quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:47 schreef Saarah het volgende:
We zijn volop aan het verhuizen, ons huis is eindelijk *min of meer* af(of toch al op z'n minst bewoonbaar
)
Maar je ziet der nooit want je komt niet in het buitenlandquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik achtervolg imberr wel eens als ik haar zie op straat.
Wat lul je. >?!@>#!>@!:?3@!$i230f hwe09pfhd vsofvmnxcbg ihb 0ep5y35quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar je ziet der nooit want je komt niet in het buitenland![]()
Niet in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef C2C het volgende:
[..]
![]()
k ben ook de hele tyd aan het klussen, 1 oom en een tante en nog een tante van me zijn aan het verhuizen...
kan geen kwast meer zien![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Heb ik een Maxtor DiamondMax 10 250GB besteld, hebben ze een Maxline III geleverd
Je maakte je echt zorgen ?quote:
Chillquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Heb ik een Maxtor DiamondMax 10 250GB besteld, hebben ze een Maxline III geleverd
Ik doe niks, hij stond er ineens.quote:
patserquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doe niks, hij stond er ineens.![]()
Wil je ook wat van die shit?quote:
En dat terwijl Mo nog hartstikke single is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mo is boos op me omdat ik vind dat ze vriendin rare tieten heeft![]()
![]()
Het meisje in ze msn avatar danquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat terwijl Mo nog hartstikke single is.![]()
Moet je horen wie het zegtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
Fokkers in je msn hebben is voor nerds.
wie is dat meisje eig.?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het meisje in ze msn avatar dan![]()
Wie is dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het meisje in ze msn avatar dan![]()
Wil je dan specifiek met die mensen praten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog mensen met een Ti-84+ met Super Mario erop hier ?
Daar ben je blij mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou, Martine en DD.
Ja er lukt iets niet hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wil je dan specifiek met die mensen praten?![]()
Hij noemt me debiel.quote:
Aah dat is wel de elite groep van fok natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou, Martine en DD.
quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah dat is wel de elite groep van fok natuurlijk![]()
En hoe kom je op dit *ahum* prachtige gedichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef BObNL het volgende:
Feest.
Het is goed voor het lichaam en de geest.
Ik zie een lekker wijf, en ga tekeer als een beest.
Doe een wedstrijd met mijn vrienden 'wie neukt er het meest'
Ik concentreer me, en hou me bij mijn leest.
Er komt een dikke Turk, die met zijn auto langs komt geraced.
Ik vraag me af waar hij al die tijd is geweest.
Tis een Turk, dus hij zal wel hebben gespaced
De scoter boys komen langsgeracht
Die net een chick hebben verkracht
Als ik het niet dacht.
Typisch die Turken die ik altijd zo veracht.
Ik toon wel even mijn macht.
Ik vermorzel ze met smacht.
Mo's vriendin vriendin kust mo trots.
Mo's hand streeld der tepels zo hard als rots.
ELMaikel zei dat mo in een stel rare tieten kneed.
Dat was nog voor mo hem tegen de muur smeet.
Komt uit vorrige deel steeds wat toevoegenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En hoe kom je op dit *ahum* prachtige gedicht![]()
Alleen Elmaikel en Mo komen er in voor. Doe dan ook Imberr aangezien er twee om haar vechten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
Komt uit vorrige deel steeds wat toevoegen![]()
moet mo maar doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen Elmaikel en Mo komen er in voor. Doe dan ook Imberr aangezien er twee om haar vechten.![]()
En Jaguarized omdat ie cool is en Roy omdat ie Roy is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen Elmaikel en Mo komen er in voor. Doe dan ook Imberr aangezien er twee om haar vechten.![]()
Ik ben cool ja. En Roy omdat ie een lekkere zusje van vriendin heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En Jaguarized omdat ie cool is en Roy omdat ie Roy is?
huh hij heeft ze zusje als lekkere vriendin ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben cool ja. En Roy omdat ie een lekkere zusje van vriendin heeft.![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben cool ja. En Roy omdat ie een lekkere zusje van vriendin heeft.![]()
Woon jij soms in URKquote:
Hij heb een vriendin, en daar het zusje van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh hij heeft ze zusje als lekkere vriendin ?![]()
Omdat het net overkwam alsof je zusje ook je vriendin was en dat soort dingen gebeuren daarquote:
Ok doei he en een fijne dag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:21 schreef B_BOY het volgende:
ik ben weer wakker. snel douche en dan naar me werk.
Ajuus he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef Wiwi101 het volgende:
ik ga ook maar, ik moet ook werken zometeen.
Später!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef B_BOY het volgende:
Ik heb nu mijn kater![]()
Ik ga werken, tot ziens.
Jaaaaaaaaaaaaa hoi beeb, hoe issie? Hoe was Fryslan?quote:
friesland was superleukquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa hoi beeb, hoe issie? Hoe was Fryslan?![]()
goed goed lekker rustig hiero. weinig gebeurd, vanavond bowlenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef saaw het volgende:
[..]
friesland was superleuk
allemaal achterlijke 'kenningsmakingsactiviteiten' gedaan: kanoen, vlot bouwen, fierljeppen [ofzo![]()
] en nog veel meer
enige nadeel is de hoeveelheid muggen, en eigenlijk vooral de hoeveelheid muggenbulten, ik word helemaal gek van de jeuk
verder ben ik net pas wakker en behoorlijk brak
gisteravond zijn we teruggekomen en meteen met zn allen de kroeg ingedoken
en hoeist met jou?
wij gaan dus 2 uur bowlen met 6 man totaal op 1 baan....eigenlijk net een uurtje te weinig...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:04 schreef saaw het volgende:
ik ga vanavond...
weet nog niet eigenlijk
waarschijnlijk teveel drinken oid
ik heb er na 2 uur meestal wel geoeg van hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wij gaan dus 2 uur bowlen met 6 man totaal op 1 baan....eigenlijk net een uurtje te weinig...![]()
fatboy? als in fatboy slim?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef saaw het volgende:
ja dat is waar
nja het is zowiezo wel gezellig, toch?
mijn fatboy is gister aangekomen
zitzak inderdaad, ha dik toch verteld of niet?quote:
oh kan wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef saaw het volgende:
[..]
zitzak inderdaad, ha dik toch verteld of niet?
ik maak zo wel fototje, hij is geweldig
Nou, het was gister al aardig ruig ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:18 schreef saaw het volgende:
ja primadonderdag en vrijdag in friesland geweest, was heel leuk
met jou?
nog ruige plannen voor vanavond?
PUB SlowChat #186: Eenvoud is onuitputtelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:20 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Nou, het was gister al aardig ruig ...
PUB SlowChat #186: Eenvoud is onuitputtelijk. tijd: 4.04
Doe je goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef saaw het volgende:
ik moest vannacht rond half5 naar huis vanuit de stad maar had geen fiets en er komt geen nachtbus bij mij in de buurt dus heb ik een taxi-meneer heel lief aangekeken en die heeft me voor 3 euro naar huis gebracht
toppiequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
PUB SlowChat #186: Eenvoud is onuitputtelijk.
zo kom je er meteenhoef je niet te scrollen
![]()
alleen voor die 3 euro?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef saaw het volgende:
ik moest vannacht rond half5 naar huis vanuit de stad maar had geen fiets en er komt geen nachtbus bij mij in de buurt dus heb ik een taxi-meneer heel lief aangekeken en die heeft me voor 3 euro naar huis gebracht
quote:
Tss ... waarom lukt mij dat nou nooit ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef saaw het volgende:
voor mij is het ongeveer 10 min fietsen vanuit centrum, maar lopend dus wel ene half uur oid en ik was amper in staat die 3 meter naar de taxi af te leggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:33 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Tss ... waarom lukt mij dat nou nooit ...
Hoeft opzich ook niet, want ik kan naar huis kruipen
was het te ver lopen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:33 schreef saaw het volgende:
[..]jup
hij wilde eerst niet [goh, normaal kost het rond de 20e] maar ik ben gewoon door blijven zeuren
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef saaw het volgende:
[..]
voor mij is het ongeveer 10 min fietsen vanuit centrum, maar lopend dus wel ene half uur oid en ik was amper in staat die 3 meter naar de taxi af te leggen
Iets te veel gefeest?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef saaw het volgende:
[..]
voor mij is het ongeveer 10 min fietsen vanuit centrum, maar lopend dus wel ene half uur oid en ik was amper in staat die 3 meter naar de taxi af te leggen
iets teveel gedronken en geblowdquote:
* Herkentquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:38 schreef saaw het volgende:
[..]
iets teveel gedronken en geblowd
nja niet echt teveel hoor, het ging prima en ik voelde me ontzettend goed
alleen lopen ging niet zo soepel
Heb ik dus ook altijd, ik voel me goed, enzo. Maar het lopen is dan geen succesquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:38 schreef saaw het volgende:
[..]
iets teveel gedronken en geblowd
nja niet echt teveel hoor, het ging prima en ik voelde me ontzettend goed
alleen lopen ging niet zo soepel
Ik was vroegâh in indonesië op vakantie. Helemaal lek gestoken door de muggen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
AAAAARRRRGGHHHH
ik word helemaal gek van die stomme muggebulten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog maar 3 plekken hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
AAAAARRRRGGHHHH
ik word helemaal gek van die stomme muggebulten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik word normaal nooit geprikt maar in friesland hebben ze me echt volledig opgegeten ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:47 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik was vroegâh in indonesië op vakantie. Helemaal lek gestoken door de muggen natuurlijk
Is er niet een of ander smeerseltje?
duh dat zijn frieze muggen, je weet toch, veel water enzo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ik word normaal nooit geprikt maar in friesland hebben ze me echt volledig opgegeten ofzo
word echt gestoord van de jeuk
ik heb alles wat we in huis hebben al geprobeerd en weet echt niet wat ik nog meer kan doen, koud ddouchen helpt voor ene half uurtje maar daarna komt het weer even hard terug
Allemaal inteelt daarquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:51 schreef Duncan-Death het volgende:
Friesland, bah.
En waar kom jij vandaan dan?quote:
i know, maar mn hele benen, armen en rug zijn 1 grote bult zo ongeveerquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
duh dat zijn frieze muggen, je weet toch, veel water enzo...
Kusje erop?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef saaw het volgende:
[..]
i know, maar mn hele benen, armen en rug zijn 1 grote bult zo ongeveer
mijn moeder zei net iets over een smeerseltje dat bedoeld is voor waterpokken, en dat is ook net gepost in het topic wat ik heb geopend in lifestyle, dus dat ga ik zo halen
Tuurlijk helpt dat.quote:
Dat is nog randje Overijssel.quote:
\quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is nog randje Overijssel.![]()
Overijssel![]()
Ik in Deventer woonend doet hier natuurlijk ook aan meequote:
Woonendquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik in Deventer woonend doet hier natuurlijk ook aan mee
Overijssel![]()
Oi Maryse, hoe is het met jou ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:03 schreef MaRySe het volgende:
haaiiiii
Laatste keer geslagert vandaag?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:03 schreef MaRySe het volgende:
haaiiiii
Je ging laatst naar de kapper zei je .quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:03 schreef MaRySe het volgende:
haaiiiii
Nee ben per direct gestopt toch maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laatste keer geslagert vandaag?
Hoe nam je baas het?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee ben per direct gestopt toch maar
tadaaa :quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je ging laatst naar de kapper zei je .
Hoe is het geworden ?![]()
Ik vertelde hem eerst van dat dit mijn laatste werkdag was en ging uitleggen waarom,quote:
Hey,quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef saaw het volgende:
ben ik weer
apo was al dicht maar ik kreeg het advies om after-sun erop te smeren en dat lijkt redelijk te werken
Daarvoor ben ik altijd beschikbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef brainster het volgende:
Heeft iemand hier nog zin om een 12 jarige breezahboy uit tezeiken?
MSN doet ut niet
Grrrrr ... en dan nog het logo van FC Zwolle als avatar ook >(quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef brainster het volgende:
Heeft iemand hier nog zin om een 12 jarige breezahboy uit tezeiken?
MSN doet ut niet
zijn sigquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik altijd beschikbaar
Veel plezier saawquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef saaw het volgende:
ik ga mijn nieuwe fatboy inwijden door er op te ploffen en een slehcte film te kijken
tot later
![]()
thanks! misschien heb ik dat zelfs nog wel ergens liggen trouwensquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef Petertjuhh het volgende:
@saaw: Alle apotheken zijn dicht in het weekend. Maar er heeft er wel altijd eentje dienst lijkt mij. (in de buurt)
Je zou kunnen kijken in de gewone winkel naar Azaron, werkt goed tegen jeuk.
Waarom post jij 2 keer achter elkaar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef Talena het volgende:
Voortrekkerij!!
'T ging vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom post jij 2 keer achter elkaar?
Neuh hoeft niet zo nodig, want er staatquote:Wil Talena soms in de OP?
quote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP
Het anige wat ik kwijt wil ... waar kan ik dat gratis bier proberen ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Talena het volgende:
[..]
'T ging vanzelf
[..]
Neuh hoeft niet zo nodig, want er staat
[..]
Dank je maar is niet geverfd of zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef saaw het volgende:
@ Maryse: leuk haar!! echt mooie kleur enzo, staat je goed
De rest post gewoon te langzaamquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Talena het volgende:
[..]
'T ging vanzelf
[..]
Neuh hoeft niet zo nodig, want er staat
[..]
Neenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
Was er geen hakmes in de buurt Maryse?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Er staan trouwens leuke foto's in fotoboek
Dat veranderd alles natuurlijk, zwart werken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dank je maar is niet geverfd of zo
Nee ga ook zeker m'n dag niet laten verpestenMaar het is gewoon sneu dat je als werkgever niet professioneel met je werknemers om kunt gaan. En het was zwart dus 't boeit sowieso niet.
quote:
Jij? Blond?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil m'n haar mayb blond verven
Of donkerbruin.
Zwolle hequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Grrrrr ... en dan nog het logo van FC Zwolle als avatar ook >(
quote:
Misschien alleen te druk voor jou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
je leeft nog![]()
heb je t druk op msn ofzo?![]()
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij? Blond?
Dat kan ik me niet zo 1, 2, 3 voorstellen.
Ja, dat is een groot nadeel van als je populair bent.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
je leeft nog![]()
heb je t druk op msn ofzo?![]()
ja.. hij heef t zeker te druk met dat meisje van zijn plaatje op msnquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien alleen te druk voor jou.![]()
Mijn is 13...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn postaantal is gestegen van 8 naar 9
Doe maar niet blond ... aubquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil m'n haar mayb blond verven
Of donkerbruin.
Hoe oud denk je dat ze is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. hij heef t zeker te druk met dat meisje van zijn plaatje op msn![]()
Morgen schatquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Het anige wat ik kwijt wil ... waar kan ik dat gratis bier proberen ?![]()
maar ze is denk ik wel zo'n type die denkt dat ze 16 isquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt wel aardig in de richting denk ik ja
Maar dat soort types kunnen vaak helemaal niet denkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ze is denk ik wel zo'n type die denkt dat ze 16 is![]()
Zolang ze dat blijven beweren heb ik er geen problemen meequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ze is denk ik wel zo'n type die denkt dat ze 16 is![]()
Dan lijkt het aanvaardbaar hequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zolang ze dat blijven beweren heb ik er geen problemen mee![]()
die zijn Br33z4Hhquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar dat soort types kunnen vaak helemaal niet denken
johquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Talena het volgende:
Wist je dat sinasappelsap prikt als je een wondje hebt op je lip.
Mag ik ja zeggen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Talena het volgende:
ja.. doet pijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Talena het volgende:
Tomatensap ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef Talena het volgende:
mijnequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke avatar was beter mijn oude of deze?
Die oude, deze is donkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vorige.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Deze is iets volwassener.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goffik. ..?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar ik zoek een duistere icoon om mijn treurige emoties mee te tonen.![]()
Ben je treurig dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
je wordt met de dag zieligerquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Neem dan gewoon een zwart vakje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee gewoon depriquote:
Was jou avatar niet tijdelijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een zwart vakje.
Jup.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef brainster het volgende:
[..]
Was jou avatar niet tijdelijk?
Nee, zolang ik nog geen leukere avatar vind.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Tijdelijk voor onbepaalde tijd
Of zo iets als ditquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
moet je effe naar de link gaan..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Kruisje.
Teveel werk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
moet je effe naar de link gaan..
Je moeder is een breezah?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:38 schreef -Mo- het volgende:
Ahhh....typisch mijn moeder...
Kom ik beneden voor het eten, galt 50 Cent door de geluidsboxen die ingeplugt zitten op haar mp3-speler.
yeahquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Saaw, heb je de fatboy ingewijd?
Er zijn hele rellen in de sc geweest omdat de ene avatar wel in de OP stond, en in de ander niet.quote:
Foto.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
hij zit zo lekker dat ik maar meteen even een dutje erop gedaan heb
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
hij zit zo lekker dat ik maar meteen even een dutje erop gedaan heb
Opzich niks... Maar jij en blond haar. Is dat wel zo verstandig om te doen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:48 schreef MaRySe het volgende:
wat is dr mis met blond haar
ja ben traag
Ik stem tegenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Opzich niks... Maar jij en blind haar. Is dat wel zo verstandig om te doen?
Blind haar is sowieso nooit verstandig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Blind haar lijkt me niet echt verstandig nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Mijne was grappiger.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Blind haar lijkt me niet echt verstandig nee.
We waren even grappig.quote:
Mother-motherquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:52 schreef MaRySe het volgende:
is het iets persoonlijk's
blond haar.. lekker mother-mother style
Smakelijk Saaw!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:55 schreef saaw het volgende:
ik ga nu eerst eten
en dan...
foto's van mijn fatboy
totzo
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:55 schreef MaRySe het volgende:
Hoewel ik denk dat ik er uit ga zien als een mislukte oost blokker
Is prima.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wens iemand gewoon smakelijk eten.
Kom dat doekje maar brengen
Ga je naar Elmaikel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga ff naar Deventer...spreek jullie later...
Kusjes!
Hou van jullie!
Ja, je gaat toch naar Deventer.quote:
Bowleeeeeennn.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
trinity gaat er foto's van laten zien
Net of dat zo boeiend isquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef EvilWasp het volgende:
Kutterdekut![]()
Kom er net achter dat ik gisteren Brainiac helemaal vergeten was![]()
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
Lag Fok er bij jullie net ook even uit? 2 minuutjes ofzo?
Ik heb 'm opgenomen omdat Top Gear op hetzelfde moment wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef EvilWasp het volgende:
Kutterdekut![]()
Kom er net achter dat ik gisteren Brainiac helemaal vergeten was![]()
Je kan toch wel allebei tegelijk kijken: doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgenomen omdat Top Gear op hetzelfde moment was.
Top Gear ownt ook, maar dat kijk ik al een tijdje niet meer, ik weet eigenlijk niet waaromquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgenomen omdat Top Gear op hetzelfde moment was.
Geweldig nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
http://ho.hl2files.com/joltzi.htm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
http://ho.hl2files.com/joltzi.htm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat naar ze tante..quote:
Waarom ben je niet op msn bij mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Imberr het volgende:
mooie zonsondergang
of iig is de lucht al oranje![]()
Hier niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Imberr het volgende:
mooie zonsondergang
omdat ik niet online benquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn bij mij![]()
Hier nog blauw. Ik vermoed dat mijn meet de weg kwijt isquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Imberr het volgende:
mooie zonsondergang
meet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hier nog blauw. Ik vermoed dat mijn meet de weg kwijt is.
Ben je de tante van Mo ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hier nog blauw. Ik vermoed dat mijn meet de weg kwijt is.
Euhquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:38 schreef -Mo- het volgende:
Ahhh....typisch mijn moeder...
Kom ik beneden voor het eten, galmt 50 Cent door de geluidsboxen die ingeplugt zitten op haar mp3-speler.
Ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eensch
Ik zou je maar alvasy gaan schamen voor je ouders![]()
Ach, mijn vader heeft ook een Eminem-periode gehadquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel.
nee toch...
Moeders en MP3speler... hmmm...
50cent...
HMM!??!?!?!??!??!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |