Wat denk je dat dysmaturiteit betekentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Ireth het volgende:
Toevoeging voor Babyinbuik: dysmatuur, prematuur.
Zelfmoordpoging na ontslag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Tanja - Voorgeschiedenis: depressie met suïcidegedachten, gravida 1 para 0 (dit betekent gewoon zwanger van 1e kind, nog geen bevalling)
27-8 vingerverwonding, pleistertje gekregen van Ralph
Bij de 9e maand kan alle prima in orde zijn..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Ireth het volgende:
Toevoeging voor Babyinbuik: dysmatuur, prematuur.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:54 schreef Loedertje het volgende:
Zelfmoordpoging na ontslag.
Liefhebber van risk-fucking
Selectieve smetvrees
www.vandale.nl werd niet ingeladen hieroquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat denk je dat dysmaturiteit betekentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar prematuur kan er nog wel bijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke data is dat gebeurd, zet ik het er ook bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Ingrid heeft ook een pleister om haar vinger, niet de duimhand!
Menno heeft zijn teen gestoten met foebelluh en er was bloooooooed!
ja weet ik veelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke data is dat gebeurd, zet ik het er ook bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen als ze er ook nog één in het BB-huis onderneemtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef milagro het volgende:
de zelfmoordpoging wordt toch ook niet met datum genoemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Loedertje het volgende:
O ja, er was er eentje met obstipatie (Komt Patty die strax leeg klisma-en?)
Geen idee, ik haak pas sinds vanmiddag mee en las het ergens in de commentaar- of streamtopicsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wie was dat?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, leuk is datquote:Ze vertonen ook allemaal dementiële kenmerken: omdraaien dag-nacht ritmeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was Roel, die durfde niet naar de wc, als er anderen in de buurt warenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Loedertje het volgende:
O ja, er was er eentje met obstipatie (Komt Patty die strax leeg klisma-en?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop