abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:02:43 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30102680
Het loopt geen storm deze maand, zowel niet met inzendingen als met stemmers.
Toch nog ruim 24 uur te gaan, dus wellicht dat het nog op gang komt.
Life is what you make it.
pi_30106850
Ik heb gewoon geen tijd gehad om te gaan fotograferen wat ik bedacht had. Het stemmen moet wel lukken, maar nu eerst eten
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_30107562
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Tuurlijk bestaan er altijd verschillen. Als PSV speelt tegen een amateurclub bestaan er ook verschillen: betere spelers, beter materiaal, en verschillen in hoeveel tijd deze mensen in hun sport kunnen steken. Helemaal geen punt, nog steeds een wedstrijd en geen sprake van 'concurrentievervalsing' of 'oneerlijk'. Maar natuurlijk wel met dezelfde regels, met aan beide zijden een even groot doel. Dan heeft de beste de meeste kans om te winnen.
Dit maakt nog niet echt duidelijk waarom je dan zo de nadruk legt op één aspect, namelijk vakantie. De mogelijkheden en beperkingen zijn voor iedereen anders. Sommige mensen gaan wel op vakantie, andere niet. Sommige mensen hebben daar souvenirs van, andere niet. Sommige mensen hebben een eigen studio, anderen niet. Sommigen hebben beter materiaal dan anderen. Sommigen hebben een uitgebreid archief. Wat maakt nou dat juist het aspect vakantie zo doorslaggeven zou moeten zijn, in jouw beleving?
quote:
Dat is jouw interpetatie, en die is niet per defintie fout. Maar je zou ook kunnen zeggen dat de essentie van een fotowedstrijd is dat de beste fotograaf wint. Zie ook de term 'moge de beste winnen 'en het gebruik van 'handicaps' in tal van sporten.
Bij een fotowedstrijd - althans bij een wedstrijd waar je één foto inlevert en geen serie of portfolio - is het zeker niet zo dat de beste ftotograaf altijd wint. Het leuke (volgens mij althans) is dat iedereen kan winnen. Eén lucky shot van een beroerde fotograaf kan de pro's uit het veld slaan.
quote:
Nog een mooi staaltje doorschieten geef je hier. 'Goedwillende newbies' zouden volgens jou dus niet in staat zijn aan een fotowedstrijd mee te doen als ze geen vakantiefoto's in mogen sturen? Lekkere opsteker voor die 'goedwillende newbies'. Hoe moeten die arme stumpers nou in de volgende ronde nog meedoen?
Dat zei ik dus niet. Ik gaf wel aan dat het moeilijker gemaakt wordt. Een thema als Oosters is nou juist prima geschikt voor veel niet-vaste-FOT-bezoekers om eens iets in te sturen. Vakantiefoto's ja.

We lopen hier al maanden ons te beklagen en te verwonderen dat de belangstelling voor de wedstrijd terugloopt, maar aan de andere kant zijn we druk bezig allerlei regeltjes en barricades op te werpen die het meedoen misschien niet totaal ontmoedigen, maar ook niet bepaald aanmoedigen. Zo is er is nog steeds, iedere maand, wel weer deze of gene die het nodig vindt weer een zeikerige opmerking te maken over archieffoto's. En nu zouden vakantiefoto's opeens weer oneerlijk zijn. Laat al die aanvullende regeltjes toch eens los. Stem op de mooiste foto!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2005 20:26:22 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:38:06 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30110319
ja vakantie he? dan is het wat stiller

en boeit toch niet hoe iemand stemt en met wat voor motivatie, laat iedereen lekker een eigen mening hebben en ga die niet op lopen dringen, we zitten hier niet in China ofzo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_30110764
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:38 schreef Re het volgende:
en boeit toch niet hoe iemand stemt en met wat voor motivatie, laat iedereen lekker een eigen mening hebben en ga die niet op lopen dringen, we zitten hier niet in China ofzo
Als je het zo prominent vermeldt bij je punten moet je niet raar opkijken als iemand daar op reageert. Als hij gewoon z'n punten had gegeven zonder die vreemde opmerking erbij, had er uiteraard geen haan naar gekraaid.
pi_30111448
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit maakt nog niet echt duidelijk waarom je dan zo de nadruk legt op één aspect, namelijk vakantie. De mogelijkheden en beperkingen zijn voor iedereen anders. Sommige mensen gaan wel op vakantie, andere niet. Sommige mensen hebben daar souvenirs van, andere niet. Sommige mensen hebben een eigen studio, anderen niet. Sommigen hebben beter materiaal dan anderen. Sommigen hebben een uitgebreid archief. Wat maakt nou dat juist het aspect vakantie zo doorslaggeven zou moeten zijn, in jouw beleving?
Je wilt het gewoon niet begrijpen he? Ik wil over mijn keuze best in discussie, maar wat jij doet heeft niets met discussie te maken, je zit gewoon te drammen. Dan heeft het ook niet zo gek veel zin om nog met argumenten te komen. Daar ga ik dus ook geen energie in steken.
quote:
[..]

Bij een fotowedstrijd - althans bij een wedstrijd waar je één foto inlevert en geen serie of portfolio - is het zeker niet zo dat de beste ftotograaf altijd wint. Het leuke (volgens mij althans) is dat iedereen kan winnen. Eén lucky shot van een beroerde fotograaf kan de pro's uit het veld slaan.
[..]

Dat zei ik dus niet. Ik gaf wel aan dat het moeilijker gemaakt wordt. Een thema als Oosters is nou juist prima geschikt voor veel niet-vaste-FOT-bezoekers om eens iets in te sturen. Vakantiefoto's ja.

We lopen hier al maanden ons te beklagen en te verwonderen dat de belangstelling voor de wedstrijd terugloopt, maar aan de andere kant zijn we druk bezig allerlei regeltjes en barricades op te werpen die het meedoen misschien niet totaal ontmoedigen, maar ook niet bepaald aanmoedigen. Zo is er is nog steeds, iedere maand, wel weer deze of gene die het nodig vindt weer een zeikerige opmerking te maken over archieffoto's. En nu zouden vakantiefoto's opeens weer oneerlijk zijn. Laat al die aanvullende regeltjes toch eens los. Stem op de mooiste foto!
Je maakt er wel een enorm punt van he? En je haalt er ook van alles bij. Ik heb het niet over oneerlijk gehad en ook niet over regeltjes. Ik heb even neergezet waarom ik tot een bepaalde keuze kwam, niet meer en niet minder. Dat anderen daar anders over denken, prima. En ook prima als je dat andere standpunt uiteen wilt zetten. Maar om daar nou zo'n ophef over te maken, nee dank u. Of denk je dat jou gedram de nieuwe bezoekers (waar ik mijzelf ook maar even onder reken) nou zo ontzettend aanmoedigt? Steek je energie effe lekker in wat nuttigs.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30112094
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Je wilt het gewoon niet begrijpen he? Ik wil over mijn keuze best in discussie, maar wat jij doet heeft niets met discussie te maken, je zit gewoon te drammen. Dan heeft het ook niet zo gek veel zin om nog met argumenten te komen. Daar ga ik dus ook geen energie in steken.
Ik wil het juist heel graag begrijpen. Ik krijg echter maar geen antwoord. Dus nu voor de derde keer: waarom maak je onderscheid tussen vakantiefoto's en overige foto's, terwijl er allerlei andere aspecten zijn die ook de kansen per deelnemer kunnen beïnvloeden?
quote:
Je maakt er wel een enorm punt van he? En je haalt er ook van alles bij. Ik heb het niet over oneerlijk gehad en ook niet over regeltjes. Ik heb even neergezet waarom ik tot een bepaalde keuze kwam, niet meer en niet minder.
In de laatste post van het vorige topic had je het wel degelijk over regels en oneerlijkheid, maar dat doet er niet toe. Dat is woordjesneuken. Kennelijk heb je je bij het stemmen laten leiden door een eigen bedachte regel, namelijk dat vakantiefoto's niet voor punten in aanmerking komen. Dat is een kwestie die hier al herhaaldelijk behandeld is en volgens mij niet leidt tot meer enthousiasme om te gaan of blijven meedoen.

Bij volgende reacties mag je overigens de steken onder de gordel best weglaten hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2005 22:21:38 ]
pi_30122300
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:19 schreef k_man het volgende:

Bij volgende reacties mag je overigens de steken onder de gordel best weglaten hoor.
steken onder water en stoten onder de gordel.

En veel plezier verder met het zwelgen in je eigen gelijk
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:03:21 #9
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30122611
Misschien is dit een leuk linkje voor jullie, jongens: Vrouw fotograaf wint fotoprijs

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30127877
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

steken onder water en stoten onder de gordel.

ik had anders ook nog zo een discussie met je kunnen beginnen, mja ik wil er niet zo'n mopperforum van maken, tis alleen dat door zo'n tekst als de jouwe in het stemtopic te plaatsten is natuurlijk wel een eenzijdige beïnvloeding van de stemmers en zo ontlok je natuurlijk reacties.......
-*YoNielo*-
pi_30129733
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef yonielo het volgende:

[..]

ik had anders ook nog zo een discussie met je kunnen beginnen, mja ik wil er niet zo'n mopperforum van maken, tis alleen dat door zo'n tekst als de jouwe in het stemtopic te plaatsten is natuurlijk wel een eenzijdige beïnvloeding van de stemmers en zo ontlok je natuurlijk reacties.......
Ik wil hier best over in discussie en ben me er ook van bewust dat het noemen van de overweging tot reacties kan leiden. Ik heb er helemaal geen moeite mee dat mensen er anders over denken dan ik en ik ben graag bereid in discussie te treden, mits er wat te discussiëren valt.

Wat mijn opmerking in het stemtopic betreft, daar heb je gelijk in. Die had ik beter in het FOT-wedstrijd-SC-topic kunnen plaatsen. Overigens maak ik me niet z'n zorgen over eenzijdige beïnvloeding (ik denk dat mensen oud en wijs genoeg zijn om zelf te besluiten, zie ook de stemmen tot nu toe), maar dat doet natuurlijk niets af aan het feit dat ik het beter in de SC had kunnen zeggen.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:53:35 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30130259
Hee!! Ik wist niet dat het weer eens zo gezellig was hier

* Puckzzz moet nog steeds stemmen

Ik heb ook de neiging om op de V.V. manier te gaan stemmen, maar er zitten nu eenmaal een paar foto's van vakantie/archief bij die ik wel erg mooi vind. Dus ik denk dat ik me toch gewoon maar weer laat leiden door de foto en hoe die me aanspreekt...of juist niet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30139433
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Het is helemaal geen kwestie van wie gelijk heeft. Ik vroeg je om iets te verduidelijken dat bij mij vragen oproept. In plaats van een antwoord krijg ik hele verhandelingen over PSV, kleine doeltjes en weet ik veel wat nog meer. En dat op een toon die niet bepaald respectvol is. Ik ga het niet nog een keer vragen; als het na drie keer vragen in verschillende bewoordingen nog niet bij je overkomt, zal het wel nooit meer gebeuren. Alleen jammer dat je een heel drama gaat opvoeren op het moment dat iemand je een kritische vraag stelt.

Over tot de orde van de dag. Ik moet nog stemmen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:11:03 #14
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30140458
ik vond het onderwerp niks, ik vind op 3 na de foto's ook niks.

Maar ik moet op 5 foto's stemmen. Dus stem ik niet. Net zoals vorige maand.

En er waren 12 mensen die op "oosters" stemden. Maar ik zie nauwelijks inzendingen van hen.

Hopelijk gaat het in september beter...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30140471
Ik stem helemaal niet deze maand
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30140541
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar ik moet op 5 foto's stemmen.
Is dat wel zo? Je kunt toch ook alleen een nummer 1, 2 en 3 opgeven?
pi_30140816
Nee , gewoon 5 stemmen, anders wordt het zo.n zooitje
pi_30141119
Hmm, in de OP van het stemtopic staat inderdaad ook dat je op 5 foto's moet stemmen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:38:11 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30141512
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef k_man het volgende:
Hmm, in de OP van het stemtopic staat inderdaad ook dat je op 5 foto's moet stemmen.
ja, t'is wat

t'is maar een wedstrijdje op een forumpje hoor...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:47:22 #20
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30141782
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef k_man het volgende:
daarom. anders telt ie niet mee, dus dan kan ik net zo goed niet stemmen...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30141853
volgende maand gewoon weer een meer toegankelijk onderwerp , heb je ook weer meer inzendingen
pi_30142840
ik zie trouwens dat bij het overzicht van de foto's mijn foto niet als thumbnail weergeven is, is het de bedoeling dat je een thumbnail apart inzond?
http://www.offy.nl/fokfotowedstrijden/index.php?a=fotos&cat=32

-edit-hmm volgens mij ligt het aan mijn internetverbinding, want andere plaatjes die hij eerst niet weergaf geeft ie nu ook ineens wel aan...
-*YoNielo*-
pi_30144166
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:38 schreef Re het volgende:
ja, t'is wat

t'is maar een wedstrijdje op een forumpje hoor...
Tis ook niet bepaald een punt dat me erg bezighoudt idd.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:04:14 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30144333
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Tis ook niet bepaald een punt dat me erg bezighoudt idd.
nee gelukkig niet
pi_30146801
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:04 schreef Re het volgende:

[..]

nee gelukkig niet
De rel is al geweest hoor. Je mag stoppen.
pi_30146830
Ow, damn. Ik dacht nog wel even voor tien uur te kunnen stemmen. Kom ik net na tienen thuis.
pi_30146843
Nou, hup! Wie heeft er gewonnen?
pi_30148419
Ik vind het trouwens flauw dat mensen die meedoen aan de wedstrijd, hier altijd rondhangen, niet de moeite nemen om te stemmen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_30149038
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
Ow, damn. Ik dacht nog wel even voor tien uur te kunnen stemmen. Kom ik net na tienen thuis.
Ik was zelf pas rond 22u30 thuis (het liep nogal uit op het werk)

Het stemmen is afgelopen.

De uitslag:

yonielo - 52
tvd - 41
fr.oosje - 29

dubbellu - 27
pankpinther - 21
McPhearson - 18
Puckzzz - 16
Sasami - 11
Schanulleke - 10
Re - 9
k_man - 6
-Marjo- - 4
mereltje - 4
Elefes - 3
pea4fun - 2
Esto - 1
vliegenvanger - 1
SnuggLe - 0
purplerose - 0
Stil - 0

Kunnen de 3 winaars 2 onderwerpen mailen zodat de nieuwe wedstrijd van start kan gaan.
pi_30149202
yonielo tvd fr.oosje gefeliciteerd.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_30150153
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik was zelf pas rond 22u30 thuis (het liep nogal uit op het werk)
Tell me about it.
pi_30150399
godver weer vergeten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_30150441
Wat? Inzenden? Stemmen? Bier halen?
pi_30150495
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef k_man het volgende:
Wat? Inzenden? Stemmen? Bier halen?
dat: ja, ja en ja
pi_30150532
Ksnap trouwens niet waarom mijn foto zo laag geëindigd is. Objectief gezien was het namelijk de beste.

Dus jullie hebben óf geen verstand van foto's óf jullie stemmen expres niet op mij.
pi_30150684
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Ksnap trouwens niet waarom mijn foto zo laag geëindigd is. Objectief gezien was het namelijk de beste.

Dus jullie hebben óf geen verstand van foto's óf jullie stemmen expres niet op mij.
haha
ik heb je foto niet eens gezien maar na dit soort uitspraken had jij ZEKER geen stem van me gehad
bwaahaha
pi_30150769
quote:
Oow gimme a fucking break jack

ja ik hap wel weer even.

Smerige zuigerd donder toch op met je gezanik man

En ZELFS al was het objectief de beste, dan is jouw naam erbij genoeg om niemand erop te doen stemmen. En dat heb je aan jezelf te danken. Klaar.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:57:04 #38
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30151189
quote:

hahahahaha.. goeie.

toch je PI neerzetten volgende keer .. iets van " " ofzo.
pi_30151213
quote:

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30151359
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
toch je PI neerzetten volgende keer .. iets van " " ofzo.
Nah, je moet het ze niet té makkelijk maken hoor.

hoewel sommige mensen een sarcastische opmerking nog niet zouden herkennen als ie ijskoud in hun nek droop

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2005 00:03:55 ]
pi_30152329
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
godver weer vergeten
Deze opmerking gebruik je bijna elke maand.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  donderdag 1 september 2005 @ 02:08:37 #42
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30154180
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef stil het volgende:
Ik vind het trouwens flauw dat mensen die meedoen aan de wedstrijd, hier altijd rondhangen, niet de moeite nemen om te stemmen.
Ik vind het wel ver beyond flauw en jammer. De mensen die het niet hebben kunnen opbrengen om een stem uit te brengen op de einduitslag maken zich in mijn ogen enorm belachelijk als ze wel weer een toontje meezingen over het onderwerp van komende maand. Temeer als ze ook nog eens te beroerd waren om een bijdrage in te zenden.
  donderdag 1 september 2005 @ 02:11:12 #43
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30154233
Wat ik daar ondermeer mee wil zeggen is dat het intens triest is als een wedstrijd meer inzendingen dan stemmers kent.
Bah!
pi_30155915
Ow kut! Nou ben ik vergeten te stemmen sorrie mensen

En ik hoop niet dat de opmerkingen hierboven ook op mij slaan want ik stem elke maand keurig mee en vaak als een van de eerste, maar ik heb kennelijk ook nog zoiets als een social life
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30156076
Ik had ook mee willen doen Ik had een mooie foto van Pea Maar pea moest zonodig weer bewegen dus de stof was scherp ipv de ogen

Toch vond ik er een groot aantal leuke inzendingen tussenzitten Zowiezo gefeliciteerd trouwens winnaars
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30156141
Ik heb niet gestemd omdat ik het onderwerp echt niks vond en ook niet hou van de archief fotos en dat waren er nu wel heel veel , volgende maand weer anders hoop ik.

Iig gefeliciteerd winnaars

[ Bericht 28% gewijzigd door Ymke op 01-09-2005 08:21:16 ]
pi_30156250
OK....just my two cents....

Is het nou echt zo boeiend of iemand wel of niet stemt niet richting jou bedoeld dit Ymke Heel eerlijk gezegd is dat toch iets dat iemand zelf moet weten Of zie ik dat verkeerd Hij is bovenal geen verklaring aan iemand (wie dan ook) hier verschuldigt. Ik vind het enigzins ontmoedigend dat je er zo op wordt aangekeken als je niet stemt. We hebben hier maar over een forum en zo.

* PdeHoog gaat weer terug in lurk-modus
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30156863
Ik heb ook vergeten de winnaars te feliciteren...

gefeliciteerd winnaars

nu weer terug in schaammodus
  donderdag 1 september 2005 @ 09:12:21 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30156965
feli winnaars

.... op naar de nieuwe topics!!!!!
pi_30157162
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef Re het volgende:
feli winnaars

.... op naar de nieuwe topics rellen !!!!!
  donderdag 1 september 2005 @ 10:07:29 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30157936
Vergat ik in mjin woensdagnachtboosheid helemaal de winnaars te feliciteren!
Gefeliciteerd Yonielo, TVD en Fr.oosje.
pi_30158658
quote:
beide natuurlijk.

Gefeliciteerd yonielo, tvd en fr.oosje
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30159063
Ik zal froos ff mailen of bellen vanaaf, anders komen er geen onderwerpen , , tss tss sinds die een kind heeft is hij niet zo fanatiek meer hier
  donderdag 1 september 2005 @ 11:08:16 #54
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30159508
Is als onderwerp ooit wel eens een vrije opdracht tevoorschijn gekomen? Als er iets toegankelijk is is dat het wel, en volgens mij is dat de bedoeling van alle discussies de laatste dagen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30159536
Vrije opdracht is nog niet geweest .
  donderdag 1 september 2005 @ 11:10:25 #56
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30159570
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Ymke het volgende:
Vrije opdracht is nog niet geweest .
Duidelijk
- Privacy Matters
pi_30159940
Ik vond het wel moeilijk om de juiste volgorde te bepalen bij het stemmen:
allemaal heel mooi!

Gefeliciteerd winnaars ik heb op jullie gestemd !
pi_30161033
Gefeliciteerd winnaars!

En op naar de volgende wedstrijd
Hopelijk heb ik deze maand iets meer tijd en mogelijkheid om mee te doen met een fatsoenlijke foto (maar dat zeg ik ook iedere maand..)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:33:44 #59
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30162435
Ik ben druk bezig met mijn huis aan het schilderen, dus vandaar dat ik al een tijdje niet meer had gekeken. Ik zie nu dat ik derde ben geworden. :-) Mooi. Mag ik hier ook mijn twee onderwerpen kwijt? Dan kunnen jullie weer gaan stemmen.

Kinderportret

Zelfportret (mag ook abstract worden genomen maw je hoeft dus niet herkenbaar in beeld)
pi_30163119
Zelfportret wou ik ook al es opgeven jah, maar heb het niet gedaan omdat ik dacht dat er toch niet op gestemd zou worden

Ik vind 'm leuk
  donderdag 1 september 2005 @ 13:56:35 #61
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30165161
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben druk bezig met mijn huis aan het schilderen, dus vandaar dat ik al een tijdje niet meer had gekeken. Ik zie nu dat ik derde ben geworden. :-) Mooi. Mag ik hier ook mijn twee onderwerpen kwijt? Dan kunnen jullie weer gaan stemmen.

Kinderportret

Zelfportret (mag ook abstract worden genomen maw je hoeft dus niet herkenbaar in beeld)
Ik vind het allebei leuke ideeën. Misschien doe ik zelfs wel mee!
- Privacy Matters
pi_30167768
Gefeliciteerd winnaars!!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_30175768
thnx!! ik heb als ondwpen dood en groei ingestuurd, op beide kan je je creativiteit wel een beetje los laten
-*YoNielo*-
pi_30180821
Nog geen onderwerpen stemtopic?
pi_30183260
oeh oeh ik weet dan al waar ik op ga stemmen.
pi_30183401
Vertel?
pi_30183428
Zou je trouwens ook een zelfportret van iemand anders mogen maken?
pi_30183444
als dood idd is ingestuurd, ga ik vrijwel zeker daarop stemmen..
pi_30183486
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
als dood idd is ingestuurd, ga ik vrijwel zeker daarop stemmen..
Sounds like fun.

ik heb het ook een keer ingestuurd, maar is toen niet gekozen
pi_30183510
ja, lijkt me leuk. en ik weet al een mooie plek voor een fotosessie, prachtige plek..
pi_30183748
Ik heb m'n laatste babylijkje net op, helaas.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2005 23:05:25 ]
pi_30183907
Ow, dat was dus géén serieuze opmerking.
pi_30184371
ja, dat zou ik er wel ff bij zetten ja..
pi_30184474
Je weet het hier maar nooit.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:58:51 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30195462
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef k_man het volgende:
Zou je trouwens ook een zelfportret van iemand anders mogen maken?

er vanuitgaande dat ook dit geen serieuze opmerking was
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:38:55 #76
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30196539
Een beetje een laate reactie van mij maar hier komt ie dan toch
Gefeliciteerd winaars!
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:53:16 #77
79550 Ymke
your ghost
pi_30196929
Het duurt allemaal wel lang voordat de nieuwe wedstrijd op gang komt , hup open dat stemtopic.
Ik wil aan de slag
pi_30197459
waar blijven die rukonderwerpen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30197470
t duurt lang?
pi_30197753
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
waar blijven die rukonderwerpen
De al geopperde onderwerpen zijn niet ruk genoeg?

en btw, het is rukonderwerpen © k_man

Mijn DeviantART gallery
,
pi_30203138
Wanneer kunnen we weer stemmen??
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:07:37 #82
79550 Ymke
your ghost
pi_30203170
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef stil het volgende:
Wanneer kunnen we weer stemmen?? [afbeelding]
Ik heb 4 onderwerpen gezien , we kunne dus best gaan stemmen
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:10:34 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30203271
TVD moet nog...weet die wel dattie bij de eerste drie zat??
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:11:24 #84
79550 Ymke
your ghost
pi_30203296
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
TVD moet nog...weet die wel dattie bij de eerste drie zat??
Als die een beetje interesse toont in de wedstrijd wel , lijkt me
pi_30203297
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik heb 4 onderwerpen gezien , we kunne dus best gaan stemmen
Waar zijn de fot.modjes of portier de nieuwe wedstrijdleider??
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:12:08 #86
79550 Ymke
your ghost
pi_30203313
btw Waar is Rewimo eigenlijk gebleven?
pi_30203377
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef Ymke het volgende:
btw Waar is Rewimo eigenlijk gebleven?
Rewimo, gaat met vakantie en dan een operatie, daarom is ze gestopt met de fot.wedstrijd coordinatie.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:15:19 #88
79550 Ymke
your ghost
pi_30203401
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef stil het volgende:

[..]

Rewimo, gaat met vakantie en dan een operatie, daarom is ze gestopt met de fot.wedstrijd coordinatie.
Ah , bedankt
pi_30208018
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

er vanuitgaande dat ook dit geen serieuze opmerking was
Ksjt! Ik probeer hier een rel uit te lokken ja.
pi_30208040
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
en btw, het is rukonderwerpen © k_man

vrijdag 2 september 2005 @ 19:16:41 #91
79550 Ymke
your ghost
pi_30210694
Zal ik democratisch een onderwerp kiezen?
pi_30210717
Ja hoor, das beter dan wachten, wat het ook word het zijn altijd ...onderwerpen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:19:28 #93
79550 Ymke
your ghost
pi_30210764
Dan kies ik zelfportret, gewoon of abstract wat men maar wilt als je hem maar zelf gemaakt hebt.

(ik hoef niet zo nodig met mn hoofd op internet dus lijkt me het een leuke uitdaging om iets te maken)
pi_30210809
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef Ymke het volgende:
Dan kies ik zelfportret, gewoon of abstract wat men maar wilt als je hem maar zelf gemaakt hebt.

(ik hoef niet zo nodig met mn hoofd op internet dus lijkt me het een leuke uitdaging om iets te maken)
leuk, en ze kennen mij toch niet
Van jou heb ik wel eens een foto gezien.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:21:54 #95
79550 Ymke
your ghost
pi_30210840
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:20 schreef stil het volgende:

[..]

leuk, en ze kennen mij toch niet
Van jou heb ik wel eens een foto gezien.
Stuur ik die in , ben ik gelijk klaar
pi_30210980
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef Ymke het volgende:

Wie heeft het dan ook over hoofd?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:27:54 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_30211010
Stil , was het deze die je gezien had van mij?

pi_30211408
Meisjes met rode haren
die kunnen kussen, dat is niet mis

pi_30212716
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wie heeft het dan ook over hoofd?
Jah, we gaan allemaal als artistiekerige pubermeiden lekker onze tenen fotograferen.
pi_30212732
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Jah, we gaan allemaal als artistiekerige pubermeiden lekker onze tenen fotograferen.
Jij mag er ook met je blote kut op hoor
pi_30212861
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jij mag er ook met je blote kut op hoor
diehebbiknie
pi_30212942
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef k_man het volgende:

[..]

diehebbiknie
Vandaar dat je vroeg of je een zelfportret van iemand anders mocht maken
pi_30213499
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vandaar dat je vroeg of je een zelfportret van iemand anders mocht maken
shit... betrapt
pi_30213521
Maar waar blijft dat stemtopic?

En waar is de crew?
pi_30214743
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef Ymke het volgende:
Stil , was het deze die je gezien had van mij?

[afbeelding]
Ja sprekend
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_30221930
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef fr.oosje het volgende:

Kinderportret

bedankt om me te mailen ...
pi_30221941
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef stil het volgende:

[..]

Waar zijn de fot.modjes of portier de nieuwe wedstrijdleider??
Deze ene: aan het werk.
Portier trekt zich terug wegens ..

De onderwerpen:

Kinderportret
zelfportret
Groei
Dood
DOF (depth of field)
Derelicts (zwervers)
pi_30223100
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vond het onderwerp niks, ik vind op 3 na de foto's ook niks.

Maar ik moet op 5 foto's stemmen. Dus stem ik niet. Net zoals vorige maand.

En er waren 12 mensen die op "oosters" stemden. Maar ik zie nauwelijks inzendingen van hen.

Hopelijk gaat het in september beter...
Ook ik heb oosters gestemt maar helaas niets ingestuurd , analoog geschoten en alles was niet wat ik hoopte dus maar niks ingestuurd , shit happens helaas
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:13:02 #109
79550 Ymke
your ghost
pi_30223294
Derelicts?
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:15:47 #110
79550 Ymke
your ghost
pi_30223313
Ehm , doe mij die maar
pi_30223334
Derelicts (zwervers)
ik snap hier helemaal niks van.
is derelict nou een onnodig moeilijk woord voor zwervers, of is het een heel speciaal genre, of, of?
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:33:22 #112
79550 Ymke
your ghost
pi_30223380
Ik heb geen idee

Arme zwervers , krijgen ze al die Fotters achter zich aan

Komt er nog een apart topic voor het stemmen?
pi_30223394
moet er hier gestemd worden
pi_30223396
oh, spuit elf zie ik al weer
pi_30223401
Hoe is er vorige keer gestemd?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:41:20 #116
79550 Ymke
your ghost
pi_30223402
Het zijn wel leuke onderwerpen , behalve dof , dat hebben we net achter de rug met bokeh
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:45:32 #117
79550 Ymke
your ghost
pi_30223413
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 08:41 schreef stil het volgende:
Hoe is er vorige keer gestemd?
Geen idee , ik was toen op vakantie , maar een stemtopic lijkt me wel makkelijk

Ik ga me eerst maar es op het huishouden storten , kom vanmiddag wel stemmen
pi_30223633
Vorige keer was er een stemtopic.
pi_30224376
Ik bespeur hier enige verwarring

Anders openen jullie zelf een stemtopic Dan is het probleem ook opgelost
pi_30224976
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef PdeHoog het volgende:

geen verwaring maar ongeduld
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_30225050
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef PdeHoog het volgende:

daad bij woord voegt
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30225091
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef stil het volgende:

[..]

geen verwaring maar ongeduld
pi_30225631
Nou, het lijkt toch behoorlijk op verwarring alom.

Nu heeft een goedbedoelende newbie mod weer het idee opgevat te stemmen middels een poll.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2005 11:49:40 ]
pi_30226183
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:15:44 #125
79550 Ymke
your ghost
pi_30226375
Eigenlijk wel raar om zwervers als onderwerp te kiezen , wat krijgen we hierna, geestelijk gehandicapten?
pi_30226390
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef Ymke het volgende:
Eigenlijk wel raar om zwervers als onderwerp te kiezen , wat krijgen we hierna, geestelijk gehandicapten?
maar je hebt er wel net op gestemd..?
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:17:11 #127
79550 Ymke
your ghost
pi_30226407
Ja , en daar na dacht ik , eigenlijk wel een raar iets .Beetje mensonterend
pi_30226433
Het wordt echt een zooitje nu

Ik stem overigens niet. Kan ik ook geen gezeik krijgen dat ik moet stemmen op de eindresultaten
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:18:54 #129
79550 Ymke
your ghost
pi_30226454
Hup stemmen , gezeik krijg je toch wel
pi_30226467
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Ymke het volgende:
Ja , en daar na dacht ik , eigenlijk wel een raar iets .Beetje mensonterend
mwa.. op zich.. je kan wel hele mooie foto's maken.
maa rik ga dan toch liever voor dood..
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:20:32 #131
79550 Ymke
your ghost
pi_30226502
Ik snap het wel , je kan van zwervers inderdaad mooie portretten maken , maar om ze nu als hoofdonderwerp van een wedstrijd te maken gaat eigenlijk wel erg ver
pi_30226508
ik snap wat je bedoelt..
kan me er ook heel goed iets bij voorstellen ja
pi_30226527
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef Ymke het volgende:
Hup stemmen , gezeik krijg je toch wel
Daar zit wat in
pi_30226563
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar zit wat in
Jij mot helemaal je smoel houwe ja!

zo, wordt dit een rel, denk je?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2005 12:23:17 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:23:53 #135
79550 Ymke
your ghost
pi_30226578
WAT ZIJN NOU DERELICTS ???????, mopperdemopper
pi_30226582
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij mot helemaal je smoel houwe ja!
Hou zelf je smoel man
quote:
zo, wordt dit een rel, denk je?
Ik doe mijn best
pi_30226653
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:23 schreef Ymke het volgende:
WAT ZIJN NOU DERELICTS ???????, mopperdemopper
Het Cambridge verklarend woordenboek zegt:
quote:
Definition
derelict (PERSON) [Show phonetics]
noun [C] FORMAL
a person who has no home or money and often lives outside
pi_30226690
derelict I bn 1 onbeheerd, verlaten; 2 verwaarloosd, vervallen, haveloos; 3 nalatig, plichtvergeten;
II zn 1 onbeheerd goed, verlaten schip, wrak; 2 zwerver; 3 (Am) plichtverzaker

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2005 12:28:38 ]
pi_30226702
een heel duur woord voor zwerver dus.
pi_30226723
Zo....voldoende definities....stemmen nu maar
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:29:27 #141
79550 Ymke
your ghost
pi_30226728
pffffffffffff wat een duur doenerij

Wie heeft dat ingestuurd????
pi_30226731
Via die poll?
pi_30226747
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:29 schreef Ymke het volgende:
Wie heeft dat ingestuurd????
tvd
pi_30226752
ik heb al gestemd
pi_30226755
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:29 schreef k_man het volgende:
Via die poll?
* PdeHoog is efficient geweest
Ik heb het gewoon twee keer gedaan Zowel in het topic als via de poll
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:30:41 #146
79550 Ymke
your ghost
pi_30226757
snob
pi_30226779
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:30 schreef Ymke het volgende:
snob

Dit gaat helemaal nergens meer over

Modjes, schep eens chaos in de orde
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:32:03 #148
79550 Ymke
your ghost
pi_30226797
Ik was ontopic hoor toch??
pi_30226819
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef Ymke het volgende:
Ik was ontopic hoor toch??
Jij wel, maar dat stemtopic.... Mên!
pi_30226838
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef k_man het volgende:

[..]

zaterdag 3 september 2005 @ 12:34:02 #151
79550 Ymke
your ghost
pi_30226841
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Joh maak je niet zo druk , tis weekend , mooi weer enzo

Ik ga maar es de hond uitlaten , adios
pi_30226853
Ik maak me er niet druk om hoor. Dat topic is beyond redding.
pi_30226861
Nou dan ga ik zo maar eens mijn foto's van Antwerpen ophalen.
pi_30249359
Net terug van een weekje franse alpen, ik zie dat ik vierde ben geworden ik heb nog gezocht naar een internetwinkel om te stemmen maar helaas, ze hadden er enkel zelfgemaakte kaas.
Op naar het volgende thema...
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
  zondag 4 september 2005 @ 10:12:06 #155
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30252229
So far ziet het er volgens mij naar uit dat het zelfportret gaat worden

* Puckzzz gaat vanmiddag al lekker even op de zaken vooruitlopen met een ideetje wat ik al een hele tijd heb
pi_30283123
Het is een nek-aan-nek-race tussen dood en zelfportret

Ik zie kansen voor een doodlig-zelfportret
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30283196
die 2 vallen prima te combineren ja..
  maandag 5 september 2005 @ 11:38:35 #158
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30283481
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Het is een nek-aan-nek-race tussen dood en zelfportret

Ik zie kansen voor een doodlig-zelfportret
dan nog steeds voldoet mijn foto van de 'psycho' scene...doodsangst
  maandag 5 september 2005 @ 12:02:12 #159
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30284041
Het is echt nek aan nek, op dit moment 12 voor zelfportret tegen 11 voor de dood. Go zelfportret!
  maandag 5 september 2005 @ 12:04:41 #160
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30284128
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Schanulleke het volgende:
Het is echt nek aan nek, op dit moment 12 voor zelfportret tegen 11 voor de dood. Go zelfportret!
Ik denk dat iedereennu wel gestemd heeft

H_G_T het stemtopic kan dicht hoor!!
pi_30284212
Mag ik mijn stem nog wijzigen?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30284254
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Mag ik mijn stem nog wijzigen?
Strategisch stemmen is sooo not done
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 5 september 2005 @ 12:08:36 #163
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30284261
Nee
Inmiddels 12 - 12
  maandag 5 september 2005 @ 12:09:21 #164
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30284280
pi_30284399
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Strategisch stemmen is sooo not done
jamaar, jamaar, jamaar!
Ik wil eigenlijk toch dood ipv kinderportret. Het leek mij zo leuk om eens mee te doen en dat kan niet met een zelfportret, want ik heb geen fish-eye lens.
pi_30284456
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

jamaar, jamaar, jamaar!
Ik wil eigenlijk toch dood ipv kinderportret. Het leek mij zo leuk om eens mee te doen en dat kan niet met een zelfportret, want ik heb geen fish-eye lens.
alsof je een zelfportret alleen met een fish-eye lens kan maken

FYI: Ik heb ook geen fish-eye lens.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30284485
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

alsof je een zelfportret alleen met een fish-eye lens kan maken

FYI: Ik heb ook geen fish-eye lens.
Dat past nooooit, ik op 1 foto.
pi_30284518
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Dat past nooooit, ik op 1 foto.
De Golden Gate Bridge past toch ook op 1 foto?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30284620
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

De Golden Gate Bridge past toch ook op 1 foto?
Ik wil het je wel eens zien doen.
Ik ben benieuwd of je hard genoeg kunt lopen om zelf op je eigen foto te staan.
Die 500meter red je nooit binnen de tijd van de zelfontsppanner
pi_30284756
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Naarmate je het vaker probeert, wordt de benodigde afstand kleiner.
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 5 september 2005 @ 12:30:01 #171
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30284902
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Je kan een zelfportret sowieso creatief opvatten, je hoeft er niet perse in je geheel op te staan.
pi_30284969
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je kan een zelfportret sowieso creatief opvatten, je hoeft er niet perse in je geheel op te staan.
Dat van dat niet passen was niet serieus bedoeld.

Maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit.
  maandag 5 september 2005 @ 12:51:09 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30285456
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Idd maar op een macro van je neusgat zitten we niet te wachten hoor
  maandag 5 september 2005 @ 12:52:16 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30285481
Ik zou het eigenlijk wel een uitdaging vinden om een abstract zelfportret te moeten maken, of in ieder geval eentje waarbij je niet als jezelf herkenbaar bent maar je bent het toch...
pi_30286058
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel een uitdaging vinden om een abstract zelfportret te moeten maken, of in ieder geval eentje waarbij je niet als jezelf herkenbaar bent maar je bent het toch...
Zo iets wil ik ook gaan doen mocht het zelfportret worden. Niet echt abstract misschien,(wat is abstract eigenlijk precies?) Ik wilde eigenlijk eens iets met low-key gaan proberen.
  maandag 5 september 2005 @ 13:52:42 #176
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30286879
ab·stract (bn.)
1 niet als vorm voorstelbaar => conceptueel, immaterieel, onstoffelijk, ontastbaar; <=> concreet
2 niet door aanschouwing verkregen maar door redenering afgeleid
3 geen verband houdend met de zichtbare werkelijkheid <=> figuratief
pi_30287218
en er is weer een stem op 'zelfportret' binnen
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 5 september 2005 @ 14:22:25 #178
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30287632
13-13 dus
pi_30287775
Lets call it a day!!!

Kunnen we niet gewoon twee onderwerpen doen deze maand??? Maakt het voor iedereen makkelijker. Kan men kiezen welk onderwerp men wil doen..

Is maar ene suggestie hoor.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30287998
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
Lets call it a day!!!

Kunnen we niet gewoon twee onderwerpen doen deze maand??? Maakt het voor iedereen makkelijker. Kan men kiezen welk onderwerp men wil doen..

Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezen
kiekjes
pi_30288277
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:

[..]

Dan moet je wel hel erg 'stil' houden.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30288596
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
Lets call it a day!!!

Beter nog.....we schaffen de wedstrijd af Ook geen heibel meer
  maandag 5 september 2005 @ 14:59:28 #183
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30288668
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:

[..]

wie gaat de foto dan posten? je mag alleen maar eigen materiaal posten
pi_30288697
Is vast wel een progje voor te schrijven
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30289053
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beter nog.....we schaffen de wedstrijd af Ook geen heibel meer
We schaffen niets af

De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen
pi_30289093
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

We schaffen niets af

De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen
Laat ze dat dan doen
pi_30291002
Waarom is Portier al weer gestopt?
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
  maandag 5 september 2005 @ 16:48:31 #188
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30291734
Ik zie bij inzendingen van de dood alweer tonnen foto's met:

pi_30291903
Ik heb ook liever zelfportret, maar ik vind te verwachten zwakke inzendingen nou niet direct een argument. Dat risico loop je bij ieder onderwerp.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30292999
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie bij inzendingen van de dood alweer tonnen foto's met:

[afbeelding]
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!
pi_30293258
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
Mods? Hebben we die hier?

pi_30297268
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Mods? Hebben we die hier?

soms
pi_30298759
En wat is het onderwerp geworden?
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
  maandag 5 september 2005 @ 20:44:12 #194
112998 rustig
come wander with me
pi_30299010
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef stil het volgende:
En wat is het onderwerp geworden?
-- off topic--
onlangs stelde men mij de vraag of jij een kloon was van mij
(of ik een kloon van jou)
-- off topic--

ik hoop stiekem op de dood (als thema)
en ik mag aannemen dat er creatiever mee word omgegaan
dan een begraafplaats als bijdrage insturen (tenzij mooi gedaan uiteraard)

[ Bericht 2% gewijzigd door rustig op 05-09-2005 21:04:47 ]
Those who do not feel the music think the dancer mad.
  maandag 5 september 2005 @ 21:00:26 #195
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30299615
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef PoseidonVS het volgende:
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!
[afbeelding]
echt niet, daar is ook niks aan
pi_30300586
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef rustig het volgende:

[..]

-- off topic--
onlangs stelde men mij de vraag of jij een kloon was van mij
(of ik een kloon van jou)
-- off topic--
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
  maandag 5 september 2005 @ 21:31:52 #197
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30300658
dood dus

nu nog een moderator "lenen"
pi_30303160
het onderwerp is dus dood?
of nie?
ben benieuwd.
hoop dat ik genoeg tijd heb om de shoot te doen die ik wil gaan doen
  maandag 5 september 2005 @ 22:41:49 #199
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30303303
hm ik denk dat ik maar weer oversla
- Privacy Matters
  maandag 5 september 2005 @ 23:08:53 #200
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_30304346
dood, tja...ik heb nog wel iets doods....

Tot zover mijn bijdrage van deze maand
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 5 september 2005 @ 23:10:06 #201
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30304407
Uit het wedstrijdtopic:
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef Subhuman het volgende:
Vanwege de gelijkstand begint er nu een snelstemronde. Jullie krijgen tot half 1 zometeen (00:30 op dinsdag 6 september, voor de preciezelingen) de tijd om te stemmen op je favoriete onderwerp. Dit om de wedstrijd zo snel mogelijk van start te laten gaan.

Je kunt nu kiezen tussen dood of zelfportret.

Graag stemmen in dit topic. Zet een post die alleen het onderwerp van je keuze bevat. Dit vergemakkelijkt het tellen heel erg.
Stemmen begint nu! Fotowedstrijd september 2005: het onderwerpen-stem- topic

[ Bericht 8% gewijzigd door Subhuman op 05-09-2005 23:29:29 ]
pi_30305032
Mag ik even melden dat ik het er niet mee eens ben

* PdeHoog is tegen zelfportret
Het is dan wel gelijkstand geworden, maar de "d" komt voor de "z" in het alfabet, dus het onderwerp moet gewoon "dood" zijn.....

Daarnaast is zelfportret gewoon een pruts-onderwerp
zo....ff A_N en K-M nadoen
pi_30305124
Waar is het stem topic

Ik wil voor zelfportret stemmen als het nog kan
  maandag 5 september 2005 @ 23:28:17 #204
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30305154
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Waar is het stem topic

http://forum.fok.nl/topic/748760/2/50#30304366
- Privacy Matters
  maandag 5 september 2005 @ 23:28:30 #205
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30305169
Ohw sorry, ik zal even linkje erbij zetten.
  maandag 5 september 2005 @ 23:29:48 #206
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30305225
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Waar is het stem topic

ik mag jou wel
  maandag 5 september 2005 @ 23:30:55 #207
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30305261
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik even melden dat ik het er niet mee eens ben

* PdeHoog is tegen zelfportret
Het is dan wel gelijkstand geworden, maar de "d" komt voor de "z" in het alfabet, dus het onderwerp moet gewoon "dood" zijn.....

Daarnaast is zelfportret gewoon een pruts-onderwerp
zo....ff A_N en K-M nadoen
De echte fotograaf noemt het een uitdaging, de amateur noemt het een prutsonderwerp

pi_30305308
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik mag jou wel
Ha ik heb het gevonden. Wat ben ik toch goed

@ RV: in dat model chloe topic wat bedoelde je?
pi_30305341
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

De echte fotograaf noemt het een uitdaging, de amateur noemt het een prutsonderwerp

En ja....ik ben een amateur managing expectations heet dat Dan maak je sneller mooie foto's
pi_30305434
Oja ik wil zelfportret want dan heb ik al genoeg foto's

Van de dood heb ik ook wel een leuke.. Een dode wasbeer & nog wat ideeën
pi_30305451
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:

Geen archiefwerk he

maandag 5 september 2005 @ 23:36:31 #212
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30305488
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:

Neee, zelfportret is exclusief badkamerspiegels
pi_30305535
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ha ik heb het gevonden. Wat ben ik toch goed
Toch nog op tijd met stemmen?

Ikzelf lees dit topic net en als ik meedoe zou ik het leuker vinden om mijn onderwerp op te zoeken (speurtocht ) dan wat poses, belichting en omgevingen uitproberen , vandaar dus dat ik op dood gestemd heb.
pi_30305580
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Neee, zelfportret is exclusief badkamerspiegels
Nou ja ik plaats wel een linkje hij is vast niet goed genoeg

en 't is leuker om een nieuwe te maken.. maar dat is dus mijn eerste gelukte zelfportret
pi_30305648
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen archiefwerk he

nou ja 't was echt tof die dode wasbeer.. en ik had m'n broertje 2 euro gegeven als hij hem ging aaien en 10 als hij hem op zijn schouder nam maar dat deed hij niet hadden wel leuke foto's geweest
pi_30305816
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou ja ik plaats wel een linkje hij is vast niet goed genoeg

en 't is leuker om een nieuwe te maken.. maar dat is dus mijn eerste gelukte zelfportret
Qua idee is het wel een leuke Ik zou alleen ff zorgen dat die schaduw niet op je kin valt en zo En misschien met een schuin oog even naar boven kijken
pi_30305916
Valt het op dat de reflectie in de spiegel z-w is

Het moet uiteraard beter uitgevoerd worden
pi_30307514
Kan iemand de stemmen natellen, want een bepaalde nieuwe mod heeft er duidelijk moeite mee. Het is volgens mij NET dat kutzelfportret geworden...
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:37:51 #219
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30307552
Uitslag snelstemronde fotowedstrijd september 2005

1
2
 Zelfportret  12
 Dood          4

Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:39:59 #220
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30307598
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Kan iemand de stemmen natellen, want een bepaalde nieuwe mod heeft er duidelijk moeite mee. Het is volgens mij NET dat kutzelfportret geworden...
nee, dood is een lekker onderwerp
- Privacy Matters
pi_30307640
Oh ja ik had niet gezien dat er een snelstemronde was.. wat een kutregel zeg. Nou heb ik dus niet nog eens kunnen stemmen en is weer weer zo'n zaadonderwerp.

Oke iedereen ff een foto van zichzelf maken..
pi_30307795
wat is dat nouweer voor domme, domme, kutregel.
wie weet hoeveel mensen er online zijn, tot half 1
zit nu pas achter die kutpc
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:47:14 #223
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30307800
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh ja ik had niet gezien dat er een snelstemronde was.. wat een kutregel zeg. Nou heb ik dus niet nog eens kunnen stemmen en is weer weer zo'n zaadonderwerp.

Oke iedereen ff een foto van zichzelf maken..
Als het onderwerp je niet aanstaat doe je toch niet mee? Je bent hier geheel vrijwillig.
pi_30307815
mag ik nog evenopmerken dat ik het een prutactie vind?
dank u wel.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:48:32 #225
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30307843
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik nog evenopmerken dat ik het een prutactie vind?
dank u wel.
Ja hoor, dat mag. Het is echter de normale procedure bij een gelijkstand. Mensen die er niet zijn hebben pech, en in theorie zal de verdeling toch ongeveer hetzelfde uitkomen.
pi_30307862
Effe met het kliekje een onderwerp erdoor drukken
pi_30307877
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag. Het is echter de normale procedure bij een gelijkstand. Mensen die er niet zijn hebben pech, en in theorie zal de verdeling toch ongeveer hetzelfde uitkomen.
Ja daarom is het eerst 14 gelijk en daarna 12 - 4 of weet ik wat..
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:50:33 #228
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30307900
Ik heb een goed idee!

GEEN wedstrijd deze maand, dan zijn we in één klap van alle gezeik en geziek af

en toen zag hij nog een post...

[ Bericht 20% gewijzigd door RonaldV op 06-09-2005 01:03:21 ]
- Privacy Matters
pi_30307904
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Effe met het kliekje een onderwerp erdoor drukken
Maak je toch een (fake) dood zelfportret?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:54:16 #230
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30308005
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja daarom is het eerst 14 gelijk en daarna 12 - 4 of weet ik wat..
Als je een beetje van statistiek afweet zul je weten dat mensen anders stemmen als ze andere keuzes krijgen. Mensen die bij de eerste stemronde op groei, kinderportret of een van de andere onderwerpen gestemd hebben, krijgen nu maar de keuze uit een van deze twee. Dat verklaart het verschil.

Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
pi_30308223
Doe gewoon volgende keer vrije opdracht.
En als het dan nog niet goed is
pi_30308283
Compromis: deze maand zelfportret en de volgende maand dood?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:33:39 #233
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30308872
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Maak je toch een (fake) dood zelfportret?
Dit vind ik ook een heel interessante Gutje
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30311053
Hmmm.....zelfportret Zoals ik reeds eerder vermeldde......ruk-onderwerp, maar ik zal eens een poging wagen
pi_30311191
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef prupke het volgende:
Compromis: deze maand zelfportret en de volgende maand dood?
Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...

En de helft die vannacht heet gestemd stuurt niet eens een foto in.
pi_30311377
Zelfportret. Oehh.
pi_30311387
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Die kans is zeer zeker aanwezig
pi_30311393
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:10 schreef Rhanna het volgende:
Zelfportret. Oehh.
Doe je ook mee
pi_30311469
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik wel als 't lukt
pi_30311534
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Doe je ook mee
Ik zal eens kijken wat ik ervan kan maken
Bang voor concurrentie ja?
pi_30311756
Hoe kan iemand bij-de-weg beoordelen of je een zelfportret hebt gemaakt en niet door iemand anders de camera hebt laten bedienen???

HEt wordt meer portret dan zelfportret.
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:47:57 #242
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30312115
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef HMaster-II het volgende:
Hoe kan iemand bij-de-weg beoordelen of je een zelfportret hebt gemaakt en niet door iemand anders de camera hebt laten bedienen???

HEt wordt meer portret dan zelfportret.
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?

Voorlopig doe ik deze, maar ik heb nog wat ideetjes borrelen.
pi_30312144
Erg stoer
pi_30312266
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Maar je snapt mijn bedenkingen..

Foto is nog steeds gaaf hoor
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:01:46 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30312405
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Maar je snapt mijn bedenkingen..

Foto is nog steeds gaaf hoor
Ik heb deze iig met gevaar voor eigen leven genomen, de badkamer vloer was behoorlijk glad, en toch maar tien seconden om goed te gaan staan, zwart papier achter hoofd etc. etc.

Ik heb 'm naar H_G_T gemailed...of moet ie nou naar Sub?
pi_30312666
Nou ja... Geen dood

Dan moet ik maar eens gaan bedenken hoe ik mezelf een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:14:52 #247
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30312697
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef Elefes het volgende:
Nou ja... Geen dood

Dan moet ik maar eens gaan bedenken hoe ik mezelf een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen
"schattig" of zo?
- Privacy Matters
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:35:38 #248
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30313189
Voor de k_man achtigen onder ons is dit idee wel leuk denk ik:

pi_30313205
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die vind ik mooi gedaan!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30313220
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de k_man achtigen onder ons is dit idee wel leuk denk ik:

[afbeelding]
Wat een lelijke zak...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:41:21 #251
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30313308
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een lelijke zak...

Maar dat rooie ding is wel mooi toch?
pi_30313377
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Maar dat rooie ding is wel mooi toch?
Ja, prachtig!!!
Woeiii - Blog
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:53:26 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30313583
Heb je daar nu lang je adem voor in moeten houden?
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:54:33 #254
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30313606
Je mag de foto mailen naar HGT of naar mij. Ik denk dat ie eerder in het centrale topic komt als je naar mij mailt, maar dat hangt ook een beetje af van het tijdstip van de dag waarop je mailt.

Okee, edit!

[ Bericht 18% gewijzigd door Subhuman op 06-09-2005 11:08:00 ]
pi_30313850
Hangt er idd vanaf wat voor tijdstip en wat voor dag.
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:07:44 #256
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30313888
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je daar nu lang je adem voor in moeten houden?
ik adem niet, ik was voorbereid op het andere onderwerp
pi_30313999
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik adem niet, ik was voorbereid op het andere onderwerp
Twee vliegen in een klap...
Woeiii - Blog
pi_30314102
sb...
pi_30319465
Kan deze ook als zelfportret?

Portfolio. |
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:07:55 #260
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30319564
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Esto het volgende:
Kan deze ook als zelfportret?

[afbeelding]
Heb je em zelf genomen, met een timer, zelf afdrukken of remote?
pi_30319647
Dozen opgestapeld, camera opgezet en timer ingeschakeld ja
Portfolio. |
pi_30319701
shit nu ben ik dus weer vet te laat om op mijn eigen onderwerp te kunnen stemmen (dood) ...
hmm zelfportret.........
-*YoNielo*-
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:18:35 #263
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30319943
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Esto het volgende:
Dozen opgestapeld, camera opgezet en timer ingeschakeld ja
Dan mag ie als zelfportret!
pi_30337645
@Esto: Ik vind het een mooie foto

Mijn eerste ideetje:

kiekjes
pi_30337707
pi_30338081
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef dubbellu het volgende:

Mijn eerste ideetje:

[afbeelding]
Leuk
pi_30338458
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef dubbellu het volgende:

Mijn eerste ideetje:

[afbeelding]
Ik vind 'm een beetje eng...

Wel leuk gedaan!!!
Woeiii - Blog
pi_30338595
Ik heb zo het idee dat dit onderwerp vele desillusies op gaat leveren.
pi_30338889
Puckzzz verrast me blij, wel jammer dat het met een archieffoto is

Ikzelf heb ook weer een ideetje ondanks dat ik het een fukonderwerp vind. Jammer dat mooie mensen een enorm voordeel hebben bij dit onderwerp. Een mooie foto maken van een 'lelijk' iemand is niet makkelijk.
pi_30339292
Mwah. Mooi hoeft niet persé.

Een karakteristieke kop helpt ook.
pi_30339416
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef k_man het volgende:
Mwah. Mooi hoeft niet persé.

Een karakteristieke kop helpt ook.
Ja oke maar dat vind ik ook onder 'mooi' vallen. Mooi is ook niet het goede woord; ik bedoel eigenlijk fotogeniek.
pi_30339464
Is dit een impliciete manier om te zeggen dat je dat niet bent?
pi_30340157
Ja eigenlijk wel ja. Maar de gedachte troost mij dat er meer niet-fotogenieke mensen zijn dan fotogenieke mensen.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:11:43 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340200
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Puckzzz verrast me blij, wel jammer dat het met een archieffoto is

Ikzelf heb ook weer een ideetje ondanks dat ik het een fukonderwerp vind. Jammer dat mooie mensen een enorm voordeel hebben bij dit onderwerp. Een mooie foto maken van een 'lelijk' iemand is niet makkelijk.
dat is juist de kunst, en wat is die drang naar perfectie en waar komt dat vandaan, denk dat de grote prijswinnende fotografen nou niet het perfecte lichaam proberen te fotograferen maar de mens zoals die is... maar ja reclamefotografie kunen we allemaal
pi_30340277
Dan vraag je je af waar Helmut Newton z'n bekendheid aan te danken had Re...
  woensdag 7 september 2005 @ 00:18:22 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340391
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef k_man het volgende:
Dan vraag je je af waar Helmut Newton z'n bekendheid aan te danken had Re...

pi_30340437
Uh-huh. Niet echt een van de foto's waar hij om bekend stond.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:21:43 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340515
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef k_man het volgende:
Uh-huh. Niet echt een van de foto's waar hij om bekend stond.
dus gaan we lopen zeiken ofzo? man grow up
pi_30340561
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef Re het volgende:

[..]

dus gaan we lopen zeiken ofzo? man grow up
Doe 'ns niet zo gefrustreerd joh.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:26:36 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340663
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Doe 'ns niet zo gefrustreerd joh.
nee jij begint ... als je dan een voorbeeld noemt noem dan ook een goed voorbeeld en laat me lekker de discussie met A_M aangaan en kom er niet als irri pubertje effe slim doen
pi_30340678
Wat een liefde hier weer en wat een lelijke foto. Lijkt wel alsof ze maar 1 tiet heeft. Of is dat jouw zelfportret Re?

Overigens denk ik dat de 'prijswinnende fotografen' ook goede foto's maken van fotogenieke mensen hoor. Een kop waaraan weinig bijzonders te zien valt levert IMO nooit een mooie foto op. Maar bewijs het tegendeel maar als je wilt.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:30:37 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340757
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een liefde hier weer en wat een lelijke foto. Lijkt wel alsof ze maar 1 tiet heeft. Of is dat jouw zelfportret Re?

Overigens denk ik dat de 'prijswinnende fotografen' ook goede foto's maken van fotogenieke mensen hoor. Een kop waaraan weinig bijzonders te zien valt levert IMO nooit een mooie foto op. Maar bewijs het tegendeel maar als je wilt.
oww dat was het punt niet hoor , ik denk gewoon dat een foto maken van een perfect iets minder challenging is dan een goeie markante kop op de plaat zetten
pi_30340824
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:26 schreef Re het volgende:

[..]

nee jij begint ... als je dan een voorbeeld noemt noem dan ook een goed voorbeeld en laat me lekker de discussie met A_M aangaan en kom er niet als irri pubertje effe slim doen
Kijk nog eens terug. Ik had juist een gesprek op hoog niveau met A_M toen jij je kwam melden met kalenderwijsheden over de mens 'zoals hij werkelijk is'.

Dat het bij jou verkeerd valt als ik een naam noem van iemand die juist vooral beroemd is geworden met protretten van 'perfecte' modellen, kun je mij moeilijk aanrekenen.
pi_30340864
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef Re het volgende:

[..]

oww dat was het punt niet hoor , ik denk gewoon dat een foto maken van een perfect iets minder challenging is dan een goeie markante kop op de plaat zetten
Perfect of markant is dan allebei weinig uitdagend. Beiden zijn extreem op een bepaalde manier. De saaie, alledaagse doorsnee boeiend vastleggen zou dan uitdagender moeten zijn.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:36:08 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340867
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Kijk nog eens terug. Ik had juist een gesprek op hoog niveau met A_M toen jij je kwam melden met kalenderwijsheden over de mens 'zoals hij werkelijk is'.

Dat het bij jou verkeerd valt als ik een naam noem van iemand die juist vooral beroemd is geworden met protretten van 'perfecte' modellen, kun je mij moeilijk aanrekenen.
is al goed knul, je hebt gelijk
  woensdag 7 september 2005 @ 00:38:31 #286
52349 purplerose
pi_30340907
Het is uitdagender voor een fotograaf om een minder fotogeniek iemand mooi op de plaat te zetten, als dat ie weer een dertien in dozijn foto van een fotogeniek meisje.

Wat is er niet mooi aan die plaat? Mooi zwart/wit, nee ze is niet perfect dat klopt, maar ik vind haar meer uitstraling hebben dan een perfect glad plaatje van een mooi model

*niet dat ik een mening hoor te hebben hierover, ben natuurlijk maar een n00b hier in FOT *
  woensdag 7 september 2005 @ 00:39:47 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30340932
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Perfect of markant is dan allebei weinig uitdagend. Beiden zijn extreem op een bepaalde manier. De saaie, alledaagse doorsnee boeiend vastleggen zou dan uitdagender moeten zijn.
ja dat is zeker zo
pi_30340938
@purplerose: Ow, ik vind het zeker wel een boeiende foto, maar het is er volgens mij geen die illustratief is voor Newton.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2005 00:40:24 ]
pi_30341022
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
Het is uitdagender voor een fotograaf om een minder fotogeniek iemand mooi op de plaat te zetten, als dat ie weer een dertien in dozijn foto van een fotogeniek meisje.

Wat is er niet mooi aan die plaat? Mooi zwart/wit, nee ze is niet perfect dat klopt, maar ik vind haar meer uitstraling hebben dan een perfect glad plaatje van een mooi model

*niet dat ik een mening hoor te hebben hierover, ben natuurlijk maar een n00b hier in FOT *
Ach ja het is zeker uitdagender maar uiteindelijk levert het een mindere foto op. Bovenstaande vrouw is zeker niet perfect, maar wel fotogeniek. Dat maakt de foto wel goed, ik vind alleen de houding met die platgedrukte borst dus helemaal niks. Dat staat los van het model.

Neem de foto van Puckzzz nu. Je ziet een mooi lief bang meisje. Leuk. Als ze een dikke puisterige meid was geweest dan was die foto echt niks geweest.

En ik snap niet waarom dat 'uitdagendere' aspect goed zou zijn. Als je een mooie landschapsfoto wilt maken dan doe je dat toch ook het liefst in een mooi stukje natuur. Je gaat dan toch niet naar een gebied waar geen reet te zien is, omdat dat uitdagender is?
  woensdag 7 september 2005 @ 00:45:56 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30341057
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach ja het is zeker uitdagender maar uiteindelijk levert het een mindere foto op. Bovenstaande vrouw is zeker niet perfect, maar wel fotogeniek. Dat maakt de foto wel goed, ik vind alleen de houding met die platgedrukte borst dus helemaal niks. Dat staat los van het model.

Neem de foto van Puckzzz nu. Je ziet een mooi lief bang meisje. Leuk. Als ze een dikke puisterige meid was geweest dan was die foto echt niks geweest.
ligt aan je doel natuurlijk, ook die mensen kunnnen bang zijn in een douche, het esthetische vind ik dan minder van belang
pi_30341115
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef Re het volgende:

[..]

ligt aan je doel natuurlijk, ook die mensen kunnnen bang zijn in een douche, het esthetische vind ik dan minder van belang
Ja dat zeg je nu, maar ik denk dat je toch automatisch de foto met het mooie meisje beter vindt. Let maar op; ik weet zeker dat er een 'mooi mens' of in ieder geval 'fotogeniek mens' deze wedstrijd gaat winnen en geen doorsnee persoon.
pi_30341126
@A_M: Ik ken héél mooie foto's van Rineke Dijkstra, van volkomen doorsnee mensen.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:51:11 #293
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30341160
Ik vind 't anders een verdomd lekker wijf, hoor...
...dass wir fliegen.
pi_30341173
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
@A_M: Ik ken héél mooie foto's van Rineke Dijkstra, van volkomen doorsnee mensen.
Die foto's ken ik niet. Linkje? Je kent de foto's van TheoK van DPZ vast wel. Prachtige portretten van 'gewone mensen', maar wel allemaal erg fotogeniek. Hij weet wie hij uitkiest, ook al zijn het op het eerste gezicht willekeurige mensen.
pi_30341184
pi_30341185
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind 't anders een verdomd lekker wijf, hoor...
Scheer je weg, AT-klikker
pi_30341196
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Die foto's ken ik niet. Linkje? Je kent de foto's van TheoK van DPZ vast wel. Prachtige portretten van 'gewone mensen', maar wel allemaal erg fotogeniek. Hij weet wie hij uitkiest, ook al zijn het op het eerste gezicht willekeurige mensen.
Ik heb geen flauw idee.
pi_30341211
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:52 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]
Mja geen slechte foto maar ook zeker niks bijzonders. Ik zou 'm beter hebben gevonden als er een mooie meid in bikini had gestaan. Maar ja dat ben ik dan weer..
  woensdag 7 september 2005 @ 00:53:35 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30341212
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja dat zeg je nu, maar ik denk dat je toch automatisch de foto met het mooie meisje beter vindt. Let maar op; ik weet zeker dat er een 'mooi mens' of in ieder geval 'fotogeniek mens' deze wedstrijd gaat winnen en geen doorsnee persoon.
ja maar doel heiligt de middelen, een beetje fotograaf zal voor zijn werk ook afhankelijk zijn van standaard dingen om geld in het laatje te krijgen
  woensdag 7 september 2005 @ 00:54:29 #300
52349 purplerose
pi_30341233
Tuurlijk gaat er een mooi mens winnen, iedereen gaat nog steeds voor esthetisch plezierig.
Dat is ook hetgene dat moet veranderen
pi_30341239
lekker "lame" probeersels:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')