfoons zijn hier niet op berekend'
Nou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lieske en Nathalie hebben geen heupen.
Ik gok dat je nog steeds heupen hebt, anders ben je er slechter aan toen dan Robquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
Nou als dat heupen zijn.. weet ik niet wat ik heb![]()
![]()
die zit bij de schuifdeurquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef vw_caddy het volgende:
Waar is Tanja 'mag ik een trekje' trouwens heen?
Nou. Dan moet je maar eens een bodyshot van jezelf in dit topic posten. Dan praten we verder.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
die rob begint mij nu aardig te irriterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef TRiXeS het volgende:
FUCK! Lieske moet er echt uit. Ik begin me echt aan haar te irriteren![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog steeds heupen hebt, anders ben je er slechter aan toen dan Rob
Jij hebt ze dan wél, gok ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
neuh.. dat wil ik jullie niet aandoenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou. Dan moet je maar eens een bodyshot van jezelf in dit topic posten. Dan praten we verder.![]()
![]()
Joost niet alleenquote:
waaaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:09 schreef schatje het volgende:
Ingrid en Menno hebben ruzie ofzo?
Vind je 't gek na die foto's hierboven en onderquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost die in een deuk ligt om hoe Dido haar banaan eet.
Die denkt nu: "wat kan ik met partjes appel doen...."quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef Miepje01 het volgende:
En Lieske baalt dat zij haar banaan door sneed
Omdat hij op Lieske geilt maar die geilt meer op Roelquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef portable het volgende:
wat was er met rikkert? waarom kijkt hij SIP
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Wie zit daar met haaar tong de banaan te pijpen ?
Heb erdomme geen geluid op m'nb PC
Joost en Dido hebben altijd lol, leuk stelquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:13 schreef Falco het volgende:
Wat zijn ze netjes en schoon trouwens. Ik die BB-bewoners echt heel vaak boenen enzo!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef eborn het volgende:
Linda hoort 'erectie' en gaat meteen bij Joost zitten. Die is zeker van mening dat je geen erectie ongebruikt mag laten ofzo.
Daar ben ik het 200% mee eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de hoogtepunt van de dag.
Ik vond het Lieske-Tanja moment toch ook wel erg leuk vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was het hoogtepunt van de dag.
die komt straks pas, als dido om joost z'n vleeslolly vraagtquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de hoogtepunt van de dag.
Dus ze heeft weer aandachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
Rikkert en Lieske zijn samen uit een bakje aan het prikken
She's craving for it.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
Zat Tanja nou te snuiven aan het pakje sigaretten?
doet ze wel vaker.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
Troost je, in het BB-huis gebeurde anders ook bizar weinig. Ik heb grotendeels geslapen zonet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Voetbal afgelopen.. was weer zonde van de tijd
ohw hou toch opquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido eet zelfs druifjes op een geile manier![]()
Dat krijg je wanneer je al 2 weken geen seks hebt gehad. Het komt er heus nog wel van hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido eet zelfs druifjes op een geile manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |