beide natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Dus jullie hebben óf geen verstand van foto's óf jullie stemmen expres niet op mij.
Duidelijkquote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Ymke het volgende:
Vrije opdracht is nog niet geweest .
Ik vind het allebei leuke ideeën. Misschien doe ik zelfs wel mee!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben druk bezig met mijn huis aan het schilderen, dus vandaar dat ik al een tijdje niet meer had gekeken. Ik zie nu dat ik derde ben geworden. :-) Mooi. Mag ik hier ook mijn twee onderwerpen kwijt? Dan kunnen jullie weer gaan stemmen.
Kinderportret
Zelfportret (mag ook abstract worden genomen maw je hoeft dus niet herkenbaar in beeld)
Sounds like fun.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
als dood idd is ingestuurd, ga ik vrijwel zeker daarop stemmen..
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef k_man het volgende:
Zou je trouwens ook een zelfportret van iemand anders mogen maken?
De al geopperde onderwerpen zijn niet ruk genoeg?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
waar blijven die rukonderwerpen
Ik heb 4 onderwerpen gezien , we kunne dus best gaan stemmenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef stil het volgende:
Wanneer kunnen we weer stemmen?? [afbeelding]
Als die een beetje interesse toont in de wedstrijd wel , lijkt mequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
TVD moet nog...weet die wel dattie bij de eerste drie zat??
Waar zijn de fot.modjes of portier de nieuwe wedstrijdleider??quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb 4 onderwerpen gezien , we kunne dus best gaan stemmen![]()
Rewimo, gaat met vakantie en dan een operatie, daarom is ze gestopt met de fot.wedstrijd coordinatie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef Ymke het volgende:
btw Waar is Rewimo eigenlijk gebleven?
Ah , bedanktquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef stil het volgende:
[..]
Rewimo, gaat met vakantie en dan een operatie, daarom is ze gestopt met de fot.wedstrijd coordinatie.
Ksjt! Ik probeer hier een rel uit te lokken ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
er vanuitgaande dat ook dit geen serieuze opmerking was
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
en btw, het is rukonderwerpen © k_man
![]()
leuk, en ze kennen mij toch nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef Ymke het volgende:
Dan kies ik zelfportret, gewoon of abstract wat men maar wilt als je hem maar zelf gemaakt hebt.
(ik hoef niet zo nodig met mn hoofd op internet dus lijkt me het een leuke uitdaging om iets te maken)
Stuur ik die in , ben ik gelijk klaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:20 schreef stil het volgende:
[..]
leuk, en ze kennen mij toch niet![]()
Van jou heb ik wel eens een foto gezien.![]()
Wie heeft het dan ook over hoofd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef Ymke het volgende:
Dan kies ik zelfportret, gewoon of abstract wat men maar wilt als je hem maar zelf gemaakt hebt.
(ik hoef niet zo nodig met mn hoofd op internet dus lijkt me het een leuke uitdaging om iets te maken)
Jah, we gaan allemaal als artistiekerige pubermeiden lekker onze tenen fotograferen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft het dan ook over hoofd?![]()
Jij mag er ook met je blote kut op hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Jah, we gaan allemaal als artistiekerige pubermeiden lekker onze tenen fotograferen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |