Wij zijn pure realiteitquote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef SpeedyRich het volgende:
Dit meen je toch niet
Homo's bah
doe het in ONZ
Of zullen we een mariah-meet doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:48 schreef xman het volgende:
Ik zat zelf te denken om samen te komen volgend roze maandag/ roze zaterdag!
Het schijnt dat het asiel in de buurt van Eindhoven de voorkeur heeft!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zullen we een mariah-meet doen?
Maar idd, tilburg kermis is ook wel leuk
Er worden geen pupjes geaait zonder mijn toestemming!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:05 schreef xman het volgende:
[..]
Het schijnt dat het asiel in de buurt van Eindhoven de voorkeur heeft!
Maar idd, tilburg kermis is zeker leuk
O nee? Ik aai iedereen die ik wil aaien en ik moet zeggen..ik kan goed aaien!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er worden geen pupjes geaait zonder mijn toestemming!
Een goeie aaier verteld z'n geheime technieken niet!quote:
Doe maar stemmen doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef anne1982 het volgende:
woensdag 12 oktober... jaaaaaaaaaaaaa kan ik
inderdaad, je hebt maar twee mogelijkheden:quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef AnGabhar het volgende:
Voor iemand die 'toevallig' op woensdag moet werken, is er niet veel keuze, hè?![]()
Ik moet normaal ook gewoon werken hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef AnGabhar het volgende:
Voor iemand die 'toevallig' op woensdag moet werken, is er niet veel keuze, hè?![]()
Dat weet ik. En dat doe ik ook wel eens, maar dat houdt natuurlijk een keer op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet normaal ook gewoon werken hoor...
Maar ik regel dat ik vrij krijg..
Welke dag zou er voor jou dan beter uitkomen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:03 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat weet ik. En dat doe ik ook wel eens, maar dat houdt natuurlijk een keer op.
Ik vind het alleen een beetje merkwaardig dat je überhaupt nog een poll houdt om alle meningen in kaart te brengen, als je van tevoren toch al stelt dat jíj alleen op een woensdag gaat...
Je komt maar!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis "ik wil helemaal niet naar de Efteling"..
De zelfde twee dagen als voor de rest van de vijfmiljoen loonslaven in dit land, denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welke dag zou er voor jou dan beter uitkomen?
Waar zou jij eigenlijk wel naartoe willen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis "ik wil helemaal niet naar de Efteling"..
De twee dagen die jij bedoeld zijn (ook aan het einde van het seizoen) altijd druk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef AnGabhar het volgende:
De zelfde twee dagen als voor de rest van de vijfmiljoen loonslaven in dit land, denk ik.
En dan natuurlijk zo laat mogelijk in het seizoen, anders is het zo achterlijk druk...
En als je die niet meer hebt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De twee dagen die jij bedoeld zijn (ook aan het einde van het seizoen) altijd druk.
Daarom is er voor een doordeweekse dag gekozen.
Doorbreek dat maandag-tot-vrijdag-negen-tot-vijf-gevoel nou eens, en neem een snipperdag.
Jij hebt wisselende diensten, en tijd zat om met een planner effe een vrije woensdag te regelenquote:
Mijn ervaringen aan de randen van het seizoen zijn niet al te ongunstig... Zelfs afgelopen 6 mei (voor de velen een vrije dag, neem ik aan) was het ronduit rustig te noemen. Ligt natuurlijk ook aan het weerbericht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De twee dagen die jij bedoeld zijn (ook aan het einde van het seizoen) altijd druk.
Daarom is er voor een doordeweekse dag gekozen.
Doorbreek dat maandag-tot-vrijdag-negen-tot-vijf-gevoel nou eens, en neem een snipperdag.
Jij weet te veelquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt wisselende diensten, en tijd zat om met een planner effe een vrije woensdag te regelen.
'Herfstvakantie'. Alweer zo'n begrip dat mij niets meer zegt tegenwoordig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef creno het volgende:
ik kies ook voor zaterdag hoor, en als het te vergelijken is met vorig jaar dan valt de drukte wel mee. Je moet natuurlijk niet de allerlaatste zaterdag pakken, en niet in de herfstvakantie maar alle andere zijn dan niet overdreven (zoals gisteren) druk
Ahhw...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:51 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
'Herfstvakantie'. Alweer zo'n begrip dat mij niets meer zegt tegenwoordig.![]()
En ik moet nog 39 jaar.![]()
Moi aussi. Maar opzich vind ik woensdag niet erg. Hangt eigenlijk af waar ik ingeroosterd word op de universiteit. Maar ik zal proberen om te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef creno het volgende:
ik kies ook voor zaterdag hoor, en als het te vergelijken is met vorig jaar dan valt de drukte wel mee. Je moet natuurlijk niet de allerlaatste zaterdag pakken, en niet in de herfstvakantie maar alle andere zijn dan niet overdreven (zoals gisteren) druk
Die optie ben ik vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
Mij maakt het niet uit, dus ik stem niet.
zelfde geld voor mij, alleen mag je uni vervangen door hogeschoolquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moi aussi. Maar opzich vind ik woensdag niet erg. Hangt eigenlijk af waar ik ingeroosterd word op de universiteit. Maar ik zal proberen om te komen.
lowlands kostte ook 115 euro. Daar kan ik ook vaak van onbeperkt wokken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe duur is de Efteling ook alweer voor mensen die geen hopeloze losers zijn en een seizoenskaart hebben?
that's right 26 euro
zes-en-twintig fucking EURO!
I'll pass, voor 12.50 ofzo kan ik onbeperkt wokken.
Doe dat maar..quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
lowlands kostte ook 115 euro. Daar kan ik ook vaak van onbeperkt wokken.
Ik moet waarschijnlijk naar school maar ik kan wel een keer een dagje vrij nemen voor de verandering
En dan de polls: wanneer gaan we naar de Efteling?quote:E 20,00 voor groepen vanaf 20 personen
E 24,00 voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar
¤ 24 ,- als je het mij laat regelen en met groepskorting nog minderquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe duur is de Efteling ook alweer voor mensen die geen hopeloze losers zijn en een seizoenskaart hebben?
that's right 26 euro
zes-en-twintig fucking EURO!
I'll pass, voor 12.50 ofzo kan ik onbeperkt wokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |