abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:35:20 #151
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_30198210
Je wilt je ping naar een server in de US verlagen van 135? Ik denk dat dat voornamelijk wordt veroorzaakt door de 7000 kilometer glasvezel en wat extra routers tussen jouw huis en de server in de VS. Maar ja, misschien kun je verhuizen ofzo?
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_30198737
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA

gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten
nee je fixed dan je vriendjes door ernaast te gaan staan in je voertuig.. hoe jij dan overreden wilt worden is ???
pi_30198899
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
"de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver"
het is niet zo dat ze niet op de BoF server spelen, als ik me xfire vaak check is gewoon 60% niet online... of ze hebben xfire niet aan zodat we niet kunnen zien dat ze stiekum op een andere server spelen
pi_30199320
Zou het ook niet zo zijn dat sinds kort:

Scholen weer zijn begonnen
Bedrijven weer volop draaien
Sporten en hobbies na de zomer weer opgepakt worden
etc
etc

Althans dit is dus mijn situatie. Ik kan me niet permiteren om vaak te gamen dus het blijft beperkt tot enkele avond uurtjes en wat weekend uurtjes.

Maar ik speel eigenlijk alleen maar op de bof! server, op geen andere en iedereen die ik ken zover ook..Het is gewoon rustiger..

Alleen Misterfox gaat geregeld `vreemd`

[ Bericht 13% gewijzigd door jpjedi op 02-09-2005 13:30:34 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:15:21 #155
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30199437
Yep. Ik werk iig overdag, en ik heb ook een vriendin die graag wat aandacht wil, en nu al niet mijn verslaving voor BF2 begrijpt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30199621
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:

etc
etc
ja... dat dan weer wel
pi_30200087
Ik speel zeker elke dag gemiddeld 2 uur nog BF2 hoor! En dat met stage en voetbal. Bovendien, over dat Zboard. Ik speelde erop met een vriend, maar als je een gewoon toetsenbord gewend bent, dan speelt het echt klote. Goed, het zal vast wel wennen, maar is zo'n Zboard nou echt zo'n verbetering ten opzichte van een gewoon toetsenbord?
pi_30200233
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:35 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel zeker elke dag gemiddeld 2 uur nog BF2 hoor! En dat met stage en voetbal. Bovendien, over dat Zboard. Ik speelde erop met een vriend, maar als je een gewoon toetsenbord gewend bent, dan speelt het echt klote. Goed, het zal vast wel wennen, maar is zo'n Zboard nou echt zo'n verbetering ten opzichte van een gewoon toetsenbord?
to be completely honest... hij begint idd te wennen, in het begin was het echt wennen... alleen die crouch en prone knoppen damn wat een irri plaats daarvoor...
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:43:09 #159
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30200362
Ik merk ook dat ik nu minder kan gamen, omdat de vakantie's zijn afgelopen.
Ik sport 2x in de week, dat kost mij de hele avond wel.
Ik moet gewoon werken, daarna boodschappen doen, koken, wassen en schoonmaken.
Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
Ik vind het uberhaupt al knap dat ik al bijna 60 battlefield uren heb.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30200957
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...
pi_30201218
Haha, zou oud ben ik nog niet dat ik zelf moet koken/afwassen enzo, dus das geen probleem voor mij
pi_30201441
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier soortgelijk.

Heb een drukke baan die zeker niet bij 40 uur ophoud als ik al niet in het butenland zit. Daarnaast werk ik bij de brandweer als parttimer voor 4 avonden per week (oefening/cursus/sporten) en ik heb mijn diensten daarbij op oproepbasis

Dan ben ik nog steeds bezig mijn huis aan het opknappen zoals schilderen buitenom het feit dat ik dit natuurlijk ook schoon moet houden.

Verder ben ik met mijn vrienden verenigd in een carnavals club waarmee ik vaak ga stappen en feesten in het weekend. Als klap op de vuurpijl ben ik ook lid van een motorclub welke zich met name bezighoudt met circuitracen. Dit laatste heb ik gedag gezegd en beoefen ik niet meer actief. Wel ben ik nog gewoon lid en trekken we af en toe met elkaar op. Ik zal maar zeggen dat de race activiteit de eerste afvaller in de race is om mijn beschikbare tijd..

Zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik mijn tijd verdeel..
pi_30201708
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier soortgelijk.

Heb een drukke baan die zeker niet bij 40 uur ophoud als ik al niet in het butenland zit. Daarnaast werk ik bij de brandweer als parttimer voor 4 avonden per week (oefening/cursus/sporten) en ik heb mijn diensten daarbij op oproepbasis

Dan ben ik nog steeds bezig mijn huis aan het opknappen zoals schilderen buitenom het feit dat ik dit natuurlijk ook schoon moet houden.

Verder ben ik met mijn vrienden verenigd in een carnavals club waarmee ik vaak ga stappen en feesten in het weekend. Als klap op de vuurpijl ben ik ook lid van een motorclub welke zich met name bezighoudt met circuitracen. Dit laatste heb ik gedag gezegd en beoefen ik niet meer actief. Wel ben ik nog gewoon lid en trekken we af en toe met elkaar op. Ik zal maar zeggen dat de race activiteit de eerste afvaller in de race is om mijn beschikbare tijd..

Zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik mijn tijd verdeel..
DAMN, dat je nog tijd heb voor BF2!
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:25:03 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30201739
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:27:53 #165
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30201833
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef jazza het volgende:
kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...
Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dak
2de in de Tour de BoF!
pi_30202234
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dak
een van de redenen dat ik geen TS gebruik... scheldsalvo's alom als ik aan het speulen ben...
pi_30202557
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:38 schreef jazza het volgende:

[..]

een van de redenen dat ik geen TS gebruik... scheldsalvo's alom als ik aan het speulen ben...
Dat is toch vet..
pi_30202702
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:48 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat is toch vet..
om iemand te horen schelden? doe ik denk niemand een plezier mee
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:55:54 #169
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30202779
Gelukkig moet je een knop indrukken als je wil schelden
pi_30203043
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
is dat zo? ik dacht al wat is iedereen stil... heb het ook maar een keer gebruikt
pi_30203291
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef jazza het volgende:

[..]

om iemand te horen schelden? doe ik denk niemand een plezier mee
In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:20:01 #172
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30203543
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef -Dries- het volgende:

[..]

In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)
In het echt was ik niet ontploft als ik tegen een hoekje rijd
2de in de Tour de BoF!
pi_30203599
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
Zal ik ook eens instellen,.. nu staat hij op voice activation en krijg vaak klachten dat mijn papagaai te horen is..
pi_30203871
heey heb me al aangemeld bij BOF!
xfire account is timminater
BF2 account is ook timminater
ben bijna dagelijks op BF2, niet altijd evenlang, maar altijd wel effetjes
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_30204483
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
Hehe dat werd tijd!!!!

Zou je je xfire niet aanzetten dan!
pi_30204513
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
allrighty, ff iedereen adde bij xfire en knallen. check de op voor de xfire nicks...
pi_30204906
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:

@Razoback.
Als jij admin zou zijn zou iedereen die ook maar iets doet wat lastig is voor jou gekicked worden.
Tuurlijk heb je vervelende spelers, maar om ze om het minste of geringste (zoals mijnen plaatsen) te kicken vind ik een beetje overdreven.
Zo erg ben ik nou ook weer niet,
Maar als jij mijnen gaat leggen op een plek waar nog niemand komt van de tegenstanders dan is dat een beetje raar.
En als daar iemand zou komen dan is die gast allang een keer doodgegaan en dus zijn de mijntjes ook weg.

En als iemand voor mij die mijnen zie neer leggen en ik schiet in het rond om aandacht te trekken en die gast blijft lekker ze op de grond smijten dan wordt ik daar beetje gek van.

Leg de mijnen op een strategische plek zoals al een keer genoemd is en dat is bij een vlag en een brug kan je opblazen dus waarom zou je daar mijnen leggen
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:26:11 #178
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30205684
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Razorback het volgende:
En als iemand voor mij die mijnen zie neer leggen en ik schiet in het rond om aandacht te trekken en die gast blijft lekker ze op de grond smijten dan wordt ik daar beetje gek van.

Leg de mijnen op een strategische plek zoals al een keer genoemd is en dat is bij een vlag en een brug kan je opblazen dus waarom zou je daar mijnen leggen
Het kan zeker irritant zijn. Maar zoals je zelf ook al zegt het ligt aan de situatie. Ik pleur ook meestal mijn mijn neer op plekken waar ze slecht te zien zijn, net om hoekjes enzo.
Het meeste waar ik mijn mijnen voor gebruik is toch nog steeds om snel neer te leggen achter een voertuig.

Als engineer zijnde kun je een brug niet opblazen dus dan maar wat mijntjes erop.

Wat ook leuk is is als een engineer uit zijn voertuig stapt om mijnen weg te halen en dat je dan zijn voertuig jat
Het is niet de bedoeling om dat bij teammates te doen
2de in de Tour de BoF!
pi_30205718
ADMIN!!!!!

aub..:)
Staan wat mensen voor de deur te trappelen van de server..
pi_30205836
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:26 schreef jpjedi het volgende:
ADMIN!!!!!

aub..:)
Staan wat mensen voor de deur te trappelen van de server..
sorry ben aan het werk...

maar vanaf een uur of 7, kennen we weer kicken (indien nodig)

[ Bericht 16% gewijzigd door jazza op 02-09-2005 16:38:49 ]
pi_30208104
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:

etc
etc

Althans dit is dus mijn situatie. Ik kan me niet permiteren om vaak te gamen dus het blijft beperkt tot enkele avond uurtjes en wat weekend uurtjes.

Maar ik speel eigenlijk alleen maar op de bof! server, op geen andere en iedereen die ik ken zover ook..Het is gewoon rustiger..

Alleen Misterfox gaat geregeld `vreemd`

Ik vind de BOF server niet altijd zo vloeiend lopen als andere servers vandaar... Verder als er een aantal bekende op zitten speel ik weleens mee.
Maar de laatste tijd is het idd minder, school/werk etc.
BF2: Diamond3d
pi_30208613
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:35 schreef Frenkyboy het volgende:
Je wilt je ping naar een server in de US verlagen van 135? Ik denk dat dat voornamelijk wordt veroorzaakt door de 7000 kilometer glasvezel en wat extra routers tussen jouw huis en de server in de VS. Maar ja, misschien kun je verhuizen ofzo?
Ja dat zeiden die amerikanen ook al.
Maar als ik live een maanlanding kan zien,
wil ik ook gewoon een ping van 40 voor de USA.

Kan ik niet iets met een proxy regelen???
Hell To The Liars
pi_30209096
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
Wat een problemen allemaal zeg.
Zondag kom ik misschien wel langs, maar met
formule en/ of 27 graden weet ik nog niet zeker.

en aangezien ik nog steeds zulke berichten tegenkom
**
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
**
en ik ken nog wel meerdere personen die zo'n tactiek hanteren, vind ik het niet echt vreemd dat
de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver, maar de tour of duty is echt retecool. alleen mijn ping moet ik omlaag krijgen 135 ping.
Iemand ideeen hoe mij dat lukt, in nederland ping 15, in USA 135. eventueel soort versterker!
Ik bedoelde eigenlijk de leuke goede Niet Fokkers!, die gewoon gekickt werden
omdat ze tactisch goed opgesteld staan en dan als ' lame' (= laf, of niet) wordt
gekickt. Ik heb het vaak genoeg gezegd.
Ik speel ook wel eens op de FAST server dan wordt er heel sporadisch gekickt,
een dan zie je eerst een melding van wil je iemand kicken, dan kick.
Maar hier worden er gewoon 7 mensen gekickt om een plekkie in een ander team te krijgen.
Ja duh...die zie je nooit meer terug.

Helaas heb ik de personen in kwestie persoonlijk laten weten dat ik het jammer vind/ vond,
dat zoiets gebeurde, en ik heb nog als een echt JUDAS beaamt, geklaagd bij FJD.

Verder over de clanwars, de eerste dat ik mee wou doen, lees organiseerde, begonnen velen
te ouwe tiefus hoeren dat ze zich gelijk buiten gesloten voelen. Terwijl sommige niet eens
de intentie hadden, om de server te helpen sponsoren vanaf het begin. Jammer genoeg,
liet de tegenpartij niets meer horen, maar de toon was gezet.

Bij de 2e tegen FoD, was er opeens geen Admin te bekennen, alleen de lusten niet de lasten ,
dus dat ging ook niet door.

Bij de laatste battle was Fok!Forum zeer slecht te bereiken, ook de dagen ervoor, en geen emailtje gezien. Maar gelijk ik kap ermee, zus en zo. Terwijl je misschien zelf iets meer
iniatief moeten tonen of iets goed regelen/ laten regelen. Neem een voorbeeld aan Jedi.

Voor mij persoonlijk kan ik er niet echt mee zitten, maar ik vind het wel jammer voor de mensen
die zeker in het begin, heel veel werk aan alles hebben gehad. Maar altijd dat geouwehoer,
dit is geen team. En niet 4 fun All.

zie het als opbouwende kritiek
Hell To The Liars
pi_30209796
Hell To The Liars
pi_30210420
Ik heb net Private first class bereikt. Kan ik nu een wapen unlocken? Zo ja, hoe?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:22:07 #186
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30210849
je kan pas bij Lance Corporal unlocken
pi_30210878
Ok na mn afgefikte Ati kaar ben ik ook weer in town
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_30211857
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

zie het als opbouwende kritiek
je praat alsof de scene van bof helemaal dood is, maar je hebt ergens vast wel een goed punt... maar blijf de basis van de clan in je achterhoofd houden... vrijblijvendheid
pi_30211881
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef Disorder het volgende:
een naggie doorknallen en je bent er
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:24:24 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30212867
yep die 500 punten is geen probleem.

Die 9000 die je daarna moet halen
pi_30215968
nog 200 punten en dan sergeant
pi_30216489
Zo ben ik weer, vakantie is wat langer uitgevallen dan gedacht maar desalniettemin waren de 2 weekjes lekker.

Hier nog wat gebeurd? Nieuwe patch al uit?

Tot morgen in ieder geval
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:16:05 #194
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30218724
Net gespeeld op een of andere duitse 50 slots server volgens mij. Alleen maar de 3 city maps en heel gek maar al die sukkels wilde bij de US
Eerste potje Mashuur City zat ik ook bij de US achter een gun in de heli en ik haalde goud, maar omdat het potje te snel was afgelopen telde de stats niet dus heb ik er ook niks aan.
Toen dacht ik zo is het leuk geweest ik ga lekker bij de MEC en dan op black hawk jacht. Ging leuk, maar helaas was het 14 vs 36
Ik speelde samen met 1 andere FoD-er (Cardinal) en we hielden het lang vol, uiteindelijk waren we de enige overgebleven MEC, helaas moesten we het toen afleggen, maar ik haalde wel een zilvere plak
Daarna Karkand en toen was het echt erg we waren met zijn 10en tegen 40

Mijn enige death was het einde van mijn beste kill streak tot nu toe en het einde van het potje.
2de in de Tour de BoF!
pi_30220277
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef escape_nl het volgende:
nog 200 punten en dan sergeant
zo doe je snel moet nog 6000 punten ofzo :|
pi_30224777
ik nog iets meer dus zo slecht heb je t niet domo
Narf!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:23:55 #197
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30225115
* nlboy gaat naar de FOK server.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:26:05 #198
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30225166
kom ik om half 10 vanochtend op de bof! server (sinds lange tijd dat ik er weer op kan)
is ie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal leeg
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_30227634
lol ja het was erg rustig lekker gewokkeld en kogelvoer gepest

nu zijn er wel een paar
Narf!
pi_30228901
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...
ID = 4458559

[ Bericht 2% gewijzigd door Umm-Qasr op 03-09-2005 14:27:47 ]
Before all else, be armed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')