Ik zal Subhuman even vragen om contact met je op te nemen, zodat je wat meer te weten kunt komen over fotografen in je regio. Zoals je verder terug in dit topic kunt lezen is er een afgeschermde site waar je meer te weten kunt komen over de verschillende modellen en fotografen en het soort foto's dat ze maken.quote:
Hierquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil me graag opgeven als model, waar kan dat?
En hoe doen we dat? Kunnen we op msn even er over kletsen ofzo?quote:
Het staat allemaal in de OP. Okay, hij is wat lang, maar zeer leesbaar. En alles wat je wilt weten staat er in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En hoe doen we dat? Kunnen we op msn even er over kletsen ofzo?
Laat alsjeblieft eventjes weten.
donequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef Subhuman het volgende:
Badabingea en furore: Ik stuur jullie aan het eind van de avond een mailtje als ik het niet vergeet. Mail anders mij alvast even, dan heb ik in elk geval een ongelezen mail in m'n inbox staan waar ik zeker nog naar kijk.
Gaaf!!! Heel veel plezier!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Zaterdag heb ik een dubbele fotoshoot. Icicle en RonaldV samen
Heb er ontzettend veel zin in want de ideeën die ze beiden hebben vind ik te gek!
Staan er genoeg in de OP toch??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef Disorder het volgende:
Nog steeds geen feedback. Wil iemand een keer op de foto?
Je hebt toch toegang tot de modelsite? Ga zelf eens op jacht. De meeste modellen willen best een bak koffie met je gaan doen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef Disorder het volgende:
Nog steeds geen feedback. Wil iemand een keer op de foto?
Nee, ik had me niet verslapen, ik sprak je zelfs om 8:15 al aan op msnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef Kleintje het volgende:
Helaas had Icicle een nacht slecht geslapen en had zich daarom vanmorgen verslapen.
Dus het werd geen double date, maar volgens mij hebben RonaldV en ik hele leuke plaatjes geschoten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |