nee je fixed dan je vriendjes door ernaast te gaan staan in je voertuig.. hoe jij dan overreden wilt worden is ???quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja en dan je vriendjes apc repareren en dan door m over gereden worden door dat klote systeem van EA![]()
gebeurde me daarstraks nog koste escape_nl weer 4 punten![]()
het is niet zo dat ze niet op de BoF server spelen, als ik me xfire vaak check is gewoon 60% niet online... of ze hebben xfire niet aan zodat we niet kunnen zien dat ze stiekum op een andere server spelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
"de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver"
ja... dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:
Zou het ook niet zo zijn dat sinds kort:
Scholen weer zijn begonnen
Bedrijven weer volop draaien
Sporten en hobbies na de zomer weer opgepakt worden
etc
etc
to be completely honest... hij begint idd te wennen, in het begin was het echt wennen... alleen die crouch en prone knoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:35 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel zeker elke dag gemiddeld 2 uur nog BF2 hoor! En dat met stage en voetbal. Bovendien, over dat Zboard. Ik speelde erop met een vriend, maar als je een gewoon toetsenbord gewend bent, dan speelt het echt klote. Goed, het zal vast wel wennen, maar is zo'n Zboard nou echt zo'n verbetering ten opzichte van een gewoon toetsenbord?
kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merk ook dat ik nu minder kan gamen, omdat de vakantie's zijn afgelopen.
Ik sport 2x in de week, dat kost mij de hele avond wel.
Ik moet gewoon werken, daarna boodschappen doen, koken, wassen en schoonmaken.
Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
Ik vind het uberhaupt al knap dat ik al bijna 60 battlefield uren heb.
Hier soortgelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merk ook dat ik nu minder kan gamen, omdat de vakantie's zijn afgelopen.
Ik sport 2x in de week, dat kost mij de hele avond wel.
Ik moet gewoon werken, daarna boodschappen doen, koken, wassen en schoonmaken.
Ik heb ook nog een sociaal leven buiten mijn computer waar ik aandacht aan geef.
Mijn grootste hobby is waarschijnlijk wel films en dat kost ook veel tijd. Keertje naar de bios en weer is de hele avond weg. Keertje in de thuisbios en weg is de avond.
Ik vind het uberhaupt al knap dat ik al bijna 60 battlefield uren heb.
DAMN, dat je nog tijd heb voor BF2!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier soortgelijk.
Heb een drukke baan die zeker niet bij 40 uur ophoud als ik al niet in het butenland zit. Daarnaast werk ik bij de brandweer als parttimer voor 4 avonden per week (oefening/cursus/sporten) en ik heb mijn diensten daarbij op oproepbasis
Dan ben ik nog steeds bezig mijn huis aan het opknappen zoals schilderen buitenom het feit dat ik dit natuurlijk ook schoon moet houden.
Verder ben ik met mijn vrienden verenigd in een carnavals club waarmee ik vaak ga stappen en feesten in het weekend. Als klap op de vuurpijl ben ik ook lid van een motorclub welke zich met name bezighoudt met circuitracen. Dit laatste heb ik gedag gezegd en beoefen ik niet meer actief. Wel ben ik nog gewoon lid en trekken we af en toe met elkaar op. Ik zal maar zeggen dat de race activiteit de eerste afvaller in de race is om mijn beschikbare tijd..![]()
Zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik mijn tijd verdeel..![]()
Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dakquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef jazza het volgende:
kan er helemaal inkomen idd. maar heb je het ook niet dat als je dan weer ff speelt dat je gelijk weer een paar uur van de buitenwereld bent afgesloten...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat heb ik met alles wel. Ik ben bloed fanatiek, dus ik focus me altijd 100% op hetgeen waar ik mee bezig ben. Ik kan ook niet tegen mijn verlies dus ik wil nog wel eens uit mijn slof schieten als ik met mijn tank tegen een hoekje aanrijd en dan in 1x boem. PoSTMaN is no more. Dan wil je mij niet op TS horen, ik dan uit mijn dak![]()
Dat is toch vet..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:38 schreef jazza het volgende:
[..]
een van de redenen dat ik geen TS gebruik... scheldsalvo's alom als ik aan het speulen ben...
is dat zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
Gelukkig moet je een knop indrukken als je wil schelden
In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef jazza het volgende:
[..]
om iemand te horen schelden? doe ik denk niemand een plezier mee
In het echt was ik niet ontploft als ik tegen een hoekje rijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
In een echte oorlog schelden je kameraden toch ook als ze geraakt worden? Draagt juist bij aan de intensiteit en realisme (ofzo)
Zal ik ook eens instellen,.. nu staat hij op voice activation en krijg vaak klachten dat mijn papagaai te horen is..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Gunner het volgende:
Gelukkig moet je een knop indrukken als je wil schelden
Hehe dat werd tijd!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
heey heb me al aangemeld bij BOF!
xfire account is timminater
BF2 account is ook timminater
ben bijna dagelijks op BF2, niet altijd evenlang, maar altijd wel effetjes![]()
allrighty, ff iedereen adde bij xfire en knallen. check de op voor de xfire nicks...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef Timminater het volgende:
heey heb me al aangemeld bij BOF!
xfire account is timminater
BF2 account is ook timminater
ben bijna dagelijks op BF2, niet altijd evenlang, maar altijd wel effetjes![]()
Zo erg ben ik nou ook weer niet,quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Razoback.
Als jij admin zou zijn zou iedereen die ook maar iets doet wat lastig is voor jou gekicked worden.
Tuurlijk heb je vervelende spelers, maar om ze om het minste of geringste (zoals mijnen plaatsen) te kicken vind ik een beetje overdreven.
Het kan zeker irritant zijn. Maar zoals je zelf ook al zegt het ligt aan de situatie. Ik pleur ook meestal mijn mijn neer op plekken waar ze slecht te zien zijn, net om hoekjes enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Razorback het volgende:
En als iemand voor mij die mijnen zie neer leggen en ik schiet in het rond om aandacht te trekken en die gast blijft lekker ze op de grond smijten dan wordt ik daar beetje gek van.
Leg de mijnen op een strategische plek zoals al een keer genoemd is en dat is bij een vlag en een brug kan je opblazen dus waarom zou je daar mijnen leggen
sorry ben aan het werk...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:26 schreef jpjedi het volgende:
ADMIN!!!!!
aub..:)
Staan wat mensen voor de deur te trappelen van de server..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef jpjedi het volgende:
Zou het ook niet zo zijn dat sinds kort:
Scholen weer zijn begonnen
Bedrijven weer volop draaien
Sporten en hobbies na de zomer weer opgepakt worden
etc
etc
Althans dit is dus mijn situatie. Ik kan me niet permiteren om vaak te gamen dus het blijft beperkt tot enkele avond uurtjes en wat weekend uurtjes.
Maar ik speel eigenlijk alleen maar op de bof! server, op geen andere en iedereen die ik ken zover ook..Het is gewoon rustiger..
Alleen Misterfox gaat geregeld `vreemd`![]()
Ja dat zeiden die amerikanen ook al.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:35 schreef Frenkyboy het volgende:
Je wilt je ping naar een server in de US verlagen van 135? Ik denk dat dat voornamelijk wordt veroorzaakt door de 7000 kilometer glasvezel en wat extra routers tussen jouw huis en de server in de VS. Maar ja, misschien kun je verhuizen ofzo?
Ik bedoelde eigenlijk de leuke goede Niet Fokkers!, die gewoon gekickt werdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Droopie het volgende:
Wat een problemen allemaal zeg.
Zondag kom ik misschien wel langs, maar met
formule en/ of 27 graden weet ik nog niet zeker.
en aangezien ik nog steeds zulke berichten tegenkom
**
Ik heb je gisteren onze eigen commander zien kicken om zelf cmd te kunnen spelen. De gast was nog niet eens zo slecht ook, makkelijk kicken OK, maar dat gaat toch ietsje te ver vind ik. Verder wel vet gespeeld gisteren, Karkand was 2 keer redelijk close (wel 2 keer verloren maar ja... ).
**
en ik ken nog wel meerdere personen die zo'n tactiek hanteren, vind ik het niet echt vreemd dat
de leuke, goede mensen de Fok! server links laten liggen. Ik kom vanavond weer eens online op de Fokserver, maar de tour of duty is echt retecool. alleen mijn ping moet ik omlaag krijgen 135 ping.
Iemand ideeen hoe mij dat lukt, in nederland ping 15, in USA 135. eventueel soort versterker!
quote:
zo doe je snelquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef escape_nl het volgende:
nog 200 punten en dan sergeant
T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |