[zeur-modus]quote:Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.
Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:
Nog even terugkomend op de uitnodiging van postman voor het LAN weekend van FoD.
Ik zou ik principe wel zin hebben om te gaan en ook wat ervaring opdoen met de organisatie van grotere LAN parties. Ik organiseer nu slechts kleinere in de regio.
Maar het lijkt me pas echt gaaf als we zelf een BOF! huisje hebben..
Zijn er mensen die in aanloop tot onze grote BOF! lanparty bij TGS, interesse hebben om op de uitnodiging van FoD in te gaan?
heb geen zin om de op aan te passenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef jazza het volgende:
[..]
[zeur-modus]
volgens mij staat domo[nl] wel wat hoger...
[/zeur-modus]
ik ga iig niet mee denk ik....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.
Omdat ik lui ben post ik gewoon het mailtje van vorig jaar:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ga iig niet mee denk ik....
maar postman post eens wat je per huisje nodig hebt behalve je Pc?
wat nemen jullie allemaal mee?![]()
Opmerking erbij, meestal zit er wel wat eten bij de prijs in, oftewel er is een brunch aanwezig.quote:Fellow soldiers,
Prepare for departure. Skies should be clear, H-hour is near. 40 brave soldiers have volunteered for Operation LAN-Party V. If your payment is made, you are welcome to join us in a little town close to the German border.
H-hour is set to Friday October 1st 15:00 CET. Operation is scheduled to be completed Monday October 4th 10:00 CET
Reminders
There is a parking lot at the park entrance. Don't park on the grass if there is no room. (penalty=50 Euro)
Remember you are guests in the temorary living quarters, act like one
Clean your house before departure monday. Not clean? You pay the deposit
We provide a power outlet and network socket. All other hardware is your responsibility
No speakers allowed, bring a headset.
Sheets are available
Checklist
Table & chair
Shower towel
Food & drinks (a supermarket is nearby)
Patches, drivers etc. (no internet connection available)
Hardware![]()
Swimming shorts ("subtropical" swimming paradise present)
Network cable
10/100 switch if you have one
It's time to kick ass and chew bubble gum, and we're all out of gum...
See you in Winterswijk!
ok check!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:12 schreef Sickert het volgende:
Trouwens aan alle admins! BF2Rcon niet meer gebruiken enkel Bf2ra 3.0
ik heb namelijk het idee dat door de bf2rcon de server zo afentoe crasht![]()
zou je hier kunnen posten als die weer up is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Sickert het volgende:
Server net gerest en de maps weer aangepast duurt ff voor die weer up is
beetje maar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is de OP een beetje outdated...
meld je maar aan hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef Beezz het volgende:
Ik vroeg me af of er nog een plaatsje vrij was in de FOK! clan voor mij?
Ik speel sinds de demo, en heb daarvoor BF42 gespeeld, tot de demoM'n stats staan hier.
Verdere vragen beantwoord ik graag![]()
Ja alleen telden bij mij de punten weer niet, nooit als ik een medaille haaltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef Gunner het volgende:
Zo. net voor het eerst als commander lekker gespeeld, dat is wel lekker punten scoren als je team wint
Zelfs op Kubra Dam, die ik nooit speel, heb ik gewonnen plus een basic commander badge
wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja alleen telden bij mij de punten weer niet, nooit als ik een medaille haalt![]()
Ging zeker lekker. Je mag het vaker doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
mij lukt t iig prima en ik hoor niemand klagen !
woeiJ!
was ik ook van planquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ging zeker lekker. Je mag het vaker doen
Dat me statistieken niet werd bijgehouden, Hij telde niet op, zoals weleens vaker gebeurt op de fok-server.quote:
Ach komop, als je er maar plezier van hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:06 schreef ViPeRII het volgende:
Ik het al vaker geprobeerd om met c4 te kloten, en zit telkens tot 10 kills ofzo, maar die laatste 3... :S
2 bad... vannavond weer proberen
Thx DriesHeb mijn best gedaan.. maar om na de 3e rank weer 15000 punten te halen.. daar zakt de moed wel een beetje van in je schoenen
bij mij doet hij het wel??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef speknek het volgende:
Could not load stats for "[Fok]speknek".
Error: Your request for stats has been queued: You are #0 of 4 in the queue. Approximate wait time is: .
ik en sickert zijn er wel bijna altijd! alleen niet altijd ingame... maar als me pc aanstaat staat xfire aan dus ben ik bereikbaar voor KICKING!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
No worries.
Vind het spel echt steeds toffer worden. Nu heb ik de commander smaak goed te pakken.
Speel steeds minder op de Fok server, altijd vol en nooit admins around.
Ik heb zelden problemen om op de server te komen, meestal gewoon een paar keer op de server dubbelklikken en dan kom je er vanzelf een keer in. Ik het trouwens al een week niet meer geprobeerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
No worries.
Vind het spel echt steeds toffer worden. Nu heb ik de commander smaak goed te pakken.
Klopt, tenzij je squads niet luisteren en je team verliest waardoor je punten niet verdubbeld worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb zelden problemen om op de server te komen, meestal gewoon een paar keer op de server dubbelklikken en dan kom je er vanzelf een keer in. Ik het trouwens al een week niet meer geprobeerd.
Ik heb nog nooit commander gespeeld, maar volgens mij is dat een wat gemakkelijkere manier om medailes te halen dan gewoon battlen. Dit is wat ik denk, ik heb geen idee of het zo is, aangezien ik nog op 0 uren commander sta.
of door de vijand af en toe wat vlaggen terug te laten pakken verdien je ook punten (mits je team ze weer terugpaktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef Gunner het volgende:
Ja dus door goed commander te spelen verdien je de punten in mijn ogen wel
dat klopt (anders zou ik nu al 3 rangen verder zijn )quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef -Dries- het volgende:
Het is toch zo dat je als commander geen punten krijgt voor een gewone kill? (gun/apc/tank/heli)
kills met artill telllen zeker ook niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
dat klopt (anders zou ik nu al 3 rangen verder zijn )
tja.. ik moet werken overdag en ben er elke avond vanaf 17:00 tot 0:00....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
No worries.
uhm... als ik commander ben kill ik ook mensen en die punten telt ie gewoon op hoor..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef -Dries- het volgende:
Het is toch zo dat je als commander geen punten krijgt voor een gewone kill? (gun/apc/tank/heli)
Teamplaypunten idd...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Gunner het volgende:
wel als iemand daar om gevraagt heb (volgens mij)
huh ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef escape_nl het volgende:
Als de rcon server weer goed is maak er vannacht een 64 player nachtje van, grotere kaarten is meer punten, maar als er iemand problemen mee heeft hoor ik het wel
hoe wou je dat gaan doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef escape_nl het volgende:
Als de rcon server weer goed is maak er vannacht een 64 player nachtje van, grotere kaarten is meer punten, maar als er iemand problemen mee heeft hoor ik het wel
lukte wel... waren gewoon 32 man op een 64 mapquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe wou je dat gaan doen?
we betalen maar voor een 32... dus je kunt er nooit meer van maken
We hebben vannacht echt super gespeeld, domo, rudi, raffie , foksickmyduck, en ik op 64 player maps en natuurlijk zat de srver constant vol..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe wou je dat gaan doen?
we betalen maar voor een 32... dus je kunt er nooit meer van maken
de S geloof ikquote:Even een klein vraagje tussendoor, hoe stijg je ookalweer verticaal op met een vliegtuig
nee ranked op onze egen server, gewoon 64 player map met 32 spelers.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:30 schreef jpjedi het volgende:
Die 64 player map heb je dat op de warserver gedaan unranked??
Wij hebben toch maar 32 slots maar ik weet wel dat we er een gratis 64 slots warserver bij hebben volgens I3D.
Kunnen we die server trouwens niet gebruiken voor onze war trainingen ??
BMH...heb je al een lijstje met mensen die war willen spelen?
Hahaha lol voor Elektricquote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Gunner het volgende:
Meneer Elektric is zijn punten kwijt doordat EA mensen die slechts eenmailig verdacht zijn van cheaten hun punten afneemt
Check vanaf hier @ GoT
http://gathering.tweakers(...)ge/24091646#24091646
Stats van Elektric:
http://battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=43501925
mashtuur city was da bomb.. 167 puntkesquote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
We hebben vannacht echt super gespeeld, domo, rudi, raffie , foksickmyduck, en ik op 64 player maps en natuurlijk zat de srver constant vol..
De maps duurden dus langer maar de puntenregen was helemaal te gek, geloof dat domo op mashuur per ronden op de 160 / 170 zat.
Vannacht nog maar een keer
Neem ik jouw plekje wel over als pilootquote:Op donderdag 1 september 2005 13:02 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
mashtuur city was da bomb.. 167 puntkeshelaas kan ik vannacht niet gamen morgen weer naar school
![]()
hmm die server problemen hebben we zelf geen invloed op .. beetje raar dat wij gestraft zouden worden doordat EA buggy spul aflevertquote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel grappig ik controlleer net mijn stats bij gameslave zie ik dat de vorige twee query's waren naar ViPeRII en DoMo[NL]. Iedereen ineens even zijn stats controleren.
Je weet maar nooit wat EA doet. Ik heb ook dubieuze stats gekregen door die server reset van een paar weken terug. Ik zou het niet erg vinden als ze die rondes extra verwijderen, maar ik zou het wel vervelend vinden om weer helemaal op nieuw te moeten beginnen.
Dat geintje leverde maar 600 punten op voor mijquote:Op donderdag 1 september 2005 13:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm die server problemen hebben we zelf geen invloed op .. beetje raar dat wij gestraft zouden worden doordat EA buggy spul aflevert
Ik baal het meest van de 25 verlies potjes, gevolgd door extra tijd en als laatste de extra bronze plakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef jpjedi het volgende:
Wel heb ik ineens 23 uur extra fush pass gespeeld en 25 extra overwinningen..![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef jazza het volgende:
misschien heeft EA ook voor juliie nog iets in petto!
ik ook wel denk na 9 uurquote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Razorback het volgende:
Vanavond ben ik er wel weer eens trouwens
link deed het nietquote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef jazza het volgende:
is dit wat voor ons [img=http://img257.imageshack.us/img257/5086/bfcenterdescreenshotsbf2fragal.jpg]
http://img386.imageshack.(...)enshotsbf2fragal.jpgquote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
link deed het niet
http://img257.imageshack.(...)enshotsbf2fragal.jpg
Hoe moet ik dit zien? Is dit van hoe ze een battle hebben gespeeld? Dat lijkt me namelijk wel gaaf om te zien, alleen is dan de vraag hoe veel info heb je. Kun je zien wie wie killed enz.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef jazza het volgende:
http://img386.imageshack.(...)enshotsbf2fragal.jpg
Op het werk hebben ze die site geblocked. Kijk vanavond wel even. Op zich is zoiets samen met de BF2 recorder wel leuk voor mijn Lan Party.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef jazza het volgende:
kan dit vinden http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=de_en&url=http%3A%2F%2Fwww.communityteam.de%2Fgalerie.php%3Fgo%3Dsubkategorie%26kat%3D1099
tis van de makers van bf2 zelf Dice! http://wolfgaming.net/vb/showthread.php?t=14703quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Op het werk hebben ze die site geblocked. Kijk vanavond wel even. Op zich is zoiets samen met de BF2 recorder wel leuk voor mijn Lan Party.
gefelicteerd! welkom op het slagveld...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef alsem het volgende:
Ik krijg net een pakketje binnen van fok!, open het: BF2!!
relaxt! heb het spel nu gewoon origineel!
bedankt fok!
Hip, deed je met een contest mee?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef alsem het volgende:
Ik krijg net een pakketje binnen van fok!, open het: BF2!!
relaxt! heb het spel nu gewoon origineel!
bedankt fok!
Je kan die site ook gewoon in het engels draaien. Zit rechtsboven een optie voor. Niet dat dan alles vertaald wordt, maar goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef jazza het volgende:
kan dit vinden http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=de_en&url=http%3A%2F%2Fwww.communityteam.de%2Fgalerie.php%3Fgo%3Dsubkategorie%26kat%3D1099
Jullie moeten als admins ook gewoon makkelijker zijn in het kicken van mensen,quote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:
poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is![]()
Sickert.nl
ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
Jullie moeten als admins ook gewoon makkelijker zijn in het kicken van mensen,
Loopt er iemand in je artillery terwijl jij waarschuwd d.m.v. het icoontje op de map (en door het te zeggen) en toch blijft hij staan
Gewoon kicken al staat hij dik eerste!
Spring iemand voor je voertuig, terwijl je dat ding hoort aankomen (tenzij je geen speakers aan hebt) je ziet een icoontje op de map en het is niet de eerste keer
Gewoon kicken als staat hij dik eerste!
En nog steeds sta ik voor om bij de server message iets te schrijven, gewoon een zin waaruit duidelijk moet komen dat we het niet op prijs stellen als je gaat baserapen, voor auto's springen van je eigen mensen, tken en dat soort dingen
Ik snap het ook wel allemaal,quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op![]()
heb er gewoon geen zin meer in
* Sickert w8...
omdat dat klote bf2ra dat niet standaard onthoud bij het aanmeldenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Maar staat het punish systeem weer aan
ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Verder heb ik ook een hekel aan die mensen die de weg versperren met mijnen
Je ziet ze de mijnen neerleggen (je zit net in een apc dus je kan niet toeteren).
Zijn ze klaar met het plaatsen van mijnen draaien ze zich om en zien ze jouw gewoon staan en dan gewoon weglopen en niet bijvoorbeeld een paar mijntjes weghalen zodat ik er langs kan
ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..
Of je speelt als engineer zijnde (wel een pre voor als je een tank of apc rijdt) en je stapt zelf even uit om de mijn te clearen..
damn hier ga ik maarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Sickert het volgende:
geek term = Battlefield looks fucked...
nieuwste drivers?
welke video kaart?
etc etc geef eens wat meer info..
Om vervolgens bij te komen nadat je plane gecrashed is...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....![]()
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EAquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.
DOMO tours??quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:30 schreef jazza het volgende:
@ domo ging gisteren aardig die eerste ronde toch? alleen denk ik dat we dat na de 1.03 patch niet meer kunnen. was voor het eerst dat ik bijna een hele ronde in chopper punten oogst... werkt wel goed
Ik zorg dat ik altijd in een voertuig zit als ik iemand ga repairen, dat gaat sneller en is veiliger, je moet nooit achter iemand gaan staan, als je toch met de hand wil repairen ga er een meter naast staan je kan nog steeds repairen en zodra hij gaat rijden en sturen heb je tijd zat om weg te komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA![]()
gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten![]()
Muis: Logitech MX510quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op![]()
heb er gewoon geen zin meer in
muis/gamepad/keyboard/joystickquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
Belangrijkste in Karkand voor de US is het uitschakelen van de commander shit. Dat maakt echt veel verschil, maar ja in je eentje kom je er helaas niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:25 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja...).
Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkillsquote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:
poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is![]()
Sickert.nl
met artil is 1 kill toch 1 punt? las net een stuk op gamespot over hoe je meer punten voor een kill kan krijgen, beetje omslachtig maar goed. eerst bij de enemy suplly droppen tegelijk op die plek artill en dan resignen als commander de kills tellen dan 2 punten voor een kill...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkills
Aye, hier wordt ik er ook HELEMAAL gek van...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
nee je fixed dan je vriendjes door ernaast te gaan staan in je voertuig.. hoe jij dan overreden wilt worden is ???quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA![]()
gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten![]()
het is niet zo dat ze niet op de BoF server spelen, als ik me xfire vaak check is gewoon 60% niet online... of ze hebben xfire niet aan zodat we niet kunnen zien dat ze stiekum op een andere server spelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
"de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver"
ja... dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:
Zou het ook niet zo zijn dat sinds kort:
Scholen weer zijn begonnen
Bedrijven weer volop draaien
Sporten en hobbies na de zomer weer opgepakt worden
etc
etc
to be completely honest... hij begint idd te wennen, in het begin was het echt wennen... alleen die crouch en prone knoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:35 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel zeker elke dag gemiddeld 2 uur nog BF2 hoor! En dat met stage en voetbal. Bovendien, over dat Zboard. Ik speelde erop met een vriend, maar als je een gewoon toetsenbord gewend bent, dan speelt het echt klote. Goed, het zal vast wel wennen, maar is zo'n Zboard nou echt zo'n verbetering ten opzichte van een gewoon toetsenbord?
kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merk ook dat ik nu minder kan gamen, omdat de vakantie's zijn afgelopen.
Ik sport 2x in de week, dat kost mij de hele avond wel.
Ik moet gewoon werken, daarna boodschappen doen, koken, wassen en schoonmaken.
Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
Ik vind het uberhaupt al knap dat ik al bijna 60 battlefield uren heb.
Hier soortgelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merk ook dat ik nu minder kan gamen, omdat de vakantie's zijn afgelopen.
Ik sport 2x in de week, dat kost mij de hele avond wel.
Ik moet gewoon werken, daarna boodschappen doen, koken, wassen en schoonmaken.
Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
Ik vind het uberhaupt al knap dat ik al bijna 60 battlefield uren heb.
DAMN, dat je nog tijd heb voor BF2!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier soortgelijk.
Heb een drukke baan die zeker niet bij 40 uur ophoud als ik al niet in het butenland zit. Daarnaast werk ik bij de brandweer als parttimer voor 4 avonden per week (oefening/cursus/sporten) en ik heb mijn diensten daarbij op oproepbasis
Dan ben ik nog steeds bezig mijn huis aan het opknappen zoals schilderen buitenom het feit dat ik dit natuurlijk ook schoon moet houden.
Verder ben ik met mijn vrienden verenigd in een carnavals club waarmee ik vaak ga stappen en feesten in het weekend. Als klap op de vuurpijl ben ik ook lid van een motorclub welke zich met name bezighoudt met circuitracen. Dit laatste heb ik gedag gezegd en beoefen ik niet meer actief. Wel ben ik nog gewoon lid en trekken we af en toe met elkaar op. Ik zal maar zeggen dat de race activiteit de eerste afvaller in de race is om mijn beschikbare tijd..![]()
Zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik mijn tijd verdeel..![]()
Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dakquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef jazza het volgende:
kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dak![]()
Dat is toch vet..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:38 schreef jazza het volgende:
[..]
een van de redenen dat ik geen TS gebruik... scheldsalvo's alom als ik aan het speulen ben...
is dat zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
Gelukkig moet je een knop indrukken als je wil schelden
In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef jazza het volgende:
[..]
om iemand te horen schelden? doe ik denk niemand een plezier mee
In het echt was ik niet ontploft als ik tegen een hoekje rijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)
Zal ik ook eens instellen,.. nu staat hij op voice activation en krijg vaak klachten dat mijn papagaai te horen is..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
Gelukkig moet je een knop indrukken als je wil schelden
Hehe dat werd tijd!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
heey heb me al aangemeld bij BOF!
xfire account is timminater
BF2 account is ook timminater
ben bijna dagelijks op BF2, niet altijd evenlang, maar altijd wel effetjes![]()
allrighty, ff iedereen adde bij xfire en knallen. check de op voor de xfire nicks...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
heey heb me al aangemeld bij BOF!
xfire account is timminater
BF2 account is ook timminater
ben bijna dagelijks op BF2, niet altijd evenlang, maar altijd wel effetjes![]()
Zo erg ben ik nou ook weer niet,quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Razoback.
Als jij admin zou zijn zou iedereen die ook maar iets doet wat lastig is voor jou gekicked worden.
Tuurlijk heb je vervelende spelers, maar om ze om het minste of geringste (zoals mijnen plaatsen) te kicken vind ik een beetje overdreven.
Het kan zeker irritant zijn. Maar zoals je zelf ook al zegt het ligt aan de situatie. Ik pleur ook meestal mijn mijn neer op plekken waar ze slecht te zien zijn, net om hoekjes enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Razorback het volgende:
En als iemand voor mij die mijnen zie neer leggen en ik schiet in het rond om aandacht te trekken en die gast blijft lekker ze op de grond smijten dan wordt ik daar beetje gek van.
Leg de mijnen op een strategische plek zoals al een keer genoemd is en dat is bij een vlag en een brug kan je opblazen dus waarom zou je daar mijnen leggen
sorry ben aan het werk...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:26 schreef jpjedi het volgende:
ADMIN!!!!!
aub..:)
Staan wat mensen voor de deur te trappelen van de server..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:
Zou het ook niet zo zijn dat sinds kort:
Scholen weer zijn begonnen
Bedrijven weer volop draaien
Sporten en hobbies na de zomer weer opgepakt worden
etc
etc
Althans dit is dus mijn situatie. Ik kan me niet permiteren om vaak te gamen dus het blijft beperkt tot enkele avond uurtjes en wat weekend uurtjes.
Maar ik speel eigenlijk alleen maar op de bof! server, op geen andere en iedereen die ik ken zover ook..Het is gewoon rustiger..
Alleen Misterfox gaat geregeld `vreemd`![]()
Ja dat zeiden die amerikanen ook al.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:35 schreef Frenkyboy het volgende:
Je wilt je ping naar een server in de US verlagen van 135? Ik denk dat dat voornamelijk wordt veroorzaakt door de 7000 kilometer glasvezel en wat extra routers tussen jouw huis en de server in de VS. Maar ja, misschien kun je verhuizen ofzo?
Ik bedoelde eigenlijk de leuke goede Niet Fokkers!, die gewoon gekickt werdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
Wat een problemen allemaal zeg.
Zondag kom ik misschien wel langs, maar met
formule en/ of 27 graden weet ik nog niet zeker.
en aangezien ik nog steeds zulke berichten tegenkom
**
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
**
en ik ken nog wel meerdere personen die zo'n tactiek hanteren, vind ik het niet echt vreemd dat
de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver, maar de tour of duty is echt retecool. alleen mijn ping moet ik omlaag krijgen 135 ping.
Iemand ideeen hoe mij dat lukt, in nederland ping 15, in USA 135. eventueel soort versterker!
quote:
zo doe je snelquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef escape_nl het volgende:
nog 200 punten en dan sergeant
T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
Kan je mij toevoegen? Mijn ID is: 3197136quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
jij mag ook niet meedoenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...![]()
ID = 4458559
als mij gevraagd wordt om iemand te kicken, kijk ik eerst naar de hoogste ping... die is de lul en ik kick max 3 mensen voor een member login moet kunnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef escape_nl het volgende:
Verder heb ik nog wat opmerkingen op het admin beleid.
Het kicken gaat een beetje te ruig volgens mij.
Afgelopen week werd ik er in het duits gevraagd op de server waarom er een bepaald persoon gekicked was. Er worden dus zomaar mensen gekicked zonder enige reden. Dat is dus niet de oplossing denk ik. Met het rcon programma kunnen mensen eerst een warning krijgen met een reden. Daarna kunnen ze gekicked worden
Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:
Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.
En tuurlijk is het logisch dat je een keer iemand kickt
voor een plekje in een ander team. Maar dat doe je niet 3 keer,
naar mijn mening. En ook wij wel spawnkillen en zij niet, slaat
de plank mis.
Maarre vanavond weer knallen!!
Kicken voor een plekje in het andere team vind ik onzin. Hij heeft toen iets van 10 mensen gekicked. Goed jullie betalen ervoor, maar farmers hebben ook voor hun versie van BF2 betaald en ze doen niks wat niet wag het is immers EA/Dice die de fout hebben gemaakt om het toe te staan. Farmers verpesten het voor andere spelers. Nutteloos kicken is ook het speel plezier verpesten van andere spelers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:
FJD heeft hier ook al eens iets over gepost.. hij kickte mensen omdat hij overgezet was naar het ander team terwijl we lekker aan het knallen waren. Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
Ik heb al eens gezien dat iemand met50 punten gekickt werd omdat ie 'lame'-speelde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...
zekers.. ben erbij vanavond !!
![]()
Moet je niet spelen voor je brigade..?
precies jedi en ik wilde diekie nieteens in ons team....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
haha lolquote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
Ik zou eerst maar eens wat lezen over bf2 op het net en op dit forum in oude delen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Drumpie het volgende:
ik wil ook die medailles winnen, en dan staat er ga naar klassementspel en daar kan je die medailles vinden.
Eerste kruising links...rechtdoor...3e rechts...direct links..4e links...eerste huis aan de linkerkant. trap op..3e deur rechts..en daar op tafel......daar ligt ie !!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
Waaar kan ik het klassementen spel vinden!!!
nee daar ligt de sleutel voor de 2e deur in mario 64 dsquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Eerste kruising links...rechtdoor...3e rechts...direct links..4e links...eerste huis aan de linkerkant. trap op..3e deur rechts..en daar op tafel......daar ligt ie !!!![]()
Ik wil in de OPquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja en??![]()
make your point..
@rudy:
1-5 10 euro erop![]()
goedplanquote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef BMH het volgende:
Bubbelpapier!
Morgen war op onze clanserver. Kan iemand regelen dat de server op een password gaat?
fucking tank whore!quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DoMo Tours just got cancelled!
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Top%20Players%20Small.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Top%20Scores%20Small.jpg]afbeelding][/url]
The only way to fight black hawk whores is with tank whores![]()
It's raining Black hawks halelua![]()
Ik ben ingame nog lastig gevallen door een paar gasten omdat die vonden dat ik aan het baserapen was, maar ik stond gewoon mijn eigen basis te verdedigen tegen de black hawk![]()
Volgende keer vlieg ik weer een keer mee, dan ownen we de hele map![]()
Ace was de commander dus ik kon van hem elke keer supplies krijgen zodat ik gerust kon wachten op een schot van di3ki3. Ik wist gewoon dat er iemand moest komen en dan verschijnt ineens dat kruisje in beeld gevolgd door een knal, snel kijken waar kwam het vandaan kanonskogel die kant op en boem.quote:Op zondag 4 september 2005 01:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
fucking tank whore!![]()
je opstelplaats was fenomenaal en respect voor je tankability![]()
We hadden dickie op je afgestuurd om je te pakken toe we wisten waar je stond...mocht niet baten![]()
Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.quote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
goedplan
maar eehh
voorbereiding??
kits?
taktiek?
etc etc?
deelnemers lijst hier ff publiceren enzo..
Anders wordt het weer een flop natuurlijk....
zeikerd....quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.
Stuur effe een mailtje rond, met 27 graden kan ik me voorstellen dat niet iedereen meer zoquote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.
Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:
[..]
dat vind ik dus ookquote:Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef jazza het volgende:
maar gasten, het gaat de meeste members niet om de wars... dat is meer iets wat je kan doen... bedenk nog even goed wat de basis van BoF is....
Ik kan je niet op de lijst van aanwezig zetten, dit zul je zelf moeten doen. Maar ik weet nu dat je komt, dus dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559
quote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:
IAR: 33 minutes as Commander
15000 Commander score
[afbeelding]
Die kreeg ik net, beter
En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...quote:Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook![]()
maar het is wel jammer dat mensen wel mee willen doen maar zich niet ff aanmelden @ clanbase
of zoals vorige keer zich aanmelden en niet komen (naja jedi had gezegd dat ie niet kon)
ik vind vrijblijvend ook het beste
quote:Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:
IAR: 33 minutes as Commander
15000 Commander score
[afbeelding]
Die kreeg ik net, beter
weet er notabene iemand hoe die warserver van ons werkt? En de clanbase regels qua wars?quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Gaan we op de FoD server of op onze warserver van i3D??
de match is vandaagquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef PirE het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar misschien ben ik morgen op tijd thuis en dat kan ik wel meedoen. Ik kan niets garanderen.
Aha en om 19:00 dan ga ik meestal pas eten. Zal krap worden.quote:
ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Sorry hoor BMH maar ik moet dit even kwijt:
-Geen voorbereiding
-Nagenoeg geen bekendheid aan gegeven hier
-Geen leuk verhaaltje hier gepost om iedereen over de streep te halen
-Mailing opzetten?
-Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)
Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...
No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....
Dus nu de draad even oppakken:
Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens![]()
(kan nu even niet in clanbase, ben niet thuis dus even aanvullen)
2 klein squads voor meer beweeglijkheid en mogelijkheden?
Wie gaat er commanderen? Sickert?
Wie welke kits??
Barst maar los we hebben nog een paar uur...
Start tijd half 7 op TS??
quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
1 squad met 4 man waarvan
1x medic (waarschijnlijk de squadleader.. deze moet in leven blijven)
1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.
Squad 2 wat 3 man over heeft zou er als volgt uit kunnen zien:
2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).
maar goed dit is mijn visie.
en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek. (wel onthouden dat de global unlocks niet beschikbaar zijn en we vastzitten aan de stock wapens)
Ik ben hier niet van het promo team. De war werd 12 aug aangekondigd op het Fok forum, clanbase & de clan site. De friendly war van afgelopen maandag was dus de training, maar omdat de helft niet kwam opdagen vond ik herhaling van de training nutteloos.quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Sorry hoor BMH maar ik moet dit even kwijt:
-Geen voorbereiding
-Nagenoeg geen bekendheid aan gegeven hier
-Geen leuk verhaaltje hier gepost om iedereen over de streep te halen
-Mailing opzetten?
-Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)
Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...
No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....
Dus nu de draad even oppakken:
Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens![]()
(kan nu even niet in clanbase, ben niet thuis dus even aanvullen)
2 klein squads voor meer beweeglijkheid en mogelijkheden?
Wie gaat er commanderen? Sickert?
Wie welke kits??
Barst maar los we hebben nog een paar uur...
Start tijd half 7 op TS??
De onze (zoals in de forum post, clanbase & fok forum aangeven staat).quote:Gaan we op de FoD server of op onze warserver van i3D??
Ik ga alvast invullen...quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
1 squad met 4 man waarvan
1x medic (waarschijnlijk de squadleader.. deze moet in leven blijven)
1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.
Squad 2 wat 3 man over heeft zou er als volgt uit kunnen zien:
2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).
maar goed dit is mijn visie.
en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek.
Kreeg ik in m'n mail.quote:Hello there
I am Ghostface from ETBF. For tonights match:
ETBF vs Band of Fokkers
18:00 GMT - 19:00 CET
Strike at Karkand = 3 rounds
Gulf of Oman = 3 rounds
Commander Allowed.
8 vs 8
Our Server 85.236.101.64:16767
Password = clanwar
Our IRC channel is #ETBF.clan
Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)quote:
Stoja doe je mee?quote:Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)
Nee, alle maps op 1 server. Voorkomt een hoop ge-ouwehoer.quote:Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)
Ben nu eten aan het klaarmaken, is rond 8:38 klaar dan nog opeten (10 minuten werk) ofzo. Het zou dus moeten lukken.quote:
neem je je bordje mee naar je pcquote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ben nu eten aan het klaarmaken, is rond 8:38 klaar dan nog opeten (10 minuten werk) ofzo. Het zou dus moeten lukken.
Ik kan niks andersquote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
neem je je bordje mee naar je pcik neem aan dat jij graag in een tank of APC wilt rijden?
zet je bordje naast je pc neerquote:Op zondag 4 september 2005 18:25 schreef -Raffie- het volgende:
Ik ben er niet moet nu nog eten ben dus pas 19:15 klaar ofzo
ja idd!quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zet je bordje naast je pc neer
Samen tanken/apc-enquote:
midden in een war aan komen kakken gaat niet werken :|quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * Middag tuig![]()
[afbeelding]![]()
nee, er komt geen grootse aankondigingalleen dat ik weer bij zal zijn na een lange tijd
van afwezigheid.
Denk zo +/- 19:30 uur om server 85.236.101.64?
laters!
De cake moeten jullie zelf voor zorgen. 18:50 bevolken we de server.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |