Vind dat je toch kan merken dat ie bovengemiddeld intelligent is. Hij heeft gewoon vaak een andere kijk op dingen maar kan wel goed beargumenteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee... zoals ie lult enzo en die wazige dingen die hij zegt
De Talpa-BB-site hapert juist doordat het live is nu, maar ik heb gewoon haperloos goed beeld bij Versatel.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef EnderW het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen Versatel heb ... als dit hun idee van live-internet is ...
De PR van FOK! natuurlijk.. PR er is werk aan de winkel. mailen die ouders, die zijn koel !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Die ouders van Roel moeten maar op Fok komen, wie stuurt ze even een mailtje?
Soms wel jah.. Maar af en toe lult ie zo vaag dat je denkt van.. Knap als ie de mavo hebt gered... Heb je de quiz bekeken vanmiddag? Na dat soort dingen kan ik gewoon niet begrijpen dat ie zo snugger zou zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:06 schreef AiaS het volgende:
[..]
Vind dat je toch kan merken dat ie bovengemiddeld intelligent is. Hij heeft gewoon vaak een andere kijk op dingen maar kan wel goed beargumenteren.
Rikkert is de Humeuquote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef eborn het volgende:
Wat suggereerde de vriend van Rikkert nou precies?
Ben jij nou de moeder van Roel?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, wat een uitzending, en wat heeft die Bridget een kikkerbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |