Hey, dat laatste idee is wel supergaaf!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef purplerose het volgende:
Shoot in bos met bunkers?
Beetje grofere, speelsere meet, waar misschien de focus op beweging ligt? Of idd het idee van Toeps, de wat meer spooky kant in zwart/wit, beetje blair witch project ofzo
* -Marjo- is bang in het donker...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey, dat laatste idee is wel supergaaf!
Moeten we wel in het donker het bos in, durven we dat?
Alstu!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik nog in de OP? Bij amsterdam alstublieft.
Ook niet als we met zn heul veul zijn dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- is bang in het donker...
Haha... Fotograaf zegt tegen het ene model: "Jij gaat daar staan met zaklamp." Tegen het andere model: "Jij gaat hier staan."quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
*extra ping! moment: in het donker met zaklampen ofzo en dan mekaar gaan laten schrikken en daar foto's van maken. Volgens mij (theoretisch gesproken dan) zou dat pure schrik emotie op je foto moeten geven, ofzo
*
Dat werkt alleen als de forograaf een soort voorflits heeft. Geen idee of dat bestaat, maar twee keer flitsen dus waarbij je de tweede keer de foto maakt. Of zeg ik nu iets geks??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha... Fotograaf zegt tegen het ene model: "Jij gaat daar staan met zaklamp." Tegen het andere model: "Jij gaat hier staan."
Fotograaf roept: "Nu!" Model knipt met zaklamp, ander model schrikt. Fotograaf maakt foto.
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat de pure schrik emotie te halen is op de foto. Als je in het wildeweg met zaklampjes gaat schijnen is de fotograaf te laat voor de zaklamp alweer uit is.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef purplerose het volgende:
Dan huren we gewoon een seriemoordenaar ofzo om op de modellen te komen jagen![]()
Vervallen steden. Lijkt mij mooi. Maar de plekken die ik weet hiervoor liggen iets verder naar het zuiden, in het Luikse.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef purplerose het volgende:
Shoot in bos met bunkers?
Beetje grofere, speelsere meet, waar misschien de focus op beweging ligt? Of idd het idee van Toeps, de wat meer spooky kant in zwart/wit, beetje blair witch project ofzo
Vervallen stedenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vervallen steden. Lijkt mij mooi. Maar de plekken die ik weet hiervoor liggen iets verder naar het zuiden, in het Luikse.
Ik had het over lowkey in het algemeen: dat als je er geen kleren voor aan kunt hebben het de drempel voor dat soort foto's maken niet echt lager maakt.quote:Waarom moet het laagdrempeling gemaakt worden?
In mijn optiek post Subhuman hier een idee, iets wat hij graag wil maken, met voorbeelden van wat hij zo ongeveer in zijn hoofd heeft. De laatste foto was volgens mij ook niet helemaal wat hij bedoelde (ik meen dat dat erbij stond).
En het is een hoogdrempelige shoot. Je kan tegen hem zeggen; ja ik wil wel, maar kom in een winterjas, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.
En melden zich geen modellen die dit nakend willen of durven, dan heeft Sub gewoon vette pech .
Als jij graag Low Key foto's van jezelf wil met kleren aan, dan kan je dat toch zelf voorstellen? Daar is dit topic toch voor? Of heb ik het mis?
* -Marjo- heeft nog steeds interesse...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Re het volgende:
als mijn studiootje af is in mijn nieuwe huissie gaat er wel ge-experimenteerd kunnen worden met LK
En als ik je nou low key in dikke wollen trui zou willen fotograferen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had het over lowkey in het algemeen: dat als je er geen kleren voor aan kunt hebben het de drempel voor dat soort foto's maken niet echt lager maakt.
Ik bood me ook niet aan als model voor het idee dat julie hadden bedacht, het was meer van "lowkey leuk maar voor mij zou ik wel kleding aan moeten hebben" en ben er sowieso toch niet geschikt voor
me2quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- heeft nog steeds interesse...
kan ook maar dat is een ander ideequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En als ik je nou low key in dikke wollen trui zou willen fotograferen?![]()
non parle a tequote:
Bedoelde je deze?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Disorder het volgende:
Waar kan ik die Fok fotosite ook al weer vinden? En waarom staat die niet in de openingspost?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef purplerose het volgende::.
Meer over de fotografen en modellen kun je vinden op de site die Subhuman voor dit doel heeft gemaakt (wel eerst even een wachtwoord bij bij hem vragen)
Wat PeRi zegt. Het staat er al een paar topics hoor, onderin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Disorder het volgende:
Waar kan ik die Fok fotosite ook al weer vinden? En waarom staat die niet in de openingspost?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef huiz het volgende:
Mijn naam staat nog steeds niet in de OP, wel op de site
Ik zat er ook al aan te denken. Straks maar ff met Soebhoe-man over hebbenquote:Maar msch moet je in de OP het lijstje wel helemaal weg laten, net zo makkelijk
Lijkt mij geen goed idee. Dit topic is veel toegankelijker dan de site, mensen kunnen hier meelezen, meeposten, ideeën spuien en reageren op andermans ideeën, resultaten laten zien in het relevante topic, etc. etc. Als je de lijst verplaatst naar de site zien mensen gelijk dat er gedeeltes zijn waarvoor je moet inloggen. Daar willen ze dan gelijk een login voor hebben, zonder dat ze eerst meeposten hier. En dat is nou juist wat we willen voorkomen, vanwege de persoonlijke gegevens die op de site staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef huiz het volgende:
Maar msch moet je in de OP het lijstje wel helemaal weg laten, net zo makkelijk
Ik vind het best, maar ik dacht dat de site juist weer veel meer info biedt dan dit lijstje (anders blijf je aan het updaten in welke regio's de modellen en fotografen werken)quote:
De site biedt ook veel meer info, en dat is de reden dat we gedeeltes daarvan hebben afgeschermd. De lijst met fotografen, modellen en provincies is voor iedereen zichtbaar, maar ik denk dat het toch een extra stap is om daar weer naartoe te klikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar ik dacht dat de site juist weer veel meer info biedt dan dit lijstje (anders blijf je aan het updaten in welke regio's de modellen en fotografen werken)
Dat wil ik best.quote:Maar zet me er iig maar even bij als je wilt
Die zou ik wel even willen zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 meld zich ff aan voor een foto shoot dinges
Dus mocht iemand ooit foto's willen maken van mijn geepe kopLaat maar ff horen.
Mail: marty26@gmail.com
Ik had al sorry gezegd dat ik je schoenen niet mooi vondquote:
quote:Ik ben op zoek naar een fotograaf voor een minimeet! (nou ja mini: 1 fotograaf en veel modellen )
Het seizoen is weer aangebroken... de modeshows gaan weer van start!
Op 4 september in Nootdorp (vlakbij Rijswijk zh) en op 11 september in Roosendaal. Het lijkt me heel erg leuk en gezellig als hier een Fok!fotograaf bij kan zijn. Enneh.. er zijn veel meer modellen buiten mij dus foto"objecten" genoeg!
Jammer dat het niet gelukt is, maar het ziet er wel heel leuk uit!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef IJzercookie het volgende:
Helaas is het niet tot een meet gekomen met 1 der fokkers, maar ik wil jullie toch even de foto's laten zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ze zijn wel mooi maar jij hebt die feeling nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik had al sorry gezegd dat ik je schoenen niet mooi vond![]()
Marty is absoluut wel een schoenenman hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi maar jij hebt die feeling niet
Alsnog wil ik je foto's zien
Niks mis met Amsterdam.quote:
Hij kan best een keer in de auto stappen hoor puckzzzzquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij kan best een keer in de auto stappen hoor puckzzzz![]()
Jij maakt namelijk supermooie foto's
als je wil heb ik nog wel wat foto's voor je om een betere indruk te krijgenquote:
Okee!quote:Op woensdag 7 september 2005 08:34 schreef RonaldV het volgende:
Marty26 is toegevoegd aan de openings.txt in regio Amsterdam. Zou een mod hem even in de OP willen zetten?
marco, heb jij MSN? Ik zou graag ff met je babbelen over meelopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Mag ik me ook opgeven voor de site?
Ik denk niet dat ik gelijk alleen shoots met een model wil gaan doen maar zou graag eens mee gaan met wat kleinere meets.
Eventuele mail graag naar marco@fotologie.nl
Thanksquote:
Je mag mijn naam wel noemen hoor, Kleintjequote:Op donderdag 15 september 2005 10:18 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren weer een shoot gehad. Was erg leuk. De fotograaf in kwestie vond dat ik meer ontspannen was.
Geloof niet dat hij van plan was om veel resultaten neer te zetten, maar ik wil hem in ieder geval erg bedanken.
Zeg dan gewoon dat je niet alleen durftquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:54 schreef Icicle het volgende:
Misschien heeft jouw privé fotograaf ook zin om dan te komen..
Sletjequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:11 schreef gr8w8 het volgende:
Meldt zich ook voorzichtig aan als model, regio Amsterdam, eventueel Oost-Brabant.
Voor foto´s zie fotoboek of diverse oncharmante pics in US, waarop meteen duidelijk is dat ik me nergens voor schaam.
Hoe lang ben jij??quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:11 schreef gr8w8 het volgende:
Meldt zich ook voorzichtig aan als model, regio Amsterdam, eventueel Oost-Brabant.
Voor foto´s zie fotoboek of diverse oncharmante pics in US, waarop meteen duidelijk is dat ik me nergens voor schaam.
Nee jij!! Je vriendinnetje niet eens vertellen van ons afspraakje!! Foei!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Sletje
wij zijn 2vriendjes jij en ik
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet alleen durft![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Sletje
wij zijn 2vriendjes jij en ik
quote:
Neequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Is dit wel een SC trouwens?
jeey ^^quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:54 schreef Subhuman het volgende:
toetsel: je hebt mail!
Hey Toestel als je onder Overijsel / Drenthe valt, wil ik ook wel een dagje fotograferen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef toetsel het volgende:
Nou uhm ja.. Meldt! (als model..)
val onder Regio Overijssel/Drente. Foto's staan in m'n fotoboek..
en mn mail is heel onverwacht toetsel@hotmail.com
Heee... was jij niet blond?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:03 schreef mother-mother het volgende:
zo ik meld me ff opnieuw aan
[afbeelding]
Als intellligent model?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was...ja
dacht daarom zal ik me maar ff opnieuw aanmelden:')
Je bent iig niet bang om een "beetje gek" op de foto te staan!quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dit ben ik, volkomen mooi en ik ben best wel in staat om normaal te poseren, maar laat ik die foto's net niet tot mijn beschikking hebben.
[afbeelding]
Ah! Ik ga eens aan de slag!quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent iig niet bang om een "beetje gek" op de foto te staan!
SUB!! Aanmelding voor je!
Wat ga je precies doen als ik vragen mag...quote:
dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn mond staat normaal gesproken normaal hoor...
In mijn fotoboek staat een overwegend normale foto van mij.. alhoewel een normale mond....quote:
quote:
Je krijgt zo mail met uitleg. En anders kom je maar even naar mijn (of zijn) MSNquote:Op zondag 18 september 2005 00:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen als ik vragen mag...
haha, dat soort dingen vraag ik natuurlijk pas achteraf
Je hebt geen adres in je profielquote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uuuh, ja morgen...
en mail maar niet op dat adres want dies van mams... okay?
Nog een keertjequote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Subhuman het volgende:
Ah! Ik ga eens aan de slag!
Sweetsixteen16: Kan je mij even een mailtje sturen opmet het wachtwoord wat je wilt? Dan krijg je een login voor de site.
Zou je voor een login op de modellensite waar je kunt zoeken naar andere modellen en naar fotografen een mailtje kunnen sturen naarquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Regio Limburg. Zowel model als fotograaf. Maar voor dat laatste moet ik wel nog eventjes een klein beetje ervaring krijgen. Maar goed. Voor model ben ik beschikbaar.
De meeste modellen die ik ken zijn niet te beroerd om te helpen bij iets nieuws doen, als je het ze van te voren maar vertelt. Ervaring opdoen lijkt me daar niet al te verschillend van. En je kunt natuurlijk altijd nog je lens op een familielid of vriendin richten om de nodige klik-ervaring op te doenquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Regio Limburg. Zowel model als fotograaf. Maar voor dat laatste moet ik wel nog eventjes een klein beetje ervaring krijgen. Maar goed. Voor model ben ik beschikbaar.
Zaterdag word leukquote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Zaterdag met Marty een shooten Ripley gaat helpen
Succes en veel plezier vandaag!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Zaterdag met Marty een shooten Ripley gaat helpen
wordt aan gewerktquote:Op zondag 25 september 2005 19:17 schreef huiz het volgende:
Wat misschien ook wel een idee is, om eerst een paar voorbeelden op te zoeken van wat je wilt fotograferen en dan een aantal fotografen en modellen bij elkaar te sprokkelen om het idee uit te voeren.
Nu moet je als fotograaf heel gericht modellen aanspreken of als model een fotograaf opzoeken, en als je nog geen ideeën hebt, dan gebeurt er verder niet zoveel.
Bijvoorbeeld hier: Sterren van lang geledenquote:
Owquote:Op zondag 25 september 2005 21:46 schreef RonaldV het volgende:
Bijvoorbeeld hier: Sterren van lang geleden
Als in 24 uur? Zo lang heb ik nog nooit een sessie gedaan...quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef sararaats het volgende:
waar moet ik inschrijven? zou graag een model zijn voor 1 dag
Kan je een mailtje sturen naarquote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef sararaats het volgende:
waar moet ik inschrijven? zou graag een model zijn voor 1 dag
tuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kan je een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan krijg je een login voor de site.
off-topic: mijn vriend komt ook uit Turnhoutquote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef sararaats het volgende:
ik kom uit Belgie maar West Brabant ligt in de buurt. ik woon tegen de grens met Nederland
ligt geheel aan de soort shoot en met welke fotograaf je op pad gaatquote:Op maandag 26 september 2005 12:42 schreef sararaats het volgende:
ik heb toch nog een vraagje: is dit kosteloos of moet ik een kleine bijdrage betalen?
mijn foto's mislukken meestal als ik ze zelf moet nemen.
reis je nog wel eens af naar het Brabantse?quote:
je hoeft ook niet meteen naakt hoor saarquote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef sararaats het volgende:
ik schaam me een beetje voor mijn lichaam.
maar voor de rest pas ik wel op fotopapier.
is er een fotograaf die in de buurt van Roosendaal of Breda foto's kan maken?
moet je ook gewoon lekker op irc komen jankerdquote:
weet ik welquote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je hoeft ook niet meteen naakt hoor saar
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is mooier te geven dan te nemen![]()
dat is precies t zelfde waar ik last van heb , als ik ga lachen hou ik altijd krampachtig hand voor mond of mond dicht maar weet wel dat het dan heel debiel op foto's staatquote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik wel
ik heb gekozen voor glamour- en modelfoto's
het zijn enkel mijn tanden waarover ik me schaam als ik moet lachen
Ik heb van jou nog helemaal geen debiele foto's gezien?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat is precies t zelfde waar ik last van heb , als ik ga lachen hou ik altijd krampachtig hand voor mond of mond dicht maar weet wel dat het dan heel debiel op foto's staat
paar foto's met tanden bloot zijn veel mooier dan![]()
Zoals Vliegvrager al zei: wat minder harde flits. Da's één. Dan nog de camera wat hoger houden, en je hoofd iets omhoog, dat voorkomt onderkin(nen). Let ook op je houding: zit rechtop, hou je schouders naar achter, en je borst vooruit.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
dit is zo'n voorbeeld waarom mijn foto's nooit goed zijn. waar kan het eigenlijk aan liggen?
misschien ben ik wel te bleek om op mooie foto's te staan
Dat heeft echt he-le-maal niets met digitaal of analoog te makenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:54 schreef sararaats het volgende:
als ik het goed begrijp is een digitale camera niet zo goed voor portretfoto's.
ik heb altijd rode ogen op mijn foto's.
of vergeet de voorflits tegenwoordig niet het 2x flitsenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat heeft echt he-le-maal niets met digitaal of analoog te maken
Rode ogen ontstaan ook weer door direct flitsen. Bij de meeste camera;s zit de lichtbron te dicht bij de lensopening en wordt het flitslicht vanaf de iris direct teruggekaatst in de lens. Of er achter die lens een censor zit of een filmpje maakt verder niet uit. Een indirecte flits, of zelfs een directe flits die wat verder van de camera is gemonteerd, heeft dat probleem niet.
Ik zal Subhuman even vragen om contact met je op te nemen, zodat je wat meer te weten kunt komen over fotografen in je regio. Zoals je verder terug in dit topic kunt lezen is er een afgeschermde site waar je meer te weten kunt komen over de verschillende modellen en fotografen en het soort foto's dat ze maken.quote:
Hierquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil me graag opgeven als model, waar kan dat?
En hoe doen we dat? Kunnen we op msn even er over kletsen ofzo?quote:
Het staat allemaal in de OP. Okay, hij is wat lang, maar zeer leesbaar. En alles wat je wilt weten staat er in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En hoe doen we dat? Kunnen we op msn even er over kletsen ofzo?
Laat alsjeblieft eventjes weten.
donequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef Subhuman het volgende:
Badabingea en furore: Ik stuur jullie aan het eind van de avond een mailtje als ik het niet vergeet. Mail anders mij alvast even, dan heb ik in elk geval een ongelezen mail in m'n inbox staan waar ik zeker nog naar kijk.
Gaaf!!! Heel veel plezier!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Zaterdag heb ik een dubbele fotoshoot. Icicle en RonaldV samen
Heb er ontzettend veel zin in want de ideeën die ze beiden hebben vind ik te gek!
Staan er genoeg in de OP toch??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef Disorder het volgende:
Nog steeds geen feedback. Wil iemand een keer op de foto?
Je hebt toch toegang tot de modelsite? Ga zelf eens op jacht. De meeste modellen willen best een bak koffie met je gaan doen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef Disorder het volgende:
Nog steeds geen feedback. Wil iemand een keer op de foto?
Nee, ik had me niet verslapen, ik sprak je zelfs om 8:15 al aan op msnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef Kleintje het volgende:
Helaas had Icicle een nacht slecht geslapen en had zich daarom vanmorgen verslapen.
Dus het werd geen double date, maar volgens mij hebben RonaldV en ik hele leuke plaatjes geschoten...
Beide minpuntjes had ik ook al geconstateerd, maar ik vond de foto te leuk om niet te laten zien. Al moet ik zeggen dat ik het "functionele bloot" eigenlijk niet "bloot" vind. Zo is het truitje nou eenmaal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:02 schreef Vliegvrager het volgende:
Fijne foto: spontane open blik, prettige pose, lekker licht, subtiel stukje functioneel bloot zonder er al te dik bovenop te liggen.
Twee kleine minpuntjes: aan de bovenkant is ie net te krap en het stukje functioneel bloot en voorhoofd zijn net een tikkie overbelicht.
--> Fotografen en modellen ontmoetingsresultatenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:18 schreef RonaldV het volgende:
Kleintje vanmiddag aan de Waddenzee:
[afbeelding]
Dit was een schopje met verkapte advertentiequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> Fotografen en modellen ontmoetingsresultaten
Kijk anders even op mn website.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zou graag eens een vreemde shoot doen,
weee dat lijkt mij ook wel leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik stel mijn smerige kop bij deze ook beschikbaar. Ik zou graag eens een vreemde shoot doen, dus geen mooie foto's waar ik in een bhtje op het strand sta, maar iets uitdagenders. Een bad met sojavla, kerstballen in mijn neus, naakt met cavia's, lesbisch bellenblazen! Wie wil?![]()
Ik woon in Zeeland maar heb een weekend-ov. En geen ervaring. En mijn haar is er nu af. Ik ben vettig (42)!
http://picserver.student.utwente.nl/i/9DZ22736V6WC
http://picserver.student.utwente.nl/i/5TT3830G6P87
http://picserver.student.utwente.nl/i/I4T7992B29MJ
*klik*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef innepin het volgende:
[..]
weee dat lijkt mij ook wel leuk![]()
hoe kom je er ook op
Haha lekker gek jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kijk anders even op mn website.
Het kan wel even duren voor ik weer tijd heb btw, maar als je interesse hebt, laat maar weten liefst via msn of hotmail
Zou je dan geinteresseerd zijn in een duo shoot?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Haha lekker gek jaUtrecht is wel een eindje reizen maar moet te doen zijn! Ik ben vast niet je mooiste model, maar dar gaat het mij iig niet om.
![]()
Die heb ik dus nog niet, daarom dus mijn 'portfolio'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:50 schreef RonaldV het volgende:
@ disorder:
Misschien handig als je ook iets laat zien met modellen erop? Ik denk dat potentiele modellen daar toch iets meer in geinteresseerd zijn.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet, daarom dus mijn 'portfolio'
Zou jij even op mijn MSN willen komen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef innepin het volgende:
Kom ik dan net zo mooi op de foto als die koe?
puik idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om op niet al te lange termijn een kennismakingsmeet te organiserenDan kunnen fotografen en modellen eens in een wat grotere groep kennismaken met elkaar
Dat betekent niet dat we dan gelijk met grote camera's moeten gaan rondhollen (hoewel...dit is FOT...best aantrekkelijk dus
), maar meer op een wat informele manier....bijvoorbeeld een wat groter cafe of zo
Ik kan me nl. voorstellen dat mensen niet direct alleen met fotografen op stap willen of zo
en dit was maar een idee hoor, dus niet gelijk afschieten
Mits voor iedereen een beetje centraal lijkt me dat geen gek plan idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om op niet al te lange termijn een kennismakingsmeet te organiserenDan kunnen fotografen en modellen eens in een wat grotere groep kennismaken met elkaar
Dat betekent niet dat we dan gelijk met grote camera's moeten gaan rondhollen (hoewel...dit is FOT...best aantrekkelijk dus
), maar meer op een wat informele manier....bijvoorbeeld een wat groter cafe of zo
Ik kan me nl. voorstellen dat mensen niet direct alleen met fotografen op stap willen of zo
Mooier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef innepin het volgende:
Kom ik dan net zo mooi op de foto als die koe?
Utrecht lijkt me het meest centraal liggen en tevens vol met cafe'squote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits voor iedereen een beetje centraal lijkt me dat geen gek plan idd.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....mooi....prik een datum en gaan met die banaanEen optie zou kunnen zijn 12 november. Een andere optie 10 december. Roept u maar
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Een optie zou ook kunnen zijn 15 november. Of 13 januari. Of 20 december misschien. 30 Maart?
Dit zijn zeker toevallig data waarop jij kunt?
gewoon stiekem meenemenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:
*mompelt nog iets over de absurditeit van een FOT-meet zonder camera's
Nee hoor, dat vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie je iemand anders hier een suggestie doenNee, dus vind je het dan zo gek dat ik een beetje naar mijn eigen agenda praat
![]()
![]()
Eigenwijs stuk mod begin jij te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:57 schreef Subhuman het volgende:
En 12 november zit weer veel te dicht op Houten.
weet jij al of week 45 definitief is?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:40 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ook wel als fotograaf vermeld worden ipv alleen model.
Wel beginnend allebei
ja, ik weet alleen niet welke dag en hoelaat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet jij al of week 45 definitief is?
OKquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen niet welke dag en hoelaat.
Alleen dat ik in die week naar school moet, en dan erna naar jou
ok, zodra ik het weet mail ik je ffquote:
Iemand hier al een datum voor bedachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
genoeg mensen hier die je portofolie wel willen aanvullen met mooie shots.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef Nastybtch het volgende:
Zet mij maar bij die modellenlijst, ben sinds een maand aangenomen bij een modellenbureau
20-11-05 een idee?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iemand hier al een datum voor bedacht![]()
Ik werk bij een modellenbureau. Inschrijven?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef Nastybtch het volgende:
Zet mij maar bij die modellenlijst, ben sinds een maand aangenomen bij een modellenbureau
20/11 it is thenquote:
nope. maar mensen die wat foto's voor hun portofolio nodig hebben mag je gerust naar me door sturenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik werk bij een modellenbureau. Inschrijven?
om 11:00 bij het trefpunt op het station? en anders om 20/11ehhhh 11uur 20 bij de kroeg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
20/11 it is thenin een gezellige kroeg in Utrecht
Voor een kroegenactie lijkt me dit wat aan de vroege kantquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
om 11:00 bij het trefpunt op het station? en anders om 20/11ehhhh 11uur 20 bij de kroeg?
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, maar aan Nastybtch omdat ze zojuist bij de concurrent is aangenomenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope. maar mensen die wat foto's voor hun portofolio nodig hebben mag je gerust naar me door sturen![]()
de profesionele snap ik maar je zal vast wel eens de vraag krijgen van mensen die er niet zovel geld voor over hebben. (voor hun portofolio) dus dan kan het ze in contact brengen met mensen van hier misschien een optie zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, maar aan Nastybtch omdat ze zojuist bij de concurrent is aangenomenEn verder verzorgen we natuurlijk zelf professionele fotoshoots, waar we geld aan verdienen
Dus nee.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden als model, want op foto's die door m'n vader genomen worden sta ik er atlijd dramatisch op. Regio Rotterdam, en kan niet te ver reizen, heb geen rijbewijs en geen OV. Is beetje duur dus allemaal. Ben in voor een hoop!
Ja, inderdaad jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Jaja, geef je vader maar de schuld
Ter herinnering...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden als model, want op foto's die door m'n vader genomen worden sta ik er atlijd dramatisch op. Regio Rotterdam, en kan niet te ver reizen, heb geen rijbewijs en geen OV. Is beetje duur dus allemaal. Ben in voor een hoop!
heb je ergens een foto van jezelf?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
ik wil wel modelleren
regio Hilversum
evt. richting Amsterdam of Utrecht
ik mail je wel even een foto op Xilantof at Gmail punt comquote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb je ergens een foto van jezelf?
donequote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mail je wel even een foto op Xilantof at Gmail punt com
En richting A'foort / NW-Veluwe?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
ik wil wel modelleren
regio Hilversum
evt. richting Amsterdam of Utrecht
A'foort is ook nog wel te doenquote:
Ik denk dat Xila je over het hoofd heeft gezien.quote:
Debster en jij mogen allebei modelleren hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Nastybtch het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook deb
Debsterr en ik willen aandachten modelleren
Je zit een beetje uit mijn buurt, anders zou ik je best op de foto willen zetten hoorquote:
Tellen die van mezelf mee?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Is er al eens iemand die zich aan kinderen gewaagd heeft?
Ik doe wel eens kinderen, kijk maar op mijn site daar staan wat voorbeelden van mijn eigen kindquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
ik heb afgelopen weekend de kids van een kleega gefotografeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:55 schreef Debsterr het volgende:
Meneer Subhuman, mag ik een password voor de site?
zou ik ook moegn?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zie alleen geen e-mailadres staan in je profiel, kun je mij even een mailtje sturen met gewenst wachtwoord?
Komt eraanquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zie alleen geen e-mailadres staan in je profiel, kun je mij even een mailtje sturen met gewenst wachtwoord?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef blackbully het volgende:
yup gewoon eff mailen.
ik bv. ga echt niet alles na spitten om een model te zoeken. maar kan zijn dat andere dat wel doen
Woeiiii!!!quote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef Re het volgende:
ff melden dat de studio klaar is![]()
, nu alleen nog gordijnen maar die zijn besteld
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef Kleintje het volgende:
Super Re! Doet eens fototje van je studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |