abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30101488

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2;. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met zn allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam - - - Xfire naam

• UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
  • Narf!
    pi_30101516
    weer al een nieuwe deel:)
    Every war is different, every war is the same.
    pi_30101569
    jup
    Narf!
    pi_30101616
    quote:
    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.
    [zeur-modus]
    volgens mij staat domo[nl] wel wat hoger...
    [/zeur-modus]
    pi_30101643
    denk dat ik vanavond maar het slagveld opga, proberen mijn kd-ratio op te krikken naar 1 (nu 0.57). zal nog wel ff duren denk
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:28:33 #6
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30101676
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:
    Nog even terugkomend op de uitnodiging van postman voor het LAN weekend van FoD.

Ik zou ik principe wel zin hebben om te gaan en ook wat ervaring opdoen met de organisatie van grotere LAN parties. Ik organiseer nu slechts kleinere in de regio.

Maar het lijkt me pas echt gaaf als we zelf een BOF! huisje hebben..

Zijn er mensen die in aanloop tot onze grote BOF! lanparty bij TGS, interesse hebben om op de uitnodiging van FoD in te gaan?
    Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:44:05 #7
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30102153
    * Skull-splitter trekt een kogel uit zijn wang en vecht morgen weer verder
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_30102347
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef jazza het volgende:

[..]

[zeur-modus]
    volgens mij staat domo[nl] wel wat hoger...
    [/zeur-modus]
    heb geen zin om de op aan te passen ik ben server admin geen nieuws admin..
    en t duurde me te lang voordat er een nieuwe geplaatst werd
    Narf!
    pi_30102380
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het al het tweede weekend van oktober is dus wacht niet te lang als iemand mee wil dan kan dat, we hebben voorlopig nog wel wat plekken over.
    ik ga iig niet mee denk ik....
    maar postman post eens wat je per huisje nodig hebt behalve je Pc?
    wat nemen jullie allemaal mee?
    Narf!
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:00:55 #10
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30102631
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik ga iig niet mee denk ik....
    maar postman post eens wat je per huisje nodig hebt behalve je Pc?
    wat nemen jullie allemaal mee?
    Omdat ik lui ben post ik gewoon het mailtje van vorig jaar:
    quote:
    Fellow soldiers,

Prepare for departure. Skies should be clear, H-hour is near. 40 brave soldiers have volunteered for Operation LAN-Party V. If your payment is made, you are welcome to join us in a little town close to the German border.

H-hour is set to Friday October 1st 15:00 CET. Operation is scheduled to be completed Monday October 4th 10:00 CET

Reminders
    There is a parking lot at the park entrance. Don't park on the grass if there is no room. (penalty=50 Euro)
    Remember you are guests in the temorary living quarters, act like one
    Clean your house before departure monday. Not clean? You pay the deposit
    We provide a power outlet and network socket. All other hardware is your responsibility
    No speakers allowed, bring a headset.
    Sheets are available

Checklist
    Table & chair
    Shower towel
    Food & drinks (a supermarket is nearby)
    Patches, drivers etc. (no internet connection available)
    Hardware
    Swimming shorts ("subtropical" swimming paradise present)
    Network cable
    10/100 switch if you have one

It's time to kick ass and chew bubble gum, and we're all out of gum...

See you in Winterswijk!
    Opmerking erbij, meestal zit er wel wat eten bij de prijs in, oftewel er is een brunch aanwezig.
    Ik heb nog nooit iets meegenomen, behalve een paar kraten bier.
    Ik eet gewoon mee met de andere en als dat echt niet kan dan haal ik wel wat, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
    Andere drinken overigens weer van mijn bier
    Nog maar wat opmerkingen:
    Ik heb ook nog nooit een tafel of stoel meegenomen
    Ik zorg dat ik op tijd ben zodat ik gewoon de daar aanwezige spullen kan gebruiken. Ik denk dat ongeveer de helft zelf een tafel meeneemt.
    Ze hebben daar een eettafel en een terrastafel beide zijn prima te gebruiken.
    Zwembroek gewoon thuis laten, tenzij je in de sloot wil zwemmen

[ Bericht 11% gewijzigd door JMPoSTMaN op 30-08-2005 18:07:43 ]
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30102892
    thnx!
    denk niet datk mee wil maar is meteen voor derest die evt intresse hebben
    Narf!
    pi_30102943
    Trouwens aan alle admins! BF2Rcon niet meer gebruiken enkel Bf2ra 3.0

ik heb namelijk het idee dat door de bf2rcon de server zo afentoe crasht
    Narf!
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:26:57 #13
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30103343
    Ik moet toegeven dat het niet zo makkelijk is als naar een gamecenter gaan, maar het is wel erg gezellig om met 10 gasten in een 6persoons huisje te gamen tegen nog 3 van die huisjes.

Overigens hebben we ook altijd 1 of meer rookvrije huisjes!
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30103449
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 18:12 schreef Sickert het volgende:
    Trouwens aan alle admins! BF2Rcon niet meer gebruiken enkel Bf2ra 3.0

ik heb namelijk het idee dat door de bf2rcon de server zo afentoe crasht
    ok check!
    pi_30103914
    Wat gaan die delen hard zeg ...
    Before all else, be armed.
    pi_30104068
    das een goeie zaak

net bruut potje gespeeld, operation clean sweep volgens mij. verdedigende team, en dan met 1-0 winnen
    o.a. meeste vlaggen gescoord, en meeste vlaggen verdedigd en beste squad
    t spel begint steeds leuker te worden.

ff wat vraagjes
    als teamleader, kan je je team ergens heen sturen zonder dat je er zelf bent?
    ik zie soms mensen achter op zo'n jeep staan schieten zonder dat er iemand achter het stuur zit, kan dit alleen doordat de driver uitstapt?
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:02:13 #17
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30104419
    Ik probeerde @ Karkand de Basic Pistol te halen. in één keer gehaald
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_30104474
    antwoord 1. als je squadleader bent, druk op caps lock, je kan dan met je muis je groep aan sturen
    waar je ook bent. met 'T' kan je als squadleader orders geven ter plaatse.
    antwoord 2. als je achter het stuur zit en het wapen wil bedienen druk F2,
    met F3 kom je op de bijrijders stoel te zitten, F1 terug achter het stuur.
    F4, F5 en F6 gebruik je in een helicopter.
    Hell To The Liars
    pi_30105499
    hardstikke bedankt
    pi_30106457
    Server net gerest en de maps weer aangepast duurt ff voor die weer up is
    Narf!
    pi_30106464
    Net een mooie score te pakken

30 kills en 2 deaths

en dat met alleen de assault klasse

Ow cool, nog steeds 13de op de Fok! lijst.
    pi_30106685
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Sickert het volgende:
    Server net gerest en de maps weer aangepast duurt ff voor die weer up is
    zou je hier kunnen posten als die weer up is?
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:03:30 #23
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30106736
    Volgens mij is de OP een beetje outdated...
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_30106777
    damn... duurt wel erg lang

@ dries
    worden die stats weleens bijgewerkt dan?

@ cittar
    neem Xfire (ik heet daar niveklaams)
    of voeg me toe aan msn Kefchen@hotmail.bla
    Narf!
    pi_30106804
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
    Volgens mij is de OP een beetje outdated...
    beetje maar..
    Narf!
    pi_30107063
    ik heb het ff gedownload, beetje vaag programma, tis nederlands maar sommige dingen staan in het duits :S
    ik heet daar trouwens dutchstoner
    pi_30107093
    Server ga nu online! anders plak ik c4 op je voeding! HOERRRrrrrrrrrrr
    Narf!
    pi_30107720
    Net weer gespeeld met sickmyduck en het was weer gezellie
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:48:11 #29
    2618 Beezz
    Criticaster
    pi_30110727
    Ik vroeg me af of er nog een plaatsje vrij was in de FOK! clan voor mij?

Ik speel sinds de demo, en heb daarvoor BF42 gespeeld, tot de demo M'n stats staan hier.

Verdere vragen beantwoord ik graag
    pi_30111795
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef Beezz het volgende:
    Ik vroeg me af of er nog een plaatsje vrij was in de FOK! clan voor mij?

Ik speel sinds de demo, en heb daarvoor BF42 gespeeld, tot de demo M'n stats staan hier.

Verdere vragen beantwoord ik graag
    meld je maar aan hoor!

je kan betalend lid worden (als we er al niet genoeg hebben) en anders gewoon lid
    als betaald lid heb je voorrang uiteraard! en anders ookwel alleen niet tegen over een betaalde (maar dat zulje wel snappen)
    voeg me maar toe als je meer wilt weten

Xfire: niveklaams
    Hotmail: Kefchen@
    en de teamspeak server staat onder wachtwoord is FOK!

ander nieuws

vandaag!
    eindelijk de 6000 gepasseerd met 33 punten 6033 dus

was vandaag lekker bezig en heb Domo een enkele keer lekker ge C4'd
    en daarvoor @ karkand... vijand had nog maar 1 vlag... die bij de brug.. en dat was bezet ze konden geen kant op... nou daar weet commander sickert.nl wel raad mee
    *KABOEM KABOEM KABOEM KABOOOOOOOOEM*

3x goud 2 zilver en 1 brons

commanderen gaat me goed af en heb ook maar 1 pot verloren maar toen had ik wel brons dus dat was lekker

en ik blijf van mening dat een commander best mee kan werken zoals vlaggen verdedigen met c4 en rond rijden als tankboy en spec opsen

mij lukt t iig prima en ik hoor niemand klagen !

zelfs maar 1 tk vandaag met artillery

Donderdag ben ik er pas weer denk ik

woeiJ!

[ Bericht 20% gewijzigd door Sickert op 30-08-2005 22:26:40 ]
    Narf!
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:17:47 #31
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30112002
    Zo. net voor het eerst als commander lekker gespeeld, dat is wel lekker punten scoren als je team wint

Zelfs op Kubra Dam, die ik nooit speel, heb ik gewonnen plus een basic commander badge
    pi_30112574
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef Gunner het volgende:
    Zo. net voor het eerst als commander lekker gespeeld, dat is wel lekker punten scoren als je team wint

Zelfs op Kubra Dam, die ik nooit speel, heb ik gewonnen plus een basic commander badge
    Ja alleen telden bij mij de punten weer niet, nooit als ik een medaille haalt
    BF2: Diamond3d
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:50:12 #33
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30113465
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja alleen telden bij mij de punten weer niet, nooit als ik een medaille haalt
    wat bedoel je precies?
    pi_30114397
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:

mij lukt t iig prima en ik hoor niemand klagen !

woeiJ!
    Ging zeker lekker. Je mag het vaker doen
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_30114677
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Ging zeker lekker. Je mag het vaker doen
    was ik ook van plan
    Narf!
    pi_30115295
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef Gunner het volgende:

[..]

wat bedoel je precies?
    Dat me statistieken niet werd bijgehouden, Hij telde niet op, zoals weleens vaker gebeurt op de fok-server.
    Maargoed maakt niet zoveel uit
    pi_30117543

heb er al best veel

en dat zonder specifiek te spelen voor een medal/award/badge

ok ik ga wel altijd voor goud
    Narf!
    pi_30121281

Battlefield 1942.
    "Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
      woensdag 31 augustus 2005 @ 08:12:03 #39
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30121969
    YESSS!!!

Mijn eerste Defibrillator kill gehaald vannochtend

Ik heb alleen de explosives badge geloof ik nog niet, en die ga ik ook niet halen ook
    veeel te moeilijk
    -- ViPeRII --
    pi_30122055
    Mooie verzameliing ViPeRII

explosives award lijkt me toch niet zo heel moeilijk.. gewoon beetje met C4 liggen kloten en 13 kills maken in 1 ronde.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 08:37:47 #41
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30122276

Ook niet slecht dacht ik

Basic Commander staat er nog niet eens bij zie ik
    pi_30122426
    Waar kun je die pics vinden?
      woensdag 31 augustus 2005 @ 08:51:29 #43
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30122454
    http://www.bf2s.com --> Lookup stats --> bf2 naam ingeven

Als hij je gevonden heeft, kan je naar beneden scrollen voor o.a de HTML/UBB code van de plaatjes

Alleen die stats kunnen een paar dagen achter lopen
      woensdag 31 augustus 2005 @ 09:06:07 #44
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30122654
    Ik het al vaker geprobeerd om met c4 te kloten, en zit telkens tot 10 kills ofzo, maar die laatste 3... :S
    2 bad... vannavond weer proberen
    Thx Dries Heb mijn best gedaan.. maar om na de 3e rank weer 15000 punten te halen.. daar zakt de moed wel een beetje van in je schoenen
    -- ViPeRII --
      woensdag 31 augustus 2005 @ 09:36:23 #45
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30123149
    Ik heb alweer een week niet gespeeld en vanavond ook al geen tijd

Ik dacht laat ik ook eens een bling bling plaatje tonen
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30124079
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 09:06 schreef ViPeRII het volgende:
    Ik het al vaker geprobeerd om met c4 te kloten, en zit telkens tot 10 kills ofzo, maar die laatste 3... :S
    2 bad... vannavond weer proberen
    Thx Dries Heb mijn best gedaan.. maar om na de 3e rank weer 15000 punten te halen.. daar zakt de moed wel een beetje van in je schoenen
    Ach komop, als je er maar plezier van hebt

Hier is mijn shizzle btw,

pi_30125650

ook maar ff pimpen
      woensdag 31 augustus 2005 @ 11:31:06 #48
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30125984
    Could not load stats for "[Fok]speknek".

Error: Your request for stats has been queued: You are #0 of 4 in the queue. Approximate wait time is: .

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 11:56:40 #49
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30126751

In een paar weken m'n kill to death ratio van 0.55 naar 0.74 weten op te krikken
      woensdag 31 augustus 2005 @ 11:57:52 #50
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30126794
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef speknek het volgende:
    Could not load stats for "[Fok]speknek".

Error: Your request for stats has been queued: You are #0 of 4 in the queue. Approximate wait time is: .

bij mij doet hij het wel??

http://bf2s.com/player/%5BFok%5Dspeknek/
      woensdag 31 augustus 2005 @ 11:58:55 #51
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30126828
    Bitches, check mijn i11e 5hi7!

.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 12:07:16 #52
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30127048
    Graag gedaan hoor
      woensdag 31 augustus 2005 @ 12:14:49 #53
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30127244
    we waren ongeveer tegelijk met posten, ik had heel jouw ding nog niet gezien.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 12:16:22 #54
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30127306
    No worries.

Vind het spel echt steeds toffer worden. Nu heb ik de commander smaak goed te pakken.

Speel steeds minder op de Fok server, altijd vol en nooit admins around.
    pi_30128674
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
    No worries.

Vind het spel echt steeds toffer worden. Nu heb ik de commander smaak goed te pakken.

ik en sickert zijn er wel bijna altijd! alleen niet altijd ingame... maar als me pc aanstaat staat xfire aan dus ben ik bereikbaar voor KICKING!
      woensdag 31 augustus 2005 @ 13:56:57 #56
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30130358
    quote:
    No worries.

Ik heb zelden problemen om op de server te komen, meestal gewoon een paar keer op de server dubbelklikken en dan kom je er vanzelf een keer in. Ik het trouwens al een week niet meer geprobeerd.

Ik heb nog nooit commander gespeeld, maar volgens mij is dat een wat gemakkelijkere manier om medailes te halen dan gewoon battlen. Dit is wat ik denk, ik heb geen idee of het zo is, aangezien ik nog op 0 uren commander sta.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30131196
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik heb zelden problemen om op de server te komen, meestal gewoon een paar keer op de server dubbelklikken en dan kom je er vanzelf een keer in. Ik het trouwens al een week niet meer geprobeerd.

Ik heb nog nooit commander gespeeld, maar volgens mij is dat een wat gemakkelijkere manier om medailes te halen dan gewoon battlen. Dit is wat ik denk, ik heb geen idee of het zo is, aangezien ik nog op 0 uren commander sta.
    Klopt, tenzij je squads niet luisteren en je team verliest waardoor je punten niet verdubbeld worden.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 14:26:04 #58
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30131292
    Ja dus door goed commander te spelen verdien je de punten in mijn ogen wel
    pi_30132598
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef Gunner het volgende:
    Ja dus door goed commander te spelen verdien je de punten in mijn ogen wel
    of door de vijand af en toe wat vlaggen terug te laten pakken verdien je ook punten (mits je team ze weer terugpakt ) . Een squad wat steeds met een helikopter rondvliegt en vlaggen capped brengt ook veel punten voor de commander
    pi_30134072
    Het is toch zo dat je als commander geen punten krijgt voor een gewone kill? (gun/apc/tank/heli)
    pi_30134328
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef -Dries- het volgende:
    Het is toch zo dat je als commander geen punten krijgt voor een gewone kill? (gun/apc/tank/heli)
    dat klopt (anders zou ik nu al 3 rangen verder zijn )
    pi_30136667
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 15:50 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

dat klopt (anders zou ik nu al 3 rangen verder zijn )
    kills met artill telllen zeker ook niet...
      woensdag 31 augustus 2005 @ 17:36:46 #63
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30137899
    nee, alleen als je team mates doodt met een strike
    pi_30138418
    quote:
    No worries.

tja.. ik moet werken overdag en ben er elke avond vanaf 17:00 tot 0:00....

behalve vandaag dan
    Narf!
    pi_30138468
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef -Dries- het volgende:
    uhm... als ik commander ben kill ik ook mensen en die punten telt ie gewoon op hoor..
    Narf!
    pi_30139774
    Ja, wat is het nou..
    pi_30140238
    Q. How do I get points as a Commander?
    A. There have been many discussions about this. I think the consensus is that the Commander's score is the average of all your team members' points. Opinions differ about details. However, you cannot get points for kills, ammo resupplying, healing, or repairing. The best way to get points as a Commander is to help your team get points. Not by flying around in a jet.
    pi_30140578
    Ik dacht dat als je een voorraad neergooit dat je ook punten krijgt maar blijkbaar niet
      woensdag 31 augustus 2005 @ 19:18:22 #69
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30140777
    wel als iemand daar om gevraagt heb (volgens mij)
      woensdag 31 augustus 2005 @ 19:38:58 #70
    12888 Skull-splitter
    pi_30141538
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Gunner het volgende:
    wel als iemand daar om gevraagt heb (volgens mij)
    Teamplaypunten idd...
    pi_30143026
    Als de rcon server weer goed is maak er vannacht een 64 player nachtje van, grotere kaarten is meer punten, maar als er iemand problemen mee heeft hoor ik het wel
    pi_30145057
    Mjah, ik vecht toch liever zelf dan ergens menuutjes klikken als commander.
    pi_30147337
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef escape_nl het volgende:
    Als de rcon server weer goed is maak er vannacht een 64 player nachtje van, grotere kaarten is meer punten, maar als er iemand problemen mee heeft hoor ik het wel
    huh ?
    pi_30147846
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_30149834
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef escape_nl het volgende:
    hoe wou je dat gaan doen?

we betalen maar voor een 32... dus je kunt er nooit meer van maken
    Narf!
      donderdag 1 september 2005 @ 08:17:37 #76
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30156160
    Gisteren avond echt super gespeeld, hoogste score staat nu (vanaf de 112) op 134!!!!
    Dat was weer een mooie gouden medaille
    Dit allemaal op sharqi Pensicula
    -- ViPeRII --
    pi_30157091
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

lukte wel... waren gewoon 32 man op een 64 map
      donderdag 1 september 2005 @ 11:42:25 #78
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30160579
    Meneer Elektric is zijn punten kwijt doordat EA mensen die slechts eenmailig verdacht zijn van cheaten hun punten afneemt

Check vanaf hier @ GoT
    http://gathering.tweakers(...)ge/24091646#24091646

Stats van Elektric:
    http://battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=43501925
      donderdag 1 september 2005 @ 11:48:42 #79
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30160815
    Even een klein vraagje tussendoor, hoe stijg je ookalweer verticaal op met een vliegtuig
    pi_30160978
    Ook ff een noob vraagje. Ik speel battlefield 2 nog niet zo lang, en ik vroeg me af hoe je de wapens kan unlocken die in je bfhq staan aangegeven... Er staat nu nog een slotje voor.
    #winning
    pi_30161492
    door op ranked servers te spelen en punten te behalen
    de eerste wapen kan je unlocken bij 1000 points
    de volgende bij 10000 of 10500 een van die twee
    zover ben ik nog net niet lol
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_30161547
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

We hebben vannacht echt super gespeeld, domo, rudi, raffie , foksickmyduck, en ik op 64 player maps en natuurlijk zat de srver constant vol..

De maps duurden dus langer maar de puntenregen was helemaal te gek, geloof dat domo op mashuur per ronden op de 160 / 170 zat.
    Vannacht nog maar een keer
    pi_30161580
    quote:
    Even een klein vraagje tussendoor, hoe stijg je ookalweer verticaal op met een vliegtuig
    de S geloof ik
    en dat kan ook alleen maar de F35
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_30162332
    Die 64 player map heb je dat op de warserver gedaan unranked??

Wij hebben toch maar 32 slots maar ik weet wel dat we er een gratis 64 slots warserver bij hebben volgens I3D.

Kunnen we die server trouwens niet gebruiken voor onze war trainingen ??

BMH...heb je al een lijstje met mensen die war willen spelen?
    pi_30162852
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 12:30 schreef jpjedi het volgende:
    Die 64 player map heb je dat op de warserver gedaan unranked??

Wij hebben toch maar 32 slots maar ik weet wel dat we er een gratis 64 slots warserver bij hebben volgens I3D.

Kunnen we die server trouwens niet gebruiken voor onze war trainingen ??

BMH...heb je al een lijstje met mensen die war willen spelen?
    nee ranked op onze egen server, gewoon 64 player map met 32 spelers.

Heb ongeveer 1400 punten gehaald gister en die zijn gewoon bijgeschreven
    pi_30163071
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Gunner het volgende:
    Meneer Elektric is zijn punten kwijt doordat EA mensen die slechts eenmailig verdacht zijn van cheaten hun punten afneemt

Check vanaf hier @ GoT
    http://gathering.tweakers(...)ge/24091646#24091646

Stats van Elektric:
    http://battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=43501925
    Hahaha lol voor Elektric
    pi_30163189
    Vanavond ben ik er wel weer eens trouwens
    pi_30163325
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef escape_nl het volgende:

[..]

We hebben vannacht echt super gespeeld, domo, rudi, raffie , foksickmyduck, en ik op 64 player maps en natuurlijk zat de srver constant vol..

De maps duurden dus langer maar de puntenregen was helemaal te gek, geloof dat domo op mashuur per ronden op de 160 / 170 zat.
    Vannacht nog maar een keer
    mashtuur city was da bomb.. 167 puntkes helaas kan ik vannacht niet gamen morgen weer naar school
    pi_30163439
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 13:02 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

mashtuur city was da bomb.. 167 puntkes helaas kan ik vannacht niet gamen morgen weer naar school
    Neem ik jouw plekje wel over als piloot
      donderdag 1 september 2005 @ 13:06:03 #90
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30163462
    Wel grappig ik controlleer net mijn stats bij gameslave zie ik dat de vorige twee query's waren naar ViPeRII en DoMo[NL]. Iedereen ineens even zijn stats controleren.
    Je weet maar nooit wat EA doet. Ik heb ook dubieuze stats gekregen door die server reset van een paar weken terug. Ik zou het niet erg vinden als ze die rondes extra verwijderen, maar ik zou het wel vervelend vinden om weer helemaal op nieuw te moeten beginnen.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30164217
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Wel grappig ik controlleer net mijn stats bij gameslave zie ik dat de vorige twee query's waren naar ViPeRII en DoMo[NL]. Iedereen ineens even zijn stats controleren.
    Je weet maar nooit wat EA doet. Ik heb ook dubieuze stats gekregen door die server reset van een paar weken terug. Ik zou het niet erg vinden als ze die rondes extra verwijderen, maar ik zou het wel vervelend vinden om weer helemaal op nieuw te moeten beginnen.
    hmm die server problemen hebben we zelf geen invloed op .. beetje raar dat wij gestraft zouden worden doordat EA buggy spul aflevert
    pi_30165509
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 13:26 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm die server problemen hebben we zelf geen invloed op .. beetje raar dat wij gestraft zouden worden doordat EA buggy spul aflevert
    Dat geintje leverde maar 600 punten op voor mij

Maar er zijn er die veel meer opgestreken hebben. Ik heb er niet om gevraagd en ze zijn niet weg na de akties van EA. Wel heb ik ineens 23 uur extra fush pass gespeeld en 25 extra overwinningen..
      donderdag 1 september 2005 @ 14:26:48 #93
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30165948
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef jpjedi het volgende:
    Wel heb ik ineens 23 uur extra fush pass gespeeld en 25 extra overwinningen..
    Ik baal het meest van de 25 verlies potjes, gevolgd door extra tijd en als laatste de extra bronze plakken.

Van mij mogen ze die ronde fiksen, al begin ik wel te wennen aan al die bronze plakken, aangezien ik er inmiddels alweer een zooitje bij heb.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30166515
    misschien heeft EA ook voor juliie nog iets in petto!
    pi_30166878
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef jazza het volgende:
    misschien heeft EA ook voor juliie nog iets in petto!
    pi_30166965
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Razorback het volgende:
    Vanavond ben ik er wel weer eens trouwens
    ik ook wel denk na 9 uur
    pi_30167484
    is dit wat voor ons http://img386.imageshack.(...)enshotsbf2fragal.jpg

ok nu doet hij het wel

[ Bericht 23% gewijzigd door jazza op 01-09-2005 15:21:46 ]
      donderdag 1 september 2005 @ 15:41:24 #100
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30168377
    quote:
    Hoe moet ik dit zien? Is dit van hoe ze een battle hebben gespeeld? Dat lijkt me namelijk wel gaaf om te zien, alleen is dan de vraag hoe veel info heb je. Kun je zien wie wie killed enz.

Ik zie trouwens dat er een basecamper aanwezig was
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30169085
    kan dit vinden http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=de_en&url=http%3A%2F%2Fwww.communityteam.de%2Fgalerie.php%3Fgo%3Dsubkategorie%26kat%3D1099

[ Bericht 38% gewijzigd door jazza op 01-09-2005 16:04:04 (even vertaald naar engels waar mogelijk) ]
      donderdag 1 september 2005 @ 16:09:41 #102
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30169359
    quote:
    Op het werk hebben ze die site geblocked. Kijk vanavond wel even. Op zich is zoiets samen met de BF2 recorder wel leuk voor mijn Lan Party.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30169381
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Op het werk hebben ze die site geblocked. Kijk vanavond wel even. Op zich is zoiets samen met de BF2 recorder wel leuk voor mijn Lan Party.
    tis van de makers van bf2 zelf Dice! http://wolfgaming.net/vb/showthread.php?t=14703
    pi_30171286
    Ik krijg net een pakketje binnen van fok!, open het: BF2!!
    relaxt! heb het spel nu gewoon origineel!
    bedankt fok!
    pi_30171525
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef alsem het volgende:
    bedankt fok!
    gefelicteerd! welkom op het slagveld...
      donderdag 1 september 2005 @ 17:23:36 #106
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30171889
    Dat we je maar vaak mogen doden
    pi_30172377
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef alsem het volgende:
    bedankt fok!
    Hip, deed je met een contest mee?
    pi_30173983
    ik heb ook eens wat op fok gewonnen, wie nog meer?
      donderdag 1 september 2005 @ 19:09:26 #109
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30174965
    quote:
    Je kan die site ook gewoon in het engels draaien. Zit rechtsboven een optie voor. Niet dat dan alles vertaald wordt, maar goed.

Heb overigens nog geen download gevonden. ff verder zoeken

na heel ff gezocht te hebben:
    http://lists.matureasskic(...)005-June/000048.html
    Het werkt nog niet.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30175115
    zou je mij ook willen toevoegen in de TT
    ingame: Shilizous
    x-fire: Shilizous

Ik ben pas begonnen maar speel vaak
    “Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
    pi_30175335
    WEEEE, vandaag met een vriend even op een local game 1 vs 1 dogfighten. Altijd fun
    "I don't know quotes" -Quoteless
    pi_30179374
    poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
    ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is

ik mis FJD,Morpheus,BMH,Jafarx,Stoja,Jedi en anderen (ookal was jafar vandaag online)
    het gaat over de gezellige TS bende dus

wel zal ik de admin tools aan laten staan om evt te kicken!
    maar ik vraag jullie wel om wat duidelijker te zijn...
    niet van: ''Hey Sickert kun je ff kicken?''
    Zeg duidelijk waarom! dat je er in wil, dat ze zitten spawn te kille of aan het TK'n zijn
    want het is als ik b.v ingame zit vervelend om iemand te kicken... en daarom vind ik dat de rede wel belangrijk moet zijn

verder vind ik 1 persoon in het bijzonder zeer irritant op TS .... en ik ga m daar ook even op wijzen

Dycati ik vind het prima dat je er bij bent op TS maar 5 minuten was ik je al zat... constant zit je te schelden en te mekkeren over vannales en nog wat en bij welke vlag je zit blabla bla.
    De manier waar op jij praat vind ik asociaal... (de woorden die je dus gebruikt)
    Na enkele korte hints bleef je zo doen.... graag zou ik t fijn vinden als je het wat rustiger aan doet.... dank u

Mischien dat ik nog te porren ben als er leuke mensen online zijn maar anders blijf ik lekker van battlefield af tot de patch er is

Sickert.nl
    Narf!
    pi_30180267
    ik heb dus een GRUWELIJK TAKKE probleem. nee dit is gewoon kut! ik speel in sommige maps en plots krijg ik allemaal grijze vlakken, alles stottert. of deze variant krijg ik ook, alles word dan geel op bepaalde plekken

WTF is dit!
    pi_30180336
    ik kom eraan
    pi_30180568
    There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_30181167
    weet niemand een oplossing voor me kut probleem ? of weet de geek-term voor dit, zodat ik kan googlen?
    pi_30181284
    welke driver-versie heb je erop staan?
    pi_30181346
    geek term = Battlefield looks fucked...

nieuwste drivers?
    welke video kaart?
    etc etc geef eens wat meer info..
    Narf!
    pi_30181665
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:
    poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
    ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is
    Sickert.nl
    Jullie moeten als admins ook gewoon makkelijker zijn in het kicken van mensen,

Loopt er iemand in je artillery terwijl jij waarschuwd d.m.v. het icoontje op de map (en door het te zeggen) en toch blijft hij staan
    Gewoon kicken al staat hij dik eerste!

Spring iemand voor je voertuig, terwijl je dat ding hoort aankomen (tenzij je geen speakers aan hebt) je ziet een icoontje op de map en het is niet de eerste keer
    Gewoon kicken als staat hij dik eerste!

En nog steeds sta ik voor om bij de server message iets te schrijven, gewoon een zin waaruit duidelijk moet komen dat we het niet op prijs stellen als je gaat baserapen, voor auto's springen van je eigen mensen, tken en dat soort dingen
      donderdag 1 september 2005 @ 22:15:53 #120
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30181795
    Net ook een schijtpotje gehad. Dat je bevelhebber bent omdat niemand anders het wil, ookal schiet je er weinig mee op omdat niemand in squads zit.. Word je van een afstand neergeknalt door een teamspeler, vergeef je hem gewoon, schiet je dezelfde gast in een hectisch vuurgevecht per ongeluk neer met je tank, vergeeft ie je niet.
    Twee keer in de min uitgekomen, flikker maar lekker op .
    pi_30181930
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Razorback het volgende:

[..]

Jullie moeten als admins ook gewoon makkelijker zijn in het kicken van mensen,

Loopt er iemand in je artillery terwijl jij waarschuwd d.m.v. het icoontje op de map (en door het te zeggen) en toch blijft hij staan
    Gewoon kicken al staat hij dik eerste!

Spring iemand voor je voertuig, terwijl je dat ding hoort aankomen (tenzij je geen speakers aan hebt) je ziet een icoontje op de map en het is niet de eerste keer
    Gewoon kicken als staat hij dik eerste!

En nog steeds sta ik voor om bij de server message iets te schrijven, gewoon een zin waaruit duidelijk moet komen dat we het niet op prijs stellen als je gaat baserapen, voor auto's springen van je eigen mensen, tken en dat soort dingen
    ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op

heb er gewoon geen zin meer in

* Sickert w8...
    Narf!
    pi_30182283
    waarom denk je dat ik zo weinig speel sickert? er is geen lol aan zo
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_30183237
    W0000000000000H000000000000000000000000 keb vandaag mijn "nieuwe" pc-prut aan de praat gekregen en battlefield 2 demo draait lekker vloeiend 14.gif morgen naar de winkel sprinten voor de echte

*gaat weer verder met helicopters oefenen*
    pi_30183340
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

* Sickert w8...
    Ik snap het ook wel allemaal,
    Het beste is de FOK server helemaal vol met FOKKERS, omdat wij tenminste weten wat we van elkaar verwachten (dat niet iemand gaat baserapen, zomaar erop los gaat tken, niet je eigen mannetje uit een helicopter knalt en dat soort dingen).

Maar staat het punish systeem weer aan

iig mensen die elkaar niet kunnen vergeven moeten er (vindt ik) regelrecht uit. (tenzij je lomp loopt te doen door met een tank gewoon lekker over je eigen mensen rijdt, granaten alle kanten opgooid waar je eigen spelers staan en dat soort dingen.

Verder heb ik ook een hekel aan die mensen die de weg versperren met mijnen
    Je ziet ze de mijnen neerleggen (je zit net in een apc dus je kan niet toeteren).
    Zijn ze klaar met het plaatsen van mijnen draaien ze zich om en zien ze jouw gewoon staan en dan gewoon weglopen en niet bijvoorbeeld een paar mijntjes weghalen zodat ik er langs kan

En van mijn part mogen die er ook gewoon directa gekicked worden.

Maar zoals ik al zei als je echt een leuk potje wilt moet je met de hele FOKKER groep omdat wij als groep weten wat we van elkaar verwachten. En ik stem dan ook voor om gewoon een keer een FOKKER night te houden dat er dus 32 FOKKERS zijn die gewoon gaan spelen zoals iedereen het van je verwacht. (geen baserape en die shit)
    pi_30184380
    Fokker night lijkt me leuk plan...

Tja Sickert,.. Ik zou willen dat ik vaker kan spelen maar zoals je weet ben ik veel bezig `savonds en zeker nu in september mijn cursussen weer beginnen.

Ben er morgen weer bij en plan er mijn avondje naar.. Wellicht dat ik niet ga zuipen en gewoon ook op zaterdag avond speel. Graag zou ik van BMH nog horen hoe we het gaan anpakken met de wars van BOF!. Maandag staat de volgende weer voor de deur en ik wil weten of we een toegewijde groep kunnen samenstellen en of we nog wat kunnen gaan trainen op de FoD server bijvoorbeeld. Denk dat voortijdige planning best noodzakelijk is gezien de laatste debacles met de wars...

Nog een update over de LAN party:

Zondag om 13.00 hebben we vergadering in Rotterdam bij TGS over ons evenement. Marco zal aanwezig zijn als Hoofdredacteur van FOK! Games dus we hopen nu wel spijkers met koppen te gaan slaan. Ik hou jullie op de hoogte!
    pi_30185085
    Ik vind t ook jammer dat er niet meer gezellig ouderwets gespeeld wordt met z'n allen op de server en via TS. Iedereen heeft t te druk met andere dingen, denk ik, en ikzelf hoor daar ook bij.
    pi_30185406
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:

[..]

Maar staat het punish systeem weer aan
    omdat dat klote bf2ra dat niet standaard onthoud bij het aanmelden

dus vandaar dat elke keer als iemand het opstart hij terug gaat naar de oude settings...
    Narf!
    pi_30185419
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:

[..]

Verder heb ik ook een hekel aan die mensen die de weg versperren met mijnen
    Je ziet ze de mijnen neerleggen (je zit net in een apc dus je kan niet toeteren).
    Zijn ze klaar met het plaatsen van mijnen draaien ze zich om en zien ze jouw gewoon staan en dan gewoon weglopen en niet bijvoorbeeld een paar mijntjes weghalen zodat ik er langs kan
    ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..

Of je speelt als engineer zijnde (wel een pre voor als je een tank of apc rijdt) en je stapt zelf even uit om de mijn te clearen..
    pi_30185806
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 23:50 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..

Of je speelt als engineer zijnde (wel een pre voor als je een tank of apc rijdt) en je stapt zelf even uit om de mijn te clearen..
    ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....
    Narf!
    pi_30186096
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Sickert het volgende:
    geek term = Battlefield looks fucked...

nieuwste drivers?
    welke video kaart?
    etc etc geef eens wat meer info..
    damn hier ga ik maar

AMD processor 64-bit 3000+ 2000 mhz
    1024 mb ram
    Geforce Fx5700 256 mb kaart
    Drivers 77.76
    zal even screenie maken van me settings, edit deze post nog wel even

vrijdag 2 september 2005 @ 00:11:10 #131
    12888 Skull-splitter
    pi_30186107
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
    There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
    Om vervolgens bij te komen nadat je plane gecrashed is...
      vrijdag 2 september 2005 @ 00:15:20 #132
    12888 Skull-splitter
    pi_30186239
    Ik wil nog gewoon eens kunnen spelen met een heli met een leuk squadje, maar het wordt me werkelijk nooit gegund...
    pi_30186326
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....
    t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.
    pi_30186648
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.
    ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA

gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten
    Narf!
    pi_30186942
    die collision moeten ze echt beter maken want dit is absurd, als je te dicht bij de uitlaat staat dan ga je al dood door een wolkje dat uit de uitlaat schiet.
    als jij iemand zacht aantikt dan moet het spel je een klein beetje dmg geven en je character gewoon naar achteren schuiven, pas als het hard gaat dan moeten ze instant dood
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_30193323
    @ domo ging gisteren aardig die eerste ronde toch? alleen denk ik dat we dat na de 1.03 patch niet meer kunnen. was voor het eerst dat ik bijna een hele ronde in chopper punten oogst... werkt wel goed
    pi_30193538
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 09:30 schreef jazza het volgende:
    @ domo ging gisteren aardig die eerste ronde toch? alleen denk ik dat we dat na de 1.03 patch niet meer kunnen. was voor het eerst dat ik bijna een hele ronde in chopper punten oogst... werkt wel goed
    DOMO tours??
    pi_30193607
    het is ook nooit perfect he..

Voor mij kunnen alle toppunten van BF2 niet opwegen tegen alle kleine slordigheden. Het is gewoon een vet spel! Zelfs met die kleine minpuntjes
    pi_30194018
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 09:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

DOMO tours??
    pi_30194236
    Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
    - Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
      vrijdag 2 september 2005 @ 10:14:31 #141
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30194336
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA

Ik zorg dat ik altijd in een voertuig zit als ik iemand ga repairen, dat gaat sneller en is veiliger, je moet nooit achter iemand gaan staan, als je toch met de hand wil repairen ga er een meter naast staan je kan nog steeds repairen en zodra hij gaat rijden en sturen heb je tijd zat om weg te komen.

Als je in armour speelt kun je het beste engineer zijn, als je dan met 2 armoured voertuigen bent kun je de hele map aan. Zo hebben DoMo en ik tijdje terug beide meer dan 100 punten gehaald alleen maar door samen engineer te zijn in armour.

Gisteren ook heel even op jullie server gespeeld. Was gewoon kut! Sickert was de enige waar ik iets aan had. Op de 64 Karkand map had ik in mijn 1tje 2 vlaggen weten te veroveren helemaal in het oosten, aan de andere kant van het water en niemand die daar spawned
    Ik bleef maar roepen om support, maar helemaal niemand haalde het in zijn hoofd daar te spawnen. Alleen sickert hielp met UAV, maar als je dan Spec Ops bent zonder C4 dan is het lastig tegen APCs. Uiteindelijk ook maar weg gegaan en op een EA server gespeeld met nog 2 andere FoD-ers. Toen had ik in ieder geval 2 teammates die willen helpen.

@Razoback.
    Als jij admin zou zijn zou iedereen die ook maar iets doet wat lastig is voor jou gekicked worden.
    Tuurlijk heb je vervelende spelers, maar om ze om het minste of geringste (zoals mijnen plaatsen) te kicken vind ik een beetje overdreven.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30194524
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
    Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
    Muis: Logitech MX510
    Toetsenbord: Zboard BF2 (thanks again jedi)
    Gamepad: Logitech Rumble Wireless

en over het kicken... ik kick alleen indien gevraagd met goede reden, of als ik er zelf niet in kan...

[ Bericht 12% gewijzigd door jazza op 02-09-2005 10:50:24 ]
      vrijdag 2 september 2005 @ 10:25:21 #143
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_30194641
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
      vrijdag 2 september 2005 @ 10:28:55 #144
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30194714
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
    muis/gamepad/keyboard/joystick
    Muis: Logitech MX300 Optical Mouse (USB)
    Keyboard: Logitech UltraX Flat (USB)
    Joystick: Logitech Force 3D (USB)

[ Bericht 15% gewijzigd door JMPoSTMaN op 02-09-2005 10:38:57 ]
    2de in de Tour de BoF!
      vrijdag 2 september 2005 @ 10:30:43 #145
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30194749
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 10:25 schreef Frenkyboy het volgende:

[..]

Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
    Belangrijkste in Karkand voor de US is het uitschakelen van de commander shit. Dat maakt echt veel verschil, maar ja in je eentje kom je er helaas niet.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30195716
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:

Sickert.nl
    Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkills
    pi_30197127
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkills
    met artil is 1 kill toch 1 punt? las net een stuk op gamespot over hoe je meer punten voor een kill kan krijgen, beetje omslachtig maar goed. eerst bij de enemy suplly droppen tegelijk op die plek artill en dan resignen als commander de kills tellen dan 2 punten voor een kill...
      vrijdag 2 september 2005 @ 12:12:48 #148
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30197488
    Nee voor arty krijg je geen punten.

alleen minpunten als je teamkills maakt
      vrijdag 2 september 2005 @ 12:15:43 #149
    12888 Skull-splitter
    pi_30197566
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
    Aye, hier wordt ik er ook HELEMAAL gek van...
    pi_30198011
    Wat een problemen allemaal zeg.
    Zondag kom ik misschien wel langs, maar met
    formule en/ of 27 graden weet ik nog niet zeker.

en aangezien ik nog steeds zulke berichten tegenkom
    **
    **
    en ik ken nog wel meerdere personen die zo'n tactiek hanteren, vind ik het niet echt vreemd dat
    de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver, maar de tour of duty is echt retecool. alleen mijn ping moet ik omlaag krijgen 135 ping.
    Iemand ideeen hoe mij dat lukt, in nederland ping 15, in USA 135. eventueel soort versterker!
    Hell To The Liars
      vrijdag 2 september 2005 @ 12:35:20 #151
    13036 Frenkyboy
    pi_30198210
    Je wilt je ping naar een server in de US verlagen van 135? Ik denk dat dat voornamelijk wordt veroorzaakt door de 7000 kilometer glasvezel en wat extra routers tussen jouw huis en de server in de VS. Maar ja, misschien kun je verhuizen ofzo?
    pi_30198737
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:

[..]

nee je fixed dan je vriendjes door ernaast te gaan staan in je voertuig.. hoe jij dan overreden wilt worden is ???
    pi_30198899
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
    "de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver"
    het is niet zo dat ze niet op de BoF server spelen, als ik me xfire vaak check is gewoon 60% niet online... of ze hebben xfire niet aan zodat we niet kunnen zien dat ze stiekum op een andere server spelen
    pi_30199320
    Zou het ook niet zo zijn dat sinds kort:

Scholen weer zijn begonnen
    Bedrijven weer volop draaien
    Sporten en hobbies na de zomer weer opgepakt worden
    etc
    etc

Althans dit is dus mijn situatie. Ik kan me niet permiteren om vaak te gamen dus het blijft beperkt tot enkele avond uurtjes en wat weekend uurtjes.

Maar ik speel eigenlijk alleen maar op de bof! server, op geen andere en iedereen die ik ken zover ook..Het is gewoon rustiger..

Alleen Misterfox gaat geregeld `vreemd`

[ Bericht 13% gewijzigd door jpjedi op 02-09-2005 13:30:34 ]
      vrijdag 2 september 2005 @ 13:15:21 #155
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30199437
    Yep. Ik werk iig overdag, en ik heb ook een vriendin die graag wat aandacht wil, en nu al niet mijn verslaving voor BF2 begrijpt
    pi_30199621
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:

etc
    etc
    ja... dat dan weer wel
    pi_30200087
    Ik speel zeker elke dag gemiddeld 2 uur nog BF2 hoor! En dat met stage en voetbal. Bovendien, over dat Zboard. Ik speelde erop met een vriend, maar als je een gewoon toetsenbord gewend bent, dan speelt het echt klote. Goed, het zal vast wel wennen, maar is zo'n Zboard nou echt zo'n verbetering ten opzichte van een gewoon toetsenbord?
    pi_30200233
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:35 schreef -Dries- het volgende:
    Ik speel zeker elke dag gemiddeld 2 uur nog BF2 hoor! En dat met stage en voetbal. Bovendien, over dat Zboard. Ik speelde erop met een vriend, maar als je een gewoon toetsenbord gewend bent, dan speelt het echt klote. Goed, het zal vast wel wennen, maar is zo'n Zboard nou echt zo'n verbetering ten opzichte van een gewoon toetsenbord?
    to be completely honest... hij begint idd te wennen, in het begin was het echt wennen... alleen die crouch en prone knoppen damn wat een irri plaats daarvoor...
      vrijdag 2 september 2005 @ 13:43:09 #159
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30200362
    Ik merk ook dat ik nu minder kan gamen, omdat de vakantie's zijn afgelopen.
    Ik sport 2x in de week, dat kost mij de hele avond wel.
    Ik moet gewoon werken, daarna boodschappen doen, koken, wassen en schoonmaken.
    Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
    Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
    Ik vind het uberhaupt al knap dat ik al bijna 60 battlefield uren heb.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30200957
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
    Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
    kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...
    pi_30201218
    Haha, zou oud ben ik nog niet dat ik zelf moet koken/afwassen enzo, dus das geen probleem voor mij
    pi_30201441
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Hier soortgelijk.

Heb een drukke baan die zeker niet bij 40 uur ophoud als ik al niet in het butenland zit. Daarnaast werk ik bij de brandweer als parttimer voor 4 avonden per week (oefening/cursus/sporten) en ik heb mijn diensten daarbij op oproepbasis

Dan ben ik nog steeds bezig mijn huis aan het opknappen zoals schilderen buitenom het feit dat ik dit natuurlijk ook schoon moet houden.

Verder ben ik met mijn vrienden verenigd in een carnavals club waarmee ik vaak ga stappen en feesten in het weekend. Als klap op de vuurpijl ben ik ook lid van een motorclub welke zich met name bezighoudt met circuitracen. Dit laatste heb ik gedag gezegd en beoefen ik niet meer actief. Wel ben ik nog gewoon lid en trekken we af en toe met elkaar op. Ik zal maar zeggen dat de race activiteit de eerste afvaller in de race is om mijn beschikbare tijd..

Zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik mijn tijd verdeel..
    pi_30201708
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier soortgelijk.

Heb een drukke baan die zeker niet bij 40 uur ophoud als ik al niet in het butenland zit. Daarnaast werk ik bij de brandweer als parttimer voor 4 avonden per week (oefening/cursus/sporten) en ik heb mijn diensten daarbij op oproepbasis

Dan ben ik nog steeds bezig mijn huis aan het opknappen zoals schilderen buitenom het feit dat ik dit natuurlijk ook schoon moet houden.

Verder ben ik met mijn vrienden verenigd in een carnavals club waarmee ik vaak ga stappen en feesten in het weekend. Als klap op de vuurpijl ben ik ook lid van een motorclub welke zich met name bezighoudt met circuitracen. Dit laatste heb ik gedag gezegd en beoefen ik niet meer actief. Wel ben ik nog gewoon lid en trekken we af en toe met elkaar op. Ik zal maar zeggen dat de race activiteit de eerste afvaller in de race is om mijn beschikbare tijd..

Zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik mijn tijd verdeel..
    DAMN, dat je nog tijd heb voor BF2!
      vrijdag 2 september 2005 @ 14:25:03 #164
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30201739
    Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 2 september 2005 @ 14:27:53 #165
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30201833
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef jazza het volgende:
    kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...
    Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dak
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30202234
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dak
    een van de redenen dat ik geen TS gebruik... scheldsalvo's alom als ik aan het speulen ben...
    pi_30202557
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:38 schreef jazza het volgende:

[..]

een van de redenen dat ik geen TS gebruik... scheldsalvo's alom als ik aan het speulen ben...
    Dat is toch vet..
    pi_30202702
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:48 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat is toch vet..
    om iemand te horen schelden? doe ik denk niemand een plezier mee
      vrijdag 2 september 2005 @ 14:55:54 #169
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30202779
    Gelukkig moet je een knop indrukken als je wil schelden
    pi_30203043
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
    is dat zo? ik dacht al wat is iedereen stil... heb het ook maar een keer gebruikt
    pi_30203291
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef jazza het volgende:

[..]

om iemand te horen schelden? doe ik denk niemand een plezier mee
    In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)
      vrijdag 2 september 2005 @ 15:20:01 #172
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30203543
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef -Dries- het volgende:

[..]

In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)
    In het echt was ik niet ontploft als ik tegen een hoekje rijd
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30203599
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
    Zal ik ook eens instellen,.. nu staat hij op voice activation en krijg vaak klachten dat mijn papagaai te horen is..
    pi_30203871
    heey heb me al aangemeld bij BOF!
    xfire account is timminater
    BF2 account is ook timminater
    ben bijna dagelijks op BF2, niet altijd evenlang, maar altijd wel effetjes
    Ctrl + W
    Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
    pi_30204483
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
    Hehe dat werd tijd!!!!

Zou je je xfire niet aanzetten dan!
    pi_30204513
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
    allrighty, ff iedereen adde bij xfire en knallen. check de op voor de xfire nicks...
    pi_30204906
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:

@Razoback.
    Als jij admin zou zijn zou iedereen die ook maar iets doet wat lastig is voor jou gekicked worden.
    Tuurlijk heb je vervelende spelers, maar om ze om het minste of geringste (zoals mijnen plaatsen) te kicken vind ik een beetje overdreven.
    Zo erg ben ik nou ook weer niet,
    Maar als jij mijnen gaat leggen op een plek waar nog niemand komt van de tegenstanders dan is dat een beetje raar.
    En als daar iemand zou komen dan is die gast allang een keer doodgegaan en dus zijn de mijntjes ook weg.

En als iemand voor mij die mijnen zie neer leggen en ik schiet in het rond om aandacht te trekken en die gast blijft lekker ze op de grond smijten dan wordt ik daar beetje gek van.

Leg de mijnen op een strategische plek zoals al een keer genoemd is en dat is bij een vlag en een brug kan je opblazen dus waarom zou je daar mijnen leggen
      vrijdag 2 september 2005 @ 16:26:11 #178
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30205684
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Razorback het volgende:
    En als iemand voor mij die mijnen zie neer leggen en ik schiet in het rond om aandacht te trekken en die gast blijft lekker ze op de grond smijten dan wordt ik daar beetje gek van.

Leg de mijnen op een strategische plek zoals al een keer genoemd is en dat is bij een vlag en een brug kan je opblazen dus waarom zou je daar mijnen leggen
    Het kan zeker irritant zijn. Maar zoals je zelf ook al zegt het ligt aan de situatie. Ik pleur ook meestal mijn mijn neer op plekken waar ze slecht te zien zijn, net om hoekjes enzo.
    Het meeste waar ik mijn mijnen voor gebruik is toch nog steeds om snel neer te leggen achter een voertuig.

Als engineer zijnde kun je een brug niet opblazen dus dan maar wat mijntjes erop.

Wat ook leuk is is als een engineer uit zijn voertuig stapt om mijnen weg te halen en dat je dan zijn voertuig jat
    Het is niet de bedoeling om dat bij teammates te doen
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30205718
    ADMIN!!!!!

aub..:)
    Staan wat mensen voor de deur te trappelen van de server..
    pi_30205836
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 16:26 schreef jpjedi het volgende:
    ADMIN!!!!!

aub..:)
    Staan wat mensen voor de deur te trappelen van de server..
    sorry ben aan het werk...

maar vanaf een uur of 7, kennen we weer kicken (indien nodig)

[ Bericht 16% gewijzigd door jazza op 02-09-2005 16:38:49 ]
    pi_30208104
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:

etc
    etc

Althans dit is dus mijn situatie. Ik kan me niet permiteren om vaak te gamen dus het blijft beperkt tot enkele avond uurtjes en wat weekend uurtjes.

Maar ik speel eigenlijk alleen maar op de bof! server, op geen andere en iedereen die ik ken zover ook..Het is gewoon rustiger..

Alleen Misterfox gaat geregeld `vreemd`

Ik vind de BOF server niet altijd zo vloeiend lopen als andere servers vandaar... Verder als er een aantal bekende op zitten speel ik weleens mee.
    Maar de laatste tijd is het idd minder, school/werk etc.
    pi_30208613
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 12:35 schreef Frenkyboy het volgende:
    Je wilt je ping naar een server in de US verlagen van 135? Ik denk dat dat voornamelijk wordt veroorzaakt door de 7000 kilometer glasvezel en wat extra routers tussen jouw huis en de server in de VS. Maar ja, misschien kun je verhuizen ofzo?
    Ja dat zeiden die amerikanen ook al.
    Maar als ik live een maanlanding kan zien,
    wil ik ook gewoon een ping van 40 voor de USA.

Kan ik niet iets met een proxy regelen???
    Hell To The Liars
    pi_30209096
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
    Wat een problemen allemaal zeg.
    Zondag kom ik misschien wel langs, maar met
    formule en/ of 27 graden weet ik nog niet zeker.

en aangezien ik nog steeds zulke berichten tegenkom
    **
    **
    en ik ken nog wel meerdere personen die zo'n tactiek hanteren, vind ik het niet echt vreemd dat
    de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver, maar de tour of duty is echt retecool. alleen mijn ping moet ik omlaag krijgen 135 ping.
    Iemand ideeen hoe mij dat lukt, in nederland ping 15, in USA 135. eventueel soort versterker!
    Ik bedoelde eigenlijk de leuke goede Niet Fokkers!, die gewoon gekickt werden
    omdat ze tactisch goed opgesteld staan en dan als ' lame' (= laf, of niet) wordt
    gekickt. Ik heb het vaak genoeg gezegd.
    Ik speel ook wel eens op de FAST server dan wordt er heel sporadisch gekickt,
    een dan zie je eerst een melding van wil je iemand kicken, dan kick.
    Maar hier worden er gewoon 7 mensen gekickt om een plekkie in een ander team te krijgen.
    Ja duh...die zie je nooit meer terug.

Helaas heb ik de personen in kwestie persoonlijk laten weten dat ik het jammer vind/ vond,
    dat zoiets gebeurde, en ik heb nog als een echt JUDAS beaamt, geklaagd bij FJD.

Verder over de clanwars, de eerste dat ik mee wou doen, lees organiseerde, begonnen velen
    te ouwe tiefus hoeren dat ze zich gelijk buiten gesloten voelen. Terwijl sommige niet eens
    de intentie hadden, om de server te helpen sponsoren vanaf het begin. Jammer genoeg,
    liet de tegenpartij niets meer horen, maar de toon was gezet.

Bij de 2e tegen FoD, was er opeens geen Admin te bekennen, alleen de lusten niet de lasten ,
    dus dat ging ook niet door.

Bij de laatste battle was Fok!Forum zeer slecht te bereiken, ook de dagen ervoor, en geen emailtje gezien. Maar gelijk ik kap ermee, zus en zo. Terwijl je misschien zelf iets meer
    iniatief moeten tonen of iets goed regelen/ laten regelen. Neem een voorbeeld aan Jedi.

Voor mij persoonlijk kan ik er niet echt mee zitten, maar ik vind het wel jammer voor de mensen
    die zeker in het begin, heel veel werk aan alles hebben gehad. Maar altijd dat geouwehoer,
    dit is geen team. En niet 4 fun All.

zie het als opbouwende kritiek
    Hell To The Liars
    pi_30209796
    Hell To The Liars
    pi_30210420
    Ik heb net Private first class bereikt. Kan ik nu een wapen unlocken? Zo ja, hoe?
      vrijdag 2 september 2005 @ 19:22:07 #186
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30210849
    je kan pas bij Lance Corporal unlocken
    pi_30210878
    Ok na mn afgefikte Ati kaar ben ik ook weer in town
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_30211857
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

zie het als opbouwende kritiek
    je praat alsof de scene van bof helemaal dood is, maar je hebt ergens vast wel een goed punt... maar blijf de basis van de clan in je achterhoofd houden... vrijblijvendheid
    pi_30211881
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef Disorder het volgende:
    een naggie doorknallen en je bent er
      vrijdag 2 september 2005 @ 20:24:24 #191
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30212867
    yep die 500 punten is geen probleem.

Die 9000 die je daarna moet halen
    pi_30215968
    nog 200 punten en dan sergeant
    pi_30216489
    Zo ben ik weer, vakantie is wat langer uitgevallen dan gedacht maar desalniettemin waren de 2 weekjes lekker.

Hier nog wat gebeurd? Nieuwe patch al uit?

Tot morgen in ieder geval
      zaterdag 3 september 2005 @ 00:16:05 #194
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30218724
    Net gespeeld op een of andere duitse 50 slots server volgens mij. Alleen maar de 3 city maps en heel gek maar al die sukkels wilde bij de US
    Eerste potje Mashuur City zat ik ook bij de US achter een gun in de heli en ik haalde goud, maar omdat het potje te snel was afgelopen telde de stats niet dus heb ik er ook niks aan.
    Toen dacht ik zo is het leuk geweest ik ga lekker bij de MEC en dan op black hawk jacht. Ging leuk, maar helaas was het 14 vs 36
    Ik speelde samen met 1 andere FoD-er (Cardinal) en we hielden het lang vol, uiteindelijk waren we de enige overgebleven MEC, helaas moesten we het toen afleggen, maar ik haalde wel een zilvere plak
    Daarna Karkand en toen was het echt erg we waren met zijn 10en tegen 40

Mijn enige death was het einde van mijn beste kill streak tot nu toe en het einde van het potje.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30220277
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef escape_nl het volgende:
    nog 200 punten en dan sergeant
    zo doe je snel moet nog 6000 punten ofzo :|
    pi_30224777
    ik nog iets meer dus zo slecht heb je t niet domo
    Narf!
      zaterdag 3 september 2005 @ 11:23:55 #197
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30225115
    * nlboy gaat naar de FOK server.
      zaterdag 3 september 2005 @ 11:26:05 #198
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_30225166
    kom ik om half 10 vanochtend op de bof! server (sinds lange tijd dat ik er weer op kan)
    is ie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal leeg
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_30227634
    lol ja het was erg rustig lekker gewokkeld en kogelvoer gepest

nu zijn er wel een paar
    Narf!
    pi_30228901
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
    T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...
    ID = 4458559

[ Bericht 2% gewijzigd door Umm-Qasr op 03-09-2005 14:27:47 ]
      zaterdag 3 september 2005 @ 14:22:17 #201
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30229226
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
    Kan je mij toevoegen? Mijn ID is: 3197136
    Ik kan morgen denk ik meedoen aan de war.

Trouwens I-Spy had ook een clanaccount aangemaakt van BoF op clanbase? Klopt dat?
    pi_30229440
    Morgen weer spelen
    pi_30229919
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...
    ID = 4458559
    jij mag ook niet meedoen
    Narf!
    pi_30231873
    ben nu sergeant en heb de sniper unlocked,
    Mijn volgende doel is van alle medals 100 x, dat duurt niet lang meer
    91 x goud
    90 x zilver
    48 x brons

Doelstelling 2 is de 250 uur totale tijd, schiet ook op, zit nu aan de 230 ongeveer.
    En bij die tijd zijn weer meer ribbons te verdienen.

Maar goed, ik heb nog 1 week vakantie maar daarna wordt het flink minder, heb gelukkig ook nog een sociaal leven.

Verder heb ik nog wat opmerkingen op het admin beleid.
    Het kicken gaat een beetje te ruig volgens mij.
    Afgelopen week werd ik er in het duits gevraagd op de server waarom er een bepaald persoon gekicked was. Er worden dus zomaar mensen gekicked zonder enige reden. Dat is dus niet de oplossing denk ik. Met het rcon programma kunnen mensen eerst een warning krijgen met een reden. Daarna kunnen ze gekicked worden

Verder nog een opmerking op de mappen van de server.
    Afgelopen week heb ik eerst op het forum een bericht geplaatst dat ik de mappen wilde aanpassen, daarop kreeg ik geen gehoor dus dat heb ik gedaan.
    Gisteravond was er blijkbaar iemand die de mappen te lang vond en heeft het zo veranderd zonder te overleggen. Dat is niet de bedoeling lijkt me, eerst over leggen.
    Maar goed de persoon om wie het gaat weet wel wat ik bedoel, ik ga geen namen noemen, wie de schoen past trekt hem aan.

Tot straks aan het front
    pi_30232984
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef escape_nl het volgende:

Verder heb ik nog wat opmerkingen op het admin beleid.
    Het kicken gaat een beetje te ruig volgens mij.
    Afgelopen week werd ik er in het duits gevraagd op de server waarom er een bepaald persoon gekicked was. Er worden dus zomaar mensen gekicked zonder enige reden. Dat is dus niet de oplossing denk ik. Met het rcon programma kunnen mensen eerst een warning krijgen met een reden. Daarna kunnen ze gekicked worden
    als mij gevraagd wordt om iemand te kicken, kijk ik eerst naar de hoogste ping... die is de lul en ik kick max 3 mensen voor een member login moet kunnen
    pi_30233278
    Kick beleid is in orde mijns inziens

Admins maken alleen ruimte als het nodig is...

Gisteren heeft Sickert ook highpingers gekicked en daarna liep het weer als een treintje bij mij.. Hij heeft ook voor mij iemand gekicked die mij doodschoot omdat hij in de AA opstelling wilde....
    Ik verzoek nooit om kicks wanneer deze niet rechtmatig is.

FJD heeft hier ook al eens iets over gepost.. hij kickte mensen omdat hij overgezet was naar het ander team terwijl we lekker aan het knallen waren. Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...

Ik speel redelijk vaak op onze server al wordt het nu minder vanwege de tijd maar merk weinig van overmatig kicken hoor.

Tja en Duitsers...mag je altijd kicken van mij geintje...

Is het kick beleid op de BoF! server OK?
    » JA
    » NEE

Made by JEDI!

[ Bericht 9% gewijzigd door jpjedi op 03-09-2005 17:49:02 ]
      zaterdag 3 september 2005 @ 17:11:50 #207
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30233506
    Ik moet BF2 toch maar weer eens opstarten. Ik al 2 weken ofzo niet gespeeld.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_30233820
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:

Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
    Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.
    En tuurlijk is het logisch dat je een keer iemand kickt
    voor een plekje in een ander team. Maar dat doe je niet 3 keer,
    naar mijn mening. En ook wij wel spawnkillen en zij niet, slaat
    de plank mis.

Maarre vanavond weer knallen!!
    Hell To The Liars
    pi_30233923
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.
    En tuurlijk is het logisch dat je een keer iemand kickt
    voor een plekje in een ander team. Maar dat doe je niet 3 keer,
    naar mijn mening. En ook wij wel spawnkillen en zij niet, slaat
    de plank mis.

Maarre vanavond weer knallen!!
    Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...

zekers.. ben erbij vanavond !!

Moet je niet spelen voor je brigade..?
    pi_30233970
    en nu dan waar is iedereen
    pi_30234391
    hier
      zaterdag 3 september 2005 @ 17:53:54 #212
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30234799
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:
    FJD heeft hier ook al eens iets over gepost.. hij kickte mensen omdat hij overgezet was naar het ander team terwijl we lekker aan het knallen waren. Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
    Kicken voor een plekje in het andere team vind ik onzin. Hij heeft toen iets van 10 mensen gekicked. Goed jullie betalen ervoor, maar farmers hebben ook voor hun versie van BF2 betaald en ze doen niks wat niet wag het is immers EA/Dice die de fout hebben gemaakt om het toe te staan. Farmers verpesten het voor andere spelers. Nutteloos kicken is ook het speel plezier verpesten van andere spelers.

Switchen van team kan gewoon door ff de teambalance uit te zetten en dan te switchen vervolgens zet je hem weer aan en er is niks aan de hand.

Verder heb ik geen problemen met jullie kick beleid. Het is jullie server en jullie mogen doen wat jullie willen. Ik hoop alleen wel dat het geen noob server gaat worden. De laatste 2 keer ben ik gefrustreerd vertrokken van jullie server, dit hoeft niks te betekenen natuurlijk maar het moet geen trend worden.
    Ik heb vaak leuke battle gevochten met jullie en ik hoop dat er nog meer komen
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30234951
    Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
    Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
    pi_30235059
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...

zekers.. ben erbij vanavond !!

Moet je niet spelen voor je brigade..?
    Ik heb al eens gezien dat iemand met50 punten gekickt werd omdat ie 'lame'-speelde.
    Dus dat was geen noob. Maar ik laat het maar rusten, niet mijn pakkie aan.

Verder de brigade is morgen avond/nacht, maar als je nog iemand nodig hebt voor de clanwar, zeg het maar.

Voor wie er morgen naar Rotterdam gaan let op, het zijn wereldhavendagen, dus volgens mij is de erasmusbrug afgesloten, maar het in ieder geval loeidruk.
    Hell To The Liars
    pi_30235266
    wat een gezeik weer.... gister stond er iemand op 1 en had een ping van ruim 200

sorry maar de hele server liep vast door die gast dan ga je er gewoon uit

en die duitsers hadden ook een hoge ping trouwens...
    en ik ga niet voor elke pannelap die gekicked word een hele message ticken..
    dat moeten ze zelf maar begrijpen

en als iemand om een kick vraagt ga ik niet eerst bf2 aanzwengelen om te kijken wie de hoogste ping heeft en onderaan staat om een member er in te laten.. ik kick dan gewoon

en ja we er is zo'n stat site alleen die werkt ook niet altijd

admins moeten de koppen een keer bij elkaar steken en duidelijk afspreken wat we moeten doen in dergelijke situaties en die vast zetten...
    zelfde als ineens de maps naar 64 zetten en dan pissed vragen waarom je ze terug zet....

we hebben een 32 slot server ... het is best leuk om op een 64 map te lopen met 32 man maar niet op dalain plant....

we moeten vaste avonden maken

een urban night 32/64 3 rounds
    all maps night 32 (exept kubra kots) 2 rounds
    all maps night 64 (exept kubra kots) 2 rounds
    Mixed night 64/32 2 rounds

etc...

dat is mijn id
    Narf!
    pi_30235398
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
    Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
    Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
    precies jedi en ik wilde diekie nieteens in ons team.... dus dan ga ik zeker niet kicken

wel heb ik veel tk'r gekicked

bv een gast die het leuk vond om mij als commander tot 2 x toe dood schoot
    en iemand die het leuk vond om op heli's te gaan liggen (hij vloog daarna zo de server uit)
    Narf!
      zaterdag 3 september 2005 @ 18:15:06 #217
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30235485
    Hey ik speel ook battlefield 2 hoor
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zaterdag 3 september 2005 @ 18:23:32 #218
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_30235754
    waar kan ik het klassementenspel vinden?
    pi_30236170
    wat denken we btw van de wedstrijd? ik denk 1-4
    pi_30236221
    ze zeggen nu dat het slecht beeld wordt problemen in armenie met de cameraploegen ze hebben nu een geimproviseerd kamp
    pi_30236307
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef Sickert het volgende:

[..]

jij mag ook niet meedoen
    Want ... ??
    pi_30236495
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 18:45 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Want ... ??
    haha lol

c u morgen @ battlefield dude

ikga nu voetbal kijken en daarna lekker naar beatclub

mzzl dudes
    Narf!
    pi_30236590
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
    Mee eens!
    pi_30236653
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
    Hey ik speel ook battlefield 2 hoor
    ja en??

make your point..

@rudy:
    1-5 10 euro erop
      zaterdag 3 september 2005 @ 19:17:35 #225
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_30237086
    Waaar kan ik het klassementen spel vinden!!!
      zaterdag 3 september 2005 @ 19:33:46 #226
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30237611
    WTF bedoel je man
    n00b
      zaterdag 3 september 2005 @ 19:35:31 #227
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_30237669
    ik wil ook die medailles winnen, en dan staat er ga naar klassementspel en daar kan je die medailles vinden.
    pi_30238059
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Drumpie het volgende:
    ik wil ook die medailles winnen, en dan staat er ga naar klassementspel en daar kan je die medailles vinden.
    Ik zou eerst maar eens wat lezen over bf2 op het net en op dit forum in oude delen...

Anders lijk je net een n00b

Als je speelt op ranked servers (vrijvertaald: klassement servers) krijg je naar gelang je prestatie punten-batches-ribbons en inderdaad medailles.

medailles krijg je door 1,2 of 3 te worden bij een spelronde..

Maar dit is slechts een klein facet uit bf2 dus duik aub eerst eventjes in de boeken...

suc6
    pi_30238077
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
    Waaar kan ik het klassementen spel vinden!!!
    Eerste kruising links...rechtdoor...3e rechts...direct links..4e links...eerste huis aan de linkerkant. trap op..3e deur rechts..en daar op tafel......daar ligt ie !!!
    pi_30238123
    TS server offline??

pi_30239537
    damn, deze discussie is ernstig herkenbaar, meerdere malen meegemaakt in groot bevolkte clans toch maar niet BOF! joine, clanloos blijft relaxter
    pi_30241344
    iemand zin in een potje bf2? strike at karkand @ dff server 80.69.83.29
    k verveel me dus schiet op
    pi_30242050
    Heb de hele tijd problemen met verbinding naar server verbroken. En voordat je het weet ben je neergestort met je heli of vliegtuig
    Holler
    pi_30242728
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Eerste kruising links...rechtdoor...3e rechts...direct links..4e links...eerste huis aan de linkerkant. trap op..3e deur rechts..en daar op tafel......daar ligt ie !!!
    nee daar ligt de sleutel voor de 2e deur in mario 64 ds
    Narf!
      zaterdag 3 september 2005 @ 22:28:05 #235
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30242928
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ja en??

make your point..

@rudy:
    1-5 10 euro erop
    Ik wil in de OP
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_30244321
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik wil in de OP
    dat rijmt
      zondag 4 september 2005 @ 00:01:27 #237
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30245784
    DoMo Tours just got cancelled!

The only way to fight black hawk whores is with tank whores
    It's raining Black hawks halelua

Ik ben ingame nog lastig gevallen door een paar gasten omdat die vonden dat ik aan het baserapen was, maar ik stond gewoon mijn eigen basis te verdedigen tegen de black hawk

Volgende keer vlieg ik weer een keer mee, dan ownen we de hele map
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30247184
    was leuk ben er zo weer
      zondag 4 september 2005 @ 00:48:54 #239
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30247236
    Bubbelpapier!

Morgen war op onze clanserver. Kan iemand regelen dat de server op een password gaat?
    pi_30247940
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef BMH het volgende:
    Bubbelpapier!

Morgen war op onze clanserver. Kan iemand regelen dat de server op een password gaat?
    goedplan

maar eehh

voorbereiding??

kits?
    taktiek?
    etc etc?
    deelnemers lijst hier ff publiceren enzo..

Anders wordt het weer een flop natuurlijk....
    pi_30247991
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    DoMo Tours just got cancelled!

[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
    [[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Top%20Players%20Small.jpg]afbeelding][/url]
    [[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Top%20Scores%20Small.jpg]afbeelding][/url]

The only way to fight black hawk whores is with tank whores
    It's raining Black hawks halelua

Ik ben ingame nog lastig gevallen door een paar gasten omdat die vonden dat ik aan het baserapen was, maar ik stond gewoon mijn eigen basis te verdedigen tegen de black hawk

Volgende keer vlieg ik weer een keer mee, dan ownen we de hele map
    fucking tank whore!

je opstelplaats was fenomenaal en respect voor je tankability

We hadden dickie op je afgestuurd om je te pakken toe we wisten waar je stond...mocht niet baten

Lekker gespeeld met rudy en Dickie!! Alleen die Dycati mag een levensban hebben van mij op TS en op de bof server...maar dat zal iedereen met me eens zijn.. nog nooit zo snel iemand een kickvote zien krijgen...

FoD was ook weer lekker vertegenwoordigd..altijd gezellig.

Op naar morgen: WARTIME

[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 01:37:47 ]
    pi_30248300
    later
    pi_30251970
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 01:33 schreef jazza het volgende:
    later
    vroeger
      zondag 4 september 2005 @ 11:08:27 #244
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30252958
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 01:20 schreef jpjedi het volgende:

[..]

fucking tank whore!

je opstelplaats was fenomenaal en respect voor je tankability

We hadden dickie op je afgestuurd om je te pakken toe we wisten waar je stond...mocht niet baten
    Ace was de commander dus ik kon van hem elke keer supplies krijgen zodat ik gerust kon wachten op een schot van di3ki3. Ik wist gewoon dat er iemand moest komen en dan verschijnt ineens dat kruisje in beeld gevolgd door een knal, snel kijken waar kwam het vandaan kanonskogel die kant op en boem.
    PoSTMaN (T-90) Di3Ki3
    Het maakt niet uit waar vandaan, soms zag ik alleen de raket op me afkomen en ik schoot gewoon terug in die richting, maar waar ik ook schoot ik raakte

Die supplies werden trouwens elke keer door 2 teamgenoten (van [>SGC<] clan) kapot geschoten, omdat ze niet wilde dat ik ging verdedigen ofzo, rare gasten. Misschien wilden ze gewoon mijn tank hebben

Het was trouwens mijn beste ronde tot nu toe
    2de in de Tour de BoF!
      zondag 4 september 2005 @ 12:31:41 #245
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30254724
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

goedplan

maar eehh

voorbereiding??

kits?
    taktiek?
    etc etc?
    deelnemers lijst hier ff publiceren enzo..

Anders wordt het weer een flop natuurlijk....
    Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.
    pi_30255249
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.
    zeikerd....
    pi_30255815
    quote:

[..]

Stuur effe een mailtje rond, met 27 graden kan ik me voorstellen dat niet iedereen meer zo
    fanatiek is, en niet meer masaal het forum leest.
    Ik doe vanavond ook mee, en heb me al aangemeld via clanbase.
    Nog 2 mensen te gaan!!!

En wat ga je vanaf maandag doen
    Hell To The Liars
    pi_30255967
    lol naja ik vind het ook tegenvallen...

maar kan onze server wel opslot?

we hadden toch een war server bij i3d ofzo?
    Narf!
    pi_30256055
    maar gasten, het gaat de meeste members niet om de wars... dat is meer iets wat je kan doen... bedenk nog even goed wat de basis van BoF is....
      zondag 4 september 2005 @ 13:28:38 #250
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_30256297
    quote:

[..]

Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559
    pi_30256477
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef jazza het volgende:
    maar gasten, het gaat de meeste members niet om de wars... dat is meer iets wat je kan doen... bedenk nog even goed wat de basis van BoF is....
    dat vind ik dus ook

maar het is wel jammer dat mensen wel mee willen doen maar zich niet ff aanmelden @ clanbase

of zoals vorige keer zich aanmelden en niet komen (naja jedi had gezegd dat ie niet kon)

ik vind vrijblijvend ook het beste
    Narf!
    pi_30257190
    als jullie er eentje te kort komen wil ik best wel ff meespelen.
    ik speel alleen pas een weekje
      zondag 4 september 2005 @ 14:12:54 #253
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30257481
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559
    Ik kan je niet op de lijst van aanwezig zetten, dit zul je zelf moeten doen. Maar ik weet nu dat je komt, dus dat is het belangrijkste.
    pi_30258147
    Hell To The Liars
    pi_30258285
    IAR: 33 minutes as Commander
    15000 Commander score

Die kreeg ik net, beter
    pi_30258333
    Hell To The Liars
    pi_30258455
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:

15000 Commander score

[afbeelding]

Die kreeg ik net, beter
    pi_30258588
    de expert badge zal ik nooit krijgen, 10 x de score van nu
    pi_30258601
    ik ben over de 5000 eindelijk...
      zondag 4 september 2005 @ 15:13:13 #260
    13036 Frenkyboy
    pi_30259018
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook

maar het is wel jammer dat mensen wel mee willen doen maar zich niet ff aanmelden @ clanbase

of zoals vorige keer zich aanmelden en niet komen (naja jedi had gezegd dat ie niet kon)

ik vind vrijblijvend ook het beste
    En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...
    pi_30259044
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef Frenkyboy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...
    idd
    pi_30259352
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:

15000 Commander score

[afbeelding]

Die kreeg ik net, beter

Respect
    pi_30259449
    Sorry hoor BMH maar ik moet dit even kwijt:

-Geen voorbereiding
    -Nagenoeg geen bekendheid aan gegeven hier
    -Geen leuk verhaaltje hier gepost om iedereen over de streep te halen
    -Mailing opzetten?
    -Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)

Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...

No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....

Dus nu de draad even oppakken:

Deelnemers:
    BMH
    Sickert
    Jafarx
    Jedi
    Johan
    ??
    (topcluppie trouwens
    (kan nu even niet in clanbase, ben niet thuis dus even aanvullen)

2 klein squads voor meer beweeglijkheid en mogelijkheden?

Wie gaat er commanderen? Sickert?

Wie welke kits??

Barst maar los we hebben nog een paar uur...

Start tijd half 7 op TS??

Gaan we op de FoD server of op onze warserver van i3D??

[ Bericht 16% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 15:41:59 ]
    pi_30262368
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:

weet er notabene iemand hoe die warserver van ons werkt? En de clanbase regels qua wars?
      zondag 4 september 2005 @ 17:14:12 #265
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30262555
    Ik doe mee met de war. (als dat nog door gaat)
    pi_30262619
    ik kan eventueel nog wel meedoen .. (kreeg net mail dat k morgen niet naar school hoef en mijn huiswerk wat ik vandaag nog moest doen naar morgen kan schuiven) maar dan niet dat ik straks voor nix ergens zit te wachten en dat de war niet doorgaat omdat t een en ander niet goed geregeld is.
      zondag 4 september 2005 @ 17:23:28 #267
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30262879
    Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar misschien ben ik morgen op tijd thuis en dat kan ik wel meedoen. Ik kan niets garanderen.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_30262904
    ik kan helaas niet meedoen. Ben dan nog aan eten
    pi_30262921
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef PirE het volgende:
    Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar misschien ben ik morgen op tijd thuis en dat kan ik wel meedoen. Ik kan niets garanderen.
    de match is vandaag
      zondag 4 september 2005 @ 17:28:40 #270
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30263075
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

de match is vandaag
    Aha en om 19:00 dan ga ik meestal pas eten. Zal krap worden.
    pi_30263228
    quote:

-Geen voorbereiding
    -Mailing opzetten?
    -Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)

Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...

No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....

Deelnemers:
    BMH
    Sickert
    Jafarx
    Jedi
    Johan
    ??
    (topcluppie trouwens

Wie welke kits??

ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
    1 squad met 4 man waarvan
    1x medic (waarschijnlijk de squadleader.. deze moet in leven blijven)
    1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
    1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
    1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.

Squad 2 wat 3 man over heeft zou er als volgt uit kunnen zien:
    2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
    1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).

maar goed dit is mijn visie.
    en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek.
    pi_30263340
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
    1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
    1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
    1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.

2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
    1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).

en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek. (wel onthouden dat de global unlocks niet beschikbaar zijn en we vastzitten aan de stock wapens)
    pi_30263552
    Uhmmm ik sta bij de war als avaiable terwijl ik nu net pas leest dat er een war is!!
    19.00 zou ik redden, en het lijkt me ook wel leuk (heb al 2 dagen niet echt meer battlefield gespeelt) MAAR dan moet er niet opeens een password op zitten zodat ik 1,5 potjes later er pas bijkomt en de password via irc moest vragen. Maargoed kan zijn dat ik dat over het hoofd heb gelezen wat betreft het password.

Ik laat me op avaiable staan mocht er te weinig man zijn. Wil wel graag een tactiek en wie is wat etc. Want laatst liepen we idd maar wat door elkaar had ik het idee. Zelf heb ik de voorkeur (vind ik leuk, en ben ik beter in dan te grond/lucht of whatever) voor Bevelhebber.
    Maar Sickert wil dat ook zijn zo te lezen.

Ik hoor het wel.... zolang we maar WEL met 8 man spelen.
      zondag 4 september 2005 @ 17:47:59 #274
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30263649
    quote:

-Geen voorbereiding
    -Mailing opzetten?

Deelnemers:
    BMH
    Sickert
    Jafarx
    Jedi
    Johan
    ??
    (topcluppie trouwens

Wie welke kits??

Ik ben hier niet van het promo team. De war werd 12 aug aangekondigd op het Fok forum, clanbase & de clan site. De friendly war van afgelopen maandag was dus de training, maar omdat de helft niet kwam opdagen vond ik herhaling van de training nutteloos.

Het licht totaal niet aan de voorbereiding, maar aan de houding van de spelers. "Geen verplichtingen jongens" is zo'n statement waardoor sommige leden denken dat ze hun afspraken niet hoeften na te komen. Heel erg leuk en aardig, maar ik heb mooi de P in na die mislukte clanwar van Maandag. Ik plan de wars, maak een forum post op de clansite, en als jullie willen oefenen dan hoef ik dat niet te regelen ( geen verplichtingen?).
    quote:
    De onze (zoals in de forum post, clanbase & fok forum aangeven staat).

[ Bericht 8% gewijzigd door BMH op 04-09-2005 17:53:23 ]
    pi_30263736
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek.
    Ik ga alvast invullen...

1e keuze:
    squad 2 - engineer in APC/tank

2e keuze:
    squad 1 - support

Wie zijn er uberhaupt?

BMH
    Domo
    Sickert
    Jafarx
    Jedi
    Ash
    Johan
    Diamond
    NLboy
    I-spy
    sickmyduck?
    Raffie?
    Dickie?

Verder zie ik graag sickert als commander en Domo als squadleader voor squad 1. En BMH voor squad 2...

Wordt er eigenlijk gevlogen in een 16 player map? anders moeten we een goede piloot hebben..

Enneh goed punt:
    Welke server?? Zijn er clanbase regels??
    Edit: het is op onze gewone server ...(info: BMH)

BMH help!!!!!!!!!

Ik ga nu ff spelen alvast en hoor eht wel via xfire of TS als we hier gaan bespreken of over de TS....

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 18:28:56 ]
      zondag 4 september 2005 @ 18:08:08 #276
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30264232
    -

[ Bericht 100% gewijzigd door nlboy op 04-09-2005 18:09:23 ]
      zondag 4 september 2005 @ 18:09:42 #277
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30264280
    quote:
    Hello there

I am Ghostface from ETBF. For tonights match:

ETBF vs Band of Fokkers

18:00 GMT - 19:00 CET
    Strike at Karkand = 3 rounds
    Gulf of Oman = 3 rounds
    Commander Allowed.
    8 vs 8
    Our Server 85.236.101.64:16767
    Password = clanwar

Our IRC channel is #ETBF.clan
    Kreeg ik in m'n mail.
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30264380
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kreeg ik in m'n mail.
    nu weer op hun server?
      zondag 4 september 2005 @ 18:14:14 #279
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30264392
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kreeg ik in m'n mail.
    Dus nu eeneens op de server van hun.. Ik vind het best.
      zondag 4 september 2005 @ 18:15:29 #280
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30264420
    Ik zal de boeking van de clanwar server van ons annuleren.
      zondag 4 september 2005 @ 18:15:31 #281
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30264421
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:14 schreef BMH het volgende:

[..]

Dus nu eeneens op de server van hun..
    Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)
      zondag 4 september 2005 @ 18:15:39 #282
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30264424
    jbrook666@hotmail.com is z'n mailadres
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30264446
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)
    Stoja doe je mee?
    pi_30264472
    Server 85.236.101.64:16767
    Password = clanwar
      zondag 4 september 2005 @ 18:18:48 #285
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30264486
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Nee, alle maps op 1 server. Voorkomt een hoop ge-ouwehoer.
      zondag 4 september 2005 @ 18:21:10 #286
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30264549
    Even voor de duidelijkheid. Ik zal straks de enige zijn die op de server tegen de andere clan praat. Ik zou het zeer waarderen als jullie het vooral bij Teamspeak en teamchat houden. Dit voorkomt een hoop onduidelijkheid.
      zondag 4 september 2005 @ 18:22:55 #287
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30264612
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Stoja doe je mee?
    Ben nu eten aan het klaarmaken, is rond 8:38 klaar dan nog opeten (10 minuten werk) ofzo. Het zou dus moeten lukken.
    pi_30264644
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Ben nu eten aan het klaarmaken, is rond 8:38 klaar dan nog opeten (10 minuten werk) ofzo. Het zou dus moeten lukken.
    neem je je bordje mee naar je pc ik neem aan dat jij graag in een tank of APC wilt rijden?
      zondag 4 september 2005 @ 18:25:05 #289
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30264668
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

neem je je bordje mee naar je pc ik neem aan dat jij graag in een tank of APC wilt rijden?
    Ik kan niks anders
    pi_30264678
    Ik ben er niet moet nu nog eten ben dus pas 19:15 klaar ofzo
    pi_30264717
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:25 schreef -Raffie- het volgende:
    Ik ben er niet moet nu nog eten ben dus pas 19:15 klaar ofzo
    zet je bordje naast je pc neer
    pi_30264780
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

zet je bordje naast je pc neer
    ja idd!
    pi_30264782
    Hier de support, en die clansite bekijk ik nooit.
    Er zijn al zoveel sites die ik iedere dag doorloop.
    Hell To The Liars
      zondag 4 september 2005 @ 18:31:38 #294
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30264833
    We hebben nog 3 mensen nodig voor de war. Als jij wilt meespelen moet je op teamspeak komen. Als er teveel mensen op teamspeak komen krijgen de mensen die zich op clanbase voor de war hebben opgegeven voorang.
    pi_30264895
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik kan niks anders
    Samen tanken/apc-en

10 voor 7 gaan we op de server en sluiten we de server....dan ook geen chat of wat dan ook meer en er wordt geen forum meer gelezen..

en War alleen als je TS hebt
    pi_30264951
    * DING * Middag tuig

nee, er komt geen grootse aankondiging alleen dat ik weer bij zal zijn na een lange tijd
    van afwezigheid.
    Denk zo +/- 19:30 uur om server 85.236.101.64?

laters!
    pi_30265020
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING * Middag tuig

[afbeelding]

nee, er komt geen grootse aankondiging alleen dat ik weer bij zal zijn na een lange tijd
    van afwezigheid.
    Denk zo +/- 19:30 uur om server 85.236.101.64?

laters!
    midden in een war aan komen kakken gaat niet werken :|
    pi_30265074
    Commander:
    Sickert: engineer / spec ops

squad 1:
    Domo: spec ops en squadleader squad 1
    Johan: antitank
    BMH: koffie - medic
    NLboy: assault
    Jafarx: anti tank
    Sick my duck: reserve en geen TS
    misterfox: reserver

Squad 2 (tankwhores):
    Jedi: engineer
    Stoja: engineer

[ Bericht 10% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 21:36:28 ]
      zondag 4 september 2005 @ 18:41:16 #299
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30265151
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef jpjedi het volgende:
    squad 1:

BMH: koffie - medic
    De cake moeten jullie zelf voor zorgen. 18:50 bevolken we de server.
      zondag 4 september 2005 @ 18:46:10 #300
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30265296
    Server 85.236.101.64:16767
    Password = clanwar
      zondag 4 september 2005 @ 19:07:49 #301
    13036 Frenkyboy
    pi_30265932
    Ik sta op standby tot maximaal 20:30 dan ben ik niet meer beschikbaar. Succes mannen!

Hmz, het zit niet mee met de wars he?

[ Bericht 12% gewijzigd door Frenkyboy op 04-09-2005 19:34:55 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')