Je hebt gelijk!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef milagro het volgende:
[..]
maar fonetisch meezingen is wel heer erg
eend no bout AI bout it we wur bubbelie der![]()
Wel redelijke wietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef teun911 het volgende:
ze zingen/swingen echt meteen met alles mee.
Echte ski-hut types.
Wat wil je, Rob zei dat ie de bulldog in Adam wel leuk vindt. Geen Amsterdammer die daar heen wil; toerist trap.
Ergens in deeltje 4 volgens mij van dit succesvolle topic, is besloten dat de sluiter van het vorig topic ook het nieuwe aanmaakt. Anders krijg je steeds dubbelenquote:
Nee. Nathalie. Ga lekker door met je geile stem.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
Hou op , NAthalieeeeeeeeee, hou op ajb, je kent de tekst niet, erger nog je kan geen Engels
houdt iemand nog bij hoeveel ze ongeveer rookt op een dag?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
Tanja steekt er nog 1tje op
het is vooral zielig dat ze het 5 keer herhaald.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze zijn echt triest bezig nu
En Lieske vind zich nu zielig omdat ze niet kan hakken
Dat doet ze met vrijwel alle dingenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
het is vooral zielig dat ze het 5 keer herhaald.
inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
het is vooral zielig dat ze het 5 keer herhaald.
Ben ergens begonnen met turven maar was niet meer bij te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
houdt iemand nog bij hoeveel ze ongeveer rookt op een dag?
3 sigaretten per dag...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
Net zolang tot iemand reageertquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Miepje01 het volgende:
Dat doet ze met vrijwel alle dingen
Zeg dat wel.quote:
Ja dan krijgt de baby pas na een paar jaar last van de longen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
3 sigaretten per dag...
...officieel dan hè
Meer dan voor donderdagquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef teun911 het volgende:
[..]
Vrouwen die goed kunnen dansen.quote:
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:55 schreef eborn het volgende:
Zeg, ik ben nou een uurtje weggeweest. Maar zit die Joost nou nog steeds over z'n genotsknotsen te zeuren?
Gisteren heb ik haar in elk geval 5x met een peuk gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
3 sigaretten per dag...
...officieel dan hè
Ze heeft gisternacht te fanatiek Roel en Rikkert gepijpt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Liesje heeft of eten op d'r lip of he tis een beginnende koortslip
...en sterven er niet teveel jonge zeehondjes...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de baby pas na een paar jaar last van de longen.
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijtquote:
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baaltquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef Ymke het volgende:
Lieske , fantastisch , lekker de spot drijvn met die 5 duizend euro![]()
Lieske en Nathalie kunnen dus goed neuken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijt![]()
Bij normale mensen niet neequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baalt![]()
En ik wou net vragen of jij goed kan dansen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef milagro het volgende:
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijt![]()
Aan zn reactie te zien wist die het nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef eborn het volgende:
Weet Roel ook al dat ie met Lieske op vakantie moet?
Ja maar milagro, het is ook veel geld voor een student!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baalt![]()
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben ergens begonnen met turven maar was niet meer bij te houden.
beweeglijke heupen hè!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lieske en Nathalie kunnen dus goed neuken?![]()
Dan moeten de mannen daar maar eens werk van maken.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ik wou net vragen of jij goed kan dansen.
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Wees blij, blijft ze van je Menno af... voor nu
quote:
Precies, en dat iedereen nadat je 't opgebiecht hebt zegt dat je 't beter nog even je had kunnen houden en dan mooi 5000 euro had gehad zorgt daar ook helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
nu pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef TRiXeS het volgende:
FUCK! Lieske moet er echt uit. Ik begin me echt aan haar te irriteren![]()
Lieske en Nathalie hebben geen heupen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |