quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een lelijke zak...
Ja, prachtig!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar dat rooie ding is wel mooi toch?
ik adem niet, ik was voorbereid op het andere onderwerpquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je daar nu lang je adem voor in moeten houden?
Twee vliegen in een klap...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik adem niet, ik was voorbereid op het andere onderwerp
Heb je em zelf genomen, met een timer, zelf afdrukken of remote?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Esto het volgende:
Kan deze ook als zelfportret?
[afbeelding]
Dan mag ie als zelfportret!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Esto het volgende:
Dozen opgestapeld, camera opgezet en timer ingeschakeld ja
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef dubbellu het volgende:
@Esto: Ik vind het een mooie foto![]()
Mijn eerste ideetje:
[afbeelding]
Ik vind 'm een beetje eng...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef dubbellu het volgende:
@Esto: Ik vind het een mooie foto![]()
Mijn eerste ideetje:
[afbeelding]
Ja oke maar dat vind ik ook onder 'mooi' vallen. Mooi is ook niet het goede woord; ik bedoel eigenlijk fotogeniek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef k_man het volgende:
Mwah. Mooi hoeft niet persé.
Een karakteristieke kop helpt ook.
dat is juist de kunst, en wat is die drang naar perfectie en waar komt dat vandaan, denk dat de grote prijswinnende fotografen nou niet het perfecte lichaam proberen te fotograferen maar de mens zoals die is... maar ja reclamefotografie kunen we allemaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Puckzzz verrast me blij, wel jammer dat het met een archieffoto is
Ikzelf heb ook weer een ideetje ondanks dat ik het een fukonderwerp vind. Jammer dat mooie mensen een enorm voordeel hebben bij dit onderwerp. Een mooie foto maken van een 'lelijk' iemand is niet makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |