dat zei ingrid over menno, omdat hij nu weer met linda bezig is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo iets
Ooh en Joost zit er ook nog bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh .
Ja ik zit naar Rob Dido en de gehandicapten verzorgster te kijken die een spelletje spelen![]()
Oh vandaar.. Ik gokte meteen weer op Lieskequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat zei ingrid over menno, omdat hij nu weer met linda bezig is.
Volgens mij maandag pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:37 schreef Miepje01 het volgende:
Wanneer krijgen ze dan een nieuwe weekopdracht ?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
Rob tegen Joost
"Ik vind je echt een watje"
"Ik heb er gewoon hoofdpijn van"
Ja, dodelijk voor BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten ze weer dat stomme spel te spelen?
Die word zo wel weer wakkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef HyperViper het volgende:
Roel de "nachtbraker" ligt al te slapen!
fuckten ze maar ergens anders mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Tamaartje het volgende:
ze zitten binnen te fucken met die camera
Wat bedoel jij nou weer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef rubinio het volgende:
[..]
fuckten ze maar ergens anders mee.
Persoonlijk onderhoud gok ik...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Tamaartje het volgende:
Waar is lieske dan?
Dagboek kamer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Menno moet naar de wat?
Ja, ik ben nog met wat dingen bezig. Maar je mag wel proberen of je je eigen nominaties kunt vastleggen. Dat hoort namelijk al wel te werkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:52 schreef Tamaartje het volgende:
eborn had net nog ff ingelogt op je BB nominatiesite ziet er goed uit
handig zo !
Irritand he .quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, dat wegschakelen iedere keer. Ik wil ook de dagboekkamer online zien!
Oke zal ik ff doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog met wat dingen bezig. Maar je mag wel proberen of je je eigen nominaties kunt vastleggen. Dat hoort namelijk al wel te werken
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef TRiXeS het volgende:
Stream 1 eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |