Okay, leuk.quote:
Heb je sinds kort een vriend? Als ik alleen thuis ben, heb ik de grootste moeite die vaatwasser vol te krijgen. Zonde eigenlijk voor één persoon.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is nou eigenlijk een goeie koelkast? En wasmachine? En wasdroger? En vaatwasser?
quote:
Ik ben reedsch de 1.40 meter gepasseerd!quote:
Waar blijf je nou?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ga eerst bij Ang3l zuipen en als zijn bar leeg is kom ik er aan. kwartiertje denk ik.
Oh my, aren't we the big boyquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben reedsch de 1.40 meter gepasseerd!
Doe niet zo mal, ik ben een eeuwige vrijgezel.quote:
Nee. Afwassen is stom. Vaat opsparen op 't aanrecht is nog stommer.quote:Als ik alleen thuis ben, heb ik de grootste moeite die vaatwasser vol te krijgen. Zonde eigenlijk voor één persoon.
Mja, dat is zo, en dat doe ik ook wel vaak.quote:En was schijnt vanzelf droog te worden als je het ophangt...
gelukkig ben ik daar al een tijd niet meer geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef anne1982 het volgende:
het is bij gilze... ieuw ze staan zich gewoon af te trekken
menneke toch!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben reedsch de 1.40 meter gepasseerd!
Ik ga je avond niet nog erger verpesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar blijf je nou?
De baileys is al half leeg!
Dan heb je de komende avonden iig wat te doen. Maar pas je wel op en zo?quote:Gelukkig heb ik zo'n schattig authentiek drankenkastje met van die spiegels er in en zo'n klepdeur waarbij dan het lichtje aan hoort te gaan als je de klep opendoet (maar het lampje is stuk dus je moet 's nachts de drank op de tast kiezen). En dat kastje zit BOMVOL
Is dat uit eigen keus, of door een niet nader te noemen factor die alhier nog niet ter sprake is gekomen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Doe niet zo mal, ik ben een eeuwige vrijgezel.
Groter huis kopenquote:Maar was ophangen is wel een beetje gedoe... en het kost ruimte.
Dan kom je niet teveel buiten zeker?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, leuk.
En nu betaalbare opties?
Trouwens... moet de eerste Miele koelkast nog tegenkomen..
Hmm, die mag wel even op m'n eettafel gaan liggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
wat een leuk feestje in de Red & Blue zaterdag
[afbeelding]
Het nadeel is alleen dat bij daat soort feesten de leukste jongens op de poster staan en niet aanwezig zijn op die feesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, die mag wel even op m'n eettafel gaan liggen.
klopt, ik ga nietquote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat bij daat soort feesten de leukste jongens op de poster staan en niet aanwezig zijn op die feesten.
Laat ik het erop houden dat ik zelden/nooit homo's tegenkom die ik leuk genoeg vind.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef AnGabhar het volgende:
Is dat uit eigen keus, of door een niet nader te noemen factor die alhier nog niet ter sprake is gekomen?
Pecunia non on rug vigere etc ofzo.quote:Groter huis kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |