Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef prupke het volgende:
Compromis: deze maand zelfportret en de volgende maand dood?
Die kans is zeer zeker aanwezigquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...![]()
En de helft die vannacht heet gestemd stuurt niet eens een foto in.![]()
Doe je ook meequote:
Ik wel als 't luktquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...![]()
En de helft die vannacht heet gestemd stuurt niet eens een foto in.![]()
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef HMaster-II het volgende:
Hoe kan iemand bij-de-weg beoordelen of je een zelfportret hebt gemaakt en niet door iemand anders de camera hebt laten bedienen???
HEt wordt meer portret dan zelfportret.
Maar je snapt mijn bedenkingen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?
Voorlopig doe ik deze, maar ik heb nog wat ideetjes borrelen.
[afbeelding]
Ik heb deze iig met gevaar voor eigen leven genomen, de badkamer vloer was behoorlijk glad, en toch maar tien seconden om goed te gaan staan, zwart papier achter hoofd etc. etc.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar je snapt mijn bedenkingen..![]()
Foto is nog steeds gaaf hoor![]()
"schattig" of zo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef Elefes het volgende:
Nou ja...Geen dood
![]()
Dan moet ik maar eens gaan bedenken hoe ik mezelf een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen
Die vind ik mooi gedaan!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?
Voorlopig doe ik deze, maar ik heb nog wat ideetjes borrelen.
[afbeelding]
Wat een lelijke zak...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de k_man achtigen onder ons is dit idee wel leuk denk ik:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een lelijke zak...
Ja, prachtig!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar dat rooie ding is wel mooi toch?
ik adem niet, ik was voorbereid op het andere onderwerpquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je daar nu lang je adem voor in moeten houden?
Twee vliegen in een klap...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik adem niet, ik was voorbereid op het andere onderwerp
Heb je em zelf genomen, met een timer, zelf afdrukken of remote?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Esto het volgende:
Kan deze ook als zelfportret?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |