Morgenochtend op www.kijkonderzoek.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef Blue Thunder het volgende:
ben benieuwd hoeveel kijkers er naar de live uitzending kijken
Bridget van de vrouwen en Ruud van de mannenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef Sassefras het volgende:
wie vind hij het leuks??
wat heeft joost te melden? geen geluid hierquote:
Weinig, komt er op neer dat hij haar steunt en achter haar staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef CocaColaLight het volgende:
wat heeft joost te melden? geen geluid hier
Komt door alle nep-fansquote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Al die mensen die naar de streams willen kijken trekt de server dus echt niet hè, ik heb een enorm haperend beeld en brak geluid
Vaag hoor, hij loopt hier prima.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Al die mensen die naar de streams willen kijken trekt de server dus echt niet hè, ik heb een enorm haperend beeld en brak geluid
Idd, die servers trekken het niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Gigabits. Maar dat doen ze niet zelf, volgens mij loopt alles via partners. Garnier, Versatel, etc.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:55 schreef Blue Thunder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mb's per secondes talpa naar buiten stuurt op dit moment
Hij staat hier nu ook stil. Het geluid blijft goed, want dat is stream 1quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
Wel raar dat bij de ene persoon de streams goed lopen en bij de andere niet? Ligt dat aan je provider?
Nou, ga eens rekenen?? Hij heeft daar een internetpijp liggen waar je eng van wordt... ga er maar van uit dat er duizenden mensen zitten te kijken met 448 kilobits/secquote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
- puntje voor meneer talpa had fatsoenlijke server en bandbreedte gekocht
Nee, Rikkert zei dat hij blij was dat hij Tanja heeft genomineerd, anders hadden ze nu nog minder mensen om te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Sassefras het volgende:
iemand zegt: lieske ik ben zoo blij dat ik jou heb genomineerd, anders hadden we nog minder mnensen om te fietsen...
misschien mee te maken hoe lang je er al op zat????quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
Wel raar dat bij de ene persoon de streams goed lopen en bij de andere niet? Ligt dat aan je provider?
Ze neemt geen risico's, laat niet het achterste van de tong zien en palmt vooral alle jongens in.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Davidboaz het volgende:
Dido lijkt me nu al een geschikte winnaar van BB5. Ontspringt gemakkelijk de dans, houdt wijselijk haar mond en is gewoon de leukste.
Tot maandagavond 21.00 uur om 50.000 euro bij het eindtotaal te sparen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef LuukBes het volgende:
Wat was nu eigenlijk de reden dat ze weer door moeten fietsen. Lieske toch niet ? Of is het gewoon een nieuwe opdracht zonder reden.
Nee?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:59 schreef Blue Thunder het volgende:
roel is doctorandus?!!???!?
Dat zou je ook niet zeggen
Het gegarandeerde prijzengeld voor de eindwinnaar is nu 100.000 euro.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef LuukBes het volgende:
Wat was nu eigenlijk de reden dat ze weer door moeten fietsen. Lieske toch niet ? Of is het gewoon een nieuwe opdracht zonder reden.
Als Versatel'er had je op je TV verder kunnen kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef EnderW het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen Versatel heb ... als dit hun idee van live-internet is ...
JA vooral die maquote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef milagro het volgende:
weet je, ik vind Roel's vader wel okay, weet je
Moeder vindt dat ze relaxte kinderen heeft
Ik ook.... De arrogantie begint er vanaf te stralen, wat je haar niet eens kunt kwalijk nemen na al dat geslijm van de mannen. Maar ik kan haar ook steeds minder goed verdragen ja. Komt nog bij dat ze wat mij betreft een lichaam van niets heeft. Overal behoorlijk plat.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik word nu al een beetje Didomoe na een paar nachten meekijken.
Dan moet je het ook niet aanbieden.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Dan HEB je een knappe server staan hoor. Maar omdat het nu zo allejezus druk is, trekt dat het gewoon niet meer
Het is bijna onmogelijk om zoveel mensen te voorzien. Je zou er een max op kunnen zetten, maar dan sluit je ook mensen uit. Ik vind het prima zoquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze neemt geen risico's, laat niet het achterste van de tong zien en palmt vooral alle jongens in.
Als je dat een geschikte winnaar vindt.... Ik in ieder geval niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |