Joh maak je niet zo druk , tis weekend , mooi weer enzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij wel, maar dat stemtopic.... Mên!![]()
![]()
dan nog steeds voldoet mijn foto van de 'psycho' scene...doodsangstquote:Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Het is een nek-aan-nek-race tussen dood en zelfportret
Ik zie kansen voor een doodlig-zelfportret
Ik denk dat iedereennu wel gestemd heeftquote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Schanulleke het volgende:
Het is echt nek aan nek, op dit moment 12 voor zelfportret tegen 11 voor de dood. Go zelfportret!
quote:Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Mag ik mijn stem nog wijzigen?
jamaar, jamaar, jamaar!quote:Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Strategisch stemmen is sooo not done
quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, jamaar!
Ik wil eigenlijk toch dood ipv kinderportret. Het leek mij zo leuk om eens mee te doen en dat kan niet met een zelfportret, want ik heb geen fish-eye lens.
Dat past nooooit, ik op 1 foto.quote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]alsof je een zelfportret alleen met een fish-eye lens kan maken
FYI: Ik heb ook geen fish-eye lens.
De Golden Gate Bridge past toch ook op 1 foto?quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dat past nooooit, ik op 1 foto.
Ik wil het je wel eens zien doen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De Golden Gate Bridge past toch ook op 1 foto?
Naarmate je het vaker probeert, wordt de benodigde afstand kleiner.quote:Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik wil het je wel eens zien doen.
Ik ben benieuwd of je hard genoeg kunt lopen om zelf op je eigen foto te staan.
Die 500meter red je nooit binnen de tijd van de zelfontsppanner
Je kan een zelfportret sowieso creatief opvatten, je hoeft er niet perse in je geheel op te staan.quote:Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik wil het je wel eens zien doen.
Ik ben benieuwd of je hard genoeg kunt lopen om zelf op je eigen foto te staan.
Die 500meter red je nooit binnen de tijd van de zelfontsppanner
Dat van dat niet passen was niet serieus bedoeld.quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je kan een zelfportret sowieso creatief opvatten, je hoeft er niet perse in je geheel op te staan.
Idd maar op een macro van je neusgat zitten we niet te wachten hoorquote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je kan een zelfportret sowieso creatief opvatten, je hoeft er niet perse in je geheel op te staan.
Zo iets wil ik ook gaan doen mocht het zelfportret worden. Niet echt abstract misschien,(wat is abstract eigenlijk precies?) Ik wilde eigenlijk eens iets met low-key gaan proberen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel een uitdaging vinden om een abstract zelfportret te moeten maken, of in ieder geval eentje waarbij je niet als jezelf herkenbaar bent maar je bent het toch...
Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezenquote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
Lets call it a day!!!
Kunnen we niet gewoon twee onderwerpen doen deze maand??? Maakt het voor iedereen makkelijker. Kan men kiezen welk onderwerp men wil doen..
Is maar ene suggestie hoor.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezen![]()
Beter nog.....we schaffen de wedstrijd afquote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
Lets call it a day!!!
Kunnen we niet gewoon twee onderwerpen doen deze maand??? Maakt het voor iedereen makkelijker. Kan men kiezen welk onderwerp men wil doen..
Is maar ene suggestie hoor.![]()
wie gaat de foto dan posten? je mag alleen maar eigen materiaal postenquote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Je zelfontspanner op 30 sec. en dan de dood kiezen![]()
We schaffen niets afquote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter nog.....we schaffen de wedstrijd afOok geen heibel meer
![]()
![]()
Laat ze dat dan doenquote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We schaffen niets af![]()
De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen![]()
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie bij inzendingen van de dood alweer tonnen foto's met:
[afbeelding]
Mods?quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
De Mods moeten alleen wat meer touwen in hun handjes pakken en de boel wat ordenen![]()
-- off topic--quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef stil het volgende:
En wat is het onderwerp geworden?
echt niet, daar is ook niks aanquote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef PoseidonVS het volgende:
Nee 40 keer de "flits je zelf in de badkamerspiegel" foto is leuk!
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef rustig het volgende:
[..]
-- off topic--
onlangs stelde men mij de vraag of jij een kloon was van mij
(of ik een kloon van jou)
-- off topic--
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |