Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezenquote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
Lets call it a day!!!
Kunnen we niet gewoon twee onderwerpen doen deze maand??? Maakt het voor iedereen makkelijker. Kan men kiezen welk onderwerp men wil doen..
Is maar ene suggestie hoor.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezen![]()
Beter nog.....we schaffen de wedstrijd afquote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
Lets call it a day!!!
Kunnen we niet gewoon twee onderwerpen doen deze maand??? Maakt het voor iedereen makkelijker. Kan men kiezen welk onderwerp men wil doen..
Is maar ene suggestie hoor.![]()
wie gaat de foto dan posten? je mag alleen maar eigen materiaal postenquote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezen![]()
We schaffen niets afquote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter nog.....we schaffen de wedstrijd afOok geen heibel meer
![]()
![]()
Laat ze dat dan doenquote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We schaffen niets af![]()
De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen![]()
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie bij inzendingen van de dood alweer tonnen foto's met:
[afbeelding]
Mods?quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen![]()
-- off topic--quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef stil het volgende:
En wat is het onderwerp geworden?
echt niet, daar is ook niks aanquote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef PoseidonVS het volgende:
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef rustig het volgende:
[..]
-- off topic--
onlangs stelde men mij de vraag of jij een kloon was van mij
(of ik een kloon van jou)
-- off topic--
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |