omdat dat klote bf2ra dat niet standaard onthoud bij het aanmeldenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Maar staat het punish systeem weer aan
ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Verder heb ik ook een hekel aan die mensen die de weg versperren met mijnen
Je ziet ze de mijnen neerleggen (je zit net in een apc dus je kan niet toeteren).
Zijn ze klaar met het plaatsen van mijnen draaien ze zich om en zien ze jouw gewoon staan en dan gewoon weglopen en niet bijvoorbeeld een paar mijntjes weghalen zodat ik er langs kan
ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ja ze versperren de weg natuurlijk voor de kat zijn kut. Anders rijd je even om..
Of je speelt als engineer zijnde (wel een pre voor als je een tank of apc rijdt) en je stapt zelf even uit om de mijn te clearen..
damn hier ga ik maarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Sickert het volgende:
geek term = Battlefield looks fucked...
nieuwste drivers?
welke video kaart?
etc etc geef eens wat meer info..
Om vervolgens bij te komen nadat je plane gecrashed is...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja we gaan allemaal als engineer spelen voor die klote noobs die niet opletten....![]()
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EAquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
t zal weer eens wat anders zijn als iedereen als engineer in zijn tankje of apc-tje rijdt. Zien ze vijandelijke mijnen ook es duidelijk (ja ja dan krijg je ook zon mooi rood icoon) en kunnen ze hun vriendelijke tank/ apc vriendjes repairen als ze ernaast staan. dat zou nog es teamplay zijn.
DOMO tours??quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:30 schreef jazza het volgende:
@ domo ging gisteren aardig die eerste ronde toch? alleen denk ik dat we dat na de 1.03 patch niet meer kunnen. was voor het eerst dat ik bijna een hele ronde in chopper punten oogst... werkt wel goed
Ik zorg dat ik altijd in een voertuig zit als ik iemand ga repairen, dat gaat sneller en is veiliger, je moet nooit achter iemand gaan staan, als je toch met de hand wil repairen ga er een meter naast staan je kan nog steeds repairen en zodra hij gaat rijden en sturen heb je tijd zat om weg te komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA![]()
gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten![]()
Muis: Logitech MX510quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op![]()
heb er gewoon geen zin meer in
muis/gamepad/keyboard/joystickquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef burku003 het volgende:
Wat gebruiken jullie aan muis/gamepad/keyboard/joystick om optimaal battlefield te spelen ?
Belangrijkste in Karkand voor de US is het uitschakelen van de commander shit. Dat maakt echt veel verschil, maar ja in je eentje kom je er helaas niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:25 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja...).
Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkillsquote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:
poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is![]()
Sickert.nl
met artil is 1 kill toch 1 punt? las net een stuk op gamespot over hoe je meer punten voor een kill kan krijgen, beetje omslachtig maar goed. eerst bij de enemy suplly droppen tegelijk op die plek artill en dan resignen als commander de kills tellen dan 2 punten voor een kill...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waarom zou je de arty gebruiken in de urban maps? Nergens voor nodig, je krijgt er toch geen punten voor. Alleen maar teamkills
Aye, hier wordt ik er ook HELEMAAL gek van...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |