Stemmen begint nu!quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef Subhuman het volgende:
Vanwege de gelijkstand begint er nu een snelstemronde. Jullie krijgen tot half 1 zometeen (00:30 op dinsdag 6 september, voor de preciezelingen) de tijd om te stemmen op je favoriete onderwerp. Dit om de wedstrijd zo snel mogelijk van start te laten gaan.
Je kunt nu kiezen tussen dood of zelfportret.
Graag stemmen in dit topic. Zet een post die alleen het onderwerp van je keuze bevat. Dit vergemakkelijkt het tellen heel erg.
http://forum.fok.nl/topic/748760/2/50#30304366quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Waar is het stem topic
Ik wil voor zelfportret stemmen als het nog kan
ik mag jou welquote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Waar is het stem topic
Ik wil voor zelfportret stemmen als het nog kan
De echte fotograaf noemt het een uitdaging, de amateur noemt het een prutsonderwerpquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik even melden dat ik het er niet mee eens ben![]()
* PdeHoog is tegen zelfportret
Het is dan wel gelijkstand geworden, maar de "d" komt voor de "z" in het alfabet, dus het onderwerp moet gewoon "dood" zijn.....
Daarnaast is zelfportret gewoon een pruts-onderwerp
zo....ff A_N en K-M nadoen
quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De echte fotograaf noemt het een uitdaging, de amateur noemt het een prutsonderwerp
Geen archiefwerk hequote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik wil zelfportret want dan heb ik al genoeg foto's
Van de dood heb ik ook wel een leuke.. Een dode wasbeer & nog wat ideeën
Neee, zelfportret is exclusief badkamerspiegelsquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik wil zelfportret want dan heb ik al genoeg foto's
Van de dood heb ik ook wel een leuke.. Een dode wasbeer & nog wat ideeën
Toch nog op tijd met stemmen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ha ik heb het gevonden. Wat ben ik toch goed
quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Neee, zelfportret is exclusief badkamerspiegels
nou ja 't was echt tof die dode wasbeer.. en ik had m'n broertje 2 euro gegeven als hij hem ging aaien en 10 als hij hem op zijn schouder nam maar dat deed hij nietquote:
Qua idee is het wel een leukequote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]Nou ja ik plaats wel een linkje hij is vast niet goed genoeg
en 't is leuker om een nieuwe te maken.. maar dat is dus mijn eerste gelukte zelfportret
| 1 2 | Zelfportret 12 Dood 4 |
nee, dood is een lekker onderwerpquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Kan iemand de stemmen natellen, want een bepaalde nieuwe mod heeft er duidelijk moeite mee.Het is volgens mij NET dat kutzelfportret geworden...
Als het onderwerp je niet aanstaat doe je toch niet mee? Je bent hier geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh ja ik had niet gezien dat er een snelstemronde was.. wat een kutregel zeg. Nou heb ik dus niet nog eens kunnen stemmen en is weer weer zo'n zaadonderwerp.
Oke iedereen ff een foto van zichzelf maken..![]()
Ja hoor, dat mag. Het is echter de normale procedure bij een gelijkstand. Mensen die er niet zijn hebben pech, en in theorie zal de verdeling toch ongeveer hetzelfde uitkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik nog evenopmerken dat ik het een prutactie vind?
dank u wel.
Ja daarom is het eerst 14 gelijk en daarna 12 - 4 of weet ik wat..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Het is echter de normale procedure bij een gelijkstand. Mensen die er niet zijn hebben pech, en in theorie zal de verdeling toch ongeveer hetzelfde uitkomen.
Maak je toch een (fake) dood zelfportret?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Effe met het kliekje een onderwerp erdoor drukken
Als je een beetje van statistiek afweet zul je weten dat mensen anders stemmen als ze andere keuzes krijgen. Mensen die bij de eerste stemronde op groei, kinderportret of een van de andere onderwerpen gestemd hebben, krijgen nu maar de keuze uit een van deze twee. Dat verklaart het verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja daarom is het eerst 14 gelijk en daarna 12 - 4 of weet ik wat..
Dit vind ik ook een heel interessante Gutjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Maak je toch een (fake) dood zelfportret?
Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef prupke het volgende:
Compromis: deze maand zelfportret en de volgende maand dood?
Die kans is zeer zeker aanwezigquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...![]()
En de helft die vannacht heet gestemd stuurt niet eens een foto in.![]()
Doe je ook meequote:
Ik wel als 't luktquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad... Subje dat was niet eerlijk.. Ik had een veel beter voorstel...![]()
En de helft die vannacht heet gestemd stuurt niet eens een foto in.![]()
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef HMaster-II het volgende:
Hoe kan iemand bij-de-weg beoordelen of je een zelfportret hebt gemaakt en niet door iemand anders de camera hebt laten bedienen???
HEt wordt meer portret dan zelfportret.
Maar je snapt mijn bedenkingen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?
Voorlopig doe ik deze, maar ik heb nog wat ideetjes borrelen.
[afbeelding]
Ik heb deze iig met gevaar voor eigen leven genomen, de badkamer vloer was behoorlijk glad, en toch maar tien seconden om goed te gaan staan, zwart papier achter hoofd etc. etc.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar je snapt mijn bedenkingen..![]()
Foto is nog steeds gaaf hoor![]()
"schattig" of zo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef Elefes het volgende:
Nou ja...Geen dood
![]()
Dan moet ik maar eens gaan bedenken hoe ik mezelf een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen
Die vind ik mooi gedaan!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar moeten we maar vertrouwen in hebben he?
Voorlopig doe ik deze, maar ik heb nog wat ideetjes borrelen.
[afbeelding]
Wat een lelijke zak...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de k_man achtigen onder ons is dit idee wel leuk denk ik:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |