Vaag hoor, hij loopt hier prima.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Al die mensen die naar de streams willen kijken trekt de server dus echt niet hè, ik heb een enorm haperend beeld en brak geluid
Idd, die servers trekken het niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Al die mensen die naar de streams willen kijken trekt de server dus echt niet hè, ik heb een enorm haperend beeld en brak geluid
Gigabits. Maar dat doen ze niet zelf, volgens mij loopt alles via partners. Garnier, Versatel, etc.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:55 schreef Blue Thunder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mb's per secondes talpa naar buiten stuurt op dit moment
Hij staat hier nu ook stil. Het geluid blijft goed, want dat is stream 1quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
Wel raar dat bij de ene persoon de streams goed lopen en bij de andere niet? Ligt dat aan je provider?
Nou, ga eens rekenen?? Hij heeft daar een internetpijp liggen waar je eng van wordt... ga er maar van uit dat er duizenden mensen zitten te kijken met 448 kilobits/secquote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
- puntje voor meneer talpa had fatsoenlijke server en bandbreedte gekocht
Nee, Rikkert zei dat hij blij was dat hij Tanja heeft genomineerd, anders hadden ze nu nog minder mensen om te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Sassefras het volgende:
iemand zegt: lieske ik ben zoo blij dat ik jou heb genomineerd, anders hadden we nog minder mnensen om te fietsen...
misschien mee te maken hoe lang je er al op zat????quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
Wel raar dat bij de ene persoon de streams goed lopen en bij de andere niet? Ligt dat aan je provider?
Ze neemt geen risico's, laat niet het achterste van de tong zien en palmt vooral alle jongens in.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Davidboaz het volgende:
Dido lijkt me nu al een geschikte winnaar van BB5. Ontspringt gemakkelijk de dans, houdt wijselijk haar mond en is gewoon de leukste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |