Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
Right, gaat het weer met je vriendje ofzo, ik begreep het allemaal niet maar er was iets hééééél ergs!
Komt vast wel weer goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.
Hij zit nu in Amsterdam, intro meehelpen.
Zaterdag zie ik 'm weer ....... denk ikAls het goed is
*beetje bang is*
Ik ben de René Diekstra onder de fokkers.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef error het volgende:
[..]
Ow, ok vooruit dan maar. Er stond geen bron bij![]()
Ja, wat ben je nou, bi of homo.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen het nog niet weten.
Weet ik nog niet, mag dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wat ben je nou, bi of homo..
Neuh. Deze keer niet.quote:
En zelfs dan komt het wel weer goed met jou.quote:
Neem de tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag dat?![]()
En hij gluurde naar jou?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
De Glurende Stagair had opeens geblondeerd haar. Van die extra lichte plukken..
Waarom gaat 't niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee. 'T gaat niet. We zijn (tijdelijk maybe) gestopt.
Nee. Je bent al 14. Make up your mind bitch.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag dat?![]()
Dat lijkt me geen punt om over te twisten..alleen de periode om er te komen is moeilijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zelfs dan komt het wel weer goed met jou.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Je bent al 14. Make up your mind bitch.
en die stalkt JOU?!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is een mengsel van deze en deze. Alleen nu dus met lichte puntjes..
Read the smiley-language!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Hee! Gaan we niet schelden he, scharminkel!
Wat benadruk je dat JOU toch heerlijk subtielquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en die stalkt JOU?!geeeeeil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |