inlog@<je snap vermoedelijk wel wat je hier moet invullen.nl>quote:Op donderdag 1 september 2005 18:55 schreef Weemz het volgende:
Is er toevallig iemand lid van (de site van) de consumentenbond?
Welk vak eigenlijk?quote:
Zullen we gokken?quote:
Kleimasker?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, ik heb het op me in laten werken.
Hij is bi hoor!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee wat een homo met een kutagenda moet.
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee wat een homo met een kutagenda moet.
Ik baseer me nu op de G_E theorie.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef error het volgende:
[..]
Hij is bi hoor!
Je denkt ook altijd gelijk dat als iemand sex heeft met een man dat ie dan meteen homo is.
Dat is wel het slechtste antwoord wat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.
Ow, ok vooruit dan maar. Er stond geen bron bijquote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik baseer me nu op de G_E theorie.
Jammer dat ik geen linkje meer heb naar dat topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik baseer me nu op de G_E theorie.
Ik vraag me af hoeveel mensen het nog niet weten.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen alsof ie hetero is natuurlijk, hij zit nog op de middelbare school. Echt niet dat ie uit de kast komt.
Kortom.. in dit topic word het HERKEN DE EXquote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
Volgende week, herken de homo: nederland.
Inderdaad, stelletje mansletten dat het zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kortom.. in dit topic word het HERKEN DE EX
Volgende week, herken met fiona dinges toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
Right, gaat het weer met je vriendje ofzo, ik begreep het allemaal niet maar er was iets hééééél ergs!
Komt vast wel weer goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.
Hij zit nu in Amsterdam, intro meehelpen.
Zaterdag zie ik 'm weer ....... denk ikAls het goed is
*beetje bang is*
Ik ben de René Diekstra onder de fokkers.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef error het volgende:
[..]
Ow, ok vooruit dan maar. Er stond geen bron bij![]()
Ja, wat ben je nou, bi of homo.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen het nog niet weten.
Weet ik nog niet, mag dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat ben je nou, bi of homo..
Neuh. Deze keer niet.quote:
En zelfs dan komt het wel weer goed met jou.quote:
Neem de tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag dat?![]()
En hij gluurde naar jou?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
De Glurende Stagair had opeens geblondeerd haar. Van die extra lichte plukken..
Waarom gaat 't niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.
Nee. Je bent al 14. Make up your mind bitch.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag dat?![]()
Dat lijkt me geen punt om over te twisten..alleen de periode om er te komen is moeilijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zelfs dan komt het wel weer goed met jou.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Je bent al 14. Make up your mind bitch.
en die stalkt JOU?!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is een mengsel van deze en deze. Alleen nu dus met lichte puntjes..
Read the smiley-language!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Hee! Gaan we niet schelden he, scharminkel!
Wat benadruk je dat JOU toch heerlijk subtielquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en die stalkt JOU?!geeeeeil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |