Ja, heet Brenda geloof ik... en we hebben haar gezien tijdens de binnenkomst. Dus het is stiekum ook geen Brandon...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Joost had toch een vriendin?![]()
Nope is Liesquote:
Ingrid stond met Lieske te praten. Maar ik zag Lieske bukken om (dacht ik) haar tandenborstel te pakkenquote:
Dus Lieske weet al wat er allemaal verteld en gezegd is vanmiddag?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:27 schreef schatje het volgende:
Ingrid zei tegen Lieske dat ze zich niets moet aantrekken van de verhalen die er de ronde doen. Zij heeft om dezelfde reden wat afstand genomen van Menno.
Of ze zit nog steeds met die nominaties en denkt dat er achter haar om word gepraat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Lieske weet al wat er allemaal verteld en gezegd is vanmiddag?
volgens mij over dat geld nog steeds.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer dat ze gek is op zowel Roel als Rikkert. En de vragen die vanmiddag gesteld zijn. Wie ze liever heeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee ze spelen een raar soort ganzebordquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef Miepje01 het volgende:
Hebben ze het nu weer over Lieske?
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo ietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ze spelen een raar soort ganzebord![]()
Lieske is toch ook een gans?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ze spelen een raar soort ganzebord![]()
Ooh .quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |