inlog@<je snap vermoedelijk wel wat je hier moet invullen.nl>quote:Op donderdag 1 september 2005 18:55 schreef Weemz het volgende:
Is er toevallig iemand lid van (de site van) de consumentenbond?
Welk vak eigenlijk?quote:
Zullen we gokken?quote:
Kleimasker?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, ik heb het op me in laten werken.
Hij is bi hoor!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee wat een homo met een kutagenda moet.
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee wat een homo met een kutagenda moet.
Ik baseer me nu op de G_E theorie.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef error het volgende:
[..]
Hij is bi hoor!
Je denkt ook altijd gelijk dat als iemand sex heeft met een man dat ie dan meteen homo is.
Dat is wel het slechtste antwoord wat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.
Ow, ok vooruit dan maar. Er stond geen bron bijquote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik baseer me nu op de G_E theorie.
Jammer dat ik geen linkje meer heb naar dat topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik baseer me nu op de G_E theorie.
Ik vraag me af hoeveel mensen het nog niet weten.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.
Kortom.. in dit topic word het HERKEN DE EXquote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
Volgende week, herken de homo: nederland.
Inderdaad, stelletje mansletten dat het zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kortom.. in dit topic word het HERKEN DE EX
Volgende week, herken met fiona dinges toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |