Wat ga je precies doen als ik vragen mag...quote:
dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn mond staat normaal gesproken normaal hoor...
In mijn fotoboek staat een overwegend normale foto van mij.. alhoewel een normale mond....quote:
quote:
Je krijgt zo mail met uitleg. En anders kom je maar even naar mijn (of zijn) MSNquote:Op zondag 18 september 2005 00:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen als ik vragen mag...
haha, dat soort dingen vraag ik natuurlijk pas achteraf
Je hebt geen adres in je profielquote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uuuh, ja morgen...
en mail maar niet op dat adres want dies van mams... okay?
Nog een keertjequote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Subhuman het volgende:
Ah! Ik ga eens aan de slag!
Sweetsixteen16: Kan je mij even een mailtje sturen opmet het wachtwoord wat je wilt? Dan krijg je een login voor de site.
Zou je voor een login op de modellensite waar je kunt zoeken naar andere modellen en naar fotografen een mailtje kunnen sturen naarquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Regio Limburg. Zowel model als fotograaf. Maar voor dat laatste moet ik wel nog eventjes een klein beetje ervaring krijgen. Maar goed. Voor model ben ik beschikbaar.
met het wachtwoord dat je graag wilt?
De meeste modellen die ik ken zijn niet te beroerd om te helpen bij iets nieuws doen, als je het ze van te voren maar vertelt. Ervaring opdoen lijkt me daar niet al te verschillend van. En je kunt natuurlijk altijd nog je lens op een familielid of vriendin richten om de nodige klik-ervaring op te doenquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Regio Limburg. Zowel model als fotograaf. Maar voor dat laatste moet ik wel nog eventjes een klein beetje ervaring krijgen. Maar goed. Voor model ben ik beschikbaar.
Zaterdag word leukquote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Zaterdag met Marty een shooten Ripley gaat helpen
Succes en veel plezier vandaag!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Zaterdag met Marty een shooten Ripley gaat helpen
wordt aan gewerktquote:Op zondag 25 september 2005 19:17 schreef huiz het volgende:
Wat misschien ook wel een idee is, om eerst een paar voorbeelden op te zoeken van wat je wilt fotograferen en dan een aantal fotografen en modellen bij elkaar te sprokkelen om het idee uit te voeren.
Nu moet je als fotograaf heel gericht modellen aanspreken of als model een fotograaf opzoeken, en als je nog geen ideeën hebt, dan gebeurt er verder niet zoveel.
Bijvoorbeeld hier: Sterren van lang geledenquote:
Owquote:Op zondag 25 september 2005 21:46 schreef RonaldV het volgende:
Bijvoorbeeld hier: Sterren van lang geleden
Als in 24 uur? Zo lang heb ik nog nooit een sessie gedaan...quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef sararaats het volgende:
waar moet ik inschrijven? zou graag een model zijn voor 1 dag
Kan je een mailtje sturen naarquote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef sararaats het volgende:
waar moet ik inschrijven? zou graag een model zijn voor 1 dag
? Dan krijg je een login voor de site.
tuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kan je een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan krijg je een login voor de site.
off-topic: mijn vriend komt ook uit Turnhoutquote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef sararaats het volgende:
ik kom uit Belgie maar West Brabant ligt in de buurt. ik woon tegen de grens met Nederland
ligt geheel aan de soort shoot en met welke fotograaf je op pad gaatquote:Op maandag 26 september 2005 12:42 schreef sararaats het volgende:
ik heb toch nog een vraagje: is dit kosteloos of moet ik een kleine bijdrage betalen?
mijn foto's mislukken meestal als ik ze zelf moet nemen.
reis je nog wel eens af naar het Brabantse?quote:
je hoeft ook niet meteen naakt hoor saarquote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef sararaats het volgende:
ik schaam me een beetje voor mijn lichaam.
maar voor de rest pas ik wel op fotopapier.
is er een fotograaf die in de buurt van Roosendaal of Breda foto's kan maken?
moet je ook gewoon lekker op irc komen jankerdquote:
weet ik welquote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je hoeft ook niet meteen naakt hoor saar
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is mooier te geven dan te nemen![]()
dat is precies t zelfde waar ik last van heb , als ik ga lachen hou ik altijd krampachtig hand voor mond of mond dicht maar weet wel dat het dan heel debiel op foto's staatquote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik wel
ik heb gekozen voor glamour- en modelfoto's
het zijn enkel mijn tanden waarover ik me schaam als ik moet lachen
Ik heb van jou nog helemaal geen debiele foto's gezien?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat is precies t zelfde waar ik last van heb , als ik ga lachen hou ik altijd krampachtig hand voor mond of mond dicht maar weet wel dat het dan heel debiel op foto's staat
paar foto's met tanden bloot zijn veel mooier dan![]()
Zoals Vliegvrager al zei: wat minder harde flits. Da's één. Dan nog de camera wat hoger houden, en je hoofd iets omhoog, dat voorkomt onderkin(nen). Let ook op je houding: zit rechtop, hou je schouders naar achter, en je borst vooruit.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
dit is zo'n voorbeeld waarom mijn foto's nooit goed zijn. waar kan het eigenlijk aan liggen?
misschien ben ik wel te bleek om op mooie foto's te staan
Dat heeft echt he-le-maal niets met digitaal of analoog te makenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:54 schreef sararaats het volgende:
als ik het goed begrijp is een digitale camera niet zo goed voor portretfoto's.
ik heb altijd rode ogen op mijn foto's.
of vergeet de voorflits tegenwoordig niet het 2x flitsenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat heeft echt he-le-maal niets met digitaal of analoog te maken
Rode ogen ontstaan ook weer door direct flitsen. Bij de meeste camera;s zit de lichtbron te dicht bij de lensopening en wordt het flitslicht vanaf de iris direct teruggekaatst in de lens. Of er achter die lens een censor zit of een filmpje maakt verder niet uit. Een indirecte flits, of zelfs een directe flits die wat verder van de camera is gemonteerd, heeft dat probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |