Wat moet iemand nou met een cold water dispenser? Wie drinkt er nou koud water? Homo's!quote:
Ik zuip water bij het leven.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat moet iemand nou met een cold water dispenser? Wie drinkt er nou koud water? Homo's!
Dan nog liever die koelkast met ingebouwde tap...
is dat zo....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij ben jij geen vrijgezel materiaal.
Ja, met jouw buik...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zuip water bij het leven.
Dat is al beter dan mijn situatie. Ik kom zelden homo's tegenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Laat ik het erop houden dat ik zelden/nooit homo's tegenkom die ik leuk genoeg vind.
Mijn Latijn is ook niet meer wat het geweest isquote:Pecunia non on rug vigere etc ofzo.
Ik doe maar een gok. Ik ben al lange tijd niet meer op de hoogte van relatie's van de fokkers.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe maar een gok. Ik ben al lange tijd niet meer op de hoogte van relatie's van de fokkers.
quote:
Dat je weet...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef AnGabhar het volgende:
Dat is al beter dan mijn situatie. Ik kom zelden homo's tegen![]()
Beide, denk ik. Homo's aan wie je 'het' kunt zien vind ik maar zelden aantrekkelijk.quote:Zijn je eisen zo hoog of zijn alle homo's gewoon zo erg?
Potjeslatijn.quote:Mijn Latijn is ook niet meer wat het geweest is.
Ruim dan ook die spijkers een keer op.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh was dat die gilende keukenmeid die door mijn vloer schreeuwde!?![]()
echt?! wat sneuquote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat ik vrij kleine oortjes heb?.
Ik hoor net dat het Ryan is die schreeuwde.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die schreeuwt nog om water ipv bier?
Ik schreeuw niet hoor, maar misschien sloeg je fantasie op holquote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh was dat die gilende keukenmeid die door mijn vloer schreeuwde!?![]()
Mnja, aan die interessante jongen bij de notenrijstafdeling van de AH vraag je inderdaad ook niet tussen neus en lippen door "ben jij toevallig homo?" Sommigen schijnen daar agressief op te reageren...quote:
Die heeft een prima buik.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoor net dat het Ryan is die schreeuwde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |