abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30185085
Ik vind t ook jammer dat er niet meer gezellig ouderwets gespeeld wordt met z'n allen op de server en via TS. Iedereen heeft t te druk met andere dingen, denk ik, en ikzelf hoor daar ook bij.
Before all else, be armed.
pi_30185406
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:

[..]

Maar staat het punish systeem weer aan
omdat dat klote bf2ra dat niet standaard onthoud bij het aanmelden

dus vandaar dat elke keer als iemand het opstart hij terug gaat naar de oude settings...
Narf!
pi_30185419
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:

[..]

Verder heb ik ook een hekel aan die mensen die de weg versperren met mijnen
Je ziet ze de mijnen neerleggen (je zit net in een apc dus je kan niet toeteren).
Zijn ze klaar met het plaatsen van mijnen draaien ze zich om en zien ze jouw gewoon staan en dan gewoon weglopen en niet bijvoorbeeld een paar mijntjes weghalen zodat ik er langs kan
ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..

Of je speelt als engineer zijnde (wel een pre voor als je een tank of apc rijdt) en je stapt zelf even uit om de mijn te clearen..
pi_30185806
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:50 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..

Of je speelt als engineer zijnde (wel een pre voor als je een tank of apc rijdt) en je stapt zelf even uit om de mijn te clearen..
ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....
Narf!
pi_30186096
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Sickert het volgende:
geek term = Battlefield looks fucked...

nieuwste drivers?
welke video kaart?
etc etc geef eens wat meer info..
damn hier ga ik maar

AMD processor 64-bit 3000+ 2000 mhz
1024 mb ram
Geforce Fx5700 256 mb kaart
Drivers 77.76
zal even screenie maken van me settings, edit deze post nog wel even

"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:11:10 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_30186107
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
Om vervolgens bij te komen nadat je plane gecrashed is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:15:20 #132
12888 Skull-splitter
pi_30186239
Ik wil nog gewoon eens kunnen spelen met een heli met een leuk squadje, maar het wordt me werkelijk nooit gegund...
pi_30186326
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....
t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.
pi_30186648
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA

gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten
Narf!
pi_30186942
die collision moeten ze echt beter maken want dit is absurd, als je te dicht bij de uitlaat staat dan ga je al dood door een wolkje dat uit de uitlaat schiet.
als jij iemand zacht aantikt dan moet het spel je een klein beetje dmg geven en je character gewoon naar achteren schuiven, pas als het hard gaat dan moeten ze instant dood
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30193323
@ domo ging gisteren aardig die eerste ronde toch? alleen denk ik dat we dat na de 1.03 patch niet meer kunnen. was voor het eerst dat ik bijna een hele ronde in chopper punten oogst... werkt wel goed
pi_30193538
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:30 schreef jazza het volgende:
@ domo ging gisteren aardig die eerste ronde toch? alleen denk ik dat we dat na de 1.03 patch niet meer kunnen. was voor het eerst dat ik bijna een hele ronde in chopper punten oogst... werkt wel goed
DOMO tours??
pi_30193607
het is ook nooit perfect he..

Voor mij kunnen alle toppunten van BF2 niet opwegen tegen alle kleine slordigheden. Het is gewoon een vet spel! Zelfs met die kleine minpuntjes
pi_30194018
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

DOMO tours??
pi_30194236
Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:14:31 #141
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30194336
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA

gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten
Ik zorg dat ik altijd in een voertuig zit als ik iemand ga repairen, dat gaat sneller en is veiliger, je moet nooit achter iemand gaan staan, als je toch met de hand wil repairen ga er een meter naast staan je kan nog steeds repairen en zodra hij gaat rijden en sturen heb je tijd zat om weg te komen.

Als je in armour speelt kun je het beste engineer zijn, als je dan met 2 armoured voertuigen bent kun je de hele map aan. Zo hebben DoMo en ik tijdje terug beide meer dan 100 punten gehaald alleen maar door samen engineer te zijn in armour.

Gisteren ook heel even op jullie server gespeeld. Was gewoon kut! Sickert was de enige waar ik iets aan had. Op de 64 Karkand map had ik in mijn 1tje 2 vlaggen weten te veroveren helemaal in het oosten, aan de andere kant van het water en niemand die daar spawned
Ik bleef maar roepen om support, maar helemaal niemand haalde het in zijn hoofd daar te spawnen. Alleen sickert hielp met UAV, maar als je dan Spec Ops bent zonder C4 dan is het lastig tegen APCs. Uiteindelijk ook maar weg gegaan en op een EA server gespeeld met nog 2 andere FoD-ers. Toen had ik in ieder geval 2 teammates die willen helpen.

@Razoback.
Als jij admin zou zijn zou iedereen die ook maar iets doet wat lastig is voor jou gekicked worden.
Tuurlijk heb je vervelende spelers, maar om ze om het minste of geringste (zoals mijnen plaatsen) te kicken vind ik een beetje overdreven.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30194524
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
Muis: Logitech MX510
Toetsenbord: Zboard BF2 (thanks again jedi)
Gamepad: Logitech Rumble Wireless

en over het kicken... ik kick alleen indien gevraagd met goede reden, of als ik er zelf niet in kan...

[ Bericht 12% gewijzigd door jazza op 02-09-2005 10:50:24 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:25:21 #143
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_30194641
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op

heb er gewoon geen zin meer in
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:28:55 #144
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30194714
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
muis/gamepad/keyboard/joystick
Muis: Logitech MX300 Optical Mouse (USB)
Keyboard: Logitech UltraX Flat (USB)
Joystick: Logitech Force 3D (USB)

[ Bericht 15% gewijzigd door JMPoSTMaN op 02-09-2005 10:38:57 ]
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:30:43 #145
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30194749
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:25 schreef Frenkyboy het volgende:

[..]

Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
Belangrijkste in Karkand voor de US is het uitschakelen van de commander shit. Dat maakt echt veel verschil, maar ja in je eentje kom je er helaas niet.
2de in de Tour de BoF!
pi_30195716
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:
poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is

Sickert.nl
Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkills
pi_30197127
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkills
met artil is 1 kill toch 1 punt? las net een stuk op gamespot over hoe je meer punten voor een kill kan krijgen, beetje omslachtig maar goed. eerst bij de enemy suplly droppen tegelijk op die plek artill en dan resignen als commander de kills tellen dan 2 punten voor een kill...
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:12:48 #148
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30197488
Nee voor arty krijg je geen punten.

alleen minpunten als je teamkills maakt
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:15:43 #149
12888 Skull-splitter
pi_30197566
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
Aye, hier wordt ik er ook HELEMAAL gek van...
pi_30198011
Wat een problemen allemaal zeg.
Zondag kom ik misschien wel langs, maar met
formule en/ of 27 graden weet ik nog niet zeker.

en aangezien ik nog steeds zulke berichten tegenkom
**
**
en ik ken nog wel meerdere personen die zo'n tactiek hanteren, vind ik het niet echt vreemd dat
de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver, maar de tour of duty is echt retecool. alleen mijn ping moet ik omlaag krijgen 135 ping.
Iemand ideeen hoe mij dat lukt, in nederland ping 15, in USA 135. eventueel soort versterker!
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')