omdat: You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, "Why not?" te lang wasquote:
Ook mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat: You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, "Why not?" te lang was
Ik haat vergaderen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:07 schreef Semisane het volgende:
Aloha....net ff lekker vergaderd....wat zijn dat toch leuke evenementen.....zo kom je nog een keer je collega's tegen.
Ik ookquote:
Ga je er ook plaatjes in plakken?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een kutagenda.Veel lelijker worden ze niet.
Dit moet ik even op me in laten werken.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een kutagenda.
Ja, plakplaatjes uit de Break-Out! Vet hé?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ga je er ook plaatjes in plakken?![]()
HEMA agenda'squote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, plakplaatjes uit de Break-Out! Vet hé?
Ik ga deze weggooien en een hema-agenda kopen, hoe rebels.
Veel plezierquote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef tech het volgende:
Zo, de vakantie laat nog maar één (thuis-)werkdag op zich wachten!
Relnichtquote:Op donderdag 1 september 2005 16:10 schreef TehRockstar het volgende:
En nog een heaumeau ook. Ik ga wel erg ver.
foei!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef creno het volgende:
hoi... ff stiekem iets posten onder de verkeerde naam
creno is nog aan het werk
he don't blame me!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
bad pinguin!
Ja weet ik veulquote:Op donderdag 1 september 2005 19:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he don't blame me!!!dat was anne1982 niet ikke!!
moet creno maar niet zo dom zijn om ingelogt te blijven staan
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja weet ik veul.
bad anne!
zo dan.
inlog@<je snap vermoedelijk wel wat je hier moet invullen.nl>quote:Op donderdag 1 september 2005 18:55 schreef Weemz het volgende:
Is er toevallig iemand lid van (de site van) de consumentenbond?
Welk vak eigenlijk?quote:
Zullen we gokken?quote:
Kleimasker?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, ik heb het op me in laten werken.
Hij is bi hoor!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee wat een homo met een kutagenda moet.
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee wat een homo met een kutagenda moet.
Ik baseer me nu op de G_E theorie.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef error het volgende:
[..]
Hij is bi hoor!
Je denkt ook altijd gelijk dat als iemand sex heeft met een man dat ie dan meteen homo is.
Dat is wel het slechtste antwoord wat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.
Ow, ok vooruit dan maar. Er stond geen bron bijquote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik baseer me nu op de G_E theorie.
Jammer dat ik geen linkje meer heb naar dat topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik baseer me nu op de G_E theorie.
Ik vraag me af hoeveel mensen het nog niet weten.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.
Kortom.. in dit topic word het HERKEN DE EXquote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
Volgende week, herken de homo: nederland.
Inderdaad, stelletje mansletten dat het zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kortom.. in dit topic word het HERKEN DE EX
Volgende week, herken met fiona dinges toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
Right, gaat het weer met je vriendje ofzo, ik begreep het allemaal niet maar er was iets hééééél ergs!
Komt vast wel weer goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.
Hij zit nu in Amsterdam, intro meehelpen.
Zaterdag zie ik 'm weer ....... denk ikAls het goed is
*beetje bang is*
Ik ben de René Diekstra onder de fokkers.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef error het volgende:
[..]
Ow, ok vooruit dan maar. Er stond geen bron bij![]()
Ja, wat ben je nou, bi of homo.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen het nog niet weten.
Weet ik nog niet, mag dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat ben je nou, bi of homo..
Neuh. Deze keer niet.quote:
En zelfs dan komt het wel weer goed met jou.quote:
Neem de tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag dat?![]()
En hij gluurde naar jou?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
De Glurende Stagair had opeens geblondeerd haar. Van die extra lichte plukken..
Waarom gaat 't niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.
Nee. Je bent al 14. Make up your mind bitch.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag dat?![]()
Dat lijkt me geen punt om over te twisten..alleen de periode om er te komen is moeilijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zelfs dan komt het wel weer goed met jou.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Je bent al 14. Make up your mind bitch.
en die stalkt JOU?!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is een mengsel van deze en deze. Alleen nu dus met lichte puntjes..
Read the smiley-language!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Hee! Gaan we niet schelden he, scharminkel!
Wat benadruk je dat JOU toch heerlijk subtielquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en die stalkt JOU?!geeeeeil!
Jaloers, kinderboon?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en die stalkt JOU?!geeeeeil!
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaloers, kinderboon?.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
maargoed, ik ga me bezatten op de bank.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wedden dat hij probeert te kijken hoe lelijk je bent?
Ofzo![]()
Ik ben met een half uurtje bij je.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat benadruk je dat JOU toch heerlijk subtiel
maargoed, ik ga me bezatten op de bank.
Zet je pc dan eens uit....quote:
Ik?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij vliegt er in de Efteling straks iemand uit de Python..
Stelletje homosquote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef creno het volgende:
psst... is G_E weg ?
ik heb vandaag weer een spin vermoord
Een collega riep me: maak die spin dood
"ja daahaag, en dan roep je mij" zei ik toen ik die joekel van een zwarte ren-spin zag. Maar hij zat op de rand van een putjedus ik zei tegen de collega: "mag ik die emmer water" en ik spoelde de spin vanaf een meter of 3 afstand zoooo hup het putje in.
Wij een beetje dichterbij kijken, en nog een emmer water erin gegooid, om er zeker van te zijn dat ie echt weg was
Tssk, dat is wel heel erg makkelijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef creno het volgende:
psst... is G_E weg ?
ik heb vandaag weer een spin vermoord
Een collega riep me: maak die spin dood
"ja daahaag, en dan roep je mij" zei ik toen ik die joekel van een zwarte ren-spin zag. Maar hij zat op de rand van een putjedus ik zei tegen de collega: "mag ik die emmer water" en ik spoelde de spin vanaf een meter of 3 afstand zoooo hup het putje in.
Wij een beetje dichterbij kijken, en nog een emmer water erin gegooid, om er zeker van te zijn dat ie echt weg was
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef anne1982 het volgende:
op sbs6 komt nu een undercover agent.. die een homo-ontmoetingsplaats gaan ontruimen of zoiets.....
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef creno het volgende:
[..]ik kom op tv
ik kom op tv
ik kom op tv
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef creno het volgende:
[..]ik kom op tv
ik kom op tv
ik kom op tv
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef creno het volgende:
ryan en ik zijn best leuk gefilmd hoor, is allemaal in scene gezet
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb dus zo'n grote fles Grimbergen Blond (gekregen) naast me staan.
Eigenlijk moet ie leeg he?
quote:
En ikke maar denken dat ze gewoon mee wilden doenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
en ja je haar zat goed, ik weet dat je toen vond van niet, maar het zat echt heel leuk
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef anne1982 het volgende:
het is bij gilze... ieuw ze staan zich gewoon af te trekken
Ik ga eerst bij Ang3l zuipen en als zijn bar leeg is kom ik er aan. kwartiertje denk ik.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
Wat een stom gezeik zeg, laat ze toch lekker.
Nou lekker, van niets wetende families die daar tussen de pijpende homo's zitten te picknicken...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
Wat een stom gezeik zeg, laat ze toch lekker.
Okay.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga eerst bij Ang3l zuipen en als zijn bar leeg is kom ik er aan. kwartiertje denk ik.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef anne1982 het volgende:
nee, gewoon een stel wat aan het neuken is.. en 6 mensen die toekijken
Zet er een bordje neer. Het zijn trouwens niet alleen (amper zelfs misschien?) homo's, het zijn (hetero)mannen die getrouwd zijn en sex willen. Persoonlijk vind ik het door het homo ontmoetingsplekken te blijven noemen, een slechte naam geven aan homo's.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:35 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Nou lekker, van niets wetende families die daar tussen de pijpende homo's zitten te picknicken...![]()
Heterostel dus. Wat nou homo?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef anne1982 het volgende:
nee, gewoon een stel wat aan het neuken is.. en 6 mensen die toekijken
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet er een bordje neer. Het zijn trouwens niet alleen (amper zelfs misschien?) homo's, het zijn (hetero)mannen die getrouwd zijn en sex willen. Persoonlijk vind ik het door het homo ontmoetingsplekken te blijven noemen, een slechte naam geven aan homo's.
Dat is zo, en die plaatsen mogen best blijven, maar het moet niet kunnen dat daar ook kinderen rondlopen. Dus een waarschuwing zou wel oke zijn. En inderdaad het waren bijna allemaal getrouwde mannenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet er een bordje neer. Het zijn trouwens niet alleen (amper zelfs misschien?) homo's, het zijn (hetero)mannen die getrouwd zijn en sex willen. Persoonlijk vind ik het door het homo ontmoetingsplekken te blijven noemen, een slechte naam geven aan homo's.
Het was niet te zien of het man/vrouw was of man/man, maar wel alleen mannen die aan het kijken waren...quote:
MIELEquote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is nou eigenlijk een goeie koelkast? En wasmachine? En wasdroger? En vaatwasser?
Ja, leuk. Zondagavond op BBC volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
DM, je usericon, Malcolm in the Middle
goed he !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Het was niet te zien of het man/vrouw was of man/man, maar wel alleen mannen die aan het kijken waren...![]()
De voice over meldde dat het een man en een vrouw waren.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Het was niet te zien of het man/vrouw was of man/man, maar wel alleen mannen die aan het kijken waren...![]()
owquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
De voice over meldde dat het een man en een vrouw waren.
Okay, leuk.quote:
Heb je sinds kort een vriend? Als ik alleen thuis ben, heb ik de grootste moeite die vaatwasser vol te krijgen. Zonde eigenlijk voor één persoon.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is nou eigenlijk een goeie koelkast? En wasmachine? En wasdroger? En vaatwasser?
quote:
Ik ben reedsch de 1.40 meter gepasseerd!quote:
Waar blijf je nou?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ga eerst bij Ang3l zuipen en als zijn bar leeg is kom ik er aan. kwartiertje denk ik.
Oh my, aren't we the big boyquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben reedsch de 1.40 meter gepasseerd!
Doe niet zo mal, ik ben een eeuwige vrijgezel.quote:
Nee. Afwassen is stom. Vaat opsparen op 't aanrecht is nog stommer.quote:Als ik alleen thuis ben, heb ik de grootste moeite die vaatwasser vol te krijgen. Zonde eigenlijk voor één persoon.
Mja, dat is zo, en dat doe ik ook wel vaak.quote:En was schijnt vanzelf droog te worden als je het ophangt...
gelukkig ben ik daar al een tijd niet meer geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef anne1982 het volgende:
het is bij gilze... ieuw ze staan zich gewoon af te trekken
menneke toch!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben reedsch de 1.40 meter gepasseerd!
Ik ga je avond niet nog erger verpesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar blijf je nou?
De baileys is al half leeg!
Dan heb je de komende avonden iig wat te doen. Maar pas je wel op en zo?quote:Gelukkig heb ik zo'n schattig authentiek drankenkastje met van die spiegels er in en zo'n klepdeur waarbij dan het lichtje aan hoort te gaan als je de klep opendoet (maar het lampje is stuk dus je moet 's nachts de drank op de tast kiezen). En dat kastje zit BOMVOL
Is dat uit eigen keus, of door een niet nader te noemen factor die alhier nog niet ter sprake is gekomen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Doe niet zo mal, ik ben een eeuwige vrijgezel.
Groter huis kopenquote:Maar was ophangen is wel een beetje gedoe... en het kost ruimte.
Dan kom je niet teveel buiten zeker?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, leuk.
En nu betaalbare opties?
Trouwens... moet de eerste Miele koelkast nog tegenkomen..
Hmm, die mag wel even op m'n eettafel gaan liggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
wat een leuk feestje in de Red & Blue zaterdag
[afbeelding]
Het nadeel is alleen dat bij daat soort feesten de leukste jongens op de poster staan en niet aanwezig zijn op die feesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, die mag wel even op m'n eettafel gaan liggen.
klopt, ik ga nietquote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat bij daat soort feesten de leukste jongens op de poster staan en niet aanwezig zijn op die feesten.
Laat ik het erop houden dat ik zelden/nooit homo's tegenkom die ik leuk genoeg vind.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef AnGabhar het volgende:
Is dat uit eigen keus, of door een niet nader te noemen factor die alhier nog niet ter sprake is gekomen?
Pecunia non on rug vigere etc ofzo.quote:Groter huis kopen.
Wat moet iemand nou met een cold water dispenser? Wie drinkt er nou koud water? Homo's!quote:
Ik zuip water bij het leven.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat moet iemand nou met een cold water dispenser? Wie drinkt er nou koud water? Homo's!
Dan nog liever die koelkast met ingebouwde tap...
is dat zo....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij ben jij geen vrijgezel materiaal.
Ja, met jouw buik...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zuip water bij het leven.
Dat is al beter dan mijn situatie. Ik kom zelden homo's tegenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Laat ik het erop houden dat ik zelden/nooit homo's tegenkom die ik leuk genoeg vind.
Mijn Latijn is ook niet meer wat het geweest isquote:Pecunia non on rug vigere etc ofzo.
Ik doe maar een gok. Ik ben al lange tijd niet meer op de hoogte van relatie's van de fokkers.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe maar een gok. Ik ben al lange tijd niet meer op de hoogte van relatie's van de fokkers.
quote:
Dat je weet...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef AnGabhar het volgende:
Dat is al beter dan mijn situatie. Ik kom zelden homo's tegen![]()
Beide, denk ik. Homo's aan wie je 'het' kunt zien vind ik maar zelden aantrekkelijk.quote:Zijn je eisen zo hoog of zijn alle homo's gewoon zo erg?
Potjeslatijn.quote:Mijn Latijn is ook niet meer wat het geweest is.
Ruim dan ook die spijkers een keer op.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh was dat die gilende keukenmeid die door mijn vloer schreeuwde!?![]()
echt?! wat sneuquote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat ik vrij kleine oortjes heb?.
Ik hoor net dat het Ryan is die schreeuwde.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die schreeuwt nog om water ipv bier?
Ik schreeuw niet hoor, maar misschien sloeg je fantasie op holquote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh was dat die gilende keukenmeid die door mijn vloer schreeuwde!?![]()
Mnja, aan die interessante jongen bij de notenrijstafdeling van de AH vraag je inderdaad ook niet tussen neus en lippen door "ben jij toevallig homo?" Sommigen schijnen daar agressief op te reageren...quote:
Die heeft een prima buik.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoor net dat het Ryan is die schreeuwde.
Nee, ik vroeg hem of dat stoomstrijkijzer dat hij kocht, het laatste exemplaar was... toen ik met m'n kratje bier op 'm was blijven wachten na de kassa's... omdat we oogcontact hadden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef AnGabhar het volgende:
Mnja, aan die interessante jongen bij de notenrijstafdeling van de AH vraag je inderdaad ook niet tussen neus en lippen door "ben jij toevallig homo?" Sommigen schijnen daar agressief op te reageren...
Who needs pictures...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het fotobewijs nog niet in handen.
ja !quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Creno!
Maak even een buikfoto van die fulltime scharrel van je.quote:
Maar erg steamy was dat toch nooit geworden?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hem of dat stoomstrijkijzer dat hij kocht, het laatste exemplaar was... toen ik met m'n kratje bier op 'm was blijven wachten na de kassa's... omdat we oogcontact hadden..
waarom zou ik daar een foto van maken, als ik "the real thing" heb !quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maak even een buikfoto van die fulltime scharrel van je.
Och...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar erg steamy was dat toch nooit geworden?.
Met een t.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Het heeft wel iets tragisch, vind ik, als iemand zichzelf als Eeuwige Vrijgezel bestempeld..
Nee, hij heeft al een christelijk vriendje gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar kan die strijkbout je niet meteen advies geven over de aanschaf van je huishoudelijke apparaten? Want hij heeft er kennelijk verstand van..
En misschien bloeit er wel weer iets op.
.
Ik hoop dat je een beetje kan slapen. Sterkte.quote:
je hebt chips in je haar!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je hier een groot oor ziet?.
truste Ang3l ! *knuffel geef*quote:
oh nee het is je oortje!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt chips in je haar!!![]()
Hmmz... Tsja, daar kun je niet tegenop.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, hij heeft al een christelijk vriendje gevonden.
hoe doe je dat ? mooi lezen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar es vroeg naar bed en mooi lezen.
Ik kan lezen, echt waar.
Ik ben altijd mooi, eh? Dus ik lees ook mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
hoe doe je dat ? mooi lezen ?
haartjes kammen, foundation op, lijntje onder de ogen, luchtje op en een boek voor je neus ?
oh dus daarom duurt het zolang bij jou als je de badkamer in gaat om een "boek te lezen"quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
hoe doe je dat ? mooi lezen ?
haartjes kammen, foundation op, lijntje onder de ogen, luchtje op en een boek voor je neus ?
Hup naar je nest vlegel!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben altijd mooi, eh? Dus ik lees ook mooi
Net als ik nu mooi post.
net een parasiet he ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hup naar je nest vlegel!![]()
Ach als hij binnenkort mag gaan stappen zien we hem nooit meer terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
net een parasiet he ?
niet weg te meppen !
Probeer anders de spinnen opruim methode van vanmiddag eensquote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
net een parasiet he ?
niet weg te meppen !
Op de sms..omdat ie leuk isquote:
hij is jong, nu al min of meer zeker van zijn geaardheid... dat word een relnicht van jewelstequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach als hij binnenkort mag gaan stappen zien we hem nooit meer terug.
Hoezo wordt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
hij is jong, nu al min of meer zeker van zijn geaardheid... dat word een relnicht van jewelste![]()
yep en hartenbreker eerste klas vermoed voorspel ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
hij is jong, nu al min of meer zeker van zijn geaardheid... dat word een relnicht van jewelste![]()
Op de sms zijn alle jongens leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op de sms..omdat ie leuk is
Nee, een sletje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
jij kan ook werkelijk alles héquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef TehRockstar het volgende:
En toen werd ik mn bed uitgehaald om de tv in te stellenslaap lekker, zometeen iedereen.
was d'r dan geen emmer met water in de buurt??quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef keizerpinguin het volgende:
creno springt net heel hysterisch de lucht in van een door een spin!!!!!
Ik schriuk me de pleuris
moet mijn moeder hem dood komen maken!! kei zielig!!!
Deze was op MSN ook leuk en heeft inhoud..laat me nog EVEN in die waan aub?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de sms zijn alle jongens leuk.
Dank je, je mag er zelf ook best wezenquote:
FREEZEquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was op MSN ook leuk en heeft inhoud..laat me nog EVEN in die waan aub?
Ik gun je eindelijk wel eens iets positiefs toe. Laten we hopen dat ik vreselijk ongelijk heb.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was op MSN ook leuk en heeft inhoud..laat me nog EVEN in die waan aub?
Dank je..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gun je eindelijk wel eens iets positiefs toe. Laten we hopen dat ik vreselijk ongelijk heb.
even voor de duidelijkheid dat is MIJN hand met die aansteker!!quote:
mijn moeder de heldin !quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef Stroekie het volgende:
Hellup Tarantulla's in Chaam
belt ondertussen met 112
oh toen wastie nog nie dood?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid dat is MIJN hand met die aansteker!!
Creno wilde een foto maken maar dan wel aan het andere eind van de kamer waardoor de spin als een zwart vlekje op de foto kwam!
Toen heeft mijn zusje die foto maar gemaakt!![]()
quote:
dat geeft een hoop vuiligheid als je die kapot stamptquote:
Is zeldzaam in Nederland, zondequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef creno het volgende:
[..]
dat geeft een hoop vuiligheid als je die kapot stampt![]()
maar stond toch niet er bij vermeld op welke wijze spinnetje door je moeder naar spinnenhemel was gestuurdquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee anders heb je een platte spin of de foto niet echt herkenbaar wel?!
truste dan, en niet over dat monster gaan dromen vannacht he, want dan ga je natuurlijk weer gillen, en wordt de rest van het huis ook weer wakkerquote:
vast gepakt met een keukenrolpapiertje en fijn geknepen je hoorde het kraken?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar stond toch niet er bij vermeld op welke wijze spinnetje door je moeder naar spinnenhemel was gestuurd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
yep en hartenbreker eerste klas vermoed voorspel ik![]()
welcome in the world of the gay's!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik word lief, geen hartenbreker of slet of relnicht, stel roddelaars! Lig ik in bed en word ik gelijk uitegebreid besproken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
welcome in the world of the gay's!![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik sproeide thee over mn laptop heen
Mag ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
met mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |