Jaloers, kinderboon?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en die stalkt JOU?!geeeeeil!
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaloers, kinderboon?.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
maargoed, ik ga me bezatten op de bank.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wedden dat hij probeert te kijken hoe lelijk je bent?
Ofzo![]()
Ik ben met een half uurtje bij je.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat benadruk je dat JOU toch heerlijk subtiel
maargoed, ik ga me bezatten op de bank.
Zet je pc dan eens uit....quote:
Ik?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij vliegt er in de Efteling straks iemand uit de Python..
Stelletje homosquote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef creno het volgende:
psst... is G_E weg ?
ik heb vandaag weer een spin vermoord
Een collega riep me: maak die spin dood
"ja daahaag, en dan roep je mij" zei ik toen ik die joekel van een zwarte ren-spin zag. Maar hij zat op de rand van een putjedus ik zei tegen de collega: "mag ik die emmer water" en ik spoelde de spin vanaf een meter of 3 afstand zoooo hup het putje in.
Wij een beetje dichterbij kijken, en nog een emmer water erin gegooid, om er zeker van te zijn dat ie echt weg was
Tssk, dat is wel heel erg makkelijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef creno het volgende:
psst... is G_E weg ?
ik heb vandaag weer een spin vermoord
Een collega riep me: maak die spin dood
"ja daahaag, en dan roep je mij" zei ik toen ik die joekel van een zwarte ren-spin zag. Maar hij zat op de rand van een putjedus ik zei tegen de collega: "mag ik die emmer water" en ik spoelde de spin vanaf een meter of 3 afstand zoooo hup het putje in.
Wij een beetje dichterbij kijken, en nog een emmer water erin gegooid, om er zeker van te zijn dat ie echt weg was
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef anne1982 het volgende:
op sbs6 komt nu een undercover agent.. die een homo-ontmoetingsplaats gaan ontruimen of zoiets.....
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef creno het volgende:
[..]ik kom op tv
ik kom op tv
ik kom op tv
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef creno het volgende:
[..]ik kom op tv
ik kom op tv
ik kom op tv
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef creno het volgende:
ryan en ik zijn best leuk gefilmd hoor, is allemaal in scene gezet
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb dus zo'n grote fles Grimbergen Blond (gekregen) naast me staan.
Eigenlijk moet ie leeg he?
quote:
En ikke maar denken dat ze gewoon mee wilden doenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
en ja je haar zat goed, ik weet dat je toen vond van niet, maar het zat echt heel leuk
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef anne1982 het volgende:
het is bij gilze... ieuw ze staan zich gewoon af te trekken
Ik ga eerst bij Ang3l zuipen en als zijn bar leeg is kom ik er aan. kwartiertje denk ik.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
Wat een stom gezeik zeg, laat ze toch lekker.
Nou lekker, van niets wetende families die daar tussen de pijpende homo's zitten te picknicken...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
Wat een stom gezeik zeg, laat ze toch lekker.
Okay.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga eerst bij Ang3l zuipen en als zijn bar leeg is kom ik er aan. kwartiertje denk ik.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef anne1982 het volgende:
nee, gewoon een stel wat aan het neuken is.. en 6 mensen die toekijken
Zet er een bordje neer. Het zijn trouwens niet alleen (amper zelfs misschien?) homo's, het zijn (hetero)mannen die getrouwd zijn en sex willen. Persoonlijk vind ik het door het homo ontmoetingsplekken te blijven noemen, een slechte naam geven aan homo's.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:35 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Nou lekker, van niets wetende families die daar tussen de pijpende homo's zitten te picknicken...![]()
Heterostel dus. Wat nou homo?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef anne1982 het volgende:
nee, gewoon een stel wat aan het neuken is.. en 6 mensen die toekijken
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet er een bordje neer. Het zijn trouwens niet alleen (amper zelfs misschien?) homo's, het zijn (hetero)mannen die getrouwd zijn en sex willen. Persoonlijk vind ik het door het homo ontmoetingsplekken te blijven noemen, een slechte naam geven aan homo's.
Dat is zo, en die plaatsen mogen best blijven, maar het moet niet kunnen dat daar ook kinderen rondlopen. Dus een waarschuwing zou wel oke zijn. En inderdaad het waren bijna allemaal getrouwde mannenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet er een bordje neer. Het zijn trouwens niet alleen (amper zelfs misschien?) homo's, het zijn (hetero)mannen die getrouwd zijn en sex willen. Persoonlijk vind ik het door het homo ontmoetingsplekken te blijven noemen, een slechte naam geven aan homo's.
Het was niet te zien of het man/vrouw was of man/man, maar wel alleen mannen die aan het kijken waren...quote:
MIELEquote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is nou eigenlijk een goeie koelkast? En wasmachine? En wasdroger? En vaatwasser?
Ja, leuk. Zondagavond op BBC volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
DM, je usericon, Malcolm in the Middle
goed he !quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Het was niet te zien of het man/vrouw was of man/man, maar wel alleen mannen die aan het kijken waren...![]()
De voice over meldde dat het een man en een vrouw waren.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Het was niet te zien of het man/vrouw was of man/man, maar wel alleen mannen die aan het kijken waren...![]()
owquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
De voice over meldde dat het een man en een vrouw waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |