diehebbikniequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag er ook met je blote kut op hoor
Vandaar dat je vroeg of je een zelfportret van iemand anders mocht makenquote:
shit... betraptquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaar dat je vroeg of je een zelfportret van iemand anders mocht maken
Ja sprekendquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef Ymke het volgende:
Stil , was het deze die je gezien had van mij?
[afbeelding]
bedankt om me te mailen ...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben druk bezig met mijn huis aan het schilderen, dus vandaar dat ik al een tijdje niet meer had gekeken. Ik zie nu dat ik derde ben geworden. :-) Mooi. Mag ik hier ook mijn twee onderwerpen kwijt? Dan kunnen jullie weer gaan stemmen.
Kinderportret
Zelfportret (mag ook abstract worden genomen maw je hoeft dus niet herkenbaar in beeld)
Deze ene: aan het werk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef stil het volgende:
[..]
Waar zijn de fot.modjes of portier de nieuwe wedstrijdleider??![]()
Ook ik heb oosters gestemt maar helaas niets ingestuurd , analoog geschoten en alles was niet wat ik hoopte dus maar niks ingestuurd , shit happens helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vond het onderwerp niks, ik vind op 3 na de foto's ook niks.
Maar ik moet op 5 foto's stemmen. Dus stem ik niet. Net zoals vorige maand.
En er waren 12 mensen die op "oosters" stemden. Maar ik zie nauwelijks inzendingen van hen.
Hopelijk gaat het in september beter...
Geen idee , ik was toen op vakantie , maar een stemtopic lijkt me wel makkelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:41 schreef stil het volgende:
Hoe is er vorige keer gestemd?
geen verwaring maar ongeduldquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bespeur hier enige verwarring![]()
![]()
Anders openen jullie zelf een stemtopicDan is het probleem ook opgelost
daad bij woord voegtquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bespeur hier enige verwarring![]()
![]()
Anders openen jullie zelf een stemtopicDan is het probleem ook opgelost
quote:
maar je hebt er wel net op gestemd..?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef Ymke het volgende:
Eigenlijk wel raar om zwervers als onderwerp te kiezen , wat krijgen we hierna, geestelijk gehandicapten?
mwa.. op zich.. je kan wel hele mooie foto's maken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Ymke het volgende:
Ja , en daar na dacht ik , eigenlijk wel een raar iets .Beetje mensonterend
Daar zit wat inquote:
Jij mot helemaal je smoel houwe ja!quote:
Hou zelf je smoel manquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij mot helemaal je smoel houwe ja!![]()
Ik doe mijn bestquote:zo, wordt dit een rel, denk je?![]()
Het Cambridge verklarend woordenboek zegt:quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:23 schreef Ymke het volgende:
WAT ZIJN NOU DERELICTS ???????, mopperdemopper
quote:Definition
derelict (PERSON) [Show phonetics]
noun [C] FORMAL
a person who has no home or money and often lives outside
* PdeHoog is efficient geweestquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij wel, maar dat stemtopic.... Mên!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |