Ik was zelf pas rond 22u30 thuis (het liep nogal uit op het werk)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
Ow, damn. Ik dacht nog wel even voor tien uur te kunnen stemmen. Kom ik net na tienen thuis.
Tell me about it.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik was zelf pas rond 22u30 thuis (het liep nogal uit op het werk)
dat: ja, ja en jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef k_man het volgende:
Wat? Inzenden? Stemmen? Bier halen?
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Ksnap trouwens niet waarom mijn foto zo laag geëindigd is. Objectief gezien was het namelijk de beste.
Dus jullie hebben óf geen verstand van foto's óf jullie stemmen expres niet op mij.
Oow gimme a fucking break jackquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Ksnap trouwens niet waarom mijn foto zo laag geëindigd is. Objectief gezien was het namelijk de beste.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Dus jullie hebben óf geen verstand van foto's óf jullie stemmen expres niet op mij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Nah, je moet het ze niet té makkelijk maken hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
toch je PI neerzetten volgende keer .. iets van "" ofzo.
Ik vind het wel ver beyond flauw en jammer. De mensen die het niet hebben kunnen opbrengen om een stem uit te brengen op de einduitslag maken zich in mijn ogen enorm belachelijk als ze wel weer een toontje meezingen over het onderwerp van komende maand. Temeer als ze ook nog eens te beroerd waren om een bijdrage in te zenden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef stil het volgende:
Ik vind het trouwens flauw dat mensen die meedoen aan de wedstrijd, hier altijd rondhangen, niet de moeite nemen om te stemmen.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef Re het volgende:feli winnaars
.... op naar de nieuwe topics rellen !!!!!
beide natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |