ik en sickert zijn er wel bijna altijd! alleen niet altijd ingame... maar als me pc aanstaat staat xfire aan dus ben ik bereikbaar voor KICKING!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
No worries.
Vind het spel echt steeds toffer worden. Nu heb ik de commander smaak goed te pakken.
Speel steeds minder op de Fok server, altijd vol en nooit admins around.
Ik heb zelden problemen om op de server te komen, meestal gewoon een paar keer op de server dubbelklikken en dan kom je er vanzelf een keer in. Ik het trouwens al een week niet meer geprobeerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
No worries.
Vind het spel echt steeds toffer worden. Nu heb ik de commander smaak goed te pakken.
Klopt, tenzij je squads niet luisteren en je team verliest waardoor je punten niet verdubbeld worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb zelden problemen om op de server te komen, meestal gewoon een paar keer op de server dubbelklikken en dan kom je er vanzelf een keer in. Ik het trouwens al een week niet meer geprobeerd.
Ik heb nog nooit commander gespeeld, maar volgens mij is dat een wat gemakkelijkere manier om medailes te halen dan gewoon battlen. Dit is wat ik denk, ik heb geen idee of het zo is, aangezien ik nog op 0 uren commander sta.
of door de vijand af en toe wat vlaggen terug te laten pakken verdien je ook punten (mits je team ze weer terugpaktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef Gunner het volgende:
Ja dus door goed commander te spelen verdien je de punten in mijn ogen wel
dat klopt (anders zou ik nu al 3 rangen verder zijn )quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef -Dries- het volgende:
Het is toch zo dat je als commander geen punten krijgt voor een gewone kill? (gun/apc/tank/heli)
kills met artill telllen zeker ook niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
dat klopt (anders zou ik nu al 3 rangen verder zijn )
tja.. ik moet werken overdag en ben er elke avond vanaf 17:00 tot 0:00....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Gunner het volgende:
No worries.
uhm... als ik commander ben kill ik ook mensen en die punten telt ie gewoon op hoor..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef -Dries- het volgende:
Het is toch zo dat je als commander geen punten krijgt voor een gewone kill? (gun/apc/tank/heli)
Teamplaypunten idd...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Gunner het volgende:
wel als iemand daar om gevraagt heb (volgens mij)
huh ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef escape_nl het volgende:
Als de rcon server weer goed is maak er vannacht een 64 player nachtje van, grotere kaarten is meer punten, maar als er iemand problemen mee heeft hoor ik het wel
hoe wou je dat gaan doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef escape_nl het volgende:
Als de rcon server weer goed is maak er vannacht een 64 player nachtje van, grotere kaarten is meer punten, maar als er iemand problemen mee heeft hoor ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |