Nee, ik vroeg hem of dat stoomstrijkijzer dat hij kocht, het laatste exemplaar was... toen ik met m'n kratje bier op 'm was blijven wachten na de kassa's... omdat we oogcontact hadden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef AnGabhar het volgende:
Mnja, aan die interessante jongen bij de notenrijstafdeling van de AH vraag je inderdaad ook niet tussen neus en lippen door "ben jij toevallig homo?" Sommigen schijnen daar agressief op te reageren...
Who needs pictures...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het fotobewijs nog niet in handen.
ja !quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Creno!
Maak even een buikfoto van die fulltime scharrel van je.quote:
Maar erg steamy was dat toch nooit geworden?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hem of dat stoomstrijkijzer dat hij kocht, het laatste exemplaar was... toen ik met m'n kratje bier op 'm was blijven wachten na de kassa's... omdat we oogcontact hadden..
waarom zou ik daar een foto van maken, als ik "the real thing" heb !quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maak even een buikfoto van die fulltime scharrel van je.
Och...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar erg steamy was dat toch nooit geworden?.
Met een t.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Het heeft wel iets tragisch, vind ik, als iemand zichzelf als Eeuwige Vrijgezel bestempeld..
Nee, hij heeft al een christelijk vriendje gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar kan die strijkbout je niet meteen advies geven over de aanschaf van je huishoudelijke apparaten? Want hij heeft er kennelijk verstand van..
En misschien bloeit er wel weer iets op.
.
Ik hoop dat je een beetje kan slapen. Sterkte.quote:
je hebt chips in je haar!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je hier een groot oor ziet?.
truste Ang3l ! *knuffel geef*quote:
oh nee het is je oortje!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt chips in je haar!!![]()
Hmmz... Tsja, daar kun je niet tegenop.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, hij heeft al een christelijk vriendje gevonden.
hoe doe je dat ? mooi lezen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar es vroeg naar bed en mooi lezen.
Ik kan lezen, echt waar.
Ik ben altijd mooi, eh? Dus ik lees ook mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
hoe doe je dat ? mooi lezen ?
haartjes kammen, foundation op, lijntje onder de ogen, luchtje op en een boek voor je neus ?
oh dus daarom duurt het zolang bij jou als je de badkamer in gaat om een "boek te lezen"quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
hoe doe je dat ? mooi lezen ?
haartjes kammen, foundation op, lijntje onder de ogen, luchtje op en een boek voor je neus ?
Hup naar je nest vlegel!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben altijd mooi, eh? Dus ik lees ook mooi
Net als ik nu mooi post.
net een parasiet he ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hup naar je nest vlegel!![]()
Ach als hij binnenkort mag gaan stappen zien we hem nooit meer terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
net een parasiet he ?
niet weg te meppen !
Probeer anders de spinnen opruim methode van vanmiddag eensquote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
net een parasiet he ?
niet weg te meppen !
Op de sms..omdat ie leuk isquote:
hij is jong, nu al min of meer zeker van zijn geaardheid... dat word een relnicht van jewelstequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach als hij binnenkort mag gaan stappen zien we hem nooit meer terug.
Hoezo wordt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
hij is jong, nu al min of meer zeker van zijn geaardheid... dat word een relnicht van jewelste![]()
yep en hartenbreker eerste klas vermoed voorspel ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
hij is jong, nu al min of meer zeker van zijn geaardheid... dat word een relnicht van jewelste![]()
Op de sms zijn alle jongens leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op de sms..omdat ie leuk is
Nee, een sletje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
jij kan ook werkelijk alles héquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef TehRockstar het volgende:
En toen werd ik mn bed uitgehaald om de tv in te stellenslaap lekker, zometeen iedereen.
was d'r dan geen emmer met water in de buurt??quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef keizerpinguin het volgende:
creno springt net heel hysterisch de lucht in van een door een spin!!!!!
Ik schriuk me de pleuris
moet mijn moeder hem dood komen maken!! kei zielig!!!
Deze was op MSN ook leuk en heeft inhoud..laat me nog EVEN in die waan aub?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de sms zijn alle jongens leuk.
Dank je, je mag er zelf ook best wezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |