Vind dat je toch kan merken dat ie bovengemiddeld intelligent is. Hij heeft gewoon vaak een andere kijk op dingen maar kan wel goed beargumenteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee... zoals ie lult enzo en die wazige dingen die hij zegt
De Talpa-BB-site hapert juist doordat het live is nu, maar ik heb gewoon haperloos goed beeld bij Versatel.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef EnderW het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen Versatel heb ... als dit hun idee van live-internet is ...
De PR van FOK! natuurlijk.. PR er is werk aan de winkel. mailen die ouders, die zijn koel !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Die ouders van Roel moeten maar op Fok komen, wie stuurt ze even een mailtje?
Soms wel jah.. Maar af en toe lult ie zo vaag dat je denkt van.. Knap als ie de mavo hebt gered... Heb je de quiz bekeken vanmiddag? Na dat soort dingen kan ik gewoon niet begrijpen dat ie zo snugger zou zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:06 schreef AiaS het volgende:
[..]
Vind dat je toch kan merken dat ie bovengemiddeld intelligent is. Hij heeft gewoon vaak een andere kijk op dingen maar kan wel goed beargumenteren.
Rikkert is de Humeuquote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef eborn het volgende:
Wat suggereerde de vriend van Rikkert nou precies?
Ben jij nou de moeder van Roel?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, wat een uitzending, en wat heeft die Bridget een kikkerbek
Dat wordt rottig.. er zijn er minstens 2 wakkerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Wokkel het volgende:
Wie rent vanavond even dat huis in om die koffer te jatten?
Die briefjes van 1000quote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Wokkel het volgende:
Wie rent vanavond even dat huis in om die koffer te jatten?
ik ben kapotquote:Op donderdag 1 september 2005 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Pff vermoeiend zo;n uitzendingwat een buffer stress
![]()
Het was volgens mij niet zozeer het fietsen waarom ze huilde, maar gewoon de spanning. Dat moest ze ff lekker kwijt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef milagro het volgende:
Ingrid gaat er weer voor
Mooi, en dan morgen Lieske nomineren
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij nou de moeder van Roel?![]()
Die moeten blijven fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat wordt rottig.. er zijn er minstens 2 wakker
5 streams , een forum en dan alles bij proberen te houden. wat een chaosquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben kapot![]()
wordt dat iedere donderdag zo hectisch?
gekkenhuis!
Ja dat zei ie toch al toen ie losbrak vanmorgen. Hij dacht net zoals Menno dat er een opdracht was, alleen dacht hij dat het om uren ging en Menno km's.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Het was wel een avond met leuke verrassingen, maar had Ralph dan helemaal geen geheime opdracht![]()
Ging die gast voor de lol bijna 9 uur achterelkaar fietsen??
Ja, en hij is er dan ook doodziek van , al die moeite voor niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Het was wel een avond met leuke verrassingen, maar had Ralph dan helemaal geen geheime opdracht![]()
Dan is het publiek en vrienden/familie weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
maar waarom mogen ze de tuin niet in tot 01:00
ze hebben het nogal warm
dan is het geld volgende week opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
Leuke nieuwe opdracht voor Tanja: Elke sigaret die zij nu nog rookt gaat er 1000 euro van het prijzengeld af!!
Twee afgepeigerde fietsers...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat wordt rottig.. er zijn er minstens 2 wakker
Voor?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Er wordt nu een dokter besteld!!!
voor wie????????? Ingrid zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Er wordt nu een dokter besteld!!!
Tanja , effectieve verplichte euthenasiequote:
'quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
5 streams , een forum en dan alles bij proberen te houden. wat een chaos
Die krijgen ze niet meer bij de drank weg, de alcoholist!quote:
Het was wel mislukt.. ze had het tegen Rikkert gezegd.. niet in detail maar wel dat ze een opdracht had enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is BB nu mee bezig eigenlijk? Wat ze met Lieske flikken is het meest valse wat ze tot nu toe gedaan hebben,ook omdat het die nog niet mislukt was....
Ben ik het mee eensch.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is BB nu mee bezig eigenlijk? Wat ze met Lieske flikken is het meest valse wat ze tot nu toe gedaan hebben,ook omdat het die nog niet mislukt was.... en dat ze nu in dat bloedhete huis moeten zitten en fietsen met de deuren dicht kan ook niet! BB5 gaat wat mij betreft nu al buiten zijn boekje
Inderdaad.. zucht... jammer..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Die krijgen ze niet meer bij de drank weg, de alcoholist!
* eborn pakt een Smirnoff uit de koelkast
Kan mij niet ver genoeg gaan. Ik heb al heel wat extreme beelden gezien van BB's in het buitenland. De sfeer was veel te melig en goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar waar is BB nu mee bezig eigenlijk? Wat ze met Lieske flikken is het meest valse wat ze tot nu toe gedaan hebben,ook omdat het die nog niet mislukt was.... en dat ze nu in dat bloedhete huis moeten zitten en fietsen met de deuren dicht kan ook niet! BB5 gaat wat mij betreft nu al buiten zijn boekje
anders moet je op noodrantsoenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef milagro het volgende:
[..]
'dat bedoel ik! ga ik dit trekken tot december!?
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef milagro het volgende:dat bedoel ik! ga ik dit trekken tot december!?
![]()
Uhuh. Hij heeft ook al verklaard waarom hoor: "D'r kaume stgaks auk nog wel envillopih met raadsels en zau. Dat is niet mèn sterrukste punt. Dus laat mèh maah lekkâh fietsih. Ja toch?"quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef LuQas het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor, naar een krakersfeestje nog welMisschien tik ik nog een leuke Roel-jongen op de kop
![]()
Was inderdaad veel leuker geweest als men elkaar weer eens ging bedenken ....en dat weer in combinatie met fietsen s'nachtsquote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ben ik het mee eensch.
Ze hadden beter achterwege kunnen laten WIE het geld aangenomen had..Laat het ze maar uitzoeken. Ik denk niet dat Lieske er toen voor de dag mee gekomen zou zijn.
Ze kon op haar vingers natellen dat er iets over gezegd zou gaan worden.
Maar die tuindeuren mogen wel open... Of ze wachten tot al het publiek weg is zodat ze geen info kunnen krijgen ofzo
Dat heb ik nu al, geen tijd om fatsoenlijk te koken/etenquote:
Ik heb op 31-8 al knieklachten bij haar geconstateerdquote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Iets voor het Medisch Centrum Aalsmeer topic, Isabeau??
Surmenageletsel bij ingrids knieën ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |