Nee, ik vroeg hem of dat stoomstrijkijzer dat hij kocht, het laatste exemplaar was... toen ik met m'n kratje bier op 'm was blijven wachten na de kassa's... omdat we oogcontact hadden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef AnGabhar het volgende:
Mnja, aan die interessante jongen bij de notenrijstafdeling van de AH vraag je inderdaad ook niet tussen neus en lippen door "ben jij toevallig homo?" Sommigen schijnen daar agressief op te reageren...
Who needs pictures...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het fotobewijs nog niet in handen.
ja !quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Creno!
Maak even een buikfoto van die fulltime scharrel van je.quote:
Maar erg steamy was dat toch nooit geworden?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hem of dat stoomstrijkijzer dat hij kocht, het laatste exemplaar was... toen ik met m'n kratje bier op 'm was blijven wachten na de kassa's... omdat we oogcontact hadden..
waarom zou ik daar een foto van maken, als ik "the real thing" heb !quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maak even een buikfoto van die fulltime scharrel van je.
Och...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar erg steamy was dat toch nooit geworden?.
Met een t.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Het heeft wel iets tragisch, vind ik, als iemand zichzelf als Eeuwige Vrijgezel bestempeld..
Nee, hij heeft al een christelijk vriendje gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar kan die strijkbout je niet meteen advies geven over de aanschaf van je huishoudelijke apparaten? Want hij heeft er kennelijk verstand van..
En misschien bloeit er wel weer iets op.
.
Ik hoop dat je een beetje kan slapen. Sterkte.quote:
je hebt chips in je haar!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je hier een groot oor ziet?.
truste Ang3l ! *knuffel geef*quote:
oh nee het is je oortje!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt chips in je haar!!![]()
Hmmz... Tsja, daar kun je niet tegenop.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, hij heeft al een christelijk vriendje gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |