FREEZEquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was op MSN ook leuk en heeft inhoud..laat me nog EVEN in die waan aub?
Ik gun je eindelijk wel eens iets positiefs toe. Laten we hopen dat ik vreselijk ongelijk heb.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze was op MSN ook leuk en heeft inhoud..laat me nog EVEN in die waan aub?
Dank je..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gun je eindelijk wel eens iets positiefs toe. Laten we hopen dat ik vreselijk ongelijk heb.
even voor de duidelijkheid dat is MIJN hand met die aansteker!!quote:
mijn moeder de heldin !quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef Stroekie het volgende:
Hellup Tarantulla's in Chaam
belt ondertussen met 112
oh toen wastie nog nie dood?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid dat is MIJN hand met die aansteker!!
Creno wilde een foto maken maar dan wel aan het andere eind van de kamer waardoor de spin als een zwart vlekje op de foto kwam!
Toen heeft mijn zusje die foto maar gemaakt!![]()
quote:
dat geeft een hoop vuiligheid als je die kapot stamptquote:
Is zeldzaam in Nederland, zondequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef creno het volgende:
[..]
dat geeft een hoop vuiligheid als je die kapot stampt![]()
maar stond toch niet er bij vermeld op welke wijze spinnetje door je moeder naar spinnenhemel was gestuurdquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee anders heb je een platte spin of de foto niet echt herkenbaar wel?!
truste dan, en niet over dat monster gaan dromen vannacht he, want dan ga je natuurlijk weer gillen, en wordt de rest van het huis ook weer wakkerquote:
vast gepakt met een keukenrolpapiertje en fijn geknepen je hoorde het kraken?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar stond toch niet er bij vermeld op welke wijze spinnetje door je moeder naar spinnenhemel was gestuurd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
yep en hartenbreker eerste klas vermoed voorspel ik![]()
welcome in the world of the gay's!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik word lief, geen hartenbreker of slet of relnicht, stel roddelaars! Lig ik in bed en word ik gelijk uitegebreid besproken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
welcome in the world of the gay's!![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik sproeide thee over mn laptop heen
Mag ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
met mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |