Haha, kloptquote:Op donderdag 1 september 2005 21:37 schreef Isabeau het volgende:
pfff...ik had niet eens door dat ie vol was(als mod kan je gewoon doorgaan haha)
jaaaa, geweldig toch!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
Dat is echt loodzwaar hoor, met 7 personen nog 4 volle dagen fietsen....
Briljant hequote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, Ingrid is aan het hyperventileren bij het idee nog meer te moeten fietsen!
euhm... Hoeveel delen zijn daarvan?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom twee topics
Die andere was eerder dacht ik.
Talpa kan alles fixenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef justagirl1970 het volgende:
bestaan briefjes van 1000 nou wel of niet....anders fietsen ze voor nepgeld.....
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom twee topics
Die andere was eerder dacht ik.
Ja, er kunnen ook opdrachten voor minder/meer geld komenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef LuQas het volgende:
Ze konden nog 300.000 euro extra verdienen. Dat betekent dat er nog 5 van zulke opdrachten komen.
Dankquote:Op donderdag 1 september 2005 21:46 schreef Tetraktys het volgende:
Er komen euro-bankbiljetten in de waarde van 5, 10, 20, 50, 100, 200 en 500 euro. De bankbiljetten zijn door de Oostenrijker Robert Kalina. De euro-munten worden uitgegeven in de waarde van 1 en 2 euro en van 1, 2, 5, 10, 20 en 50 euro-cent. Ieder land bepaalt zelf wat er op de achterzijde van de munten komt te staan.
Bron: http://www.scriptieservice.fnv.nl/euro.html
Pak gewoon stream1, die heeft ook de studio als geluid. Het beeld loopt dan wel niet sync, maar boeiequote:Op donderdag 1 september 2005 21:46 schreef MissHobje het volgende:
Wat een klote stream joh die live uitzending.. drama geluid.
Ja je zou toch zeggen dat John geld genoeg heeft voor een paar degelijke serversquote:Op donderdag 1 september 2005 21:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Die stream heeft het zwaar , verdorie . kom op .. 445K/sec moet je makkelijk trekken
Morgenochtend op www.kijkonderzoek.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef Blue Thunder het volgende:
ben benieuwd hoeveel kijkers er naar de live uitzending kijken
Bridget van de vrouwen en Ruud van de mannenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef Sassefras het volgende:
wie vind hij het leuks??
wat heeft joost te melden? geen geluid hierquote:
Weinig, komt er op neer dat hij haar steunt en achter haar staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef CocaColaLight het volgende:
wat heeft joost te melden? geen geluid hier
Komt door alle nep-fansquote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Al die mensen die naar de streams willen kijken trekt de server dus echt niet hè, ik heb een enorm haperend beeld en brak geluid
Vaag hoor, hij loopt hier prima.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Al die mensen die naar de streams willen kijken trekt de server dus echt niet hè, ik heb een enorm haperend beeld en brak geluid
Idd, die servers trekken het niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Gigabits. Maar dat doen ze niet zelf, volgens mij loopt alles via partners. Garnier, Versatel, etc.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:55 schreef Blue Thunder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mb's per secondes talpa naar buiten stuurt op dit moment
Hij staat hier nu ook stil. Het geluid blijft goed, want dat is stream 1quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
Wel raar dat bij de ene persoon de streams goed lopen en bij de andere niet? Ligt dat aan je provider?
Nou, ga eens rekenen?? Hij heeft daar een internetpijp liggen waar je eng van wordt... ga er maar van uit dat er duizenden mensen zitten te kijken met 448 kilobits/secquote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
- puntje voor meneer talpa had fatsoenlijke server en bandbreedte gekocht
Nee, Rikkert zei dat hij blij was dat hij Tanja heeft genomineerd, anders hadden ze nu nog minder mensen om te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Sassefras het volgende:
iemand zegt: lieske ik ben zoo blij dat ik jou heb genomineerd, anders hadden we nog minder mnensen om te fietsen...
misschien mee te maken hoe lang je er al op zat????quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
Wel raar dat bij de ene persoon de streams goed lopen en bij de andere niet? Ligt dat aan je provider?
Ze neemt geen risico's, laat niet het achterste van de tong zien en palmt vooral alle jongens in.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Davidboaz het volgende:
Dido lijkt me nu al een geschikte winnaar van BB5. Ontspringt gemakkelijk de dans, houdt wijselijk haar mond en is gewoon de leukste.
Tot maandagavond 21.00 uur om 50.000 euro bij het eindtotaal te sparen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef LuukBes het volgende:
Wat was nu eigenlijk de reden dat ze weer door moeten fietsen. Lieske toch niet ? Of is het gewoon een nieuwe opdracht zonder reden.
Nee?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:59 schreef Blue Thunder het volgende:
roel is doctorandus?!!???!?
Dat zou je ook niet zeggen
Het gegarandeerde prijzengeld voor de eindwinnaar is nu 100.000 euro.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef LuukBes het volgende:
Wat was nu eigenlijk de reden dat ze weer door moeten fietsen. Lieske toch niet ? Of is het gewoon een nieuwe opdracht zonder reden.
Als Versatel'er had je op je TV verder kunnen kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef EnderW het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen Versatel heb ... als dit hun idee van live-internet is ...
JA vooral die maquote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef milagro het volgende:
weet je, ik vind Roel's vader wel okay, weet je
Moeder vindt dat ze relaxte kinderen heeft
Ik ook.... De arrogantie begint er vanaf te stralen, wat je haar niet eens kunt kwalijk nemen na al dat geslijm van de mannen. Maar ik kan haar ook steeds minder goed verdragen ja. Komt nog bij dat ze wat mij betreft een lichaam van niets heeft. Overal behoorlijk plat.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik word nu al een beetje Didomoe na een paar nachten meekijken.
Dan moet je het ook niet aanbieden.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Dan HEB je een knappe server staan hoor. Maar omdat het nu zo allejezus druk is, trekt dat het gewoon niet meer
Het is bijna onmogelijk om zoveel mensen te voorzien. Je zou er een max op kunnen zetten, maar dan sluit je ook mensen uit. Ik vind het prima zoquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze neemt geen risico's, laat niet het achterste van de tong zien en palmt vooral alle jongens in.
Als je dat een geschikte winnaar vindt.... Ik in ieder geval niet!
Vind dat je toch kan merken dat ie bovengemiddeld intelligent is. Hij heeft gewoon vaak een andere kijk op dingen maar kan wel goed beargumenteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee... zoals ie lult enzo en die wazige dingen die hij zegt
De Talpa-BB-site hapert juist doordat het live is nu, maar ik heb gewoon haperloos goed beeld bij Versatel.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef EnderW het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen Versatel heb ... als dit hun idee van live-internet is ...
De PR van FOK! natuurlijk.. PR er is werk aan de winkel. mailen die ouders, die zijn koel !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Die ouders van Roel moeten maar op Fok komen, wie stuurt ze even een mailtje?
Soms wel jah.. Maar af en toe lult ie zo vaag dat je denkt van.. Knap als ie de mavo hebt gered... Heb je de quiz bekeken vanmiddag? Na dat soort dingen kan ik gewoon niet begrijpen dat ie zo snugger zou zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:06 schreef AiaS het volgende:
[..]
Vind dat je toch kan merken dat ie bovengemiddeld intelligent is. Hij heeft gewoon vaak een andere kijk op dingen maar kan wel goed beargumenteren.
Rikkert is de Humeuquote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef eborn het volgende:
Wat suggereerde de vriend van Rikkert nou precies?
Ben jij nou de moeder van Roel?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, wat een uitzending, en wat heeft die Bridget een kikkerbek
Dat wordt rottig.. er zijn er minstens 2 wakkerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Wokkel het volgende:
Wie rent vanavond even dat huis in om die koffer te jatten?
Die briefjes van 1000quote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Wokkel het volgende:
Wie rent vanavond even dat huis in om die koffer te jatten?
ik ben kapotquote:Op donderdag 1 september 2005 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Pff vermoeiend zo;n uitzendingwat een buffer stress
![]()
Het was volgens mij niet zozeer het fietsen waarom ze huilde, maar gewoon de spanning. Dat moest ze ff lekker kwijt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef milagro het volgende:
Ingrid gaat er weer voor
Mooi, en dan morgen Lieske nomineren
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij nou de moeder van Roel?![]()
Die moeten blijven fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat wordt rottig.. er zijn er minstens 2 wakker
5 streams , een forum en dan alles bij proberen te houden. wat een chaosquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben kapot![]()
wordt dat iedere donderdag zo hectisch?
gekkenhuis!
Ja dat zei ie toch al toen ie losbrak vanmorgen. Hij dacht net zoals Menno dat er een opdracht was, alleen dacht hij dat het om uren ging en Menno km's.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Het was wel een avond met leuke verrassingen, maar had Ralph dan helemaal geen geheime opdracht![]()
Ging die gast voor de lol bijna 9 uur achterelkaar fietsen??
Ja, en hij is er dan ook doodziek van , al die moeite voor niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Het was wel een avond met leuke verrassingen, maar had Ralph dan helemaal geen geheime opdracht![]()
Dan is het publiek en vrienden/familie weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
maar waarom mogen ze de tuin niet in tot 01:00
ze hebben het nogal warm
dan is het geld volgende week opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
Leuke nieuwe opdracht voor Tanja: Elke sigaret die zij nu nog rookt gaat er 1000 euro van het prijzengeld af!!
Twee afgepeigerde fietsers...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat wordt rottig.. er zijn er minstens 2 wakker
Voor?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Er wordt nu een dokter besteld!!!
voor wie????????? Ingrid zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Er wordt nu een dokter besteld!!!
Tanja , effectieve verplichte euthenasiequote:
'quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
5 streams , een forum en dan alles bij proberen te houden. wat een chaos
Die krijgen ze niet meer bij de drank weg, de alcoholist!quote:
Het was wel mislukt.. ze had het tegen Rikkert gezegd.. niet in detail maar wel dat ze een opdracht had enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is BB nu mee bezig eigenlijk? Wat ze met Lieske flikken is het meest valse wat ze tot nu toe gedaan hebben,ook omdat het die nog niet mislukt was....
Ben ik het mee eensch.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is BB nu mee bezig eigenlijk? Wat ze met Lieske flikken is het meest valse wat ze tot nu toe gedaan hebben,ook omdat het die nog niet mislukt was.... en dat ze nu in dat bloedhete huis moeten zitten en fietsen met de deuren dicht kan ook niet! BB5 gaat wat mij betreft nu al buiten zijn boekje
Inderdaad.. zucht... jammer..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Die krijgen ze niet meer bij de drank weg, de alcoholist!
* eborn pakt een Smirnoff uit de koelkast
Kan mij niet ver genoeg gaan. Ik heb al heel wat extreme beelden gezien van BB's in het buitenland. De sfeer was veel te melig en goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is BB nu mee bezig eigenlijk? Wat ze met Lieske flikken is het meest valse wat ze tot nu toe gedaan hebben,ook omdat het die nog niet mislukt was.... en dat ze nu in dat bloedhete huis moeten zitten en fietsen met de deuren dicht kan ook niet! BB5 gaat wat mij betreft nu al buiten zijn boekje
anders moet je op noodrantsoenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef milagro het volgende:
[..]
'dat bedoel ik! ga ik dit trekken tot december!?
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef milagro het volgende:dat bedoel ik! ga ik dit trekken tot december!?
![]()
Uhuh. Hij heeft ook al verklaard waarom hoor: "D'r kaume stgaks auk nog wel envillopih met raadsels en zau. Dat is niet mèn sterrukste punt. Dus laat mèh maah lekkâh fietsih. Ja toch?"quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef LuQas het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor, naar een krakersfeestje nog welMisschien tik ik nog een leuke Roel-jongen op de kop
![]()
Was inderdaad veel leuker geweest als men elkaar weer eens ging bedenken ....en dat weer in combinatie met fietsen s'nachtsquote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ben ik het mee eensch.
Ze hadden beter achterwege kunnen laten WIE het geld aangenomen had..Laat het ze maar uitzoeken. Ik denk niet dat Lieske er toen voor de dag mee gekomen zou zijn.
Ze kon op haar vingers natellen dat er iets over gezegd zou gaan worden.
Maar die tuindeuren mogen wel open... Of ze wachten tot al het publiek weg is zodat ze geen info kunnen krijgen ofzo
Dat heb ik nu al, geen tijd om fatsoenlijk te koken/etenquote:
Ik heb op 31-8 al knieklachten bij haar geconstateerdquote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Iets voor het Medisch Centrum Aalsmeer topic, Isabeau??
Surmenageletsel bij ingrids knieën ??
volgens mij hadden ze ht alleen over 'iemand' en biechtte Lieske het toen zelf opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ben ik het mee eensch.
Ze hadden beter achterwege kunnen laten WIE het geld aangenomen had..Laat het ze maar uitzoeken. Ik denk niet dat Lieske er toen voor de dag mee gekomen zou zijn.
Ze kon op haar vingers natellen dat er iets over gezegd zou gaan worden.
Maar die tuindeuren mogen wel open... Of ze wachten tot al het publiek weg is zodat ze geen info kunnen krijgen ofzo
Lieske moest het wel vertellen aangezien het geld direct naar de dagboekkamer gebracht moest worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze ht alleen over 'iemand' en biechtte Lieske het toen zelf op
"Degene moet nu het geld in de dagboekkamer leggen"quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze ht alleen over 'iemand' en biechtte Lieske het toen zelf op
Dr. Scope is op vakantie.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb op 31-8 al knieklachten bij haar geconstateerd![]()
Ik heb net haar hyperventilatie toegevoegd. Als mensen nog meer weten wat er vandaag gebeurd is dan hoor ik het graag
![]()
Je ziet zo wel aardig wie er steeds 'ziek' is en wie niet![]()
SEEEEEEEEEEEEEEERIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHWS?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Hij heeft ook al verklaard waarom hoor: "D'r kaume stgaks auk nog wel envillopih met raadsels en zau. Dat is niet mèn sterrukste punt. Dus laat mèh maah lekkâh fietsih. Ja toch?"
Nee, degene die het geld aangenomen had MOEST het direct in de DBK neerleggen.. Dus jah, Vlieske moest wel opstaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nope, Big Brother wilde dat de persoon in kwestie direct het geld inleverde. Dus moest ze wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
ja idd omdat ze het met rikkert over haar dilemma had gehad, ook al had ze niet gezegd wat het was. ze mocht er gewoon in het geheel niet over hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Nope, Big Brother wilde dat de persoon in kwestie direct het geld inleverde. Dus moest ze wel.
Chantal zat in de nachtploeg, die heb ik toch best veel zien fietsen 's nachts hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef J-net het volgende:
Chantal, Dido, Roel, Menno, Nathalie, Linda en Ingrid
Chantal had er sowieso al weinig zin an, die heeft weinig gefietst
slaapzequote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef whitef0x het volgende:
streams zijn hier dood al meer dan een uur dus ik ga slapen![]()
ze zeiden inderdaad iemand, maar ook dat diegene NU het geld terug moest leggen in de db kamer, dus dan is het toch wel duidelijk!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
ow ok sorry ik wist niet dat ze 's nachts fietste, ik kijk meestal overdagquote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chantal zat in de nachtploeg, die heb ik toch best veel zien fietsen 's nachts hoor.
En ik luister graag naar Lieske haar uitvluchten.
Trustuh!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef whitef0x het volgende:
streams zijn hier dood al meer dan een uur dus ik ga slapen![]()
ze zou het geld ook nog zogenaamd delen met de andere bewoners.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
"arme student" en nu bagitaliseerd ze het zelf nog. wat een hypocriete blonde doos.
Ze heeft last van d'r kont. En schaamlippenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ze heeft gewoon geen doorzettingsvermogen![]()
Ze heeft gewoon niets met geld... tja...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ze heeft gewoon geen doorzettingsvermogen![]()
Ja dat zal best.. maar ze zeikt de hele week alquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft last van d'r kont. En schaamlippen
Gewoon amputeren en verder niet zeurenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft last van d'r kont. En schaamlippen
Ik begon net wat sympathie voor haar te voelen... en toen begon ze te janken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb op 31-8 al knieklachten bij haar geconstateerd![]()
Ik heb net haar hyperventilatie toegevoegd.
Ik denk dat ze dat in eerste instantie niet wilde doen, maar later oprecht wel (uit schuldgevoel).quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
ze zou het geld ook nog zogenaamd delen met de andere bewoners.
Ja we geloven je hoor Lieske..uhum.
Menno stort ook wel in. Hij fietst zich helemaal kapot volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef LuukBes het volgende:
Gaan ze never halen met die 5 meiden en 2 kerels, zonder Ralph zijn ze doomed. Chantal voert geen reet uit met der dikke aars, Linda heeft een schurfthekel eraan, en Roel trekt het ook niet bij overbelasting. Alleen Menno kan flink doorfietsen op tempo maar dat is niet genoeg. Ze moeten een stuk hoger gemiddeld tempo fietsen dan eerst.
daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel stom dat ze dat geld in dat huis pleuren he, met een bulldozer de muur omverrijden en met een pistooltje het geld opeisen!
De proefnominatieronde:quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef b0ng het volgende:
wie heeft wie nu genomineerd?
ik zag er maar een paar op tv
Mee eens...eigenlijk is alleen het geldwolvie Menno een beetje gemotiveerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef LuukBes het volgende:
Gaan ze never halen met die 5 meiden en 2 kerels, zonder Ralph zijn ze doomed. Chantal voert geen reet uit met der dikke aars, Linda heeft een schurfthekel eraan, en Roel trekt het ook niet bij overbelasting. Alleen Menno kan flink doorfietsen op tempo maar dat is niet genoeg. Ze moeten een stuk hoger gemiddeld tempo fietsen dan eerst.
grow upquote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel stom dat ze dat geld in dat huis pleuren he, met een bulldozer de muur omverrijden en met een pistooltje het geld opeisen!
Volgens mij is het nepgeld. Ze laten dat geld nooit zomaar bij iedereen liggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat komt ook wel....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Menno stort ook wel in. Hij fietst zich helemaal kapot volgens mij.
Ze gaat echt niet stoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef milagro het volgende:
sigaretten.
kijken wat Tanja doet nu
Natuurlijk is het wel echt. 100.000 van 3.000.000.000 euro = ?,? %quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is het nepgeld. Ze laten dat geld nooit zomaar bij iedereen liggen.
Net ook al een trekje, echt een beetje jammerquote:
Misschien wel. Sport-leraartje, heeft wel bereconditie.quote:Menno stort ook wel in. Hij fietst zich helemaal kapot volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |