wie gaat de foto dan posten? je mag alleen maar eigen materiaal postenquote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezen![]()
We schaffen niets afquote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter nog.....we schaffen de wedstrijd afOok geen heibel meer
![]()
![]()
Laat ze dat dan doenquote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We schaffen niets af![]()
De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen![]()
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie bij inzendingen van de dood alweer tonnen foto's met:
[afbeelding]
Mods?quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen![]()
-- off topic--quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef stil het volgende:
En wat is het onderwerp geworden?
echt niet, daar is ook niks aanquote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef PoseidonVS het volgende:
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef rustig het volgende:
[..]
-- off topic--
onlangs stelde men mij de vraag of jij een kloon was van mij
(of ik een kloon van jou)
-- off topic--
Stemmen begint nu!quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef Subhuman het volgende:
Vanwege de gelijkstand begint er nu een snelstemronde. Jullie krijgen tot half 1 zometeen (00:30 op dinsdag 6 september, voor de preciezelingen) de tijd om te stemmen op je favoriete onderwerp. Dit om de wedstrijd zo snel mogelijk van start te laten gaan.
Je kunt nu kiezen tussen dood of zelfportret.
Graag stemmen in dit topic. Zet een post die alleen het onderwerp van je keuze bevat. Dit vergemakkelijkt het tellen heel erg.
http://forum.fok.nl/topic/748760/2/50#30304366quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Waar is het stem topic
Ik wil voor zelfportret stemmen als het nog kan
ik mag jou welquote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Waar is het stem topic
Ik wil voor zelfportret stemmen als het nog kan
De echte fotograaf noemt het een uitdaging, de amateur noemt het een prutsonderwerpquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik even melden dat ik het er niet mee eens ben![]()
* PdeHoog is tegen zelfportret
Het is dan wel gelijkstand geworden, maar de "d" komt voor de "z" in het alfabet, dus het onderwerp moet gewoon "dood" zijn.....
Daarnaast is zelfportret gewoon een pruts-onderwerp
zo....ff A_N en K-M nadoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |