Ah, zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet, daarom dus mijn 'portfolio'
Zou jij even op mijn MSN willen komen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef innepin het volgende:
Kom ik dan net zo mooi op de foto als die koe?
puik idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om op niet al te lange termijn een kennismakingsmeet te organiserenDan kunnen fotografen en modellen eens in een wat grotere groep kennismaken met elkaar
Dat betekent niet dat we dan gelijk met grote camera's moeten gaan rondhollen (hoewel...dit is FOT...best aantrekkelijk dus
), maar meer op een wat informele manier....bijvoorbeeld een wat groter cafe of zo
Ik kan me nl. voorstellen dat mensen niet direct alleen met fotografen op stap willen of zo
en dit was maar een idee hoor, dus niet gelijk afschieten
Mits voor iedereen een beetje centraal lijkt me dat geen gek plan idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om op niet al te lange termijn een kennismakingsmeet te organiserenDan kunnen fotografen en modellen eens in een wat grotere groep kennismaken met elkaar
Dat betekent niet dat we dan gelijk met grote camera's moeten gaan rondhollen (hoewel...dit is FOT...best aantrekkelijk dus
), maar meer op een wat informele manier....bijvoorbeeld een wat groter cafe of zo
Ik kan me nl. voorstellen dat mensen niet direct alleen met fotografen op stap willen of zo
Mooier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef innepin het volgende:
Kom ik dan net zo mooi op de foto als die koe?
Utrecht lijkt me het meest centraal liggen en tevens vol met cafe'squote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits voor iedereen een beetje centraal lijkt me dat geen gek plan idd.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....mooi....prik een datum en gaan met die banaanEen optie zou kunnen zijn 12 november. Een andere optie 10 december. Roept u maar
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Een optie zou ook kunnen zijn 15 november. Of 13 januari. Of 20 december misschien. 30 Maart?
Dit zijn zeker toevallig data waarop jij kunt?
gewoon stiekem meenemenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:
*mompelt nog iets over de absurditeit van een FOT-meet zonder camera's
Nee hoor, dat vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie je iemand anders hier een suggestie doenNee, dus vind je het dan zo gek dat ik een beetje naar mijn eigen agenda praat
![]()
![]()
Eigenwijs stuk mod begin jij te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:57 schreef Subhuman het volgende:
En 12 november zit weer veel te dicht op Houten.
weet jij al of week 45 definitief is?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:40 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ook wel als fotograaf vermeld worden ipv alleen model.
Wel beginnend allebei
ja, ik weet alleen niet welke dag en hoelaat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet jij al of week 45 definitief is?
OKquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen niet welke dag en hoelaat.
Alleen dat ik in die week naar school moet, en dan erna naar jou
ok, zodra ik het weet mail ik je ffquote:
Iemand hier al een datum voor bedachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
genoeg mensen hier die je portofolie wel willen aanvullen met mooie shots.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef Nastybtch het volgende:
Zet mij maar bij die modellenlijst, ben sinds een maand aangenomen bij een modellenbureau
20-11-05 een idee?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iemand hier al een datum voor bedacht![]()
Ik werk bij een modellenbureau. Inschrijven?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef Nastybtch het volgende:
Zet mij maar bij die modellenlijst, ben sinds een maand aangenomen bij een modellenbureau
20/11 it is thenquote:
nope. maar mensen die wat foto's voor hun portofolio nodig hebben mag je gerust naar me door sturenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik werk bij een modellenbureau. Inschrijven?
om 11:00 bij het trefpunt op het station? en anders om 20/11ehhhh 11uur 20 bij de kroeg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
20/11 it is thenin een gezellige kroeg in Utrecht
Voor een kroegenactie lijkt me dit wat aan de vroege kantquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
om 11:00 bij het trefpunt op het station? en anders om 20/11ehhhh 11uur 20 bij de kroeg?
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, maar aan Nastybtch omdat ze zojuist bij de concurrent is aangenomenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope. maar mensen die wat foto's voor hun portofolio nodig hebben mag je gerust naar me door sturen![]()
de profesionele snap ik maar je zal vast wel eens de vraag krijgen van mensen die er niet zovel geld voor over hebben. (voor hun portofolio) dus dan kan het ze in contact brengen met mensen van hier misschien een optie zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, maar aan Nastybtch omdat ze zojuist bij de concurrent is aangenomenEn verder verzorgen we natuurlijk zelf professionele fotoshoots, waar we geld aan verdienen
Dus nee.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden als model, want op foto's die door m'n vader genomen worden sta ik er atlijd dramatisch op. Regio Rotterdam, en kan niet te ver reizen, heb geen rijbewijs en geen OV. Is beetje duur dus allemaal. Ben in voor een hoop!
Ja, inderdaad jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Jaja, geef je vader maar de schuld
Ter herinnering...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mij graag aanmelden als model, want op foto's die door m'n vader genomen worden sta ik er atlijd dramatisch op. Regio Rotterdam, en kan niet te ver reizen, heb geen rijbewijs en geen OV. Is beetje duur dus allemaal. Ben in voor een hoop!
heb je ergens een foto van jezelf?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
ik wil wel modelleren
regio Hilversum
evt. richting Amsterdam of Utrecht
ik mail je wel even een foto op Xilantof at Gmail punt comquote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb je ergens een foto van jezelf?
donequote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mail je wel even een foto op Xilantof at Gmail punt com
En richting A'foort / NW-Veluwe?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
ik wil wel modelleren
regio Hilversum
evt. richting Amsterdam of Utrecht
A'foort is ook nog wel te doenquote:
Ik denk dat Xila je over het hoofd heeft gezien.quote:
Debster en jij mogen allebei modelleren hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Nastybtch het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook deb
Debsterr en ik willen aandachten modelleren
Je zit een beetje uit mijn buurt, anders zou ik je best op de foto willen zetten hoorquote:
Tellen die van mezelf mee?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Is er al eens iemand die zich aan kinderen gewaagd heeft?
Ik doe wel eens kinderen, kijk maar op mijn site daar staan wat voorbeelden van mijn eigen kindquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
ik heb afgelopen weekend de kids van een kleega gefotografeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:55 schreef Debsterr het volgende:
Meneer Subhuman, mag ik een password voor de site?
zou ik ook moegn?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zie alleen geen e-mailadres staan in je profiel, kun je mij even een mailtje sturen met gewenst wachtwoord?
Komt eraanquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ik zie alleen geen e-mailadres staan in je profiel, kun je mij even een mailtje sturen met gewenst wachtwoord?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef blackbully het volgende:
yup gewoon eff mailen.
ik bv. ga echt niet alles na spitten om een model te zoeken. maar kan zijn dat andere dat wel doen
Woeiiii!!!quote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef Re het volgende:
ff melden dat de studio klaar is![]()
, nu alleen nog gordijnen maar die zijn besteld
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef Kleintje het volgende:
Super Re! Doet eens fototje van je studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |