Ik denk dat ze dat in eerste instantie niet wilde doen, maar later oprecht wel (uit schuldgevoel).quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
ze zou het geld ook nog zogenaamd delen met de andere bewoners.
Ja we geloven je hoor Lieske..uhum.
Menno stort ook wel in. Hij fietst zich helemaal kapot volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef LuukBes het volgende:
Gaan ze never halen met die 5 meiden en 2 kerels, zonder Ralph zijn ze doomed. Chantal voert geen reet uit met der dikke aars, Linda heeft een schurfthekel eraan, en Roel trekt het ook niet bij overbelasting. Alleen Menno kan flink doorfietsen op tempo maar dat is niet genoeg. Ze moeten een stuk hoger gemiddeld tempo fietsen dan eerst.
daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel stom dat ze dat geld in dat huis pleuren he, met een bulldozer de muur omverrijden en met een pistooltje het geld opeisen!
De proefnominatieronde:quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef b0ng het volgende:
wie heeft wie nu genomineerd?
ik zag er maar een paar op tv
Mee eens...eigenlijk is alleen het geldwolvie Menno een beetje gemotiveerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef LuukBes het volgende:
Gaan ze never halen met die 5 meiden en 2 kerels, zonder Ralph zijn ze doomed. Chantal voert geen reet uit met der dikke aars, Linda heeft een schurfthekel eraan, en Roel trekt het ook niet bij overbelasting. Alleen Menno kan flink doorfietsen op tempo maar dat is niet genoeg. Ze moeten een stuk hoger gemiddeld tempo fietsen dan eerst.
grow upquote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wel stom dat ze dat geld in dat huis pleuren he, met een bulldozer de muur omverrijden en met een pistooltje het geld opeisen!
Volgens mij is het nepgeld. Ze laten dat geld nooit zomaar bij iedereen liggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat komt ook wel....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Menno stort ook wel in. Hij fietst zich helemaal kapot volgens mij.
Ze gaat echt niet stoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef milagro het volgende:
sigaretten.
kijken wat Tanja doet nu
Natuurlijk is het wel echt. 100.000 van 3.000.000.000 euro = ?,? %quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is het nepgeld. Ze laten dat geld nooit zomaar bij iedereen liggen.
Net ook al een trekje, echt een beetje jammerquote:
Misschien wel. Sport-leraartje, heeft wel bereconditie.quote:Menno stort ook wel in. Hij fietst zich helemaal kapot volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |