quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden als model, want op foto's die door m'n vader genomen worden sta ik er atlijd dramatisch op. Regio Rotterdam, en kan niet te ver reizen, heb geen rijbewijs en geen OV. Is beetje duur dus allemaal. Ben in voor een hoop!
Ja, inderdaad jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Jaja, geef je vader maar de schuld
Ter herinnering...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden als model, want op foto's die door m'n vader genomen worden sta ik er atlijd dramatisch op. Regio Rotterdam, en kan niet te ver reizen, heb geen rijbewijs en geen OV. Is beetje duur dus allemaal. Ben in voor een hoop!
heb je ergens een foto van jezelf?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
ik wil wel modelleren
regio Hilversum
evt. richting Amsterdam of Utrecht
ik mail je wel even een foto op Xilantof at Gmail punt comquote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb je ergens een foto van jezelf?
donequote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mail je wel even een foto op Xilantof at Gmail punt com
En richting A'foort / NW-Veluwe?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
ik wil wel modelleren
regio Hilversum
evt. richting Amsterdam of Utrecht
A'foort is ook nog wel te doenquote:
Ik denk dat Xila je over het hoofd heeft gezien.quote:
Debster en jij mogen allebei modelleren hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Nastybtch het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook deb
Debsterr en ik willen aandachten modelleren
Je zit een beetje uit mijn buurt, anders zou ik je best op de foto willen zetten hoorquote:
Tellen die van mezelf mee?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Is er al eens iemand die zich aan kinderen gewaagd heeft?
Ik doe wel eens kinderen, kijk maar op mijn site daar staan wat voorbeelden van mijn eigen kindquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
ik heb afgelopen weekend de kids van een kleega gefotografeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:55 schreef Debsterr het volgende:
Meneer Subhuman, mag ik een password voor de site?
zou ik ook moegn?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zie alleen geen e-mailadres staan in je profiel, kun je mij even een mailtje sturen met gewenst wachtwoord?
Komt eraanquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zie alleen geen e-mailadres staan in je profiel, kun je mij even een mailtje sturen met gewenst wachtwoord?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef blackbully het volgende:
yup gewoon eff mailen.
ik bv. ga echt niet alles na spitten om een model te zoeken. maar kan zijn dat andere dat wel doen
Woeiiii!!!quote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef Re het volgende:
ff melden dat de studio klaar is![]()
, nu alleen nog gordijnen maar die zijn besteld
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef Kleintje het volgende:
Super Re! Doet eens fototje van je studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |